Zpět na článek

Diskuze: Bleskovka: malý test internetových obchodů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento test se mi velmi líbil - jen mě překvapilo umístění Alfacompu jako nejdražšího ... zhruba deset let vím o jeho existenci (tehdy ještě jako pouze kamenný obchůdek) a vždy platil za jeden z nejlevnějších. Vím že časy se mění, ale aby byl najednou nejdražší? Každopádně vyšel pro Alfu asi ne zrovna nejpříznivější výběr zboží (rozdíl asi +/-1500 je podle mě hodně přehnaný) a znám stále spoustu zboží, které Alfa prodává nejlevněji (zářným příkladem buď Thermaltake VB8000BNS Bach).
Škoda, že se do testu nedostaly i další české obchody, jako například itek.cz, který mě taky mile překvapil prosfesionalnim přístupem a příjemným chováním.
Každopádně - je to jeden z nejzajímavějších testů, které jsem poslední dobou viděl. Jen tak dál.
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2007 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlasím s dobrou recenzí. jen pro mě-škoda ,že nebyl testován další vynikající obchd : digiboss= jen ty nejlepší zkušenosti, hlavně opravdu velmi solidní ceny,prof. jednání i rychlost reakce na objednávky.díky ji.
- jiří fořt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2007 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Čus ten test se mi moc nelíbí protože tam není opravdu ten nejlevnější obchod a vřele ho všem doporučuju, protože je opravdu levný a nemám žádné problémy jak při nákupu tak i při reklamacích nebo třeba jen při vrácení peněz. Prostě pohodovej obchod i testovaný věci tam vyjdou mnohem levněji než tady v tom testu. ten obchod je www.obchod.cz
- Tomáš Pek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ona Alfa bude mít i jiné mínusy. V testu mi rozhodně chybí ochota zaměstnanců, bezproblémovost reklamací... Tady Alfa rozhodě nezazáří. Také mám informaci o tom, jak to, že má někdy běžné zboží levněji než velkosklady, ze kterých všechny shopy nakupují. Rozhodně to není pěkná vizitka.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevím podle čeho soudíš ty, ale co se zaměstnanců týče, tak nemůžu říct, že by byli sprostí, či neochotní. A to je co říct (pokud jsi na kamenném obchodě byl a viděl ten nápor zákazníků, který tam denně proudí, tak víš o čem mluvím - já bach tam asi řval na každého druhého zákazníka :D)

Co se reklamací týče, tak si taky nemohu stěžovat - když zboží odešlo, dostal jsem peníze zpět takřka okamžitě. Když jsem poprosil výměnu zničeného HDD za lepší model (samozřejmě s dorovnáním ceny) tak mi bylo bez problémů vyhověno.

Každopádně by mě zajímalo, co je špatného na tom, že má alfa zboží levnější, než velkosklady? Zboží není kazové a nižší cena je podle mě jen a pouze výhoda pro zákazníka. A jak k tomu přišla je snad její věc. Je to snad nelegální? Je v tom nějaký podvod? Pokud to tvrdíš, tak to laskavě uveď a dokaž. Jinak si jdi kupovat třeba do agenu, nebo kamkoliv jinam a nesnaž se tady kazit pověst dobrému a zavedenému obchodu.
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kusyn: No já mám zkušenosti s reklamací spíše lehce podprůměrné. S ochotou czechcomputeru se to rozhodně srovnávat nedá. Co se týče výměny modelu HW za jiný, to mohu potvrdit, takto to v alfe skutečně chodí.

A s tím zbožím. Pokud máš zájem, sdělím ti konkrétnější info, které nemohu dokázat, a ani se o to snažit nebudu. Je mi to jedno. Srdečně jedno, co si pan Martin Kusyn myslí. Jinak tvůj ožadavek je stejně DEMENTNÍ jako kdybych já po tobě chěl důkaz, žes byl při nákupu v alfe spokojen :-D

Stačí když ti řeknu, že znám dodavatele alfy, znám výstupní cenu a cena v alfě je pak po celou dobu prodeje nižší. Možnosti jsou buď dvě.

A) Jsou v alfě takoví dobráci, že sponzorují Martinu Kusynovi počítač.

B) Někde Martina Kusyna obelhali. Detaily si domysli sám!
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kusyn: Taky mi ta celkova cena u Alfy nejak nesedi, ale to asi bude dano vyberem zbozi. Spousta veci nepatri mezi nejprodavanejsi polozky a proto tam bude asi vyssi cena nez u beznejsiho zbozi. Protoze kdykoliv kupuju veci jako grafika, hdd, procesor, deska...tak prolezam skoro vsechny z testovanych e-shopu a pokazde mi Alfa vyjde vitezne :D
Co se tyka zamestnancu, tak mi prijdou naprosto normalni, na to jaky tam je provoz, tak i pomerne rychli. S odbornosti to nebyva vzdycky uplne 100%, ale asi nemuze clovek chtit, aby se ve svem volnem case venovali podrobnostem o veskerem hardwaru, ktery prodavaji, tak jak to delam treba ja :D
Reklamace sou taky v klidu, teda aspon ty osobni, jeste sem jim nic neposilal postou. Jedina vec co mi nevyreklamovali byla blbe fungujici DVD vypalovacka, ktera jim bezela perfektne. Neveril sem jim, tak sem jim to rekl a celkem me pan na reklamacich prekvapil tim, ze se mnou asi 2 hodiny projizdel veskere mozne testy....bohuzel ta potvora u nich fakt fungovala perfektne :D
- mortiis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2007 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: To že znáš dealerské ceny ve VO ještě nic neznamená, velcí odběratelé jako alfa a spol. mají u VO individuální ceny, které bys dostal taky kdybys bral od daného typu zboží třeba 50kusů a měl u nich roční odběr za desítky miliónů Kč.
- vas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: no tak prosím ... předej mi své informace - pokud máš problém to zveřejnit tady na netu, tak mi to pošli na kusyn@seznam.cz ... každopádně to co tady předvádíš je momentálně jen a pouze ukázka odporného pomlouvání ;) každopádně pokud mě obelhali, tak mi pls připiš kde - sám jsem na to zvědavý - na ceně výrobku to nebylo, na kvalitě také ne ... veškteré komponenty nemají problém s provozem ani hluboko po záruční době (staré pecko mi jede už šest let, zatím sem nemusel reklamovat nic); na druhém PC jsem teď reklamoval akorát pevný disk a také mi bylo vyhověno plně ...

