Zpět na článek

Diskuze: BitTorrent jak ho neznáte + popis nastavení uTorrentu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tusim, ze to co napisu mnoho lidi ohodnoti jako blabol, ale napsat to musim.

Myslim si, ze tento web JE KVALITNI a tak sem nepatri podobne veci. 90% Souboru sdilenych cez tyto site je Warez a porno.. a ucit lidi nastavovat tyhle programy je podle me pod uroven tohoto webu. Nerikam, ze mam doma vsechno legalni, ale od seriozniho webu jako je tento bych tohle necekal ...
- rochne

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2007 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace drahy internetovy Mirku Dusine..... je to skutecne blabol. Navstiv par torrent serveru a poznas, jak hluboky je tvuj omyl stran toho porna atd... zkus nekdy i jine kategorie :) uvidis, jak mile budes prekvapen...
- ondrasz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No no tak to by podle té Vaší podivné logiky nesměl psát o vyplaovačkách. I vypalovačky se podílí na šíření warezu. Bylo by asi také vhodné nepsat o hardiscích na kterých se warez skladuje. To mne vlastně napadá, že každá část počítače se může podílet na šíření onoho choulostivého materiálu. :-o

Na Vašem místě bych to co jste napsal přehodnotil a šmahem bych jim zakázal psát o výpočetní tecnhice. ;-)
- Petr Minarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jsi hňup!jestli ti neco na tom clanku vadi tak si jdi lecit komplex jinam a nevotravuj tady..mam moc rad matlaky co maj hubu plnou kecu a pritom napsat takovejhle clanek by pro tebe byl nejspis problem nejen po technicky strance ale i po strance znalosti..nedelas nahodou v OSA?nebo pro paroubka?to jsou stejny fasisti!
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Omlouvám se, ale spousta věcí o kterých jsme psali byla dřívě považována za nelegální (například přetaktování /možná ještě někde najdu mail od Intelu/, komprese wav na mp3 - a už tehdy jsme zastávali jiný názor). To je důvod proč na takový pohled jsem docela citlivý. Takže:

a.) Torrent je kvalitní, zcela čistou a legitimní metodou, jak uspořit přenosové kapacity Internetu a přenášet soubory bez nadměrného přetěžování centrálních serverů (a to je výhodné).

b.) Jedná se o metodu moderní, po které začínají pošilhávat velké komerční firmy. Je jen otázkou času, kdy pobobný princip využije Microsoft a herní distribuční společnosti.

c.) Existuje dlouhou dobu, a teprvé hackerské iniciativy k němu vytvořily vyhledávače. BitTorrent samotný žádné soubory neeviduje ani nenabízí. To je podobné, jakoby jste nadával na autora dříve nejčastěji piráty používaného protokolu FTP.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a) souhlasim, ale to nemeni nic na tom, ze se pto tyto ucely pouziva jen minimalne ... pochybuju, ze lidi, kteri si nastavi podle tohoto clanku neco budou stahovat jen freeware a opensource programy...

b) pokud to M$ pouzije, tak to bude jen tim, ze ukradnou myslenku, ale sit BitTorrentu budou tezko pouzivat :i

c)toto je nanestesti pravda, ale nezatahoval bych do toho primo "hackery" :)

Ja nemam nic proti siti BitTorrent, nelibi se mi jen tenhle clanek na tomhle webu ;)
- rochne

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak. Přes BT se distribuuje i spousta freeware programů nebo free distra Linuxu, protože je to lepší než na to mít vlastní fileservery. Pokud někdo stahuje přes BT warez, pak je to jeho problém, ne Brama Cohena ani autora článku...
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rochne: Jasne, tohle je neco na zpusob:

- nedelejte recenze na vypalovacky, lidi stejne vetsinou jen prepaluji originaly medii a ubiraji OSE na zisku

- nedelejte recenze na kopirky, lidi si stejne vetsinou kopiruji knihy a oblaly na prepalene DVD

