Zpět na článek

Diskuze: CrossFire X1950XTX - fast and furious (1/2)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 05:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj ked niesom fanda ATi tak sa tesim na druhu cast ako si povedie nVidia :)
Pekna recenzicka
- Nerboard

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikoz pro bezneho smrtelnika neni zatim mozne CF X1950 sehnat musel jsem se spokojit s hybridnim CrossFire, Masterkarta X1900 a slave X1950 ale toto zapojeni funguje zcela bez problemu a vykon je take znatelne vyssi nez s 2x X1900, to jen pro informaci ze to jde.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samotný princip CF je cenný mimojiné právě tím že umožňuje hybridní kombinace karet. Pro někoho by do budoucna mohla být zajímavá třeba obrácená varianta CF 1950XTX + 1900XT/XTX. Skoro by stálo za to i zhodnotit výkon a spolehlivost i těchto hybridních řešení.
- dp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Omyl, jedná se pouze o "z nouze cnost", prostě X1950XTX Crossfire (Master card) se nedá koupit, tak se to musí bastlit, jak to jen jde.

V případě NVIDIA nic jako "master" a "slave" neexistuje, a to je mnohem lepší varianta.
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Cece Radku, Ty mas fak komplex :). Sice furt nadavas na PCT, ale porad ho ctes vcetne diskuzi a porad sem postujes svoje -piiip- prispevky.
Dam Ti dobrou radu: setri nervy, cas a klavesnici (svoji i ty nase ;)).
- PetFish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @speedsnail: Souhlas, SOUHLAAAAAS. Takhle v klidu, elegantne nekoho setrit, to se jen tak nevidi. A kdyz je to navic trefne namireno...
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: [i]V případě NVIDIA nic jako "master" a "slave" neexistuje, a to je mnohem lepší varianta.[/i]

Vždyť je to pravda, tak co prskáš ;)
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Honza: No, to je pravda, ale absence Master karty u SLI je větší "+" /podle mě, nikomu to nechci vnucovat :) /
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: no u nizsi rady ta master neni nutna a rada R600 uz to taky nebude muset vyzadovat takze tim problemy s timto odpadnou stejne je tahle technologie jenom pro zbohatliky :)) takze to tady ani nemusime resit
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Honza: Na druhou stranu u nižších řad je Crossfire k ničemu(rozuměj ekonomicky nevýhodné vzhledem k výkonu)

Pokud toto bude u R600 ošetřeno, tak budu jenom rád :)
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2006 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Sakra kdy uz neco udelaj s tema souhlas/blabol - nevim jestli tu travi cas klikanim na blabol ci souhlas Hulan nebo nekdo jinej, ale vic nez par desitek proste nejsou unikatni hlasy a pak je to vo nicem - tak at je to bud unikatni nebo vubec.
- PetFish

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nVidia na kartach s cipom G80 robi sprostost s osadzovanim 384bit pameti, PCB je zbytocne zlozitejsi ako s 256bit. A pri odhadovanej frekvencii 1700 by s DDR4 na 2550 Mhz mala tu istu priepustnost.
- thunder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně se spíš těším na RD600 a 3x PCIexpres 16x.btw připravuje něco podobnýho i NVidia?
tohle CF nebo SLI sice není špatný pokud na to někdo má penize.ale stejně narust výkonu není zas tak ohromující jak se očekávalo.
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem, k tomu, ze ATI neni schopna dodat spravne *nixove ovladace... To pro vsechny Ne-Windowsaky a Ne-Jablickare je ATI zatim mrtva platforma....
- TuxCluster

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2006 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neveril bys, jak me prave tohle mrzi. Pritom prave ati je uspesnejsi v bussiness segmentu, kde je vyrazne vetsi podil unixu, nez u beznejch PC
- JoHnY2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ja teda rozhodne nejsem konkretne linuxovy fanda, ale uz pred lety mi v "pohode" fungovaly ovladace pro ATI Radeon 9800 PRO. Teda trvalo mi to tyden, stridal se u me jeden guru s mastnymi vlasy za druhym, neco se editovalo, kompilovalo... ale nakonec to slo:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je presne ono. A to ze to fungovalo, jeste neznamena, ze to fungovalo dobre. Spousta 3D narocnejsich veci pak stejne nesla rozchodit.. a na co ti pak je 3D karta :o)?
- TuxCluster

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny jen skoda ze vetsina z nas tohle doma stejne nikdy mit nebude:)
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Maximálním rozlišením je nyní až 2560x1536@60Hz, což stačí s přehledem i na 30" displeje Apple apod."
Bohuzel nestaci (nebo ma v clanku max resolution spatne udaje): 30" LCD od Apple, Dell a dalsich maji 2560x1600.
(single karta ATI X1900 nebo NV 7800 nema s 2560x1600 problem).

Tesim se na dalsi...

