Zpět na článek

Diskuze: Bleskovka : 2x 1GB Patriot DDR 433 s nejnižší latencí na trhu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výhradní dovozce pro ČR je firma ExtremePC.
Dají se objednat na jejich stránce www.extremepc.cz/
- Ondřej Kamarýt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je sice hezký,ale 2x256MB RAM je pro dnešní hry a 3D aplikace strašně málo.Vždyť jen WinXP si po nainstalování všech ovladačů vezmou okolo 300MB paměti.Zkuste si zahrát F.E.A.R. nebo jinou novější hru s touto kapacitou RAMek.Bude vám to trhat i kdybyste měl Radeon1900XTX nebo GF7900GTX...V dnešní době je alespoň 1GB op.paměti nutností.A bude to čímdál horší,hlavně s příchodem WinVista.
- Ondřej Kamarýt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mimo jiné propustnost pamětí mám již 2x větší, nežli DDR400 a tím mají se možnost chovat jako by byla 2 x větší jejich kapacita, výkon procesoru je pak ještě navíc, nejenom jeho taktem, ale datovým tokem přes paměti.
- Ing. Bohumil Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace inak trepes tu same nezmysly, ty tu porovnas 256MB a 1GB...sa trocha zamysli...logicke ze kvalitna TCCD 256MB ide taktovat velmi vysoko...a to ze mas velku priepustnost si mozes strcit vies kde...je lepsie mat 2GB 400mhz ako tie tvoje
- kvoco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kvoco: kdyby jsi lépe četl, tak používám 2x256B či 4x256B. tj. 512B či 1GB. 256MB má svůj důvodv adresování, nelze na 64-bit. sběrnici adresovat více jak právě 256MB, proto použitím 512MB v jednom slotu je nemohu přímo adresovat, vyjímečně při 2x512MB mohu číst 256MB při náběžné hraně a druhých 256MB při hraně doběžné, při použítí více x512MB to již nejde, stejně jako při použítí pamětí 1GB, pak nezbýá nežli čtení ve dvou czklech 2T, když předtím jsem měl 1T. Podívej se na využití pamětí, a pokud je pod 50%, je zbytečné používat větší a vše je již pouze o jejich rychlosti. [B]Proč je asi test rychlosti čtení a zápisu do RAM tak důležitý?[/B]
- Ing. Bohumil Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Problem mam někde jinde, stavil jsem a taktoval mnoho PC s A-Data DDR500, všechny chodily stabilně tak DDR570, když jsem zjistil, že při ponechání frekvence pamětí 1:1(200MHz), jsem schopen se dostat až na (FSB)=330Mhz s OPTERON144 (2.970MHz), stabilně 315MHz či 320MHz, další dvě A-Data však odmítají již 450MHz, nové jsem zatím nesehnal. Předpokládám osazení 4x256MB a větší.

Chtěl jsem říci spíše, že DDR-I-500 je běžné, DDR-I-600 již začíná být taky, latence při AMD nehraje tak velkou roli, ale DDR-II-1.200, ještě není a cenově jistě bude ...
- Ing. Bohumil Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdysi jsem testoval moduly Patriot 2 x 512, sice menší kapacita, ale vyšší řadu.

viz. [URL=http://www.ocguru.cz/view.php?cisloclanku=2005031301]Test pamětí[/URL]
- Jan Jirousek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No dobře,tak třeba firma ExtremePC NYNÍ UŽ NENÍ výhradním dovozcem těchto pamětí,ale kupoval jsem u nich asi před půl rokem moduly Patriot 2x1GB DDR500-ty co budete testovat příště-protože jinde nebyly tyto velkokapacitní moduly k sehnání,jedině objednat přímo u výrobce v USA.S firmou jsem spokojen,do týdne jsem je měl doma na dobírku. [B]www.extremepc.cz[/B]
- Ondřej Kamarýt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to docela čumim. o tyhle firmě sem teda jeste skoro nic neslyšel ale podle toho testu je to hodně hustej výkon. no a mít ty prachy tak je okamžitě kupuju. to by byla pro můj procák lahůdka.
- RARK9

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Podívej se na mé výkony a uvidíš i jiné výrobce, taktování je [B]KUMŠT[/B], a nalezení maxima není jenom o pamětech a procesoru, ale o jejich spoluprácí, [B]mam A-data DDR500, stabilně běžící jako DDR640 a v testech ne 8-tis, ale 10.060 (Everest 280 R-W)[/B]
- Ing. Bohumil Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

možná by bylo dobrý udělat nějaký srovnávací test pamětí.....v poslední době se objevilo hodně nových modulů :)
- Tomáš Kolomazník

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za cele 3 DNY ste schopni tu dat jen jednu Bleskovku? !
kluci zamyslete se nad sebou...
- Wlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že když čtenáři PCTuningu nemaj co číst, tak zuřivě klikají na "souhlas/blábol" co?
(btw kolik je rekord souhlas/blábolu?)
- kuba kubula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace muzu ti rict ze ja sem na to neklikl ani jednou...

pokud se ti to nelibi dej navrh na kontrolu cookies a hned ubyde "klikacu"
- Wlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi by to omezení na jeden klik (jako u anket apod.) bylo prospěšné.. Takhle je vypovídací hodnota naprosto nulová. Prosím redakci aby se nad tím zamyslela.
- kuba kubula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nenechte se vysmat, tyhle aplikace sem tam nejakou tu chybku klidne prehlednou, pokud neni vyslovene fatalni. To co projde 12-24 hodin Prime, tomu teprve rikam stabilni casovani/frekvence.
- Lovok

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2006 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bohuzel se hluboce mylite, prave naopak pameti s cipy Infineon jsou po pretaktovani velmi nachylne na stabilitu prave ve 3D prostredi. Jejich stabilita byla samozrejme otestovana jak v SuperPI i v Prime95, ale prave u jiz zminenych Infineonu to neni prave meritko stability, ty je nutno proverit dukladne ve 3D..., pro zajimavost: v prime95 jsou tyto pameti stabilni i pri taktu 285Mhz ale ve 3D nikoli, tam je hranice o 10MHz nizsi ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to uz docela dlouho, co moduly firmy Patriot testoval bratr. Dokonce uz vice nez rok mu v pocitaci pracuji naprosto spolehlive moduly XBL
PC3200+ 2x512MB. Takze tak ukrutna novinka, co se tyka testu to neni. Kdo chce se muze podivat zde [URL=http://www.ocguru.cz/]na OCGURU[/URL]
- Jirousek Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano to ja vim, testoval je Jezevec ale bohuzel ty jeho pamti se s temito nemohou v nicem rovnat, 512moduly jsou bohuzel davnou minulosti ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2006 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam sestavu LP Nf4 ultra D, paměti A-Data 2x256MB, DDR500. , rekodr mám přes DDR660, v testech [B]naprosto nepřekonatelné EVEREST 280 R-W=10.060[/B][B]Stabilně mi běží jako DDR640[/B]
- Ing. Bohumil Federmann

Reklama
Reklama