- a vubec nedelejte recenze na nic, protoze na cokoliv clovek sahne tak to hned zneuzije.
- Shafa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shafa: ...nedělejte recenze na herní hardware, protože na něm stejně každý hraje kradené hry :)
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shafa: Absolutne souhlasim. Bittorrent je legalni vec, ja sam pres ni stahuju vetsinu veci(ovladace a ruzny veci ktery sou volne ke stazeni i jinde),protoze neni moc serveru na kterych bych vyuzil svoje 4mbit pripojeni(stahoval sem ovladace z ofic. 40kB/s...z torrentu 350-400kB/s). Jedina nelegalni vec je sdileni veci na ktery sou autorsky prava a tohle me jako navod jak tyhle veci hledat moc neprislo.
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: Já nevim - tohle je PC Tuning - co znám tuningáře počítačů a lidi co se kolem pc motaj tak každej je to v podstatě warezák tak si myslim že tohle už buď zná a jestli ne tak by měl hehe
- Samanta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojta Pátek: jenze prave tady je zakopany pes. vzhledem k tomu, ze (i) bittorent ze sve podstaty neumoznuje pouze stahovani, ale ke svemu fungovani vyzaduje i soucasny upload, a (ii) kazdy dusevni vyplod je necim autorskym dilem, pak BT umoznuje legalni stahovani POUZE takovych dat, ktera je mozno legalne sdilet s ostatnimi uzivateli. coz bych rekl, ze u freeware, ovladacu a podobnych veci muze fungovat, ale u veci jako jsou audiovizualni dila (u kterych si muzu legalne vytvaret kopii pro osobni potrebu) to proste legalne nefunguje.
- ptak_tucak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptak_tucak: Nj ,ale to je problem lidi ,kteri vsechno hned zneuziji. Tohle byla reakce na prispevek ktery nadaval na PCT kvuli teto recenzi jakozto recenzi na nelegalni vec-docela dost lidem to pomohlo ,ale bohuzel si to urcite precetli i taci ,kteri to zneuziji...ale to neni chyba PCT-oni k nicemu takovemu nenabadali ,pouze udelali recenzi na setrnejsi zpusob stahovani legalnich veci.
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojta Pátek: mi v recenzi chybi upozorneni, ze pokud pres torrent budu stahovat nelegalni data, tak pritom porusuji zakon, protoze to co stahuju zaroven taky sdilim. a ac je stahovani autorsky chranenych del legalni, tak sdileni uz legalni neni.
- Radim Zatopek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojta Pátek: ja si nemyslim, ze tato recenze je nelegalni nebo ze by k necemu nezakonnemu nabadala.
jenom rikam, ze zpusob, kterym bittorent funguje, cini a priori jinak legalni cinnost (stahovani audiovizualnich del, coz bude asi dost casty pripad) nelegalni.
- ptak_tucak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radim Zatopek: Proč? Kdyby to byl článek o volmodingu přepájením kontaktů, tak bych takové upozornění (pro lamky) přehlédnul. Ale je toto článek o stahování nelegálních dat? Ani ve snu by mě nenapadlo, že bude někomu vadit, ačkoliv se neotírá o žádnou skupinu čtenářů (fanatici, inteláři, tuneláři...)
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo je to seriozni web..ale taky by meli ukazovat a radit vecem kery dnesni user pouziva(a denne)..a at se ti to libi nebo ne..tak todle pouziva hafo lidi => myslim ze to sem patri...
- Mr.Nikdo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby autor článku za todle dostal vyhazov
- kokin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jsi hňup! jestli ti neco na tom clanku vadi tak si jdi lecit komplex jinam a nevotravuj tady..mam moc rad matlaky co maj hubu plnou kecu a pritom napsat takovejhle clanek by pro tebe byl nejspis problem nejen po technicky strance ale i po strance znalosti..nedelas nahodou v OSA? nebo pro paroubka? to jsou stejny fasisti!
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takhle to dopadne když někdo napíše článek o něčem dobře zneužitelném. Banda idiotů musí hned začít brečet, v praxi si všichni warezáci warez seženou jakoukoliv cestou ....
- Petr Chutný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vyhazov ? Jedine tak podle prani nenazrancu a zlodeju typu OSA a podobne. Ti by meli dostat vyhazov.
To ze se bude neco prehlizet a delat jako ze to neexistuje jenom proto, ze se to da k necemu zneuzit je ten nejhorsi mozny pristup neschopnych a ubohych. Proto jsem rad, ze se tento web tohoto tematu ani jinych neboji.
Cenzura je presne to posledni co internet potrebuje.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vyhazov ? Proboha... za co by ho měli vyhazovat ? Je to velmi pěkně napsaný článek a určitě to hodně lidem pomůže. Tím samozřejmě nemyslím k šíření warez materiál.
Ale vyhazov za takový článek ? Zkus se podívat na novinky.cz co tam občas dávají za články, ale takových bulvárních webů, bohužel, vzníká čím dál tím víc.
- Šůstek Richard

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odporucam autorovi znova vyskusat Azureus a nie Vuze. v Azureovi je tak 10-krat nastaveni nez v uTorrent. ano zabera nejake miesto, ale nastavit sa da paradne a to potom stoji za to. a btw vie vsetko, co ste uvadzali ako klady pri inych klientoch. nie som si isty ci aj RSS, ale to u mna riesi plug-in vo Firefoxe...
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Azureus jsem pouzival delsi dobu a moznosti jeho nastaveni jsou obdivuhodne, klobouk dolu.
Co ale neni obdivuhodne je jeho velikost a systemove prostredky, ktere zabira.
Oproti tomu je uTorrent opravdu sikovny, temer nenarocny a a uprimne -
jedina vec kterou bych v uTorrentu rad mel ( a nemam, a co Azureus umi) je nastaveni sirky pasma/toku pro vybraneho uzivatele co ode me taha. To je perfektni vec.
- Shafa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @stelaNT: Kazdemu vyhovuje neco jineho a pouziva co chce...me taky spis vyhovuje utorrent diky 1 exe souboru a nulovym narokum na PC
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych chěl autorovi článku poděkovat. Zase jsem se něco málo dozvěděl o síťi BitTorrent. Myslím si, že takových to článku by tu mělo být více! Nechápu proč se tady diskutuje o legálnosti této sítě. O tom článek vůbec nebyl.
- radoslaf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ja mam na clanok opacny nazor. Je prepleteny vyvetlovackami o daniach a kamerach - IMHO nepotrebne. Skvele je torrent technologia vysvetlena na [URL=http://www.root.cz/clanky/bittorrent-technologie/]root.cz[/URL]. Autor clanok asi necital, inak by jeho clanok mal uplne inu uroven.
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2007 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Clanek na rootu je fajn, ale pro normalniho cloveka je dle meho prijatelnejsi prirovnani k vsednim zalezitostem. Clanek je tim prijatelnejsi nejen pro "technoidy".
- Jindřich Šmíd