jestli spíš problém není v tom, že jsi proti alfě zaujatý ... to potom člověk rád věří každé volovině, kterou mu kdo nakecá ;) ... každopádně mi ty tvé cenné informace pošli, jsem opravdu zvědavý na ty tvé pádné argumenty ;)
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mortiis: což ovšem není důkaz toho, že je vypalovačka v pořádku. Pokud to nedemonstroval na stejné konfiguraci jako máte vy!
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Ale ano, ze je zbozi v poradku dokazal. Nemusi to dokazovat ve vasi konfiguraci, ktera muze byt v jakemkoliv (tezko zjistitelnem) stavu. Vyjimku tvori pripad, kdy vam zminovanou firmou byla sestava dodana jako celek.
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shinji Ikari: Nemusi to testovat na stejne konfiguraci, ale musi otestovat presne to, co mu zadas do reklamacniho protokolu. Napises-li tedy, ze mechanika nevypaluje DVD+ 4x Vebatim, ale vypaluje Imation + 4x a to na sestave xxxx, tak musis dany test provest presne tak, aby to odpovidalo zprave z reklamace.
A pokud neni nikde v papirech od mechaniky napsano, ze mechanika neni kompatibilni s xxx HW, tak ti reklamaci uznat musi.

Vzdy jde o co nejpresnejsi formulaci toho, co je vlastne problem. Zavadu je treba presne popsat. Pokud ji popises spatne, bude spatne otestovana a reklamaci se nevyhovi ;)
- Ondřej Bartoněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shinji Ikari: aha. Tekže až pujdu reklamovat desku s tím, že mi není schopna detekovat disk (řekněme seagate), tak mi prodavač připojí Western Digital, aby dokázal, že je deska v pořádku? LOL
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Muze byt. Pokud ovsem deska oficialne podporuje dany typ/vyrobce disku, je treba to samozrejme otestovat s nim. Disk je lepe mit sebou, protoze, podobne jako jsem psal vyse, vas disk muze byt v jakemkoliv stavu, ktery dodavatel reklamovane desky nezna. Aby zjistil v cem je chyba, mel by mit k dospozici obe komponenty, jinak muze nastat vami zminovana situace, kdy otestuje proste desku s jinym diskem, ktery bude pracovat spravne. Nesmite srovnavat hrusky a jablka. U mechaniky je to jiny pripad. Je treba vzdy postupovat logicky.
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shinji Ikari: Aha. Takže mechanika nemůže mít vadu, projevující se jen na některých základních deskách či jen s některými konfiguracemi? že?
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Vidim, ze se snazis o tvorbu jakehosi dogmatu. Je to zbytecne. Nic takoveho v tomhle smeru neexistuje. Plati posledni veta z meho predchoziho prispevku. Ohledne te mechaniky, neni to prilis pravdepodobne, ale je take treba rozlisovat mezi tim, co je vada a co nekompatibilita vyrobku. To je dulezite obzvlaste v IT, kde se s tim zapasi neustale. Proto jsem poznamenal nejdrive to ohledne dodavky sestavy jako celku. Pokud nekde koupis mechaniku, jinde desku, nebude to spolu dobre fungovat a ty pujdes reklamovat mechaniku, ktera bude na jinych deskach bez potizi pracovat, moc toho pravdepodobne nevyreklamujes. Stejne tak, kdyz pujdes reklamovat desku, ktera bude s jinymi mechanikami pracovat spravne. Pokud ovsem koupis hotovou sestavu, je to jasne reklamovatelne, kdyz tam neco nebude fungovat.
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shinji Ikari: To je velky omyl. Měl by sis přečíst na co reaguješ. Reaguješ na mé tvrzení, že:

Vyzkoušením mechaniky v obchodě nedokazuje prodejce téměř nic. V žádném případě to není bezpečný důkaz toho, že mechanika je BEZ-vadná!

Celá další diskuzeje tak trochu mimo, a více méně s tebou souhlasím. Jenže jádro problému je někde jinde.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobrý den. Do testů jsme vybírali internetové obchody podle statistik toplistu. některé obchody se bohužel z důvodu nezájmu neúčasnili, příkladem může být právě zmíněný itek.cz - že by se styděli za kvalitu služeb a svých stránek (nebo se obávají neobjektivity)?
- Roman Gaudyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je pravda, že co se týče přehlednosti by se dalo na iteku dost změnit. Každopádně co se informací o objednávce týče, nemůžu si stěžovat. Kdykoliv jsem si z iteku něco objednával, byla reakce téměř okamžitá (když zboží nebylo na skladě, došel mi obratem e-mail s oznámením a dotazem, zda si chci na objednávku počkat a podobně). V tomto směru může dle mého názoru zdatně konkurovat zmíněnému Agenu.
Naopak bych zde rád zmínil nepříjemnou situaci ohledně nakupování v eshopu markofoto.cz, kdy zboží mělo neustále zpoždění (to se pochopit dá - ona firma v té době do republiky jaksi nedodávala) a však nikdy mi nepřišlo ani jedno upozornění na změnu data dodání zboží. Pokud jsem se něco chtěl dozvědět, musel jsem si napsat e-mail na sklad.
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kusyn: nevim, jak je na tom ted Agen, drive jsem od nich bral pro firmu v celkem velkem objemu, pak jsem si ale koupil pro sebe projektor, ktery po par mesicich odesel. naprosto DETSKE chovani jejich reklamacniho odd. jsem v zivote nezazil. na zarucaku jsem mel jeste 2.5 roku platnou zaruku, vyrobni vada, oni ze nevymeni, ze se automaticky bere, ze zaruka neni 3 roky. verili byste tomu ?! tak jsem to 2x zkusil zreklamovat, pak jsem si najal pravnika a z nasi strany zahajili komunikaci. chodily nam s velkym zpozdenim odpovedi hodne ditete zakladni skoly, nad kterymi jsme nevedeli, jestli se mame smat, nebo plakat. takhle to probihalo par mesicu, kdy jsme se dostali do faze, ze uz padala v uvahu jen zaloba. presi jen zarizeni za 25tis. nekupujete kazdy den. nicmene po konzultaci s pravnikem jsem od toho ustoupil a od te doby se mi na projektor prasi. byl jsem pry jednoznacne v pravu, ale soudit se X let, vynalozit X penez v nasem ceskem soudnim systemu, kde je vymahatelnost prava zdlouhava a nerealna, soudni znalecke posudky, zabity cas .... proste jsem od nich prestal brat komplet a prisli jen ode mne o obrat v radech statisicu. Agen? pro mne uz nikdy. pak jsem sel pracovat do jine firmy, kde jsem prebral dealer nakupy a hadejte u koho- agen. no zmenili jsme okamzite dodavatele. proste kdekoliv budu, nebude se od nich kupovat. firme, ktere neverim, nedam uz ani halir.
- afk_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @afk_cz: K tomu reklamovanému projektoru. Ono jde spíš o to že pokud je tam vadná lampa, jakožto ta se dá chápat jako spotřební materiál, tak výrobce obvykle stanový životnost např. 500 hodin svítovosti za které ručí, a nejhorší sitace je že výrobce nějaké 2 roky zákonné záruky pro fyzickou osobu nezajímá. Nelze se potom divit že, někteří nesolidní osoby se k reklamacím staví tak jak popisujete, dětské chování není určitě známkou hlouposti, ale spíš výsměch nad vymahatelností práva.

- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 02:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hovado: lampa mela najeto 200 hodin a agen primo uvadel v zarucaku "projektor+lampa 36mesicu". me bylo receno, ze zavada bude ASI lampou a ze mi tam daji novou, kterou si musim zaplatit (pres 10 tis.) a pak ze se uvidi. to neni seriozni jednani. po zahajeni komunikace se najednou zacaly predelavat webove stranky a vsude se zacalo uvadet, ze lampa je spotrebak. zvlastni, ze az po tom, co udelali chybu ... no kazdopadne seriozni firma se ke svym chybam postavi celem a drzi si tak zakazniky. ne vsak tato. jeste usmevnejsi mi pak prislo, ze to na webu predelal i Vikomt (dnes jiz neexistuje pod timto nazvem), od nehoz prachsproste zkopirovali zarucak. takze tam asi nejaky tlak od Agenu byl, ale Vikomt je poslal nekam a to same pak udelal Agen mne. mel jsem pripravene pro soudni jednani screenshoty a kopie jeste stareho webu, kde v obchodnich a zarucnich podminkach nic takoveho nebylo a museli se tedy striktne ridit zarucnim listem, coz neudelali. obchodni inspekce mi me tvrzeni tenkrat potvrdila. to ale firme Agen nevadilo. meli jste tenkrat videt, jak to u nich na webu svistelo, jen aby to meli v poradku :))) proste oni svou chybu neuznaji.
- afk_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @afk_cz: Rozhodně jste neměl předem vzdávat možnost soudního řízení. Zde je situace poměrně jednoznačná a v případě, že by jste měl důkazy podložené znaleckým posudkem, pak je napůl vyhráno. A také není pravda, že se všechna řízení vlečou léta. Takže bych doporučil, jestliže není váš nárok promlčen, se do toho obout...:-))
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom k jednání CzC. Rozbila se mi paměť značky Corsair, když sem jí kupoval stála lehce přes 10 000,- , celá reklamace byla vyřízena asi za patnáct minut za paměť mi nabídly ekvivalent od značky OCZ, stačilo jim jenom říct, že paměť neprošla Memtestem a bylo to. Tkže CzC doporučuju
- Slan!na

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2007 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace plne souhlasim. Co se tyla czc a jejich pristupu ka zakaznikum je to opravdu z meho pohledu vyborne.

Reklamace vyrizuji opravdu velice rychle. Koupil jsem omylem chladic ktery na danou grafickou kartu nepasoval, po domluve mi umoznili kartu poslat zpet a to i pres to ze byla rozbalena a bylo to dlouho po 2 tydnech, kdy je to podle zakona.

Jsem s jejich sluzbou velice spokojeny i po strance technicke podpory. Jejich pristup se mi libi a ziskali si me skrz jejich jednani a pristup. Proste super.
- Matěj Sojka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Czechcomputer - od czc jsem nakoupil už desítky komponent a když se některá z nich rozbila, reklamace proběhla během 1 dne, zbytek již závisel na rychlosti České Pošty. Vyreklamovali mi zatím všechny závady a to i ty, které mohly vypadat podezřele, pokaždé jsem se před reklamací poradil po ICQ s jejich technikem ................ Alza - snažil jsem se rozepsat se o mých problémech s tímto obchodem, ovšem příspěvek by byl tak na A4 stránku. Všem radím: Alza.cz nebrat
- Gump

