Zpět na článek

Diskuze: Bližší seznámení s vertex shadery

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na co tohle bude beznejm uzivatelum?
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja ty terminy znal z ruznych popisu karet, ale nikdy jsem nevedel, co si pod tim presne predstavit, co to vlastne "dela" :). Takze tyhle informace ocenuji i jako bezny uzivatel.
<br>Jinak tenhle dil byl uz mnohem pochopitelnejsi, tak jen tak dal.
- Lynx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konecne som sa nieco dozvedel, nie ako v clanku o Pixel shaderoch. Lepsite sa. Len tak dalej
- MaK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prima clanek... s prikladama... fakt dobry.. Mozna by stalo za to predelat ten predchozi o Pixel Shaderech podle tohoto modelu...:-) Jen tak dal...
- kubas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes opravdu pěkný článek! Jen tak dál, a ať brzo nedojdou témata!
- RiBiX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jako celkem dobry, ale predstavoval bych si to trochu odbornejsi. Co mi ale vadi je by jste, nechapu, jak tuhle chybu muze jeste nekdo delat. Doufam, ze uz snad naposled:
<br>ja bych
<br>ty bys
<br>on/ona by
<br>my bychom
<br>vy byste
<br>oni/ony by
<br>Stejne tak se pise abyste, kdybyste apod.
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono jestli jste si pane nevsim to neni server o ceskem jazyce !~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!!!! Ono normalne se taky pise s diakritikou, ale to pro vas asi neni tak dulezite , ze ???
- xvx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážený čtenáři, asi nečtete moc pozorně náš časopis, nebo nejste jeho častým návštěvníkem. Pokud se trochu poohlédnete okolo, tak zde naleznete můj článek o pixel shaderech. Zde mi bylo vytýkáno, že článek je až moc podrobný. Proto jsem napsal článek, který se hodí i pro běžné uživatele, kterých je v tomto případě majorita. Dále jste asi článek nečetl moc podrobně,jinak by jste se v něm dočetl, že je to jen první díl seriálu. Takže z toho asi logicky vyplyne, že se tématu ještě budeme věnovat. A k té vytýkané češtině. Nevím jaké máte vy sám dokončené vzdělání a jak moc češtinu ovládáte. Já mám dokončenou vysokou školu a něco málo jsem již napsal. Měl by jste si uvědomit, že v tomto případě se nejedná o tiskové médium u kterého by celý obsah procházel jazykovými korekturami. Zde se jedná o informační server, kde za obsah článku zodpovídají pouze autor a šéfredaktor. Dále vás chci upozornit, že to není jejich hlavní zaměstnání, ale spíše koníček. Asi potom uznáte, pokud máte alespoň nějakou inteligenci a soudnost, že není v našich silách zajistit jak kvalitní obsahovou stránku článků, tak jejich gramatickou stránku. Zde jde především o obsah článku. Dále bych Yás chtěl upozornit, že účelem této diskuse je upozornit autora na faktické chyby týkající se obsahu článku a ne psát zde o našem rodném jazyce. Na toto téma naleznete jistě plno jiných serverů věnovaných lingvistice.
<br> Zdraví autor článku

- David Vrtal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vynikajuci clanok, ktory ma velmi zaujal, dakujem autorovi za jeho snahu osvetlit taje grafickych kariet, uzivatelom ktorych tato problematika zaujima, len tak dalej, drzim palce
- Martin Durik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je pravda clanek je to dobrej.
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, asi sem fakt natvrdlej, ale sem se nedozvedel co to vlastne opravdu dela... Zaobluje to ten vertex? Nebo co?
- Milan Kebrle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak existuje jediné vysvetlenie............ you are stupid!
- pyroteam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gramatické chyby v článcích jsou detaily. I když mě taky praští do očí (hlavně i/y), tak to přejdu.
<br>Holt takoví co se zabývají češtinou i informatikou to mají těžké :o)))
- RiBiX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanek super! Jen tak dal
- Dave

