Zpět na článek

Diskuze: Caustic graphics - průlom v raytracingu?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaujimave, kazda optimalizovana novinka v tejto oblasti potesi :)

ale necakal by som ze to bude nieco prelomove , samotny raytracing nie je zarukou toho ze obrazok - video bude vypadat realne, realita potrebuje najma rozptylene tiena a ubytok svetla v urcitich miestach (rohoch zahyboch) k takejto kvalite a 24-30 snimkom za sekundu sa mozno dockame ..niekedy :)

ale samozrejem kazda optimalizacia potesi, ale najskor to skonci tak ako sice softwarovo optimalizovany (GPU rendring) projekt ale tiez pomerne zabudnuty

www.nvidia.com/gelatozone (a myslim ze zadarmo)
- camp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se těším, až to všechno bude optimalizované na maximální úroveň. Tím všechno myslím i výpočty fyziky, modelování, motion capturing atd... Pokud by všechno klapalo, tak by fotorealistická hra byla hotová téměř okamžitě v oblasti pár měsíců... bohužel ale hudba hodně vzdálené budoucnosti :-(
- CJohny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som zvedavy kto prinuti vyrobcov hier prepisat enginy z rasterizacie na raytracing, ked na trhu bude kopec klasickych GK. Vcelku sa toto priblizuje AEGII a jej PhysX - super nova akcelerujuca technologia, budete vsak potrebovat novu kartu a patricne napisany SW. Este si niekto mysli, ze sa to presadi v mainstreame?
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono problem physx je, ze to neni az tak zazracna technologie po ktere by touzily masy a je mozne ji vynechat bez vyznamneho dopadu na vizualni stranku a celkovy dojem z hry, herni studia toto vedi, proto tu nemame zaplavu physx her.
Ovsem vyznamny posun v kvalite renderingu je vec zcela jina, pokud by takove zarizeni opravdu fungovalo a nejednalo by se z cenoveho hlediska o nedostupnou vec, vestim tomu velkou budoucnost.

Staci vzpomenout na prichod 3Dfx. Kdyz jsem si tenkrat (uz si nevzpomenu rok) koupil akceleracni kartu Voodoo monster 3D k pentiu 90 za bratru 6500,- Kč, byl jsem kamarady povazovan za blazna. Pry nesmyslny kus hardwaru, ktery skonci stejne rychle jako zacal. Tento kus HW ovsem prinasel nevidanou uroven grafiky a tak kazda nova hra mela alespon podporu glide, vyvojari vedeli, ze se timto zpusobem mohou prezentovat a screeny v hernich magazinech hned vypadaly jinak. Tenkrat jsem diky voodoo 1 nemusel resit upgrade cpu hooodne dlouho, karta poskytovala lepsi kvalitu herniho obrazu a rychlost nez cpu rendering na drahych PII i s levnymi pseudo 3D kartami (vsichni zname S3 virge:))
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak. mozna bych jeste doplnil, ze do uspechu tohoto reseni jeste muze dost promluvit, jestli to SW reseni nejak vyznamne bude svazany s tim jejich HW.
Nebo snad ze tuto firmu pohlti nektery z hracu na trhu, ktery bude chtit ochranit svoje jiz vynalozene investice - levnejsi nez bojovat s konkurenci muze byt jeji odkoupeni, ze :)
- daniel zika

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Fyzika v hrach neni az tak extremne videt, ale pokud by to v konecnem vysledku vypadalo podobne jako screen v novince ,tak se to urcite uchyti :)
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně něco nového v 3D grafice kvůli čemuž bych si koupil nový PC. Doufám že se dožiju uvedení na trh.
- jan.x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na podobne novinky sa velmi tesim a urcite budem aj kupovat.
btw,
a matrix sa tu kedy objavi?.. to by som nevahal investovat aj cely moj majetok, kludne by som aj dom zalozil :)
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obavam se, ze to dopadne stejne jako Kyro, to jest sice lepsi technologie, ale nedokaze se prosadit oproti standardnimu reseni renderingu ve hrach. Predpokladam, ze to znamena prepsat kompletne renderovaci engine - a kolik hernich firem to udela?
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vse imho zalezi na tom, jestli neco takovyho budou podporovat konzole dalsi generace, protoze ty budou zrejme udavat smer vyvoje her...
- blekota je boss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Larrabee + tento algoritmus by uz bol vhodny na normalnu plynulu ryshlost nad 50fps.
- Tibor Borka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2009 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No na hraní to určitě není a asi tu není člověk, co by si takovou technologii mohl dovolit zaplatit. To bude řešení pro firmy, které dělají rendering na profi úrovni a budou chtít ušetřit na HW a navíc to bude svázané s CG softwarem.
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek je trochu zavádějící. Ray tracing jak o něm hovoří (tj. v původní podobě) jednak není zajímavý (např. uvedený obrázek NENÍ výsledek rt) a jednak k němu existují real time varianty již nějakou dobu. Plány zřejmě směřují k realtime aplikaci některého z algoritmů globálního osvětlení, např. photon mapping, což již zajímavé je.
- pht

Reklama
Reklama