Zpět na článek

Diskuze: Chci postavit sestavu (Zn.: za 200 000Kč)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 2. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten apple fakt nevypadá špatně vůbec všecky ty sestavy co tady píšete. Ja mam akorat 756Mb ramku a procesor 1,2GhZ :-D
Cítím se trapně.
- Patrik Neto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace neboj...pred rokem sem na tom byl stejne , tak sem zacal taktovat. vydrzelo to fungovat na maximech asi 4 mesice nez vodesel motherboard a apk sem si koupil zase neco novyho :D

- Honaz Kisy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2009 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

není náhodou ten co to chtěl bez pc ?
já myslel že se to bude stavět a tady se furt vymejšlí co tam naprat by to bylo drahý

a co stím ?

není to už trochu snobárna ?
- a.schlegl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2008 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Little Bastard"

Procesor

Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 12MB 1333MHz 775pin BOX
23003

Overclocking

z 3GHz na 3.8GHz každé jádro

Operační pamět

Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF
3023

Operační pamět

Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF
3023

Chladič RAM

Corsair ventilátor pro paměti Dominator
461

Motherboard

Asus Striker II Formula - nForce 780i SLI
6676

Harddisk

Western Digital Raptor WD1500ADFD - 150GB SATA
4236

Harddisk

Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545

Harddisk

Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545

Harddisk

Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545

Optická mechanika

 Lite-ON LH-20A1P Retail černá
716

Optická mechanika

Samsung SH-S203N Retail černá
575

Grafická karta

EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590

Grafická karta

EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590

Grafická karta

EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590

Zvuková karta

Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail
1 756

Case

CoolerMaster Stacker 830 ATX/BTX, černý
7 152

Zdroj

Thermaltake ToughPower W0133R 1200W
8 913

CENA
116939

Monitor

Dell Widescreen Flat Panel Monitor UltraSharp 3008WFP Superwiev
40868

Myš

Logitech G9 Laser Mouse
1929

Klávesnice

Logitech G15 Keyboard New CZ
2048

CENA
   161 784,00 Kč

- Jakub Metelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2008 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosim o smazani. spatne vlozeno
- Jakub Metelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2008 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Little Bastard"
Procesor--Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 1333MHz 775pin -23003,-
Overclocking--z 3GHz na 3.8GHz každé jádr
Operační pamět--Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF-3023,-
Operační pamět--Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF-3023,-
Chladič RAM--Corsair ventilátor pro paměti Dominator-461,-
Motherboard--Asus Striker II Formula - nForce 780i SLI-6676,-
Harddisk--Western Digital Raptor WD1500ADFD - 150GB SATA-4236,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Optická mechanika-- Lite-ON LH-20A1P Retail černá-716,-
Optická mechanika--Samsung SH-S203N Retail černá-575,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Zvuková karta--Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail-1 756,-
Case--CoolerMaster Stacker 830 ATX/BTX, černý-7 152,-
Zdroj--Thermaltake ToughPower W0133R 1200W-8 913,-
----------CENA-116939,-
----------
-----------
-----------
Monitor--Dell UltraSharp 3008WFP Superwiev-40868,-
Myš--Logitech G9 Laser Mouse-1929,-
Klávesnice--Logitech G15 Keyboard New CZ-2048,-
,----------CENA- 161 784,00 Kč

Postaveno a odzkoušeno 3D MARK 19.587

Ovsem odkaz nize je jina hracka bez periferii okolo stoji cca 6500 USD. Stoji za zhlednuti. Spousta dilu se u nas ani nedovazi.

http://www.custombuiltgamingpcs.com/detail%20images/TRI%20SLI/index.htm
- Jakub Metelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, mam jen takou malou paznámečku, myslím si, že navrhovaná skřiň by měla byt dopasovana s interierem, proto bych doporučil přidat foto např. pokoje, nebo jen místa ve kterém bude případně počítač umístěn.Mluvím ze zkušenosti, protože jsem si nedavno takou skřiň navrhnul a kompletně postavil. ;) sem i svařoval :D

- Mareczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2008 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Procesor:Intel Core2 Extreme QX9770 3,20GHz 12MB 1600MHz 775pin BOX
Grafika:4xATI HD 4870X2 V CROSSFIRU
Operační paměti:4xOCZ DIMM 2048MB DDR III 2000MHz OCZ3N2000SR2GK SLI Certified
Zákl.deska:nejsem si jist
HDD:3xWestern Digital 3.5" 6400AAKS + Velociraptor
Zvuk.karta:Creative Labs X-Fi Elite Pro 64MB X-RAM
Zdroj:Tagan TG1300-BZ PipeRock series 1300W
Mechanika:Bluray
Profesionální monitoring
Monitor:LG W2600HP-BF - LCD 26"
Vodní chlazení nutností
PC skřín:Počítačová skříň Thermaltake Armor VA8003BWS - černý (black), ATX, 5x5.25",2+4x3.5", průhl.bočnice, 2x ventilátor, hliník, bez zdroje
- Vít Němec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sestava, kterou jsi vybral je sice pěkná, ale nezapomínej že článek se psal 15.2.2008, a v té době ATI HD 4870X2 rozhodně nebyla v prodeji.a to platí o více komponentech z tvého výčetu.
- BangBone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 10. 2008 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato sestava co jsem psal zahrnovala již komponentu dostupné na trhu Datum: 2008-09-05 21:39:14
- Vít Němec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2008 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak vyšlo další "Pimp my Computer" a o 200000Kč za počítač nemůže být řeč.
Tak to vypadá že redakce se snaží tiše zapomenout. A přitom by stačilo zvěřejnit "pracujem na tom" nebo "nepohodly jsme se se zadavatelem".
Nemuseli by jste dělat s čtenářů pitomce.
- Petr Lecián

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2008 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Procesor : nejlépe čtyřjádro od Intelu
Grafárna : počkal bych na GT280 :-)
Základka : to nej pro intel všichni dobře víme co to je :-)
Hadry : jedině Samsung 1TB a nemusí být jen jeden a na system bych dal Velociraptora.
Ramky : Maximum co dá deska s Max freq. a ultimátním časováním
Monitor : já osobně mám Full HD LCD televizi od Samsungu 32" (může být i větší) a pařim přes HDMI je pravda rozlišení je max 1920x1080 což pro mě je dostačující :-) mám 8800GTS, klávesnice by ale v tom případě musela být i s myší bezdrátová!
K tomu doporučuji domácí kino stejného výrobce jsem s tím spokojen :-)
Tiskárna: laser color HP

- Milhausik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak predpokladam ze tam bude nieco v podobe Tri-SLI s 3x8800Ultra, nejaky ten penryn quad, o kapacite HDD sa budeme bavit asi na urovni TB, skrinu tipujem na BigTower, pobehovat by tam mohli nejake Noctuy 120x120mm, chladenie zrejme vodou, ram tak zo 8GB, zdroj napr Tt ToughPower 1500W, dosku s nForce 780i SLI, nejaku tu mysku od Logitechu alebo Razera ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V tom případě si může koupit PC co mám já (stálo cca 200.000 Kč) :-)

Na CZC.cz si tu moji sestavu může rovnou objednat, pokud je tam přihlášen. Určitě mu ji rádi poskládají. Jen monitor je dnes špička Dell 3008WFP, což CZC nevede.

http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K0802021148132786648955831441629
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kazdej kdo napise ze jakejkoli Dell at uz treba 3008WFP je spicka by se vubec nemel zapojovat do diskuze o sestavu snu.

Pokud si ale pan zbohatly snilek chce vypalit oci do mrte a dale pouzivat PC jako radio - pak bych se k cemukoli od Dellu priklonil take.

Ja osobne mam Eizo S2431 a kdybych dedil 3x do mesice jako zadavatel pak bych sahl po 30" variante stejneho vyrobce. Jen nevim jestli si na jakekoli dnesni sestave muze nekdo zahrat Crysis na 30" na MAX v DX10. Mam pocit ze ani 3x8800Ultra se na to asi nebude tvarit vesele. Btw 2x30 ci 2x24 na dvojstojanu je jasna volba.
- ZooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ZooM: "Jen nevim jestli ..." - pokud nevíš, je nejlepší nekomentovat. Já VÍM. Takové malé porovnání, abys pochopil, že Dell 3008WFP je dnešní absolutní nejen multimediální, ale i profesionální špička:

[B]Eizo SX3031W[/B] vs [B]Dell 3008WFP[/B]

spektrum barev: 100% NTSC vs 117% NTSC
kontrast: 900:1 vs 3000:1
jas: 260cd/m2 : jas 370cd/m2
odezva: 12ms vs 8ms
HDMI vstup: ne vs ano
DisplayPort vstup: ne vs ano
VGA vstup: ne vs ano
S-Video vstup: ne vs ano
Composite vstup: ne vs ano
USB port: 2 vs 4
Čtečka karet: ne vs ano
Cena: $3.300 vs $1.900

