Zpět na článek

Diskuze: Další benchmarky HD 4890

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vypadá zajímavě, už aby nám zrušili NDA :-)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No sorry, ale ač AMD fan, tvrdit, že bude 4890 nejvýkonnější one-gpu karta je dost odvážné. Argumentovat přetaktováním ? Tak porovnejte s přetaktovanou GTX285 a jsme zas tam kde jsme byli.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tady se jedna ale taky o cenu... kdyz pretakuji neco malo jednu a ziskam "jinou kartu" ktera stoji pr. o 2-3000 vice ..tak je to super :)
- Lukáš Konfršt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mozno je kuzlo prave v tom ze tu GTX285 nenataktujes tak vysoko...
okrem toho verim ze redakcia PCT uz toto porovnanie davno spravila a prave preto pisu to co pisu
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak koukam ze nebudu muset jeste nejakou dobu upgradovat uz pres rok mam 2x8800GT a vysledek v 3Dmarku06 - 16350 bodu (SM:6361,HDR:7664,CPU:4733)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale 3Dmark06 nikdo nehraje a v novějších hrách už se rozdíl hodně projeví
spotřeba a hluk dvou karet proti jedné taky není moc porovnatelná ;o)
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kez bys mel pravdu. :)

3DM prave ''hraje'' spousta lidi a nenechaj si vymluvit, ze o tom to neni. Hlavne mit co nejlepsi skore. :)
- HrdinaJan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @HrdinaJan: no tak to je jasny, ze to je jenom synetickej test, nejsem nejaka lama, ale kdyz uz tam nemaj jiny vysledky, tak s cim to mam podle tebe porovnat ty chytraku? Hluk teda nevim, mam tam vodnika a jinak spotrebu neresim, bud chci malou spotrebu a tim padem bude mensi i vykon nebo holt jedu na vykon ale nemuzu pak koukat na spotrebu. Klidne si kupujte ty svoje green edice ale netahejte me laskave do toho.
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kalda: keby cez taketo "ignorantske reci" mali vsetci tak sa mozme rozlucit s prirodou dost skoro...
Setrenie energie nieje o tebe ako osobe
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rácz: jo tak zacni u obrovskejch opolecnosti kde denne bezej desitky kompu a pro setreni elektriky se zacaly vypinat lcd monitory ktery maj spotrebu desetkrat mensi nez ty kompy :o) klidne si setrete ale jelikoz provozuju BOINC tak svuj vypocetni vykon taky venuju pro dobro vsech a milerad zasponzoruju vetsim odberem elektriny (ale to ty asi nepochopis)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kalda: Jo a co se tyka toho tahani, tak ty do toho tahas nas, ty zbytecne zatezujes prostredi ve kterem zijeme, az se prestehujes na svoji planetu, tak si tam muzes delat co chces, ale tady si nemuzes delat vse co se ti zalibi, nejsi tu sam a tedy nemas pravo delat nic cim bys jine poskozoval.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kalda: Jo a to ze ony velke firmy to delaji jako ty, a take pouzivaji tyto nevypnute pocitace ke svym ucelum na distribuovane vypocty te nenapadlo, ze? Protoze ty to vis lepe, ze? No, NE ale myslis si to, to je ten problem.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kalda: Tak a dost, ja uz to nevydrzim, net je plnej sebevedomych nul, tohle byla posledni kapka ktera me prinutila k registraci.

1) borce, takze ty se podilis na BOINCu, fajn, takze pomahas tim, ze hledas reseni jak zachranit zemi pred skodou kterou tim hledanim zpusobujes, tak ho prestan hledat a prestanes ho zpusobovat, prestanes plytvat energii, omezenymi zdroji paliv, prestanes zhorsovat emise a prestanes vyzarovat teplo, vis, aby to melo smysl, tak se musis taky obcas podivat na vysledek, a ten je davno znam, neplytvej energii.

2) ocividne jsi stejne jako Klaus nepochopil co je smyslem ekologickeho jednani, NE mit komp sunku, NE technologickou stagnaci, ale naopak technologicky vyvoj s dalsi preferenci, a to s preferenci EFEKTIVITY! tedy ne pouzivat pomale cipy, ale cipy co jsou vykonne a zaroven maji nizkou spotrebu, ocividne mas praveke ci omezene predstavy pokud si myslis ze to neni mozne, ale staci si srovnat soucasny ctyrjadra treba s preskotem. (nebo uz jen v te dobe preskot s athlonem 64, volba jasna, ekologicnost a vypocetni vykon mohou jit ruku v ruce)

