Zpět na článek

Diskuze: Bleskovka: MSI K9N Platinum pro AM2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nic moc, no uvidime za nejaky patek. :) Uz se tesim na zakladky pro Core2 ;)
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Včera jsem jí koupil spolu s Athlon 3200+ Orleans AM2,2×512 Kingston 667MHz a NV 7600GS. šlape to krásně. mmnt hodím sem výsledek z marků
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Mrázek: Je to pro kámoše, takže jenom málo.Ze zálkadních 2GHz na 2,3. S Boxovanym chladičem je teplota 32C v idle a 36 burn :-)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co tak znizit nasobic a vyskusat aspon HTT 300mhz?
- kvoco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2006 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to je vrak keď aj po znížení násobiča pocesora nešlo vyššie HTT (FSB). Takáto doska by mala zvládať min. 300MHz HTT. Naozaj ste znížili násobič na procesore, tak potom ste to prečo nespomenuli v článku.
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co třeba někdy otestovat nějakou NE - SLI desku. Nevím jak ostatní, ale já teda rozhodně v nejbližších 100 letech :-) o SLI neuvažuju - považuju to za naprostou zbytečnost. Jinak ale pěkná recenze - škoda že deska skutečně není nic pro mě.
- Unknown

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, máte pravdu - uživatele zajímají mety dosažené při přetaktování, čili jaké FSB deska stabilně zvládne. Pokud ale máte k dispozici procesor na základním taktu blížícímu se možnostem architektury a se zamklým násobičem, tak celá část o přetaktování postrádá smysl...
- Bambus Rambus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nasibic je uzamcen aspon pokud vim smerem nahoru tak nechapu proc jste nehodily nasobic na hodnotu trebas 3000+ a pak neotestovaly max FSB co zvladne deska?! Zas tak moc prace by to snad navic nebylo?! Jestli se pletu tak me opravte.
- Miroslav Píštěk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to tedy nevím,ale u Athlonu XP je násobič podle mě uzamčen na jedné hodnotě...jestli ne, jdu si dát místo 133MHz FSB 166 :)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já předpokládal určitou inteligenci autora a vycházel z toho, že kdyby to šlo tak by to udělal:)
- Bambus Rambus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 6. 2006 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bambus Rambus: No nevim zde taky testovaly Athlona 5000+ [QUOTE] http://www.ddworld.cz/content/view/62/32/ [/QUOTE] a podtaktovaly ho na urove 3800+ ! Takze to jde?!
- Miroslav Píštěk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mne zajimalo zda layout resi i natoceni boxoveho vetraku pro AM2 (jelikoz sem jeste boxovy am2 nevydel tak nevim), zdali jako na nForce 4 nedochazi k ofukovani pameti horkym vzduchem z cpu. A Dal by me zajimalo jak je na tom tenhle chipset ve spolupraci se sata maxtor diskem, zdali je to takove fo-pa jako na nF4, a zdali lze pouzit usb klavesnice i pro pohyb v Bootmenu a ne jen v biosu, jako je tomu u nF4 :) (nF4 od MSI) :)
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, chladič procesoru ofukuje paměti,ale nedá se říct, že horkým vzduchem.Spíš teplím.

- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je napisane ze je to recenzia dosky MSI K9N SLI Platinum len jedina chyba je vtom ze vsetky obrazky su z dosky MSI K9N Platinum cize bez SLI ...
- panasonic1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2006 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevidis jeden je x16 a druhy je v skutocnosti x1 len ma ini rozmer sluzi iba nato ak si chces zapojit 4 monitory ale nieje ak by si chcel zapojit VGA do SLI modu ...
- panasonic1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2006 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Moc se omlouvám za mystifikaci, skutečně jsem dvay sloty x16 považoval automaticky za sloty pro SLI. Máte pravdu a informace byla v článku upravena.
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2006 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace som rad ze som pomohol k naprave :-) a aspon sa konecne podarilo otestovat dosku bez SLI ako sa stazoval jeden v predoslom komentary ze sa vzdy testuju len SLI :-D
- panasonic1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2006 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to konecne vypada, ze nVidia vytvorila chipset co si zaslouzi pouzivani. Doufejme, ze se hruzy jako priserna implementace PCI a SATA nebudou opakovat.
Docela by me zajimalo jak si chipset poradi s kombinaci Audigi 2 + TV karta s BT787/BT848 k tomu pridat SCSI radic. Pokud to bude stabilni, prohlasil bych nVidii za slusneho vyrobce chipsetu.
Kdyz jse tuhle kombinaci nacpal do nF4... no chance.
- JoHnY2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2006 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak při osazení čtyřmi paměťovými moduly, dva SATA disky, X-Fi a dvě mechaniky bez problémů.
Navíc při používaní jednojádrového procesoru stabilní frekvence 300MHz+ HTT. Takže se zdá že je deska zcela v pořádku.V pondělí ještě po mírném laborování doplním tuto informaci rovnou do článku.
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 6. 2006 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořídil jsem si novou desku a po nainstalování potřebných driverů máim problém se síťovkama.
Ve správci zařízení mám u síťovek vykřičníky. Ve vlastnostech obou je napsané, že zařízení nenašlo dostatek prostředků, které by mohlo použít (kód 12). Chci-li zařízení používat, musím zakázat některá zařízení v systému.
Drivery mají obě síťovky. Nevím v čem by mohl být problém. Také mi neí jasné, proč bych měl zakazovat jiná zařízení, aby mi fungovaly lanky? Musí přece fungovat vše co je v PC najednou ne?
Děkuji za rady.
- TOMBY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2006 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem "skoro" tu samou desku akorat to neni platinka ale utra.. Docela mě překvapilo že jsem malem nebyl schopen nainstalovat system kvuli topeni chipsetu. 70+ ten větrák je sice velkej ale evidentně to nezvládá a navíc pro nestandartní rozměry je nemožný ho vyměnit za aktiv, takže mi to zas tak skělý s tim chlazenim nepřijde. Nakonec jsem musel přidat 80 do bedny... Teď to hučí a hučí a hučí.... Neříkali jak skvěle tichý to je?

Sestava MSI 570ultra, AMD Athlon 64 3500+, leadtek winfast 7600gt tdh, paměti geil667mHz dual 1gb cl3
- Vašek Macek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2006 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,mám následující problém. Vypíná se mi samo od sebe PC bez nějakého chybového hlášení, prostě jakoby vypli proud.Když sáhnu na chipset je vařící, že se na něm nedá udržet prst.V case mám dva přídavné větráky(jeden pod zdrojem na zadní stěně casu a druhý na horní straně case-fouká jakoby nahoru).Většinou se mi vypne při běžné práci (net,winamp,word), při hraní náročných her se mi to ještě nestalo). Může to být přehřátým chipsetem? Sestava:K9N Ultra, 1GB RAM,MSI 7600GT,AMD A64 X2 3800+.Děkuji
- Martas Maojitn

Reklama
Reklama