To EIZO je ve všech parametrech jasně horší. 2560x1600, S-IPS a Picture-in-Picture je jediná spojnice těchto dvou monitorů. A okno si člověk na každém monitoru otevře jak chce, to je věc operačního systému, a ne monitoru ;) EIZO bývalo opravdu o třídu lepší, před 6-7 lety, když LCD začínala, ale dnes je pouze dražší, a nikoliv už lepší.[B]null[/B]
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2008 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: jeste lepsi je porovnat HP 30,myslim si ze ze vsech 30citek az teda na samsung ma nejlepsi parametry.Nejhorsi ma apple
- Denisa Mrackova

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2008 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Řekl bych, že to co monitory spojuje je to nejdůležitější. Mám Samsung SyncMaster 215TW a vybíral jsem jej hlavně kvůli S-ISP a rozměru. Takový věci jako HDMI jsou fakt na nic, pokud to člověk nebude mít jak TV v obýváku.
- Jiří Saneistr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: R. Hulán? Tak s jeho názorem jsem nikdy nesouhlasil. Píše jen o svých věcech! A tenhle článek bohužel číst nebudu. R. Hulán nepatří na PCT. On má totiž hrozně zkreslený názory. Ať si radši zůstane na jeho blogu a u Intelu NVidie a Microsoftu. Myslim si, že by se na tenhle web tohle vůbec dostat nemělo!
- V3N3C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @V3N3C: Ježiš sorry napsal jsem co jsem nechtěl na PCT se to dostat může a pokud je to dobrý tak s tím souhlasím. Nakonec jsem si to přečetl a souhlasím, až an nějaké věty, ale to rozebírat nebudu.
- V3N3C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a este LCD nejake 24'' Eizo ... no na to som zabudol ... a este klavesnicu napr Microsoft Reclusa .. ta je urcena hlavne na hracske ucely ... a na to bude urceny aj tento PC
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @overclocKING: A co tohle LCD http://www.alza.cz/30-lcd-led-samsung-xl30-cerny-black-1000:1-200cd-m2-8ms-gtg-2660x1600-dvi-pivot-kalibracni-sonda-d86510.htm . Vyresilo by to i slusne problem s penezi ;-) .
- Bespi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bespi: to by vyriesilo az moc ten problem s peniazmi :D ... to je moc za monitor .. a na to rozlisenie vhodny HW na hranie hier nie je :D

- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz vidim tie krasne stvorecky. stvorjadro,4karty,4 stvorgigove ramky...

yummy
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z tech periferii by se do te ceny mozna veslo i VUZIX iWear VR920
- bjan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a este ma napadlo pouzitie SkullTrail platformy od Intelu ... to by bol maximalny HiEnd .. dva Quady na doske ... len neviem ako to tam je s Tri-SLI ... mno
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak som zagooglil a na Skulltrail Tri-SLI nepofici :) ... inac VUZIX by bol v pohode ale myslim ze aj to LCD k tomu ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 2. 2008 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @overclocKING: Co já vim, tak se stim moc nechvátá a za chvíli vyjdou od nVidie 9800GX2, takže já nevim, proč tam cpete mainstreamový karty, zvlášť, když na hraní je dneska vlasně nejdůležitější grafická karta. Jesli na něčem nešetřit, tak to je grafárna... Ale divim se, že tady nevidim nic o Radeonech HD3870X2 v CrossFirech (QuadFirech)...
- Vojtěch Sedlák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @overclocKING: a preco by tam mal mat len GTS ? GTS ma 256bit zbernicu a 512MB GDDR3 ... to pri rozliseni 1920*1200 urcite stacit nebude ... kdezto taka XFX 8800Ultra s 768MB GDDR3 taktovanych na slusnych 2,3GHz je uz kusok na vyssej urovni ... a chce absolutny Hi-End a 2x 8800GTS to teda nie je ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Minčooo: Aha to mas pravdu. Som bol v tom, ze nVidia po preskoceni na G92, uz vykonovo prekonala staru G80 radu.

