Zpět na článek

Diskuze: Bude PhysX i na kartách ATI?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi bude jedno, jestli to bude napsano pod OpenCL. mozna neoptimalizovane ovladace, ale pokud nenabydne uzivatelum vic, tak si s nepodporovanim vykope hrob...
- gp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevím za co máš tolik blábolů, ale jako je pravda, že pod OpenCL by do toho ATi neměla co mluvit. Teoreticky. Prakticky, pokud nebude chtít ATi, asi se nikdo nebude vnucovat, navíc asi by to potřebovalo nějaké optimalizace ze strany těch, kteří Radeonům rozumí...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnesne hry aj ine aplikacie/3d/ su obmedzene na zobrazovanie toho co niekto naprogramoval
fyzika - meni naprogramovany svet podla chovania pouzivatela

Zoberte si napr vyrobu filmu v 3dsmax kde sa postavicky honí po louce za míčem a pak je splachne voda z roztrhnute prehrady.......

to nikdy nenaprogramujete realisticky - chce to fyziku

Takisto moznost konstrukcie zlozitych strojov bez simulacie fyziky nie je mozna napr ProEngineer, Ansys stale bezia iba cez CPU a konstrukteri piju 36h cafe nez im PC spocita zatazenie stroja pri urcitej praci.....

Takze OpenCL - hlavne nech to funguje !
- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nevim co timhle myslis (no-offense), ale "fyzika" je taky jen neco co nekdo naprogramoval, je to jen neco mezi objetky a vektory - misto fce "vsechny vektory objektu A porovnej s polohou vsech vektoru objektu B" napises jen "if A narazi do B" a mas to, a bud je to v napr. v C++ a pocita to procesor nebo v CUDE/OpenCL/Stream a jede to na grafice, narocnost te funkce je ale porad stejne a nezalezi jestli si tu funkci napises sam nebo ji vemes z knihovny PhysX...jde jen o to usetrit programatorum praci (protoze by asi dost tezko odhadovali ruzne konstanty a kdovi co jeste)
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řek bych,že nV by to nechtěla dát zadarmo.Alespoň za nějaký licenční poplateček z každý prodaný Ati karty.Něco na způsob Sli na X58.
- marek p

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2009 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NV by nepotrebovala licencny poplatok, ale zo strany ATI by pristupit na to bola osudna chyba. Jedine preco sa PhysX moc nerozsiruje je, ze je podporovany len na zelezi od NV, ale ak by ho nasadila ATI jeho rozsirenie by prudko rastol, ale nakonie by NV mohla ATI velmi rychlo odrezat od zdroja a nepredlzit im licenciu. Dosledok by bol, ze ATI by pomohla NV vybudovat monopol na fyziku a NV by si na tom spravila monopol na grafiky.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To by nebylo moc chytrý, lepší by pro nV byl licenční poplatek z každé prodané hry.
Protože pokud bude PhysX ve všech hrách a poběží na všem a vlastníkem PhysXu bude nVidia ... teď ho mají vývojáři zadarmo, aby se s ním naučili ... ale co asi nV udělá?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nebylo chytrý?Ehm místo transparentní nabídky od havoku x..set tisíc$ za titul si zvolí socka vývojář fyziks zeleného bijce a bude mu platit výpalný za ochranu?
- marek p

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @marek p: Bude mu platit stejně, jako by platil za Havok, jen jiným obchodním modelem.

Mimochodem, pokud se chceš vyjadřovat tímto tónem, tak příště radši drž hubu.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Otázka ovšem zní, bude Ati vůbec chtít?" to je na tom geniální, ATI o tom nerozhodne. Stačí aby nVidia zpřístupnila fyziku pro všechny(dostatečně před Havokem), a získá si vývojáře, pak jí jenom stačí trochu přibrzdit v grafech OpenCL PhysX(CUDA by byla rychlější).
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale i ted si to můžou řešit vcelku bez problému stačí si jim koupit nějakou mainstream kartu cca za 2-3k. a jenom na physx.
Znam par lidi co to takhle ma a docela dobre jim to jede.
- Rand al Thor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rofl: "...jejich výpočty pomocí GPU jsou pravděpodobně několik generací pozadu" .. si trochu nevidí do huby, co víc dodávat.
- fuy a chuy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tento výrok je něco podobnýho jako když nedávno napadla nV Intel,že CPU jsou mrtvý.Tak ji nechme ať si plácá,aspoň je sranda.
- horst

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě zajímá pouze jedno. A to zda mi pojede Mafia 2 na plné detaily a nebude ochuzená o efekty PhysX jako v Mirror's Edge. Prostě jsem si kupoval 4870 X2 proto, abych si maximálně užil grafiku v nových hrách. A nelíbí se mi, že jsem o něco ochuzený. Samozřejmě mi záleží hlavně na hratelnosti, ale pokud nemůže člověk dostat maximum, za to že si koupil maximum, tak to zamrzí.
- Jiří

Reklama
Reklama