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zatim jsem mel s reklamacemi take velmi dobre zkusenosti. u Noctua chladice mi chybela v baleni 1 ze 2 pritlacnych pruzin - klidne mohli rict, ze jsem ji zasantrocil, ale dodali chybejici dil a to napockani. parada. skoda tech cen, spousta zbozi lze koupit jinde o dost levneji, ale sortiment maji solidni a diskuze na webu mi nejednou pomohly. proste czc.cz je prvni, kam vzdy koukam.
- afk_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhla,
alza si timhle pekne posrala zivot,
jesi se nezlepsi budou mit vazne problemy.
Taky s nima nemam dobry zkusenosti a co znam tak vsichni nadavaj. tendle clanek to je potvrdil...
- Kralik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hehe to mi pripomnelo kdyz jsem sel do alzy reklamovat disk..rikam jim, ze bych jej potreboval pokud mozno vymenit, ze ma vadne sektory je nefunkcni a potrebuji nutne novy. Technik disk zapojil, rekl at se posadim...sedel sem bez legrace pres hodinu, pak technik rek "vas disk je vazne rozbity" : ) pak mi teda udelal doklad na novy a poslal me do jejich skladistni superfronty : )
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace add alza - reklamace mb (odesel radic, vzalo mi to 2 hdd sebou, msi k7t turbo tusim - sdram), temer 3 mesice, nekolik navstev na pobocce, stres, pot. z jejich strany drzost, nevybirave chovani, snaha znemoznit me pred ostatnimi ve fronte, lhani. po zminene dobe a mejlove korespondenci s tehdejsi sefkou mi byla "venovana" pouzita deska msi kt3 ultra (ddr) > naceny upgrade ram. hrozny obchodni inspekci, soudem ci neg. reklamou na technika nezabirali. reklamu sem nasledne udelal a rozmazl to na tehdy jeste popularnim foru zive.cz.
od te doby coz uz je peknych par let sem v alzaci byl jenom jednou. never more alza !
- sajbicz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace U Alzy jsem si taky koupil jednou disk. Reklamace taky za mesic urgovani. V czc mi jedna reklamace trvala jeden den a ta druha 14.
- Filias

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ad Alza- prominte, ale na vymenu zbozi maji 30 dnu. uni nejdriv pustili testy, aby overili vase tvrzeni a pak jste hned mohl pro jiny kus. stejne tak vas mohli poslat domu s tim, ze do mesice se muzete stavit pro jiny, pokud test neco najde. opravdu nechapu, vymena ten samy den je proste parada! co byste uz teda nechtel ?!
- afk_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sajbicz: vetsinou pisu aby tomu bylo rozumet :)
opravena slova:
"msi kt3 ultra (ddr) > [B]nuceny[/B] upgrade ram."
"[B]hrozby[/B] obchodni inspekci.."
- sajbicz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za velice prospěšný článek. Rád bych upozornil, že před nedávnem vyšel na idnes.cz článek, kde se zabívali kvalitou e-shopu z hlediska reklamaci.
Clanek najdete na URL:
http://ekonomika.idnes.cz/webove-obchody-pouzivaji-finty-a-nedodrzuji-zakony-fhs-/test.asp?c=A071108_162125_test_maf
Doslova z nej cituji:

Prodejna Alza.cz zase peníze, které měla vrátit, automaticky připsala na svůj účet s tím, že při příštím nákupu můžeme tuto částku odečíst z ceny zboží. My jsme však v dopisu o odstoupení od smlouvy žádali o připsání peněz na náš účet. Tak se stalo až na druhou žádost.

Takze opravdu pozor!
- Gwyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám naprosto stejnou zkušenost. Než mi vyplatili peníze na účet, protelefonoval jsem odhadem tak 150Kč věčným čekáním na uvolnění linky operátora.
- Gump

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S CzC mam take ty nejlepsi zkusenosti. Na telefonicke lince jsem vzdy nasel lidi, ktere problematice rozumneli. Reklamovat jsem primo nemusel, ale menil jsem funkcni kus za jiny (o neco drazsi). Vse probehlo velmi rychle. Z me strany maximalni spokojenost. Naproti tomu Alza... to je jina pisnicka
- Grolman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super test, jen me taky prekvapila ta cena u alfacompu, nakupuji u nich uz hodne dlouho a koupil sem uz hodne veci, presto na ne nemuzu rict jediny spatny slovo, at uz se to tyka zminovanych cen nebo reklamaci nebo cehokoliv jineho, zadny problem. Muzu jen doporucit.
- GhostFace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nedalo mi to a musel jsem se pustit do porovnání cen Alfy a Agenu ... problém je hned v první položce - ntb ... je se systemem v nabídce jak alfy, tak agenu .. těch více než 1500,- je právě rozdíl v ceně tohoto NTB ... je to nejdražší položka tak se tam rozdíl pár procent prostě projeví...
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

