Zpět na článek

Diskuze: Canon PIXMA iP 4000, domácí fotolaboratoř

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tisk fotografii je velmi dobrá i na potisk CD. Ale má jednu malou nevýhodu i když má paralelní port na DOS. programy je nevhodná neumí tisk z dosu (účetní programy,..). Velmi ocenuji dva podavače papíru na trvdý a na měkký a vydrží i velkou zátěž. Doporučuji !!!
- lajos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pisete o sitove karte? kde? jak?
- Commander

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni to jen prekapotovana i865? Nemuzu mezi temato tiskarnama najit rozdil
- eLzyx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by ma zaujimalo, co to je ten "černobílý inkoust". Najma ta biela cast... :-)
- Teddy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problémem tiskáren jsou obvykle stupňě černé barvy - odtud tedy dvě černé, přesněji černá a tmavě šedá barva. Lze pak tisknout ČB fotografie bez starosti o tzv. "banding" (proužkování v přechodech).
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože tato tiskárna je na našem trhu již více jak 9 měsíců ! Já tuto tiskárnu provozuji již od loňského INVEXU (tam jsem na ní "kápnul") a jsem také móc spokojen.
<br>
- Ladis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čenobílý inkoust je absolutní novinky pro tisk na barevný papír, pokud máte například modrou A4 dokáže tiskárna s tímto inkoustem tisknout bílý text :-)) Jinak tam mělo být jen černý a už je to opraveno :-)
- J.D.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože jsme nedávno měli recenzi na LightScribe, nábízela se i recenze této tiskárny a to i přesto, že už je nějakou dobu na trhu. A díky tomu že je tak dlouho mezi námi je cena na slušné úrovni, tak proč neudělat její recenzi. A navíc tahle tiskárna totiž nestárne jako spoustu jiného hardware a jejích recenzí je jako šafránu.
- J.D.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro lepsi vykresleni cb fotografii se skutecne pouzivaji sede inkousty. U teto tiskarny druha cerna barva je ale skutecne cerna. Obe cerne s lisi tim, ze jedna je pigmentova a pouziva se pri cb tisku. Vyhody jsou vetsi trvanlivost a vodeodolnost tisku.
- GLOWi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna z dalsich vyhod Canonov je, ze sa daju lahko doplnat atramenty a clovek nemusi kupovat originalne drahe kazety, znizia sa naklady az 4 nasobne.
- still

