Zpět na článek

Diskuze: Celá prezentace Radeonu HD 4770

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No veru nevizra to zle pomer cena-vykon su velmy pekne a ten crysis je tiež zaujmavy jaky je tam rozdiel oproti 9800gt.
- oL1No

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V 1600x1200 s 4AA a 8AF to bude podle mne s bídou hratelné na obou kartách.. těch 10procent rozdíl udělá sotva 2-3 fps myslím.
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tie 2-3FPS môžu byť práve pri Crysise rozhodujúce ;) Okrem toho stačí prinajhoršom znížiť nejaké to nastavenie(okrem toho pochybujem, že to testovali na Very High - to by museli testovať v CF/SLI...tie výsledky sú skôr z High), no hlavné je to, že pri Crysise je dosť rozdiel, či máš nejakých 20-22FPS alebo 24-26FPS. Pri Crysise netreba mať vysoké FPS na hranie, preto je každé jedno FPS veľmi cenné pri čo najplinulejšom a hraní ;)
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Miro: Při tomhle rozlišení s 4xAA nebude mít ani jedna karta přes 20fps, v mapě s ledem budou mít stěží 15fps.
- Herkis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Miro: Teoreticky máš pravdu... prakticky ti řeknu že mám 8800GTS512 nataktovanou ještě nad 9800GTX+ (tj na 756 jádro), tedy kartu přece jen výkonnější než tyto dvě a třeba v ledovém levelu to v 1680x1050 bez aa a bez af na high padá chvílemi i pod 10 FPS. Takže tyhle dvě karty to v 1600*1200 s 4AA a 8AF budou patlat kolem 4-5 FPS podle mého odhadu. Prostě zásadní rozdíl :)
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bennie: No ja teda neviem ako je to teda možné, ale porovnával som to s kamošovím notebookom [URL=http://global.msi.eu/index.php?func=proddesc&maincat_no=135&cat2_no=271&prod_no=1513]MSI GX630[/URL] a on hral na natívnom rozlíšení na High nastaveniach(asi určite bez AA a AF) a nehovorím, že mu to šlo skvele, ale on bol s tou "plynulosťou" spokojný a prešiel tak celého Crysisa. Preto som to tak mierne zrovnával s týmto, čo poznám z reality. Inak to z vlastným prípadom nemám veľmi ako zrovnať, keďže mám 4870x2 a šlo mi to bez problémov samozrejme na "absolútne" max nastavenia a občas i s FPS ďaleko nad 100, ale to iba v uzavretých priestoroch...vo vonkajších to šlo tak 40-60(ale to je zrovna nepodstatné). Inak prakticky mi je jasné, že tvoja 8800GTS512MB a to ešte k tomu po pretaktovaní má samozrejme perfektný a konkurencieschopný výkon, ktorý stále nezaostáva nejak výrazne za "jednočipovým" high-endom tak, aby ťa to nútilo k výmene.
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Miro: Cožpak o to, já celý Crysis dohrál na ASUS N10J (Atom+GF9300) a taky se to dalo :)))

Možná rozdíl bude v tom že ten notebook má cca poloviční rozlišení proti 1600*1200.