Takze bud tie Ultry, alebo GTX (obe s 384b zbernicou).
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda, ze SSD "disky" zatim maji malou kapacitu, ale i tak lze uvazovat o SSD nebo pripadne o SCSI (SAS?)
- bjan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace I kdyz vlastne SSD jsou:
BiTMICRO 832GB nebo 1,6 TB pro Ultra320 SCSI
Ale nevim, zda je vubec realne je sehnat.
- bjan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Minčooo: a este kedze sa ten PC bude pimpit tak by sa mohli dat do HDD Boxov pre tlmenie vibracii a zamedzenie hluku :)
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lenze SCSI popripade SAS maju len serverove dosky a myslim ze to by bolo zbytocne ved rychlost SATA II v RAIDe je obdivuhodna ... ale popchat tam nejake SSD disky nie je zly napad ... SSD by mohlo byt pouzite na system a klasicky HDD pre ostatne ucely
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neni problem pouzit externy radic. Odporucam riesenia opat ako ma RH, cize RAID radic Adaptec 3405 (alebo 3805) a vytvorit z cca min 3 HDD pole RAID5.

Na SSD zabudnite, zbytocne kompilkovanie, predrazene. RAID5 je IMO lepsia volba.
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @overclocKING: A ako tie disky by som odporucil Samsungy rady F1 (330GB na platnu - dnesny TOP).

Okrem toho by sa redakcia mohla pokusit zohnat ten RAM modul od Gigabytu i-RAM, najlepsie v druhej verzii s aspon 16GB RAM.
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Copak tam dáte za hdd?
Třeba by nebylo od věci dát tam systémově SSD nebo 2x raptor (co ale pak ten hluk) + 1 VELKÝ (obsahově :) )
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to hodně těžký úkol. Navíc by počítač za 200kK měl být hodně stabilní. Každá drobnost se dá napadnout.

Možná, by mohla být anketa, zda SLI (pak NV čipset) anebo ne, pak asi Intel. A další anketa, zda vodu či ne. Hi-end bez vody ale znamená něco jako žít vedle heliportu :-)
Podobných "sestav" je plný třeba web CZC, ale doufám, že tahle nebude k pláči.

Každopádně mám představu o diskové subsystému. Systémový disk by mohl být SSD (nebo 2v RAIDu na desce - přístupová doba by se zpomalila, ale propustnost by stoupla) a k tomu RAID pole na data - třeba Adaptec s RAID 5

- v RAIDu by mohly být 2plotnové disky (já preferuji P řadu Hitachi, která má bídný seek, ale přenos. rychlost je větší, než u 7k1000
PS: nemyslím, že dnes je nutné SCSI/SAS , i když to peníze dovolí
Myslím, že každá koruna by měla mít význam a vliv na výkon.
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Adaptec a raid5? Zbytocne, raid postaci ten, ktory bude na doske. 5ka je vykonovo o nieco pomalsia a v dnesnej dobe je kapacita a spolahlivost raid10 dostacujuca. naco 5.
Samozrejme v pripade, ze by uz vazne nebolo kam narvat prachy...
- Rnx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim ze [B]RAID5 je dobra volba[/B], lidi kteri maj PC i na praci a ne jen na hry a mej RAID 0 sou podle me silenci.
- Trist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ako mozes pri kompe za 200k napisat, ze ti bude stacit RAID integrovany v MOBO? Blaznovstvo - uvolni fantaziu a vyberaj iba z high-endu.
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bych ja chtel highend tak bych si poridil Fusion-io ioDrive, tedy pokud se da nejak rozumne sehnat.
- MrLama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lenze tu sa hovori o celej zostave Hi-End za 200 000czk ... Fusio IO IO Drive stoji takmer pol melona vo svojej najvyssej kapacite a to 640GB ;)
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Toho jsem si vedom, ale jde mi spise o exkluzivitu tohodle kusu HW. Myslim, ze 80GB (2400USD) verze udela svou praci stejne a jako systemovy disk by jiste svou kapacitou dostacovala.
- MrLama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no monitor by som urcite bral vacsi nez 24" to mam aj ja doma :D
bud by som to dal na 2x 24" (2 monitory maju svoje vyhody) alebo 1x 30".