3) rikas ze nemusis prechazet ze svych 2 GeForce, to je prave ten problem, kdybys zahodil sve stare sunky se spatnym energetickym managementem, horsi vyrobni technologii, tak bys sice dnes mel stejny vykon, ale nizsi spotrebu, pokud setrvavas na starem HW, pak je to jako kdyz jezdis ve 20 let stare skode 125, ano, vykon je stejny jako u fabie 1,2 ale emise jsou horsi kvuli aerodynamice, nepouziti lehkych kovu, absence elektronickeho rizeni, vicebodoveho vstrikovani paliva atd, a to je to co z tebe dela ne fandu vykonneho hardware, ale nezodpovedneho, hloupeho skodiciho blbce ktery nema poneti co je ucinnost, o to horsi ze si tu otviras hubu sebevedome dokoran egzperte.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: Jo a samozrejme bych si mohl naklikat hlasu kolik hrdlo raci, jako jinde je to otazka cookies, ale holt, nekdo to zapotrebi ma protoze na smysluplnou myslenku se nezmuze a nekdo jiny to zapotrebi nema.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: Koukam ze mam 4 blaboly, ale to ze nikdo neuvadi a nezduvodnuje co presne v mem textu je blabol, dokazuje neopodstatnenost takoveho hlasovani, jde tedy nejspis o detinsky vztek podobne smyslejicich lidi, respektive o urazene ego.
Kazdopadne, kdyz nekdo rika neco co neumi zduvodnit, neco nesmyslneho, pak je to bud z neznalosti a nebo z nemoralnosti.
A prave proto ze nejste svuj odpor schopni nicim podlozit, tak se uchylujete ke klikani na blabol - bez udani duvodu, tak nemusite byt konfrontovani s tim ze nejste schopni obhajit sve nazory a tedy vyhnete se prokazani vasi neznalosti ci nemoralnosti.
A proto me naklikane blaboly netrapi, to ze si na muj prispevek nikdo z ekologickych plytvalu netroufl reagovat je nejlepsim ohodnocenim meho prispevku, ostatne kdyby nekdo reagoval, nemohl by uvest jediny fakt ve svuj prospech a tedy jako vzdy by se uchylil jen k nadavani, tak jak to je v diskuzich zvykem, zvlast na novinkach to cele roky tak bylo, a ted kdyz je zavedeno moderovani tak je tam o TISICE prispevku mene, holt 90% prispevku byly od lidi co nejsou schopni zduvodnit sve nazory protoze jsou jejich nazory nesmyslne.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: myslim ze to je dost dane inteligenciou a schopnostou logicky uvazovat a z velkej casti tiez vychovou...
Niektory zial tie danosti nemaju
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 02:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: Proc by se mel kazdy namahat s psanim proc konkretne tobe ó pane dal blabol ? Proste vidim blbost, kliknu blabol, tot vse. Asi 4x reagujes na cloveka, kteremu jsi uplne ukradeny. Ani se nedivim, vycitat nekomu, ze ma dve grafiky je opravdu smesny. Z ceho pises ty, z geode, nebo armu ? Pro lidi jako ty by nekdo mel udelat studii, kolik energie stoji vyrobit jedna high-end karta, mozna by to bylo vic, nez ta karta propali za svuj zivot v provozu. Ekologie mi ukradena neni, ale eko-aktivisti jsou na spolecenskem zebricku asi nekde mezi jehovisty a prodavaci casopisu novy prostor v metru, prave kvuli chovani jake tu predvadis. (nic proti tem bezdomovcum, jsem rad, ze maji snahu)
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: NO A ZATRETI
PRESNE jste potvrdil co jsem napsal uz pred vasim prispevkem, 75% nadavky do bezdomovcu ci nabozenskych omezencu a zduvodneni nikde.
25% argumentace nizkym vykonem typu geode, a tedy zcela ignorujete efektivitu.
TEDY presne ten vzorec jak jsem rikal, kdyz nekdo neni schopen obhajit sve postoje pak se uchyluje k NADAVKAM + NESMYSLNYM TVRZENIM.
Ted je otazka jestli to delate z hlouposti nebo nemoralnosti.
ALE HLAVE JSE PRAVE TIM PROKAZAL NESMYSLNOST KLIKANI BLABOLU BEZ ZDUVODNENI, PRAVE TIM ZE JSTE JE HAJIL, PROTOZE TO JE SAMOZREJME NEMOZNE. Hlavne je zabavne ze prestoze jsem takove lidi jako jste vy pred timto zpusobem vztekle a nerozmyslene reakce varoval, tak jste se prave vy chytil.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: NO A TED K VYROBE USPORNYCH CIPU PANE CHYTRAKU -
Nizkonapetove a ultranizkonapetove cipy se od ostatnich NIJAK NELISI!
Waffer - kremikovy plat na ktery se aplikuje litografie a pak se rozrezava na cipy, je z extremne cisteho kremiku, ALE NE ROVNOMERNE!
Nejcistsi je kremik ve stredu platu, na okrajich je mene cisty, cipy pochazejici ze stredu platu jsou prave ty ktere jsou schopny pracovat pri nizsim napeti, napriklad kdyz porovnate AMD Phenom X4 9350e 65W TDP vs. X4 9950 140W TDP, tak OBA maji jadro AGENA, oba jsou vyrobeny 65nm technologii, oba maji stejne velke cache, stejnou plochu, stejny pocet hradel, proste oba TYTO CIPY POCHAZEJI Z JEDNOHO WAFFERU! rozdil je ze jeden z kraje, a druhy ze stredu, samozrejme je tu rozdil ve frekvenci a tedy i vykonu, 2,6GHz model bude oproti 2,0 GHz mit vyssi vykon o 30% ale spotreba je vyssi o 115% myslim ze neni nad vase chapani smysl efektivity, ale HLAVNE JDE O TO ZE NA VYROBU TECHTO OBOU CIPU BYLO VYNALOZENO STEJNE MNOZSTVI ENERGIE! TEDY NEJDE O PSEUDOEKOLOGICKY CIP, ALE SKUTECNE O EKOLOGICKY CIP!
Samozrejme ze i kdybyste oba nataktoval na stejnou frekvenci, tak bude rozdil ve spotrebe stale markantni.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: ANO, presne o vas jsem psal VUBEC JSTE MUJ PRISPEVEK NECETL NEBO NEPOCHOPIL! Blabolovac by mel napsat zduvodneni aby prokazal proc neci tvrzeni povazuje za blabol, protoze jinak je dobre mozne ze ma blaboly v hlave prave on. Protoze ucelem diskuze je dobrat se nejakeho vysledku, aby lide konfrontovali a tedy zduvodnovali sva tvrzeni! I kdyz VY pisete presne ty blbosti na ktere jsem upozornoval, pisete presne veci ktere ODPORUJI tomu co jsem rikal, tedy ignorujete prispevek abyste si mohl dal pohodlne tvrdit sve nesmysly, takove vedeni diskuze usti jen v hadku a VY TEDY BLOKUJETE DOBRANI SE K VYSLEDKU!
ME je uplne ukradene jestli jsem cloveku ukradeny, protoze pokud ON ovlivnuje muj zivot a pokud to dela negativnim zpusobem, pak MUSI BYT POUCEN at uz ho to zajima nebo ne!