best of.Opravdu pro mě nejlepší obchod. už aby otevřeli pobočku na praze 9 :)
jinak co se tyče cen tak alfacomp patři rozhodně těm nejlevnějším v republice!
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim podle kterych parametru bylo tohle mereny ale zajimalo by me v cem Alfa porazi Czc.... Podle me je czc v prehlednosti bezkonkurencni.. uz jen to ze si muzu na jednu stranku hodit vse ne jen 50 polozek a to vyhledavani podle parametru a to razeni... i to nejprodavanejsi a nejdiskutovanejsi pomaha spoustu uzivatelum. Czc ma svoje chyby ale v prehlednosti nema zadnou.. takze by me zajimalo co ma Alfa navic?
- Nem3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dále fulltextové vyhledávání na CZC. Nejprve musím hledat nápovědu, ano malý text pod vyhledávacím polem, potom musím luštit půl stránky textu, abych zjistil, jak vyfiltrovat to co potřebuji. I když jsem chtěl vědět, jak to funguje, nedočetl jsem to a nevyhledával. U alfy bublina, několik pouček a hotovo, a jednoduše!. Takže další bod pro alfu....
- Millisx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jestli tomu barevnému cirkusu s hromadou textu, který naprosto splývá v jeden říkáte nejpřehlednější stránky, potom ......máte prostě jiný vkus naž já, slušně řečeno :-)
- Millisx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Millisx: Souhlasim s tebou CZC ma naprosto nevhodny proklad radku, co se tyce ergonomie je zcela vedle. Oci se nemaji ceho chytat, pac text jak pises splyva. Absolutni absenci grafiky se z menu na CZC stava "prikazovy radek".
- Otmar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to je pekny nesmysl ze CZC ma prehlednejsi stranky, tyd jim nefunguje ani takova samozrejmost jako je rozevirani skupin zbozi bez nutnosti znovu nacist celou stranka (u ALFY zeleny znak "+", ktery je u kazde skupiny). Do potrebne skupiny se tak dostanu za par vterin, misto toho, abych cekal na CZC na xnasobne zbytecne nacitani stranek. V tomto ohledu u me ALFA jednoznacne vitezi. Navic CZC nema po rozkliknuti skupiny moznost ihned filtrovat podle vyrobcu a pozadovaneho prislusenstvi. Taky nema seznam nejhledanejsiho zbozi coz mnohdy znamena usetreni kupy casu . ALFA je proste lepsi.
- Otmar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to je uz dany rychlosti pripojeni, ja nevim ale to + ze by pridavalo na prehlednosti... me to v czc jen problikne a je to nacteny.. Ty ceny Alfa vs czc ma alfa lepsi v prumeru ale je to kus od kusu jeden ma tohle levnejsi a druhej tamhleto..
- Nem3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Nem3: Co se tyka PC sestavy,vyjde ti levneji kazdopadne v Alfacomp....Zkus si to zkusebne udelat ze stejnych komponent,treba i vicew variant...
- Flank3r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Nem3: No jde spise o to, proc nacitat celou stranku, kdyz nemusim. Ikdyby se stranka nacitala jen par vterin, tak je to zbytecny cas. Pro me je proste vyber skupiny bez cekani lepsi, nez vyber skupiny s cekanim.
- Otmar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otmar: Na druhou stranu má CZC u některého zboží podrobnější rozdělení jako třeba základní deseky podle chipsetu, grafické karety podle konkrétního modelu nebo u pamětí podle frekvence, u Alfy musím konkrétní věci hledat mezi všema ostatníma.
- Jiří Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za šikovný článek, myslím, že to prospěje i testovaným subjektům.
Tak mě napadá, nechcete udělat podobný test "solidnosti" či reakce taky u našich internetových/telefonních providerů? Myslím, že by to bylo hodně zdrcující. Ostatně [URL=http://magazin.softimage.cz/klientske-centrum-upc-s-problemy-nam-nevolejte/]má zkušenost[/URL] s UPC podporou je toho důkazem. Už jen to, že volání na klientské centrum UPC je zpoplatněno mi přijde šílené ...
- Hujer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta cena u alfacompu je vysoká jenom proto,že oni se soustředí hlavně na hardware a takové věci a ne na pda,mda,flash atd atd...např když jsem se poprvé rozhodoval,ze kterého e-shopu budu kámošovi objednávat hw,tak jsem tu samou sestavu naházel do košíku v alfě a czc a v czc byla cena 30k kč a v alfě 26500kč,takže asi tak
- Blue Storm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak, s tim souhlasim.Co de ceny hw vybaveni je na tom asi nejlepe. A ja jsem s nima fakt spokojenej, ackoliv nejsem zadnej bohac, koupil jsem u nich za posledni rok a pul 2 sestavy-sobe a nasim a i v budoucnu u nich. I takovy kraviny jako je treba DDR pamet,tak jedu pres cely mesto k nim :D...
- Flank3r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj taky souhlas, članek pěkný, konečně něco nového, ALE to cenové srovnání je fakt trochu vedle. Radši měly být vybrány komponenty celé sestavy, tam by myslím bylo vidět kde je nejlevněji. (Takle to spíš vypadá že to bylo vybráno záměrně.)
Přece jen když sem se tak zadíval na ty výrobky: první notebook a naráz bác ho klávesnice a chladič na desktop, pravda je tam pak k němu i ten procesor ale i tak lolec :D
Nicméně članek je to hutný, čtivý a díky za něj ;)
- Sanchez BTC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dik za supr članek!
- Kralik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem v šoku.. hodnotit obchody podle meritek typu prehlednost apod.. jedna se o subjektivni dojmy, ktere proste takto jednoduse pausalizovat nelze.. zde tedy nechapu, o cem test vubec je..
Druhou veci je jeho verohodnost.. napr. AlfaComp vytezujici PC vice nez CzechComputer.. to snad nemyslite vazne.. vzdyt je to presne naopak.. ale hlavne.. kdyby jen v rozdilech procent, ale konkretne v tomto pripade jsou rozdily tak markantni, ze by je nerozeznal pouze blazen, nebo naprosty ignorant..
Stejne tak stavet AlfaComp cenove nad CzC.. to, ze si vsimnu par drazsich kousku HW jeste neznamena, ze mohu vynaset podobne soudy.. v drtive vetsine je totiz nabidka AlfaCompu levnejsi nez u vetsiny ostatnich subjektu na trhu..

Jinymi slovy.. priserny clanek o nicem, jehoz vypovidajici hodnota je nulova jiz jen z duvodu spousty dalsich faktoru vstupujicich do smenneho procesu.. zdrzeni dodavek Ceskou Postou, reklamace, jednani.. atd.. atd..

Hruza.. to uz opravdu nevite o cem psat..?
- Maxtor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano.. dostatecny pocet reakci ale tato diskuse pod clankem nesplnuje ani zdaleka..

Pokud bereme clanek jako doplneni diskusniho fora PCT, jedna se o dokument bez jakychkoli detailu se spatnou metodikou srovnani..
Pokud potom clanek bereme jako vec verejnou, fora se netykajici, jedna se o blabol mystifikujici nezkuseneho uzivatele internetu..

Clovek, ktery se nevyzna.. PC nerozumi a nema zkusenosti tento clanek pouze prehazi priority, ktere by si dany uzivatel vytvoril sam (clanek je totiz opravdu nepresny, dalo by se rici az lzivy).. obchody tim tak mohou byt poskozeny..
- Maxtor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Maxtor: Musím souhlasit s tím že metodika testu je k ničemu. Rychlost stránek závisí na tom odkud a s jakým připojení se v republice připojujete, předhlednost a rozřazení budiž ale, obvyle si alespoň já při výběru projdu více stránek, pokud možno recenze, testy. takže mě nakonec zajímá jen ta cena, a mým okolým potvrzená dobrá pověst obchodu.
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Maxtor: Ano obchody mohou být poškozeny... Jasně. Tak se mají chovat tak, jak si uživatel představuje, oni chtějí výrobky prodat - na nich je, chovat se seriózně. Jak jinak než subjektivně chcete takový test uskutečnit?
A pak: To jsou žvásty, do těch diskuzí většinou(!) odpovědi píši lidi co tomu rozumí... Dává to smysl, protože pokud odpověď neznáte, jak ji tam chcete napsat? Přízpěvky těch, kteří "se nevyznají... PC nerozumí a nemají zkušenosti," většinou končí znakem "?"

