Zpět na článek

Diskuze: Britští piráti by mohli jít do vězení na 10 let

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

piráti by mohli jít do vězení na 10 let - dobre jim tak zm*dum, nemaji co krast software! Klidne bych tu hranici i zvysil a zavedl i u nas, to by se mene palilo :-)
Ale pravdou je ze hry a vubec vsechno na CD/DVD a dalsich nosicich jsou mnohdy dost drahe.. Socialni pripady bych jeste pochopil ze si doma sem-tam neco vypali, ale normalni pracujici clovek by to delat nemel - i ja tvrde pracuji a vydelavam penize...
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hm, deset let....
Tak si říkám: když před časem se nějací maníci snažili prodat dítě a policajti je chytili (naštěstí), tak jsem se dozvěděl, že prý ostanou AŽ 3 roky.
Když nedávno v nějakým městečku nechali radní opravit baráky za 15 miliónů a pak je prodali za 15.5 miliónu, tak prej (když jim dokážou, že to byl trestný čin) dostanou MAX. 2 roky.
Takže když se mrknu na tresty za MNOHEM závažnější činy, sazba 10 let za pár vypálených CD mi přijde TROŠKU nerozumná.

P.S.: ty údaje mám z TV, tak nevím, jestli jsou úplně přesné...nejsem právník
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo aji bych s tebou souhlasil ale v tom pripade za bych mel aspon prumernej plat ČR (cca 19000Kc) ale zkus si neco takoviho kupovat pokud mas plat nejakych 8-11 tisic a mas napr. k tomu zivit rodinu pak ti 1 hra spolkne min. 1/10 prijmu (mluvim o novych AAA tytulech ne o budget nebo nejakych Bckovich hrach) a to uz je sakra poznat na mesicnim rozpoctu a troufam si tvrdit ze takovich lidi je v tomto state vetsina. A navic davat za blby paleni kopii vic let nez kolikrat za vrazdu nebo tezky ublizeni na zdravi s trvalima nasledkama to se mne zda trochu uchylny to uz by to paleni muselo byt radove v tisicovkach kusu dene ale to u prumernyho cloveka zdaleka nehrozi (vetsinou si palime sami pro sebe). Spis bych dal jako trest vymahat penize ktery by musel za ten software dat kdyby ho porizoval legalne + napr. pokutu od 10000-100000KC podle mnozstvi (samozrejme by se to vztahovalo jen na nelegalni soft. kterej by byl 100% prokazanej) pak by to aspon bylo zpravedlivi. Pokud nekoho poslou za mrize tak z toho nema nikdo nic a jeste jim musi stat platit stravu atd coz de z nasich dani.
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to nemůžeš vztahovat k platu, když nemáš na novou káru tak si jí prostě nekoupíš, to je stejný. Těma cenama ale hlavně presumpcí viny(tim myslim navíc poplatky za CD, tiskárny atd.) nas*ali normální lidi který pak zcela oprávněně nemaj morální zábrany...
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ace007: Praveze muzu - kdyz bych byl dost sikovnej (jakoze nejsem) tak bych si to auto proste "zkopiroval" (virobil presnou plne funkcni maketu) jenze je to tak narocny ze se do toho nikdo nepusti (myslis ze by to tak tak lidi nedelali kdybi to bylo tak jednoduchy jako stahnout CD a vypalit ho?) a prave v tom je problem .... az bude kopirovani moc slozity NEBO ceny originalek tak nizky ze se lidem neviplati kopirovat tak budou kupovat originali a s tim souvisi i ty penize pokud na tu originalku budu mit a budu si jju moct dovolit tak si ju koupim ale pokud na nu nemam tak si ju nekoupim a tim ze si ju zkopiruju vpodstate nikdo o nic neprijde protoze stejne bych si ju nekoupil cili ani nezaplatil a vydavatele/vyrobce to nic nestoji
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ace007: Jo to je fakt. Po zavedení těch poplatků prostě nikdo nemůže mít výčitky svědomí kvůli warezu. Jen by mě štvalo že ty peníze se rozdělujou televizním xichtům místo těch kteří si to opravdu zaslouží.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Neomen11: Musíš to vzít z tý druhý strany- u toho auta i softu tvoří velkou část ceny náklady na vývoj. Kdybys vymýšlením a konstrukcí nějaký věci nebo softu strávil např. 2 roky života a pak to nějakej jouda za pár dní okopíroval tak by se Ti to asi taky nelíbilo... Druhou stranou mince je zas to, že patenty brzdí vývoj...