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel, i to je pro Canon typické - příliš nepodporují starší OS (a "jiné OS" vůbec - například 64bit Windows).
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 8. 2005 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nechybi nahodou zase jen ovladac???mam ji doma jsem nadmiru spokojen fungovala korektne pod W98 a nyni na XP(samozrejmost) a i na Linuxu(SuSE 9.1)...
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechal jsem si vytisknout fotku na papír PR-101 v rámci akce zkusakup a ačkoli všude čtu, že tisk je srovnatelný s kvalitou labu, je na jednolitých barevných plochách patrná struktura různobarevných kapiček. Na druhou starnu musím uznat, že při srovnání s 4 různými laby vychází nejlépe, pokud jde o barevné podání a kontrast.
- Trma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, mam tu tiskarnu uz pul roku a je fakt tak dobra, jak ji autor v clanku lici. Fotky z ni jsou uzasne! Kamaradi vubec nepoznali, ze je to tisteny doma... :-)) Malinko vyhrady mam k hodnoceni cernobileho tisku - pokud zrovna neni zapnuta kvalita na maximum a tiskne se na obyc. papir, tak je prouzkovani trochu videt. Dalsi vyhrada asi mnoho lidi zajimat nebude - pod Linuxem se da zprovoznit pouze pres Turboprint-komercni ovladac, ktery vsude,krome nejhorsiho nastaveni kvality cpe svoje logo - preplacne kus textu.
<br>Jo a nechapu, proc PCT nerecenzoval spis iP5000 - u te by me dost zajimala kvalita - pouziva pry 1pl kapicky a fotky by meli byt jeste lepsi nez z tehle iP4000 (zajima me hlavne, co se na tom da jeste zlepsit :-))
- sorak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že by vůbec nebylo na škodu udělat recenzi polovičního rozsahu - na kvalitě by neztratila, ale běžné čtenáře by nezatěžovala screenshoty z instalace - podle mě to nikoho nezajímá...
- Richie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vyhodne si kupovat foto tiskarnu i z hlediska uspory penez? Je vytisteni fotky levnejsi nez ve fotolabu? Dekuji
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 8. 2005 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vyplati nepreplati se to o zadna kvanta penez a hlavne si muzes doma ty fotky upravovat, orezavat atd.!!!
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Více jak před rokem jsem zkoumal rozdíly mezi tiskárnama Canon, vytisl, naskenoval, zvětšil. Na stejném papíru nebyl žádný zásadní rozdíl, zvětšeniny ukazovaly různý způsob tvorby barevných přechodů, ale při tisku do A4, nebyly okem rozdíly patrny. V současnosti vlastním tikárny 2, i850 a iP4000 (výhrál jsem ji), pokud použijete solidní papír, kvalita je, podle subjektivního hodnocení, lepší než u fotolabu. Cena ne, pokud započítáte inkousty a amortizaci, je cena vytištěných fotek vyšší. Všechny canonky které jsem měl možnost zkoušet,(S400,S600,S630,S9000,S6300,i550,i560,i850,iP2000,iP3000,ip4000) mají problém při malém objemu tisku, pokud tisknete zřídka, zasychá hlava, proto je podle mého soudu, pořídit tuto tiskárnu, pokud tisknete aspoň jednou týdně.
- Honzas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevyplatí - jak cenou - kvalitní fotopapír a max kvalita tisku fotky dost prodraží- a stejně to bude pořád rozmazatelný inkoust
<br>
<br>ve fotolabech máš 10*13,5cm už kolem 3Kč - a to doma ve stejné kvalitě prostě neuděláš
<br>
<br>domácí tisk je tak
<br>na fota, který potřebuješ hned
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pred casem jsem ji koupil, v podstate z donuceni, protoze manzelka chtela nejakou tiskarnu a jako na potvoru jsem nesehnal tu nejlevnejsi Canon, takze jsem skoncil u IP4000. Muzu zodpovedne prohlasit, ze jsem s ni velice spokojenej. Fotky jsme zkouseli a na slusnym papiru jsou k nerozeznani od skutecnejch a potisk CD a DVD je dokonalej. Co me ale nejvic potesilo je to, ze dokonale a bez problemu tiskne na pruhledny folie a diky tomu muzu doma vyrabet tistaky. Posledni experimenty ukazaly, ze se nemusim bat ani roztece 0.5mm. Muzu jen doporucit pro vsechny bastlire!
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no idem ju teraz kupit aj ja. sa mi strasne paci.
<br>a ta potlac CD je uplne perpektna.
<br>a ked to yvlada aj foliu na Plosakz tak parada.
<br>ete kebz vie tlacit priamo na polosalk :)
- Marek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 6. 2005 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, máš pravdu, já mám doma i450 a kvalita fotek na orig. fotopapíru je dokonalá (taky 2pl kapky), taky nevím co by se dalo ještě zlepšit. BTW všímáte si, že 1 pl kapky jsou jen u iP5000, u vyšších (a dražších) modelů jsou zase 2 pl. Jinak tuhle recenzi měli zveřejnit někdy před Vánocema (2004 samozřejmě:-)
- marfen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2005 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Primo na plosnaky by sice teoreticky mohla umet (stacilo by uzpusobit podlozku na potisk CD), ale fungovat to nebude, nebot se ti inkoust rozmaze. Pokud budes tisknout na folie, musis koupit specialni folii urcenou na potisk v inkoustovych tiskarnach a tisknout na tu spravnou stranu - je asi opatrena nejakou nerozpijeci vrstvou. Ale jinak super, fakt jsem ziral, jak pekny plosnaky dokazu vyrobit.
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2005 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas, je to spis PR clanek nez recenze. Vubec nechapu, proc treba nektere casti textu autor neprelozil a ponechal v anglictine. Spousta zbytecnych oficialnich obrazku, atd... Ale jinak se zavery mohu jen souhlasit, Pixmy se Canonu povedly :)
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 6. 2005 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych na autora malinkou prosbičku: bylo by možné něják uveřejnit ten obrázek - bez těch názvů filmů, se kterým bylo vytvořené to dvd (je na něm kamera a dole logo divx)? Je to opravdu velmi dobře vyvedené. (popř. pokud je to vytvořené pomocí dalšího externího programu tak URL na webu). Dík moc
- Karel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tuto tiskárnu půl roku a jsem s ní velice spokojen
- Karel

Reklama
Reklama