btw. o mojí grafiku ani tak moc nešlo, výkon má sice dostčující, ale jednoboardová GTX295 nebo HD4890X2 ji myslím brzy nahradí :)
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neviem, ale tie DX 10 tiene sa mi zdajú byť krajšie :-)
- RiCK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to bude možno tým, že máš rád neprirodzene hranaté veci, nakreslené akoby farbičkami ;) Kebyže si ten screen pozrieš v plnej kvalite(nie takúto zmenšeninu) a porovnáš ho s realitou, tak ten DX10 sa nedá zrovnávať s tým DX10.1, ktorý je v tejto oblasti pokrokový a renderuje oveľa vierohodnejšie tiene. Ale je tu i druhá možnosť, že máš zrakovú chybu... :P
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam otazku prosim jak to čtu takže neni vykonější než HD 4850 ? nebo je ? a pokud ano jaktože ma od 9800 GT HD 4770 takový rozdíl co se týka vykonu?
- Karel Hlavica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jestě bych chtěl dodat hodně lidi pravě řika že výkon 9800 GT a HD 4850 je stejný nebo že dokonce 9800GT ma větší výkon ale podle všeho (myslim grafy a testy grafických karet) na HD 4850 se 9800GT ani nehrabe takže HD 4850 ma vykon asi lehce pod 9800 GTX + ? mohl by mi to někdo objasnit prosim :)
- Karel Hlavica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tak to máš teda veľmi pomýlené informácie, pretože 4850 je výkonnejšia, než 9800GTX(GT pre ňu nie je konkurenciou), ale ten rozdiel vo výkone je asi taký ako pri GTX260(192SP)vs4870(512MB), či GTX260(216SP)vs4870(1GB) alebo GTX275/285vs4890. Nvidie sú výkonnejšie v niektorých hrách, keď sa nepoužíva AA a je použité nízke rozlíšenie. ATI je výkonejšie vo väčšine hier pri použití AA i bez neho je výkonnejšie minimálne v pólke hier(podľa tej lepšej pólky hier...teda aspoň v mojom prípade som ešte nehral hru s ktorou by si karta od Nvidie viedla lepšie a to samozrejme si nevyberám hry podľa toho na ktorej grafike idú lepšie...ved mi idú všetky naplno).
Ohľadom výkonu 4770 - áno, vyzerá to, že výkone tejto grafiky bude dosť podobný 4850(samozrejme bude závisieť aj na konkrétnych taktoch konkrétnej karty), ale rozhodne je výkonovo na tom oveľa lepšie než 9800GT. Tej bude skôr tak konkurovať 4750, aj keď ani to nebude tak priamy konkurent, keďže RV740 je 40nm jadro s aj množstvom iných výhod okrem výkonu.
Btw a tiež to chladenie sa nedá zrovnávať s tým na 9800GT, pretože to vyzerá ako to isté, ako je na 4890 a to teda je veľmi podarené chladenie(účinné a tiché...sa nedá zrovnávať s tým, čo je na 4870, či vonkoncom s tými jednoslotovými vrčiakmi). Pri dlhodobom používaní ten chladič každý veľmi ocení a bude veľmi rád, že ATI konečne používa referenčný chladič na úrovni ;)
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najlespi je posledny obrayok prezentacie :-D
- Brano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to hej...zatiaľ čo ATI každý rok vydalo úplne novú kartu a v treťom prípade i s oveľa lepším chladičom, tak Nvidia iba mení nálepku :D No to dobre aby sa na mňa nehnevali fan Nvidia, tak pri 9800GT po čase nenápadne zmenili výrobný proces na 55nm, ale to tiež tak aby si to nikto nevšimol a mohli bez problémov vypredať staré 65nm.
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2009 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano souhlasim s tebou, ATI musi kazdy rok vydavat novou kartu, kdezto Nvidii staci prejmenovat a treba jen zmensit vyrobni proces aby stacila vykonem na svoji konkurenci :o)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI po 2,5 letech "jistě poráží" Nvidii. gratulujeme!
- Jiří Vašek (zombux)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @fuy a chuy: Nee, Zombux je chytrej člověk, jen občas, jako třeba právě teď, má nutkavou potřebu udělat ze sebe de*ila. Asi nějaká porucha či co.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: nene :) mě jen přišlo vtipný jak tady všichni oslavujou, že až teď "ATI poráží G80/G92)", ať už to kolega myslel jakkoliv :) grafy výkonu samozřejmě nepopírám, vypadá to na hodně zajímavou kartičku
- Jiří Vašek (zombux)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych podotknul: ta prezentace není celá, minimálně tam chybí jeden dost zajímavý slajd, který vysvětluje strategii ATI v poslední době. Ale nic jsem neřekl :)
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu graf na 4. obrazku zvrchu, proc maji nvidie vsude stejnou hodnotu, jen atina ma vsude jinou
- Vít Mišák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Protože nVidia je zde brána jako 100% a to ostatní je přírůstek výkonu k oněm stům procentům. Nebere se tedy v potaz aktuální FPS, ale rozdíl výkonu mezi ati a nVidia.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkná grafika, ale proč když tvoří nové grafárny automaticky nedávají hdmi?
Vždyť každý nový monitor a větší lcd ho má?!
- Jaroslav Herrmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Protože všechny ATI 4000 řady mají HDMI integrovaný i se zvukovkou a je vyveden přes redukci z DVI, která je přiložena.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lidi vysvetlete mi jak si muze ati davat takove hodnoty ve vykonu predevsim v crysis nechapu jak si vyvojari ehm manageri v ATI muzou troufnout dat takovy graf ktery bude vyvracen behem ani ne tydne je sice pekne ze za tu cenu bude slusny vykon ale uznejte ze to co tu ati uvadi jsou hole nesmysly podobny graf sem tu videl a vsude bylo dokazano ze byl falesny tak podle meho i tady ati nadsazuje kosmicke mety
- Jakub Balcar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máš pocit že nárust 10% výkonu je tak strašně moc ?

Jinak musim íct že 4770 už delší dobu vypadá na opravdu zajimavý kup. Jestli testy potvrdí očekávání bude to zajisté tvrdá rána pro Nvidii a jeji debilni politiku "prejmenujeme to same na neco jineho a prodame to draz". Dobre jim tak kdyz nejsou schopny delat poradny vyrobky.
- Mafin Phoenix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano sice nvidia lezie aj mne tym premenovanim na nervy, ale naco by vyrabali nove karty ked su vykonom na urovni tych najnovsich ati kariet? a spotrebou tiez podobne... jedine v com je rozsiel je DX10.1 u ati a physx u nvidie.... tu spotrebu najdes tu: http://www.pc.sk/modules.php?name=quick_news&what=read&id=1407 a vykon myslim uz je kazdemu jasne ktora nvidia je konkurencia ktorej ati.... (9800gtx je tam o dost horsie ako 4850 ale trba brat do uvahy ze uz je nova gtx+ vyrabana 55nm ktora ma konkurovat prave 4850...)
ps: karty 47xx porovnavat samozrejme nemozeme s nicim pretoze ani sama ati proti nim v podstate nema konkurenciu v pomere cena/vykon/spotreba... a netreba zabudnut ze aj nvidia pride onedlho s 40nm tecnologiou...
- Adrián Benkovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 4. 2009 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Adrián Benkovič: a este som zabudol dodat ze ludia co radi klikaju na blabol by mohli svoje konanie aj argumentovat... aj ked myslim ze vacsinou to su fanatici alebo nvidioti ktory asi este nevzchodili ani zakladnu skolu (kazdy rozumny clovek totiz dokaze podlozid svoje tvrdenie aj nejakym faktom)... ak som niekoho urazil tak sa ospravedlnujem...
- Adrián Benkovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

preco je karta strednej triedy prezentovana s nastavenim HD pre high end

kde su rozlisenia 1680x1050 4XAA 16XAF ?

je to dobra karta na co to zavadzanie ?
- Jan Mazuch

Reklama
Reklama