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tedy nechapu, co ma spolecneho vase dokoncene studium VS s pravopisem, na nem se tedy rozhodne nepodepsalo. Sam jsem ve 3. rocniku (informatika) a vsechny znalosti pravopisu jsem nacerpal na gymplu, coz mi prijde jako pomerne standardni zalezitost. A mam pocit, ze cestinu ovladam slusne, coz by ovsem melo byt po dokonceni stredni skoly bezne, ze ano...
<br>Dale mi neni jasne, proc nejste schopni zajistit korekturu, kdyz jazyk sam neovladate, nebo si to muzete nechat aspon od nekoho zkontrolovat. Uz mne unavuje vecne brblani o tom, ze clanek je o IT a ne cestine. Pokud pisete, mel byste ovladat obe oblasti (nehlede na to, ze, jak jsem rikal, pravopis by mel zvladnout kazdy absolvent SS). Je snad v poradku aby ucitel umel danou latku a nebyl schopen ji podat? Asi by si mel najit jine zamestnani, ne?.
<br>Ted bych se rad dostal k odbornosti - vite, oni se obvykle ozvou ti nespokojeni ctenari (to byste ostatne taky mohl vedet). Ja si myslim, ze k clanku o PS stacilo pridat jeden odstavec a bylo by to ok. Me by ale spis zajimalo, jak se s PS a VS pracuje, tedy jakym zpusobem se programuji a provazanost s OpenGL (v nejhorsim i DirectX).
<br>
<br>PS. Domnivate se, ze pokud vas upozornim na chybu a vy ji tvrdosijne opakujete, svedci to o vasi inteligneci?
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

berte prosim trochu ohledy na modemisty,ten obrazek na prvni strance ma 1MB!!!Dal by se zmensit pri nejmensim na 100Kb,dekuji
- Madman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle prece neni jedinej clanek na svete, osobne doporucuju:
<br>http://www17.tomshardware.com/graphic/20020116/index.html
<br>http://www.tomshardware.com/graphic/20021004/index.html
<br>(v uvedenem poradi)
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, but i don´t very well speak english:-D
- pyroteam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2003 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jo-a já marně věřil,že pctuning my mohl být trošku user-friendly :o) ale holt je to reklama(ale domluvit by se snad mohli) a asi se předpokládá,že máme každej síťovku aspoň 10Mbit/s :o))))
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten obrazek (butterfly.png) ma sice "jen" 480kb ale je uměle - rozuměj html tagem - zmenseny z 800x432px na 400x243px (natahuje se samozrejme celkova velikost). 24bit PNG je sice uzasny format, ale pro tenhle obrazek bych bez vahani zvolil JPEG .. sice ztratovy ale aspon se clovek vejde do 100-130kb a to i pri zachovani velikosti 800x432px.
<br>ale to uz je detail .. jinak clanek je fajn .. jen tak dal.
- Angel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minulý týden jsme vás seznámil<B>y</B> s Pixel Shadery. No fuj a na titulni strance...
- E-Ryc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu upoutávku na úvodní stránce jsem neděl já ale šéfredaktor. Musíte omluvit ty chyby, neboť je dost vytížený a nemá mnoho času na úpravy.
<br> Autor
- David Vrtal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za vysvetleni, ty tomu asi taky rozumis, co? :)
- Milan Kebrle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem stupid, ale clanek jsem nepochopil... hned jeden z prvnich obrazku, ten ruzovofialovej. kde je jsou ty vertexy? jsou jich tam miliony nebo jenom 4? A potom vsechny ostatni prakticke priklady. Vypadaji sice moc pekne, ale jak jim pomohly prave vertexy? a to by to neslo udelat starym zpusobem? V cem je vyhoda? v plynulem ohybani? Me ten clanek prijde jako ukazka schopnosti a ne vysvetleni. Mozna kdyby ta uvodni vysvetlovaci pasaz byla 5x delsi tak by to bylo lepsi...
- KOdl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2003 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtelo by to videt vyrenderovanou scenu bez a s pouzitim vertex shaderu, aby bylo videt rozdil a pridat nejakej JEDNODUSE VYSVETLUJICI komentar...
<br>Chapu, ze to neni jen tak, ale od toho jste prece odbornici, ze... :)
- Milan Kebrle

Reklama
Reklama