K tomu výběru shopů... Já myslím, že každý má ten svůj a nemá cenu se dohadovat, které obchody by tam ještě měli být... Těch obchodů je hromada a chtít po někom aby je otrstoval všechny...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já nevím, ty asi nečteš poznámky pod čarou :)
Šlo o to vyvolat diskuzi, což se podařilo. Co takhle, kdyby jsi spíš nadhodil, s kým máš zkušenosti a proč jsou takové.
- Ivo Svatoš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak, navíc suprové načasování...Je škoda, že se neúčastnil sofcom.cz. Toto srovnání je hodně dobře navržené a poměrně hodně objektivní. Je dobře, že se bral v úvahu i obrat daného obchodu. CzC mám osobně dobré zkušenosti, jen rozvržení by mohlo být skutečně o něco lepší...ale tak suprovej přehled o vývoji cen nemá nikdo....Jen tak dál.
- Marek Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak ostatní uživatelé obchod.cz ale ja mam velice smíšené pocity. Dříve to pro mě byl e-shop c.1 (skoro vse skladem, nízké ceny, doprava nad 5000 zdarma) , ale po několika špatných zkušenostech musim říct že obchod.cz u mě jednoznačně zkončil. Skladem nemají téměř nic a pokud se jich zeptáte, kdy to budou mít tak vám jednoduše neodpoví. Třeba i týden, nebo dva. Opravdu nepochopitelné jednání.
Naproti tomu mám velice dobré zkušenosti s eshopem 100giga.cz - nízké ceny, rychlé vyřízení objednávek, mnoho zboží skladem. Mínus však u mě mají za vyšší cenu poštovného, doručování pouze PPL a kontakt se zákazníkem (dotaz na technickou radu ohledně zakoupeného zboží) jinak vše OK.
- Michal Pevný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Obchod.cz - asi před 2 roky jsem reklamoval GK. 30 dní uplynulo a tak jsem tam mailoval. Poslali mě až na nějakého manažera a přestože jsem mu detailně popisoval problém, tak se mi věnoval asi jako by právě byl zabořenej v sekretářce.
Naštěstí jsem vyreklamoval a už mě nezajímají!
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybi Vam tady muj nejlepsi e-shop, www.computershop.cz, nyni softcom.cz, preze me proslo desitky tisic a nekolik objednavek a vsechny plne ok!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem už dost velký kluk na to, abych měl svoje kriteria. Rychlost načítání stránek - ehm...taky jsem se donedávna pídil po ceně, ale poté, co mi začal "zlobit" HDD a reklamoval jsem ho v CZC, kde mi obratem dali nový a já tam po týdnu přišel se stejnou závadou a po týdnu znovu a pak jsem zjistil, že problé byl úplně jinde...jsem přehodnotil svoje kriteria.
CZC je v 90% komponent jeden z nejlevnějších a tam kde není, mě to netrápí, protože garance je dnes 2 roky na vše a to je sakra dlouho na dnešní úsporný styl výroby.
Naopak ušetřená pětistovka na velkým nákupu se dovede pěkně vymstít, pokud si vás někde vykouří v 30-ti denní záruční lhůtě.
Ale to je jen můj osobní názor.

P.S. musím se zaslat Alfy, poslal jsem poštou poškozenou flashku, ihned přišel potvrzovací mail a za týden vč. pošty jsem měl novou.
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V CZC jiz nakupuju delsi dobu a NIKDY jsem zde nemel sebemensi problem!

napr. reklamace: nesel mi HDD, okamzite ho vymenili za jiny a jeste mi dali vybrat jakou chci znacku - super pristup
Nebo sem si koupil osvetleni na tuning PC, prisel sem domu a zjistim ze trubice je praskla - jedu tam zpet a bez problemu mi hned dali novou atd. takze fakt super!

naopak ALZU nedoporucuju nikomu jednou sem reklamoval mp3 player trvalo jim to mesic a pul a este mi to zamitli:-(

PS divim se ze alfa vysel tak draho.....co vim je to jeden z nejlevnejsich shopu....
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zbytečný říkat, aby se dal do testu, když já o něm vím svoje... Ale prostě bych rád věděl jak si vede vedle těch ostatních:) Přes Cybex objednávám vše, několikrát jsem stornoval - rychle a v klidu. Dotazy na email? Opět rychlá odezva. Doporučuju...
- David vlažný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak ke článku: potěšili jste mě:) jen tak dál
- David vlažný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu musím říct, že se PCtuning zřejmě v zoufalství z nedostatku obsahu snižuje ke zveřejnění opravdu velmi neprofesionálních a neobjektivních článků.

Tento článek autor nabídl i Extra Publishingu, ale nezveřejnili jsme jej, ty důvody jsou přece zřejmé, myslím, že jasně poškozuje některé zúčastněné a od kvalitního testu má velice daleko, uvedu pár příkladů:
1. autor srovnal jen jeden případ komunikace s obchodem, obchody mají více zaměstnanců, směny apod., obsluhu v kamenné části, toto se nedá tak lehce zobecnit, musel by provést mnohem více testů
2. při výběru zboží se omezil na tak málo kusů, že mu v cenovém porovnání vyšly viditelné nesmysly (musel by vzít mnohem, ale mnohem více položek a u těch srovnat ceny, aby došel ke správným výsledkům), navíc je snadné držet nízké ceny a supernízké marže, když nenaskladňujete (neuspokojujete rychle a spolehlivě poptávku) a tak dále a tak dále
3. výběr eshopů pro většinu z vás není dostatečný, ani omylem nejsou zastoupeny buď největší eshopy s technikou u nás, ani eshopy prodávající nejvíc počítačových komponent a periferií, kritérium Toplist + kývnutí v účasti (já bych při této metodice taky odmítnul) je směšné
4. chybí mnoho dalších kritérií jako zkušenosti, reklamace, technická podpora (to by chtělo asi i průzkum na větším vzorku lidí)