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlasím..já věděl že existuje něco jako torrent ale nevěděl jsem jak funguje,ted ot vím. No instalovat si ho nebudu, pádž na ty mé hry stačí normální stahování (chápej freeware, mahjong,air assault2...). Ale každopádně díky autorovi.
- dallas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimavy klient (alebo skor rozhranie pre bittorrent) je [URL=http://www.torrentflux.com/]Torrentflux[/URL], bezi to na serveri (Linux, Windows) napisany je v PHP a Pythone (vyuziva Bittornado), ovlada sa pomocou WWW rozhrania. Ked niekto cely den pracuje mimo domu s notebookom a doma ma druhy pocitac pripojeny na Internet, moze si z prace pohodlne nastavit, co sa ma tahat. Pravdepodobne existuje viac Bittorrent klientov s WWW rozhranim, ale tento sa mi zapacil pre nenarocnost (ziadna Java ani nic podobne).

Paulie
- Paulie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co se po torrentech šíří, je řek bych docela znát už podle tý ikonky na titulce...
- Air Force

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mozna by nebylo spatne, zminit se, ze torrenty podporuji i novejsi webove prohlizece (napr. Opera)
- Filip Dalecký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eMULE:)[U]eMULE:)[/U]
- Jen Sen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rapid je naj...the best...rulezzz
Na rapide som zatial nasiel vsetko co som hladal.POuzivam ho uz vyse roka.Zdielame 3 konto a na pol roka nas to stoji 300sk.Rychost je vzdy super...a hlavne ze nezatazuje upload a nerobi lagy takze kludne sa da popri nom hrat aj CSko...Je proste naj :)

- Ghost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ohlasy na tento článek potvrzují,že je správné psát i o věcech rozporuplných.Nikdo cizí nenese zodpovědnost za zneužití věci.Automobilky nikdo neviní za mrtvé na silnicích,ale nebýt aut,tak by nezemřeli.
- Pokorny Jiri

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasné a přehledné. Chválím autora. To jak bude každý uživatel tuto síť využívat je jeho volba.
Kritika typu :Tohle sem nepatří a vyhoďte autora mi přijde úsměvná. Rád bych totiž viděl obsah disků těchto "kritiků".....
- Jakub Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vdaka za pekny clanok, sice siet BitTorrent uz nejaky cas pouzivam ale vzdy sa dozviem nieco nove a to je super. Navyse ked nejaky moj znamy bude chciet poradit ako na vec, tak ho len odkazem na tento clanok. Co sa tu prezentuje su moznosti a sposob prace tejto siete preto nerozumiem niektorym co tu rozsievaju nepokoj. Vsetko je o ludoch a na ludoch. To uz by ste kludne z rovnakeho dovodu mohli ziadat zrusenie Internetu, pretoze tolko zivlov a inych nebezpecnych individui ako tam nenajdete pokope nikde na svete! Chce to trosku mysliet, napad a fungovanie tejto technologie je proste skvely...
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2007 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Peknej graf, 7,5 MB tam mate, to tady nedaj leckdy ani typci na optice, to je real nebo laboratorni podminky? Pac z internetu daj lidi celkem prd, sama ADSLama.
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2007 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pekny clanek, hned jsem si ho trochu prenastavil:-)
Torrenty pouzivam uz vic jak 4 roky a zamlouva se mi vice jak ostatni P2P site. Dokonce uz i mikrosoft ji zacal vyuzivat. Stahoval jsem si pres to winVista(vramci licencniho ujednani mezi mrkvosoftem a skolou:-)), ale vetsinou pres ne stahuju fansubovane anime, takze ne vsechno co je v takove P2P siti je nelegalni.
Takze jeste jednou dik za pekny clanek, jen tak dale;-)
- MrGrower

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 5. 2007 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je krasne ze vsici vychvaluji torent jak se pres nej krasne stahuje, ale podival se nekdo jak je schopny zabit sit? zkoumal nekdo jake porty pouziva? :D je to hnus ktery je schopny otevrit hromadu portu a kazdy jiny... opravdu pochoutka pro kazdou sit :) Re: Josef K. 7,5 MB na ADSL? :D :D :D vtipne
- Carwin Vega

Reklama
Reklama