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Přesně tak, ty peníze nejdou autorům ale těm parazitům okolo. btw. Nelepší je umělce podpořit tím, že přijdete na jeho koncert.
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ace007: Vy o tom mluvíte jakoby to byla hypotetická věc, ale zejména v Číně je prodej falešných výrobků na denním pořádku... mp3 přehrávače, optické mechaniky, všechno se tam padělává. Je to nelegální, protože jsou na tom natištěný jména výrobců co na to maj trademarky. Naprosto legálně si ovšem můžete koupit myš Genius s designem obšlehnutým od Logitechu.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Už je to celkem dávno co se na internetu objevilo i obšlehnutý auto, mobily. Z ČR je asi nejznámější ten případ minibiků(už si nepamatuju název firmy) a v poslední době i snaha Samsungu vyjednávat s výrobcema těhle padělků...
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podľa mňa by mali zatvárať do vezenia tých čo si software kupujú.
- r3c1d1v15t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda par let ziji v UK a dost sosam, hmm rekl bych ze konkretne me k tomu svadi ne jen to ze mam movie jeste pred premierou ,ale i to ze mam dost rychlej a neomezenej net a hlavne levnej.. Napr DVD kopie se tu prevazne prodavaj tak ze sedim treba v pubu a prijde borec s kabelou a zacne je nabizet hmm tak do toho bych nesel... ale co tu obcas prodam tak to jsou hudebni cd kolem 3-4 liber za kus. software jsem ani nezkousel.. to v CR to bylo jine tam se na tom da slusne vydelavat..
- blackmesa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2006 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz mam plat cca 12k a platim najem 7k tak na nic jinyho nez na warez nemam.
- Jindrich Hosek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až bude stat original cedecko 150-200 korun pak pujdu a klidne si ho koupim.samozrejme s vedomim ze penize jdou primo umelcum kteri ho nazpivali.ale co si dela OSA u nas za privilegia je az do nebe volajici.diky vsem podobnym prizivnikum stoji cd 500-800 korun,penize konci kdovi kde,umelec z toho vidi asi minimum.a nesmyslne zdrazeni nosicu,tiskaren a podobnych medií?proc bych mel odvadet i kdyz pitomou korunu z cedecka navic nejake OSE kdyz si chci vypalit fotky z dovolene?ja vim,je to blba koruna a nikoho financne nepolozi ale kdyby kazdy cech koupil jedno cd denne....to uz je pekna sumicka.kam asi jde?
pokud nekdo kopiruje ve velkem a na kseft at si odsedi treba dozivoti ale trestat obycejne lidi ze si stahnou neco malo k poslechu je myslim prehnane......
- tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zrovna hudbu je v ČR legální stahovat, když ji nesdílíš (čili warforum+rapidshare ano, torrent ne). Horší problém jsou podle mě hry - prodejny si účtují neuvěřitelné marže klidně 50-70%, tak to mi teda řekněte, kdo tady krade. Kdo bydlí u hranic s Polskem ten může jezdit kupovat originálky tam, ale jinak moc možností než warez není. A pokud chce někdo originální znění a ne český dabing, jinou možnost než warez už opravdu nemá.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To mě nikdy nenapadlo,ale mám další důvod proč warez. Českej dubbing se mi vůbec nelíbí. Ani ve filmech, ani ve hrách.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se mi libi, ze ti co kradou vzdycky pisou dlouhe a duchaplne odstavce, kde se snazi ospravedlnit. Kdyz si myslite, ze to neni nic nenormalniho (krast), proc se teda furt tak snazite branit?