Prostě takový článek není vůbec snadné udělat a takto prezentovaný je velmi neobjektivní. Být na místě některých zúčastněných (nebo naopak nezúčastněných), citím se právem poškozen a asi bych zjišťoval i možnost nějakých pravních kroků. Doporučuji stažení článku (stejně jako u toho tady obhajovaného kompilátu z výsledků Legion Hardware)

Mirek Jahoda
ExtraHardware.cz

- Mirek Jahoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kde to proboha jsme. Nechte autora dýchat, napsal článek, někdo si ho přečít chce, někdo ne. Nekdo s ním souhlasí, někdo nesouhlasí. Pokud Vás něco pobuřuje, myslím si, že by bylo lepší to napsat autorovi přímo, a ne tím zatěžovat ostatní čtenáře v diskusi. IQ diskutujících si myslím je na takové úrovni, aby sami zvážili, zda pro ně článek hodnotný je nebo ne. Naprosto každý článek se dá rozpitvat a vyčíst mu nezměrné množství věcí. Plácat slámu a říkat co je špatně umí každý. Zlaté pravidlo " Když se Vám to nelíbí, nečtěte to". A to, zda autor článku žádal o jeho otištění u Vás nebo ne, je jen věc autora a Vás. Nás čtenáře, to opravdu vůbec nezajímá. Berte věci s nadhledem.
- Tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tomasi ty si ale velky srandista. Je pekne, ze spousta lidi si clanek precte, sama si ho zhodnoti a tim to pro ne skonci. No, nekteri z nas holt "obtezuji ostatni" v nasledne diskuzi....chvala bohu. Najdou se totiz taci, co si to letmo prectou (obzvlast ted pred vanoci), mrknou na jedinou rubriku - cena a maji jasno. Zel bohu timto se pri nakupu hardwaru okradou o nejaky ten tisic, protoze pochopitelne nikoho z nich ani nenapadne zabrousit do "papirove" nejdrazsiho alfacompu. Coz v dusledku poskodi zakaznika i samotnou firmu. Zatimco po precteni diskuze se dozvi, ze zrovna cenove srovnani naprosto neodpovida realite.
- mortiis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2007 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mortiis: No, já jsem to myslel trošku jinak - rozdíl je právě v tom, že vy považujete čtenáře PC tuningu za naprosté prostoduché jedince. Já ale věřím tomu, že většina lidí zde je na tom mozkově tak dobře, že si úsudek dokáží udělat sami. Tím myslím to, že čtenář dokáže rozpoznat neobjektivitu, lži nebo jiné podvrhy. A hodně pochybuji, že i prostoduchý jedinec, po přečtení článku vlítne na nejlevnější e.shop, aniž by si někde zjistil kvalitu služeb apod.
- Tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak asi takhle: Proč by se měl test provádět vícekrát ? Nahodilý kupující také vždy narazí na jednoho prodávajícího, a nenechá si zavolat 6 lidí v průběhu 3 dnů, aby vyřídil objednávku. Pokud redakce zrovna narazila na slabší článek firmy, měla by se zamyslet právě ona firma. Je v zájmu každého prodávajícího, aby měl VŠECHNY své zaměstnance tak proškolené, aby každý z nich dokázal plně vyhovět zákazníkům, jinak nemá v oné firmě co pohledávat. Každý interní audit je zaměřen na aktuálního zaměstnance. K nám když přijde kontrola, tak mi by mi byly k ničemu kecy typu " Ale máme tu i lepší zaměstnance než jsem já, zkuste to znovu" nebo "zrovna jsem nebyl ve formě. Myslím, že rýpete do věcí bezdůvodně.
- Tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tímhle názorem vesměs souhlasím. 90% lidí se ve svých hodnoceních služeb (nemusí to být jen internetový obchod) rozhoduje na základě toho, jak s nimi jednají zaměstnanci firmy, která danou službu nabízí. Také se stane (a myslím, že poměrně často), že člověk jde vyzkoušet službu poprvé v životě, a pokud během této první zkušenosti narazí na arogantního, neochotného či nějak jinak nesolventního obchodníka, zcela jistě poté danou službu od této firmy nebude znovu poptávat. Tudíž mi hodnocení na základě jediného telefonátu nepřijde zcestné, a naopak bych ho přirovnal ke zcela standardnímu způsobu chování, nejen v ČR, ale i ve světě, kde je aktivní a ochotný přístup k zákazníkovi naprostou prioritou. Firmy by totiž neměly chtít jen jednorázové nákupy, ale samozřejmě nákupy opakované, které ale musí být podložené dobrou zkušeností. A navíc pokud vybrané e-shopy věděly o možnosti toho, že na ně bude psána hodnotící recenze, tak se těmto problémům měly sami vyvarovat.
- Vácalv Kubík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a to jsem asi zapomněl na mnoho dalších bodů:
- hodnocení vzhledu a přehlednosti je subjektivní, takže šlo řešit také jen větším průzkumem
- rychlost stránek: chtělo by to zveřejnění přesné metodiky a pak se podívat na to, z kolika míst a v jakých časech bylo zkoušeno, na jakých typických úlohách (vyhledávání, prohlížení stránky s mnoha produkty ...)

Dalo by se asi pokračovat ještě dlouho.
- Mirek Jahoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to bych chtěl teda vidět ty intelektuále jak rozebíráš každou kravinu u 6 zůčastněných. to by bylo na hodně, hodně dlouho. jo a navíc tu už bylo řečeno že ty weby o všem věděli tak tu nekecej takový kraviny že někdo někoho poškozuje...
- David vlažný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @David vlažný: a to je vám vážně jedno, že při opakování testu stejnou metodikou vyjdou zcela určitě jiné výsledky? (stačí, abych na telefonu chytil jiného člověka, nebo s trochu jinou věcí)

a je vám jedno, že vlastně z článku ve skutečnosti nevíte, kdo je nejlepší ve službách nebo nejlevnější?