Dalsi vas NESMYSL O KTEREM JSEM PSAL, NIKDY jsem nevlastnil vykonove omezene cipy, takove jsou pro me jakozto cloveka co zpracovava video naprosto neprijatelne, NIKDY jsem ale nevlastnil neefektivni procesor jako byly ve sve dobe napr P4, a to je PRESNE to o cem jsem psal, problem je ze vy skutecne nechapete rozdil.

Ocividne nejste schopen rozlisit blbeho fanatika od inteligentni bytosti, rozdil je mezi EKOLOGII a PSEUDOEKOLOGII, PSEUDOEKOLOGOVE chteji vodni elektrarny ktere rozsekaji ryby, chteji solarni panely ktere vyrobi za celou svoji zivotnost mene energie nez kolik ji bylo treba k jejich vyrobe, chteji stavet vetrne elektrarny ve stredozemi ohranicenem horami kde neni dost velky potencial k efektivni vyrobe elektriny. Chteji zavrit JADERNE elektrarny prestoze jedine zabiraji v pomeru k vykonu nejmene mista a nevypousteji emise. TO JSOU BLBCI, takovy ja nejsem, a to ze VY NEJSTE SCHOPEN POZNAT ROZDIL je tim ze jste sebevedomy polochytrak na ktere tu nadavam, vy mate stejne polovicaty pohled na vec jako ti lide co popisujete. ROZDIL JE PRAVE V TOM ZE SE ZMUZETE JEN NA REMCANI A NE NA ZDUVODNOVANI KTERE BY PRAVE TYTO DVA TYPY LIDI JASNE OZNACILO, VY HAJITE ZPUSOB NEZDUVODNOVANI NAKLIKANYCH BLABOLU PROTOZE DOBRE VITE ZE BYSTE JE NEBYL SCHOPEN ZDUVODNIT (RESPEKTIVE JSTE TO PRAVE UDELAL) A BYLO BY JASNE ZE BLABOLY MATE V HLAVE VY, ALE JE JASNE ZE PREROSTLEMU EGU SE TO NECHCE PROKAZOVAT ;)

- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: nemyslym ze dotycnemu bolo vytykane vlasnictvo dvoch grafik. To je samozrejme kazdeho vec ale sposob akym ich obhajuje. Resp. opovrhuje riesenie novsie a modernejsie. Nik nevravi ze ma svoje dve 8800GT predat a kupit si inu katu. Ale nech si necha tie pubertalne reci ktorym aj tak nerozumie
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: A ZA CVRTE A ZA PATE..