Navic me udivuje dneska moralka. Hledate duvody, proc krast. Pojdme hledat duvody, proc znasilnovat. Urcite jich taky bude spoustu.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen tak stranou (neberte to jako omluvu): my nejsme okrádáni? Teďka tu přede mnou leží dokumentace na cca 1500 A4 (a to je jen elektroinstalace). Z toho se odvádí ten desátek OSE (či jak se to sdružení jmenuje). Proč jim má naše firma platit za to, že tiskneme dokumentaci (naši, co jsme zde vytvořili, prosim) našim klientům. Dobře, řeknete si, že ty peníze se stejně započítají do ceny dokumentace, ale proč tedy má investor stavby platit OSE peníze za autorská práva, když MY jsme jejich vlastníky?

Lidi okradou hudebníky o x miliónů korun, celosvětově X miliard. O kolik miliard jsou ale okradeny podniky a i normální lidé, když MUSÍ platit OSE a podobným firmám peníze za vlastní výtvory?

Sakra, to jsem se zas naštval...
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo to je pravda. Když firma koupí do kanceláře výkonnou laserovou tiskárnu na faktury a musí zaplatit někomu za něco, co ta tiskárna v životě neuvidí ani z vlaku, to je poněkud přitažené za vlasy. Mimochodem by mě zajímalo, jestli se ty poplatky vztahujou i na tiskárny u pokladen v hypermarketech.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady spis de o to ze oni okradaj i lidi kteri si v zivote neudelali ani jednu nelegalni kopii (ty jejech poplatky za media) ale treba casto si doma zalohujou svoje fotky a videa (napr. amaterskej fotograf a pod.) Jinak nelegalni kopii nepovazuju za kradez protoze nikomu nic nezmizelo ani neschazi. To ze kdybych si to nevypalil tak bych si to koupil nepovazuju za argumant ale za srandu to si muzou dovolit prave jen ti co maji ASPON prumernej plat a jak tady nekteri psali ze to s penezma nama co delat ......... tak prave s penezma to ma co delat a hlavne s nima.
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jako ja nevim, ja jsem student, ziju z brigad a necini mi zase nejaky velky problem si sem tam koupit hru se spozdenim v nejake zvyhodnene edici (napr naposled jsem koupit HL2 Holiday Collection).

S poplatkama za media a tiskarny a podobne ani trochu nesouhlasim, ale v tomto state bohuzel nesouhlasim se spoustou veci stejne jako plno ostatnich lidi, ale to nikoho neopravnuje k porusovani zakonu.

Ale mi ani nevadi kdyz si nekdo neco vypali, stahne a podobne, spise se pozastavuji nad tim, ze lidi jsou na to jeste hrdi a maji tu drzost opovrhovat nakupem legalni cestou. Muze to byt maly zlocin, ale je to furt zlocin a lidem to vubec nevadi, nemaji absolutne zadnou kapku studu za to, ze porusuji zakon. Opet neresim organizace jako RIAA a OSA, ja pracovat pro ne tak se zastrelim, jak bych se stydel za to co delam.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: Jo pokud bude tvuj jedinej nebo hlavni konicek PC a hry na nem tak ty penize obetujes ale pokud to mas jako vedlejsi zajem a mas napriklad tu rodinu tak ti uz proste ty penize stacit nebudou pak budes mluvit jinak protoze si nebudes moct vybirat - dam ty penize do novych kopacek nebo si za nu poridim nejakou hru na PC? Bude to vypadat asi takhle - tak sem zaplatil najem dal manzelce penize ktery potrebuje na nakup potravin odlozil neco na elektrinu, plyn, telefon a nevim co vsechno jeste. popripade zaplatil nejaky ty splatky a zustalo mne 50Kc na pivo tak ted si z toho zkus koupit nejakou hru aby ses mel aspon nad cim odreagovat a vybit agresivytu ktera se v tobe nazhromazdila diky tomu ze te vytocil sef v praci.
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2006 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Neomen11: V tom případě si zahrej Moorhuhna, ten je(nebo alespoň kdysi byl) zadarmo. Je spousta her, co koupíš za 300,- nebo už zmíněný HL2 Holiday Collection stojí v JRC okolo 800 a to je za tak perfektní hru přiměřená cena.

Nebo kupuj hry z druhé ruky, vyjde tě to levněji
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2006 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zde spousta dobrych freewarových her jako Trackmania Nations apod, ktere se daji stahnout zdarma z netu... a kdyz zadarmo tak pro vsechny :D
- bydEr

Reklama
Reklama