hdd na 100% sdd systemovy ostatne klasicke sata2.
- Oliver C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale nejak sme to zobrali zo zleho konca :D:D ... disky nie su az tak zavazna vec ... mal by sa najskor riesit HW ako MB, CPU, VGA, RAM, PSU, PPU(ked uz to ma byt Hi-End tak nech to akceleruje pomocou HW ozaj vsetko, nie?) ..
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to je mazec...
/Počítáme také s tím, že na casemodding věnujeme z rozpočtu částku od 20 000 - 30 000Kč./
to jsem skutečně zvědavý, protože za 10k jsem viděl super casemod ala BF2142 i s vulcanem =)
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že řešení otázky tri-SLI nebo skulltrail je nasnadě.
Během pár týdnů má vyjít 9800GX2. Vzhledem k tomu, že pravděpodobně chvilku potrvá, než bude sestava hotová, tak jednoznačnou volbou je dvojce 9800GX2 + skulltrail. Cenově by to neměl být problém. Nepochybně se bude jednat o to nejvýkonnější, co se bude v blízké době dát sehnat.

Co se chlazení týká - nejde předpokládat, že by to šlo uchladit kompletně pasivně. Na druhou stranu možná by šlo pomocí vodního okruhu zajistit, aby jediný aktivní prvek bylo čerpadlo. U custom-build skříňky by potom většina povrchu(zvlněného) mohla fungovat jako radiator. Je to jen moje představa, ale minimálně by takovým způsobem šel omezit počet aktoviních prvků.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nehnevaj sa ale dobra blbina ... 9800GX2 vychadza z akeho cipu ? G92 .. cize zas mala pamatova priepustnost ... to radsej 2x 3870X2 ... a navyse 9800GX2 by mala mat nejak ocechrane jadro ... takze stale mi nejak inklinuje ta 8800Ultra ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace evidentně nevíš o čem mluvíš. na jednu stranu jsi proti G92, kde 8800GTS ma propustnost 64GB/s a radsi chceš 3870X2, kde je propustnost na jádro jen 57GB/s.

8800Ultra je z tohoto pohledu sice výborně, ale propuistnost sama o sobě je nepodstatná. tím je leda celkový výkon. a vzhledem k tomu, že jediná 8800GTS má výkon jen o pár procent nižší, než 8800U, tak ve dvojci, potažmo čtveřici ji jednoznačně překonají.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: tie grafiky musia utiahnut rozlisenie 1920*1200 v pohode ... a myslim ze tam uz GTS pada vykon znatelne ... a tiez tu niekde pisal ze sa nebrani taktovaniu ale radsej by keby komponenty bezali v zaklade ... a XFX 8800Ultra je myslim to naj co dostat na trhu ... i ked s tou priepustnostou som sa blbo vyjadril to priznavam ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2008 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Minčooo: GTS opravdu občas padá výkon ve vysokých rozlišeních, ale budeš se divit - není to primárně způsobeno propustností paměti, ale její velikostí. To nebude u 9800GX2 podle současných informací problém - její paměť má mít velikost 2x1GB.

Uvidíme, ale imho 4x 8800GTS 1GB bude rychlejších než 3x 8800Ultra. Každopádně tri-sli na skulltrail prostě nepostavíš.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace rozhodně to nebude bezúdržbové řešení =) a mluvit o 9800GX2 mi přijde nesmyslné vzhledem k tomu, pokud jediné co se zatím relativně ví je to, že je to tavící pec
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace teplota není otázka uživatele a spotřeba rozhodně nebude trápit nikoho s 200k na počítač, takže co jsi tím chtěl říct?

e myslím, že není třeba pochybovat o tom, že bude rozhodně výkonnější než 8800U
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nad tim mam zamyslet racionalne, tak pokud tam nebudou voleny zcela zamerne nesmyslne komponenty za ucelem navyseni ceny, bude dost problem tuhle castku utratit.

Ja osobne co se tyce vykonu bych nejspise volil 2x 8800Ultra OC, QX9650 a 4GB velmi kvalitni DDR2 ne DDR3! pameti.
Dale bych se spise zameril na zcela jedinecnou, originalni skrin - o tohle tady asi nejspise jde.
A potom bych nesetril na monitoru, ale max 24". Nechceme preci, aby se na tom musely v necem ubirat detaily. :-)

- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už delší dobu tahám v mysli návrh takového super drahého počítače, který však asi nikdy pro svojí potřebu realizovat nebudu a tak se s vámi o tento svůj návrh podělím. Inu, co dělá počítač exkluzivním není naroubování co největšího počtu co nejvýkonnějších komponent, páč ty stejně zastarávaj, ale způsob provedení, vzhled a nová, netradiční, originální řešení. Proto kdyby pán zadavatel nic nenamítal proti vodnímu chlazení, měl bych pro něj návrh, který si v mnohém nezadá s uměleckým dílem. Vodní chlazení samo o sobě bude stát spoustu peněz - uvažujme tak čtyři šuflata na ztišení a chlazení pevných disků (např. dva a dva velké disky zapojené do mirroringu dvou stripingů), vodní blok na jeden QuadCore a dále vodní bloky na grafiky, myslím že dvě v SLI by mohly stačit, pak vodní blok na chipset, vodní čerpadlo s expanzkou a sestava by jistě zasloužila samostatnou zvukovou kartu - zde bych volil podle kvality zvukového výstupu, takže žádnou Creative. A to hlavní v mém návrhu tvoří skříň, měla by mít tvar knihy, předek jako hřbět, s vyrytým vhodným titulem a odklápěcími dvířky, pod kterýmy by byla ukryté mechaniky (nějaké HD-BD combo + supermulti vypalovačka), čtečka a nezbytné konektory. Ve vrchní části skříně bych nechal plně odkrytý tepelný výměník, jehož podélné tenké měděné pláty by vytvářeli dojem listů papíru. Mezi tímto výměníkem a vnitřním prostorem skříně bych umístail řadu pomaloběžných, co největších ventilátorů, které by nasávali vzduch z prostoru skříně a vháněli ho nahoru skrz výměník ven a to nejdůležitější na tom všem by byl materiál, který by měl tvořit předek/hřbet a bočnice. Tak jako u starobylé knihy bych zvolil tvrzenou kůži, bočnice by se otevírali tak jako se otevírá kniha a drželi by zavřené na koženou přesku. Tento nápad se zrodil ještě za života velkého umělce Ládi Vyskočila, který, mimo nepřeberné spousty dalších děl, vyvořil například židly, vyrobenou pouze z kůže, jako dar pro papeže, nebo celokožené hudební nástroje, takže takovýto úkol by pro něj nebyl vůbec nic těžkého, bohužel tento výjimečný člověk už není mezi živými, čímž se realizace tohoto námětu poněkud komplikuje. Kdyby vás tento můj návrh zaujal, ozvěte se v diskuzi nebo na email a já poskytnu zebvrubný grafický návrh dílčí technická řešení, tak jak jsem je prozatím vymyslel. Jinak co se monitoru týče, myslím že jeden 30" cinemaster APPLE nebo to samé od DELLu je zdaleka nejvhodnější.
- Uživatel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Budu resit pouze vnejsi podobu (ne "streva).
tento napad me strasne nadchnul, je to jednoduche - strasne rad ctu a knihy sbiram. Zameruji se sice na brakovou literaturu, nicmene toho je moc zajimave... [B]Rozhodne poprosim redakci, aby tento napad vzala, az se bude resit casemoding to uvahy. [/B]
Diky moc za tento navrh! :)
- DreamPC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chtel jsem se optat, tech vodniku je tam trosicku moc na muj vkus. Jak je to vlastne reseno? Z toho PC by couhali hadice do nejakych vymeniku, nebo by to pusobilo celistvym dojmem jako "normalni" PC ktere se da nekam "odnest"..

Jak jsem psal vyse, nevoli bych monitor s vetsim jak FHD rozlisenim, protoze si na tom pan zadavatel zapne Crysis, a v 2560x1920 ULTRA tu hru nerozhybete lauter na nicem. To by byla ponekud ostuda.
- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslim si ze ked bude mat trisli a v tom 8800 ultra, tak ten crysis mu pobezi uplne bez problemov.
ja hram crysis na 1920x1200 v high detailoch a mam jednu 8800gts 640mb.

ako som uz pisal, pod 30" by som nesiel :D
- Oliver C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Oliver C: V tom pripade preju prijemny zazitek..
http://firingsquad.com/hardware/nvidia_3-way_sli_performance/page4.asp

A tou 8800GTS ti to musi taky pekne valet - 17fps, parada..
http://firingsquad.com/hardware/amd_rv670_performance_preview/page14.asp
- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2008 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DAVE: no tie testy su sice pekne, ake skor uverim tomu co si vyskusam na vlastne oci, nie to co si precitam niekde na nete...
ide mi to v priemere 30fps, vsetko na high okrem shaderov, ktore mam na medium.
- Oliver C

Reklama
Reklama