Zpět na článek

Diskuze: Caustic graphics - průlom v raytracingu 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze v podstate vdaka ich algoritmu bude 350Mhz cip zvladat to co dnes "nezvladnu" high end grafiky a 3Ghz cpu?
pekne :)
- swamp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to cip specializovany pouze na raytracing... Kdyz se podivate na vykon grafik pocitajich fyziku a jakej byl rozdil vykonu pri pouziti physx. Ted jen pockat ktera spolecnost (AMD/nVidia) tuhle spolecnost koupi a zavede raytracing u svych GK (nakonec bude treba fyzika jen na nvidii a raytracing jen na AMD :D ) :)
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fotka je pěkná, ale nic zásadního neukázala, budeme si tedy muset počkat na ten jejich algoritmus.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu v cem spocuiav ta zavartna vyhoda raytracingu krome vetsi narocnosti
- k3rb3r0s

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2009 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace http://www.imagico.de/pov/pict/marbles.jpg
http://www.imagico.de/pov/pict/concrete.jpg
http://www.imagico.de/pov/pict/lotw_038_09.jpg

- komando

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace koukni na nejakou fotorealisitckou scenu, kde je milion odrazu od nerovnych povrchu, kovu a pruhlednost skrz sklo apod. a uvidis, proc je raytraceing lepsi co do kvality nez rasterizace - staci nejaky demo z Mayi, 3DMaxu nebo tak neceho ;-)
- daniel zika

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace až na to, že ta fotorealistická dema už nejsou jen raytracing, ale kombinace několika různých způsobů renderingu z nichž samotný raytracing je ta nejméně náročná část...a taky sám o sobě raytracing opravdu nepodává nijak extra pěkný obrázek (rozhodně ne fotorealistický).
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ale ak k tomu pridaju podporu radiosity, tak ten prinos v kvalite obrazu bude obrovsky.
http://en.wikipedia.org/wiki/Radiosity
- Petulikk20

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2009 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od cpu se odloupne vypocetni jednotka, ktera se zeslozitni, zefektivni, specializuje a po nejakem case zase skonci v cpu.
- Olda

Reklama
Reklama