Zpět na článek

Diskuze: Chystá ATi Quad CrossFire?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim nevim, že bych si začal po přečtení této informace na podobnou věc okamžitě šetřit x tisíc, tak to vážně ne.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tyto karty nejsou delane pro kazdeho je to jenom pro jedince,kteri se zenou za vykonem a nebo pro ty co museji koupit hned novinku a hned se chlubit jinak hraci staci uplne bohate karta kolem 10000 a hrani na stredni rozliseni nerikam ze v budoucnu to nebude potreba,ale co je u pocitacu budoucnost kdyz dnes clovek nevi co bude zitra
- Michal Korytar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych to neodsuzoval - je to možnost, která na trhu prostě prozatím chyběla. U nás to samozřejmě mnoho lidí mít rozhodně nebude, ale kdybych byl amíkem s průměrným platem(tzn desetkrát vyšším, než je průměrná mzda v ČR), tak bych o tom celkem vážně uvažoval.
Jestliže si u nás jednou za čas pořídíš počítač za 20k, což zhruba dostaneš za měsíc, tak proč by si někdo s 200 litry měsičně nepořídil mašinku za sto tisíc? Proč by se měl omezovat na kvalitě/rozlišení/...?
Pro mě to bohužel není, ale nadávat na to, že nám to firmy nabízejí?!?

- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S grafickym akceleratorem za 10000 si sice zahras nove hry vo vysokych detailech ale ne s max.AA,AF+aDaa&MSaa a o to jde hra ma byt plynula vezmi napr.takoveho obliviona to je hra ktera hovori co budeme hrat a s akymi naroky na vykon za par prsitych dnu nebo F.E.A.R. byl prvnym dukazem tu neni co resit kdyz si chce clovek opravdu vychutnat novy herny titul v max.kvalite,pohybu a kvalite zvuku musi investovat ve velkem kazdy podle moznosti a naroku ja osobne preferuju vice jadrove reseni je to flexibilnejsi a s postupnym zdokonalovanim vyrobnych technologii to bude jak dokonale tak energeticky mene narocne.Vykon sou prachy bez nich neni zabavy>>>
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nerikam, ze hezka grafika u her neni fajn, ale na kvalite hry se az tak nepodili. Karta do deseti tisic bohate staci.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevim do 10k je celkem dost... ja mam ati x800gto 256mb a nemuzu si ji vynachvalit! je to fakt dobra karta a az nebude stacit tak ji natakuju a vona se zase chvilku bude drzet!
- Miroslav Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Miroslav Novák: souhlasim taky sem vlastnil radeona x850 a slouzil dobre jinak je pravda ze i karty kolem 5000 slouzi dobre a da se na nich plno her hrat i kdyz treba ne na plne detaili jinak si myslim ze u her nejde vzdy jen o grafiku hlavni je hratelnost a ta je bohuzel nekdy na ukor grafiky radeji si zahraju hru,ktera ma dobrou hratelnost nez hru,ktera ma super grafiku
- Michal Korytar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace třeba tě jednou přestane bavit si na počítači hrát a začneš ho využívat pro něco smysluplnějšího...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U tohohle systemu nejde ani o to aby si lidi mohli zahrat hry na max detaily ale o to ukazat ze "na to mame" je to jenom marketingovej tah nVidia udelala takovej system tak ATi musi ukazat ze neni ve vyvoji pozadu a je to tak porad. A tady se neda resit jenom to ze to stoji nekolok desitek tisic ale aji to ze ty karty nebudou jen tak dostupne protoze kdo vi jestli je ati da do normalniho provozu muzou bejt v nakym TOP PC u nakyho vyrobce (napr DELL pouzil nedavno nVidia) a to je tak vsechno...
- Miroslav Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlasim mas pravdu,ale ja sem dal za kartu dost penez to nebudu ani psat a po nekolika tydnech uz ma nastupce tak dnes das za grafarnu 18000 a za par tydnu uz muzes kupovat novou tak sem to myslel a kazdy nema na to aby kupoval do nekonecna novou kartu je lepsi koupit levnejsi a treba jak bude nastupce tak koupit novou ja taky hraju radeji vsechno naplno,ale nekdy musis hold neco ozelet, kdyz si tu hru chces zahrat napr.oblivion
- Michal Korytar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na GEMINI v podobě jader X1600 se docela těším, ale proč z toho dělat zas takové hrůzy...no, až budu mít zbytečnou padesátku, tak se uvidí :D
- Normik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když budeme považovat 4 čipové systémy za nedostupné, tak i normální SLI nebo Crossfire vyjde na nějakých 32000. Kolik že stála Riva TNT v době kdy nic rychlejšího na hry neexistovalo? Nějak se nám ten absolutní highend zdražuje...
- Bambus Rambus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Koukám na znalce historie. Copak ty znáš nějakou Rivu TNT, která byla nejrychlejší kartou na trhu? Zkus být trochu konkrétnější, žádnou takovou Rivu totiž neznám, tak ať se trochu poučim.
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mozes sa pozret aj trocha menej do minulosti Radeon 8500 ked vysiel stal asi 11000SK ako absolutna novinka a najvykonnejsia karta na trhu, alebo sa mozes pozet na prichod kariet 6800 a X800 najvykonejsie riesenia sa dali kupit za 17000-18000SK, dnes ked chces najvykonnejsie graficke riesenie tak si mozes pripravit 80000 a to uz je trocha moc.
- ASD

Reklama
Reklama