...

a máte pravdu, objektivní článek (test) chvíli trvá (http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=3811&Itemid=44), na PCtuningu jich bylo hodně

vždyť i ten Jirka Kwolek si nemohl být jistý (příznak: označení Bleskovka), ale pro mě nepochopitelně to nakonec pustil ven

a celkově? raději si čtete nesmysly, zato často (rychle hotové), než články, kde s k testování přistupovalo opravdu zodpovědně (ty vznikají pomaleji, ale vznikat můžou a vznikají)?
- Mirek Jahoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mirek Jahoda: Jo, celkem je mi to jedno, alespoň mi to dá aspoň nějaký obraz o firmě(když si tam nechaj vola, kterýho musím půl hodiny překecávat).
Mě ten článek vyhovuje(nakupuju út-čt mezi 17-22hod), a stejně si výběr obchodu nakonec vyhnodnotím poskládáním několika názorů. Jediný s čím souhlasím jsou sumarizovaný ceny(firma se může specializovat na něco).
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2007 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohuzel ac nerad, musim pridat par svych poznatku. Na czc chodim uz dlouho, obcas si zde i neco vyberu. Bohuzel ale muj osobni dojem je, ze czc neni co byvalo. Bezny clovek si toho asi nevsimne, ale ja kdyz jsem si vybiral disk do ntb, tak jsem srovnaval par kousku dohromady. Ve zkratce musim rict, ze tam kde czc nevi co napsat do popisku, neco si vymysli. Zeptal jsem se, jak muze mit disk s 5400rpm stejny odber jako 7200rpm, dosla mi odpoved, ze vyrobce spotrebu neuvadi,ze to opravi. To same se mi stalo jeste parkrat,pak uz jsem si prestal kazit zdravi. A co se tyce prispevku,kdy pan pise,ze trubice dosla vadna a ze ji hned vymenili - no jeste aby ne, obchodnik odesle vadne zbozi,tak se aspon snazi to rychle napravit. To se stalo bohuzel uz par mym znamym. V neposledni rade, kdyz se podivate na reakce tzv. "odborniku" kteri by vam meli poradit, umi leda tak nacvicenou frazi: obratte se na vyrobce ci nemam jak odzkouset. Kdo me naposled mile prekvapil byl Agen, ktery odpovida i na nektere velice hloupe dotazy privetive a vystizne.
Prosim nekamenujte me, pokud mate jine zkusenosti, pouze jsem pridal do mlynice.
- parizek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta cena na Alfacomp je podle vás opravdu vysoká, já sám jsem si teď dělal srovnání cen a např. procesor e6750 je levnější o 400Kč, nebo zdroj Forton Blue Storm II o 300Kč než u CZC
- Tomas Sykora

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze clanek neni objektivni rozebralo uz 100 lidi nade mnou, nicmene vyvolana diskuze je opravdu zajimava :-)
Co se tyce alfacompu, tak s nim mam ty nejlepsi zkusenosti, i co se cen tyce, oproti CZC je opravdu v sortimentu co nakupuji podstatne levnejsi.
Zajimalo by me hodnoceni TSBohemky a Hifishopu, oba maji velmi dobre ceny, dokonce lepsi nez alfacomp. S Hifishopem mam dobre zkusenosti pouze s dodanim postou, cekani v tom jejich obchudku moc dobre neni. Ts Bohemia mivala pry kdysi problem s reklamacema, ale ted mi prijde ze jsou super, mam jen kladne zkusenosti(3 ze tri reklamaci). :-)
- Radek Sembera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2007 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace TS Bohemia ma otrasny shop, ale vsetko ostatne je u nich fajn: pristup k zakaznikovi, vybavovanie objednavok reklamacii a dostal som u nich aj zlavu na dovoz vyreklamovaneho tovaru na slovensko.
Kupujem odnich sem-tam znacku Gigabyte.

Zato opacnu skusenost mam s Alzou.
Shop pekny, prehladny, ale pristup zamastnanca ich slovenskej pobocky, je maximalne neprofesionalny a preto som u nich prestal nakupovat.
- Shuster

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 12. 2007 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to asi dva mesice co se TSBohemia oblekla do hezciho kabatku. Sice to porad neni 100%, ale prehlednost uz je o hodne lepsi. :-)
- Radek Sembera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2007 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vesna: Ja som zatial nakupoval len v alze malickosti, zatial boli moje skusenosti pozitivne aj s reklamaciou tv karty za dva tyzdne mi dali novu. Ale na druhu stranu teraz uz problemy mam s nimi, dal som si poskladat pc u nich, zaplatil som zalohu 5000skk a napisali mi ze pc bude hotove 04.12 lenze uz je 7 meho a po troch dnoch mi dosiel mail: "je mi lito ale sestava je jeste na montaznim oddeleni" to chcem vidiet ci to stihnu do vianoc...................
- BrzdaPavol

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

doufám že v příštím vydání tohoto testu se dostane i na méně známé obchody jako je například [URL=http://www.htpc-shop.cz]http://www.htpc-shop.cz[/URL] ...
- Petr Mišák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) Kdo chce nakupovat za nižší ceny, tak samozřejmě nepůjde ani do jednoho z těchto obchodů - vyhledávač cen [B]jyxo.cz[/B] to jistí;) Ušetřit lze až několik tisíc.

2) Dobrou zkušenost mám s obchodem [B]netfox.cz[/B], kam stačí napsat, že jsem někde objevil nižší cenu a oni mi za tu cenu výrobek prodají, ačkoli oficiálně ho mají za cenu mnohem vyšší;)

3) Reklamace v [B]Alza[/B] je skutečně děs - sedí tam dva nafoukaní arogantní ITˇ-áci, například pro zajímavost jsem přinesl poddiskový chladič Coolmaster, který se začal zadrhávat - oni mi tvrdili, že ho mám otočit hlavou dolů(!) a když jsem argumentoval, že to má chladit POD diskem, tak mi řekli, že mám otočit i disk!-) Na otázku, zda to není nebezpečné, pravili ti dobří chlapci, že v noteboocích se také disk všelijak nastavuje do různých poloh(!) a jako vrchol řekli, že chladič je v pořádku, poté co ho jakýmsi hmatem promáčkli, aby větráček běžel (přičemž bylo každému jasné, že sotva ho dám do skříně, zase se bude zadrhávat;) Profíci.
- krysarr

Reklama
Reklama