Zpět na článek

Diskuze: Biostar GeForce 7600GT - levné "GTéčko" v akci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 9. 2006 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v tomto testu jsou dvě grafické karty biostar geforce 7600gt a biostar geforce 7600gt oc!Co je to?Není náhodou Biostar GF 7600gt oc označení pro přetaktovanou kartu?

- Martin Horký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč proboha aspoň jednou nejsou ty testy komplet? skončil jsem u 3DMarku kde v 03 je x1800GTO a není jasné jestli je biostar OC nebo ne a v 05 už není x1800GTO... to prostě otráví
- fan

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co to má být? normálně se tady mažou komentáře? obzvláště ty kritické? dooobře
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vas komentar se tykal chybky v grafu 3Dmark05, kde chybela X1800GTO a tento problem byl vyresen, tak proc se divite, ze byl komentar odstranen?Nemyslim, ze by nejak obohatil diskuzi.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bylo by slušnější nechat komentář a odpovědět na něj (stačí napsat opraveno) než ho vymazat.
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 8. 2006 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Standardni postup na jinych serverech je, ze napisete odpoved ve stylu: "Dekuji za pripominku. Opraveno." Zkuste se inspirovat.
- ktc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace byli neúplné výsledky v benchmarcích - v 03 nebylo jasné jestli je ten biostar s OC nebo bez v 05 scházel pro změnu x1800GTO atd.
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se líbí více referenční karty NVIDIE než karty různých výrobců, takže tuhle bych určitě bral...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že se autor asi překlepnul

"Pokud chcete ušetřit peněz více, a přesto chcete podobný výkon jako má plnohodnotná karta GeForce 7600GT, pak vám zbývá možnost jediná, a to šáhnout po modelech GeForce 7600GS s pamětmi typu GDDR3, které jsou také skvělou volbou."

Nemělo by tam být Geforce 7600GST? Myslím,že 7600GS teda srovnatelný výkon s 7600GT rozhodně nemá...
Ale autor si možná myslí něco jiného...(nic proti němu :-))
- Holič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mylis se. Dobra 7600GS je plne srovnatelna s 7600GT. Dokud jsem nemel karty ve SLI, davala 7600GS 14780 v 3DM03. Na vyber jsou nyni dve velmi dobre 7600GS, bud Gainward, nebo Gigabyte. Ja mam 2x toho Gainwarda s 1,4ns Samsungama.
- Jirousek Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemate pravdu...GST je oznacena jen Inno3D. Samozrejme jsou i modely GS jinych firem s pametmi GDDR3. Ano autor si mysli toto a ma i pravdu, protoze uz v rukach drzel neco karet:-)...nic proti Vam.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace napisal to spravne. Mas tu recenzie Leadtek GF7600[b]GT[/b] a Inno GF7600[b]GST[/b]. Obe po OC vykonovo dobehli GF7600GT. Len je fakt, ze sa museli pretaktovat.
- advanced BFU

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U tech radeonu urcite nejsou vysledky s 6,7 catalysty, kdovi jesli s 6,4 ze... Sice chapu, ze srovnavate s vysledky namerenymi drive, ale uz se vytraci objektivita.
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace p. s. neverim ani tej 6,6ce oficialne priznane, nebo jste kvuli par kartam vsechno premerili znova? (i kdyby to bylo pred mesicem?) Jesli ano, gratuluji
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vsechny karty se vzdy nemeri znova a to nikde vcetne zahranicnich renomovanych serveru (xBit, THG) pokud nove ovladace neprinasi opravdu zvyseny vykon(nejstarsi ovladace pouzite u techto karet jsou 6.5 a nejnovejsi 6.6). Pokud si myslite, ze nove ovladace 6.7 prinesly Radeonum nebyvale zvyseny vykon v realnych hrach, pak se mylite...a rozdil by byl stezi zaznamenatelny i pri nizkem rozliseni. Ovladace 6.7 budou zarazeny pri dalsim testu Radeonu. Neni v silach ani moznostech recenzentu namerit vzdy vsechny karty znova na nejnovejsich ovladacich, tak prosim budte trosku tolerantni.

- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: ted sem se koukal a mate pravdu, optimalizace v 6,7 neprinesly nic pro zadnou z tech her, na kerejch se testovalo. Co se tyce intolerance, timto se vam omlouvam, psal sem to po prichodu z hospody a evidentne mi to nedela dobre psat kdyz se ty pismenka houpou pred ocima.
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tolko tu rozpravate o chybe, ale jednu velku nevydite, citujrm: GeForce 7600GS s pamětmi typu GDDR3, které jsou také skvělou volbou. No neviem, ale 7600GS s GDDR3 som este nevydel, su tam stale GDDR2, cize opravte to, inac to nema zmysel.
- Ing.Pavol Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 7600GS s DDR3 existuju, napr. aj v slovenskom známom shope AGEM, ale napísať "vydieť" namiesto vidieť je vskutku hanba, navyše ak máte pred menom titul.
- Cervenansky Jozef

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Achjo proc myslite, ze jsem tam schvalne psal GDDR3 a GF7600GS?Staci si vzpomenout na modely Gainward ci Asus s GDDR3...opravdu vysvetlovat porad do okola tyto jasne veci je velmi velmi unavne. Projdete si e-shopy a podivejte se na nabidku, kde zminovane modely urcite najdete. Podle infa nabizi GF7600GS GDDR3 uz i Biostar.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V testu bylo použito 6 akčních her a 1 RPG. Co takhle vynechat 2 akční hry (třeba Far Cry a splinter cell, která jsou již postaršího data) a místo nich do testu zařadit strategii a vesmírný simulátor? Nebo je sehnání takovýchto žánrů problém?
- johnici

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale FarCry by tam určitě měl zůstat, nejen pro mě, ale i pro hodně lidí to má velkou vypovídací hodnotu.

Pokud bych mel místo toho navrhnout test na vyřazení, tak Splinter Cell.
- GD

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je tato karta i v provedeni AGP ? v teto cene ? bouzel nemam PCI-E a potrebuji novou G.kartu
- Vladimír N

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Za cenu okolo 4500 s DPH sezenete model MSI GeForce 7600GS + pameti DDR2, takze vykon bude o neco nizsi i po pretaktovani prave diky DDR2, ktere maji o dost nizsi casovani a frekvenci.

Pokud Vam mohu poradit, tak doporucuji tento model Gainward 7814-Bliss 6800GS AGP, ktery ma jednak 256MB GDDR3 1200MHz a jednak 256-bit pam. sbernici a jadro NV41 na 450MHz... dalsi o mmoho drazsi moznosti je uz GeForce 7800GS.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vylepšuji počítač a chtěl bych si tam dát co nej grafiku. Ale problém je v tom ,že tak do 3000Kč. Ta grafika by měla belt do PCI-E.
Poraďte mě prosím.
- Juren.Jaromír

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Určitě X1300 Pro, ale bacha na paměťové moduly - je to všelijaké, někdy narazíte i na shit HyperMemory
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem koukal a dá se sehnat i X1600pro ale jestlii není nvidia lepší?
- Juren.Jaromír

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pridej 320 kc a kup tuhle Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB, PCI-E : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=38721
- mr_tricoder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bacha na to, to je sice taky Golden Sample, ale s DDR2 pametma. Cili karta k nicemu. [URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=37815]Tato je ta spravna[/URL] Tahle jde tocit po mirnym voltage modu na jadre k 700 a pameti podle stesti (bud 2 nebo 1,4 ns) behaj az k 1600MHz.
- Jirousek Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na testech je srovnatelna s x1600xt. Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB ma navic jadro na 450 misto 400. Na pc tuningu testovali asusi 7600gs http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6852&Itemid=44&limit=1&limitstart=0

- mr_tricoder

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napadá mě co třeba přidat nějaký simulátor. Jako velmi kvalitní se mi jeví letecký sim il2 či spíše Pacific fighters. Díky.
- Libron_De_Aspen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky moc ale ještě jsem se chtěl zeptat.
Jestli tenhle GigaByte MAYA GV-NX76G256D-RH 256MB, PCI-E nebude lepší já moc značku Gainward neznám a tenhle GigaByte je chlazený pasivně a jen o 4Kč dražší. Tak jaké jsou nevýhody pas chlazení.
- Juren.Jaromír

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě linky:
GigaByte MAYA GV-NX76G256D-RH 256MB, PCI-E:[URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=37947]Czechcomputer[/URL]

Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB, PCI-E:
[URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=38721]Czechcomputer[/URL]
- Juren.Jaromír

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zalezi co preferujete...jestli vykon po pretaktovani, tak jedine sahnout po Gainwardu s aktivnim chlazenim. Pokud mate dobre vetranou skrin a ocenite ticho, pak sahnete po Gigabyte...obe karty jsou na spickove urovni
- Štefek Petr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se trochu přetaktování na grafiské karťe obávám a ticho by se mě hodilo. Takže asi ten GigaByte. Takže moc děkuju všem za pomoc.
- Juren.Jaromír

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neni neco podobneho v AGP verzi?
Diky
- Finco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, omlouvám se za lama dotaz, ale v grafárnách se moc nevyznám. Dokáže tato karta hardwarově dekódovat HD video v plném rozlišení?
- Marek Chramosil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 8. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hardwarove urcite ne...ale nemejte strach, pokud mate alespon prumernou konfiguraci, pak si s HD videem poradite bez problemu.
- Štefek Petr

Reklama
Reklama
Reklama