P.S. Opravte uz prosim konecne tu chybu v odesilani komentaru pro Operu
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [I]P.S. Opravte uz prosim konecne tu chybu v odesilani komentaru pro Operu[/I]
Len si to oddial odzoomovanim, teda stlacenim "-". Len opravit by to uz mohli aj tak.
- MAto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zamyslel se nekdo vubec na te spotrebe.Jak az daleko to dojde.Je az nepochopitelne,ze PC bude(oprava- uz je) nejvetsim spotrebicem v domactosti.V tomto pripade by rocni naklady na energii pokryly cenu jedne grafarny.Samozrejme uvazju rozumem hrace,ktery urcite nehraje jen 2 hodky denne.
- Michal Kamiš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevím a kolik si představuješ že spálíš snad nechceš říct že počítač žere víc jak televize,lednice,pračka,sporák a pokud se občas koukneš na nějaké ty zprávy tak se to stále snaží řešit a nikdo nemůže za to že pro Ati je spotřeba banální.
- oldri8k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No no no skus si to spocitat nieje to az taka hroza .. kolko hodin denne paris gamesky ?
Predsa ak si niekto moze dovolit kupit x19*0X** kartu spotrebu zpravidla neriesi ... Ak si chorobny setrilek tak staci stahnut rabit upravit v biose 2d frekvencie a voltaz na jadre/pametiach povedzme na 800/800 @1.0/1.4 a mas po probleme ....

- SharkerSK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hmm...mozno nie (teda u sporaku som si viac nez isty) ale treba sa zamysliet nad tym kolko hodin denne mas zapnuty pocitac a kolko hodin sporak? :) Ani pre ATI neni spotreba zanedbatelna ale pozri sa kolko tranzistorov ma ATI a kolko nVidia?
- [aMd]Mica

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No myslím,že Nvidia má tochu smůlu v tom,že s něčím příjde a Ati udělá kartu jen o kousek rychlejší,aby prodávala.Co to tak pozoruju od dob GeForce3.Oni asi ti pánové z marketingu do světa tu megakartu co by trhala asfalt před barákem ze silnice,když pustím to svoje CS-ko (9999999999 fps) nepustí a paří si tam pěkně v kanclu :-) .
__PS: mynule ale na lanku přiletěl kamoš až z Haracova na rogalu!Motor z trabanta vyměnil za G7950x2.Jen nevím kde sehnal 120km dlouhou šnůru ke zdroji...Námět na zajímavou recenzi :-)
- the_blb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jste si pane autore 100% jistý tím, že GDDR4 není DDR ale QDR? Já bych řekl, že se mýlíte. Proč? Jednak je to označení čipů Samsung K4U52324QE BC09. Těch 09 na konci jasně napovídá cyklu 0,9 ns, což je efektivní frekvence 1100 Mhz, tím pádem máte v DDR frekvenci 2200 MHz. Druhak je to podle této stránky http://www.samsung.com/Products/Semiconductor/GraphicsMemory/GDDR4SDRAM/512Mbit/K4U52324QE/K4U52324QE.htm
kde se o QDR nic nepíše, zato tam najde věty jako "Commands entered on each positive CK edge" nebo "Maximum clock frequency up to 1.4GHz". Takže se na mě nezlobte, ale s tím QDR tak akorát matete čtenáře.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 10. 2006 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace asi tak:

"The core of a GDDR4 DRAM is clocked at half the rate compared to a GDDR3 DRAM of the same effective frequency."

Beyond3D

Autor se samozrejme nekdy mylit muze, ale chlapci z Beyond3D se nemyli nikdy...pokud se spokojite s tim, ze GDDR4 jsou obycejne DDR, tak vam jiste nebudu vnucovat teorie jine:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 10. 2006 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych doporučoval přečíst si Data Sheet a ne se spoléhat na nějaký zahraniční server, který něco napíše. V DS byste se jasně dověděli, že paměť je klasická Double Data Rate a že její efektivní frekvence je 1,1 Ghz a že při této frekvenci je doporučené časování CL15.

Ale pokud věříte Beyond3D a spokojíte se s tím, že GDDR4 je QDR, tak vám jistě nebudu vnucovat teorie jiné. Jenom mi vadí, že je vy předkládáte ostatním.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2006 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: Opravdu nemate pravdu...interni frekvence je skutecne polovicni ve srovnani s GDDR3, coz mi potvrdil i clovek ze Samsungu. Asi zase marketing nebo co:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 10. 2006 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: uh ja o tom tedy nikde nic necetl tak nevim, ale kdyby byly ty pameti QDR, tak proc se menujou DDR (4) ? :-)
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace frekvence toho s latencí nemá mnoho společného - obě veličiny jsou na sobě sice závislé, ale velmi nepřímo
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2006 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektni clanek o perfektni karte,moc se tesim na druhou cast...
- I_M_H_O

Reklama
Reklama
Reklama