Pri navsteve sveho lekare predlozte jako reference pro doporuceni ke specialistovi odkaz na tuto diskuzi. Jsem si skoro jisty, ze je to mozne lecit. Abyste nenabyl mylneho presvedceni, nesnazim se vas urazet, jen vam pomoci.
Do te doby vam ale jiste bude lepe na novinkach.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: Lecit inteligenci muze chtit jen hlupak.

POKUD NEUMITE CIST TAK DRIVEJSI STYL DISKUZE NA NOVINKACH JSEM PRAVE KRITIZOVAL, OSTATNE TENTO STYL PRAVE TED POUZIVATE VY, OPET JEN SLEPE NAPADATE A ARGUMENTACE NIKDE, PROSTE VY JSTE TYPICKY BYVALY PRISPIVAJICI NA NOVINKACH, ARGUMENTOVAT NEMUZETE, TAK NADAVATE :)
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: Je videt, ze to stale nechapete. Dat blabol je kazdeho svoboda, jestli souhlasi s danym nazorem, nebo ne. Ve vasem pripade snad i povinost. Kdyby to okamzite kazdy zduvodnoval, pak to tu opravdu mame jako na novinkach, k cemuz diky vam tato diskuze take smeruje. Reagovat ve stylu slohoveho cviceni na nekolik pokusu nekomu, kdo vam stejne neodpovi je znamka, ze s vami neni neco v poradku. Prehnana reakce na mou kritiku a vase presvedceni, ze jen vy mate svatou pravdu je znamka dusevni nevyrovnanosti, fanatismu a pocitu nedoceneni v osobnim zivote. Zapnuty capslock to jen potvrzuje. Vsouvate do ust veci, ktere nikdo nenapsal, cimz si snazite obhajit tu svou pokroucenou pravdu. Nevim o tom, ze bych vam nadaval, jen jsem poukazal na to, ze vymena dvou naprosto dostacujich karet za jednu (a tim podporenim vyroby ne jen cpu, ale cele karty vcetne mohutneho chladice) rozhodne neni ekologicky chvalihodny cin, ale pouze dalsi podpora vzniku elektroodpadu.
Na novinkach ani nicem podobnem jsem nikdy neprispival a s tim lekarem to myslim vazne.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2009 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Chroustostroj: V TOMTO PRIPADE SOUHLAS NENI SVOBODNY! Protoze na Fakta si nazor proste nemuzete vybrat, tady nediskutujeme o umeni, a o tom jestli se jednomu libi nejaky obraz a jinemu ne, protoze zadny obraz neni "spravny" tady NENI volba, tady jde o to ze 1+1=2, pokud nesouhlasite jste bud blazen nebo analfabet.
OMYL, kdyby kazdy zduvodnoval, tak tu mame behem peti prispevku vysledek diskuze, tedy nejaky zaver, NE HADKU, HADKA VZNIKA PRAVE TIM KDYZ SI NEKDO MELE SVUJ NESMYSLNY NAZOR A ODMITA HO ZDUVODNIT PROTOZE DOBRE VI ZE HO ZDUVODNIT NEMUZE.
PRAVE KVULI LIDEM JAKO JSTE VY, BYL PROBLEM NA NOVINKACH! VY odmitate zduvodnit sve postoje a proto se uchylujete jen k nekonecnemu napadani, prave JA jsem byl ten kdo moderaci na novinkach vital kdyz ostatni mleli nesmysly o cenzure a pripravovali bojkot, protoze MODERACE OMEZI NEKONECNE NE-DISKUZE PLNE NESMYSLNYCH A NEZDUVODNENYCH VYKRIKU JAKO JSOU TY VASE.
Diskuze je rovnice ktera ma vest ke shrnuti faktu a vyreseni jejich souvislosti, vy jeji reseni tahnete do nekonecna protoze by vase ego nesneslo ten vysledek ze vas nazor je blbost.
ZAJIMAVE, TO ZE NEJSTE SCHOPEN OBHAJIT SVE POSTOJE ZNAMENA ZE SE MNOU JE NECO V NEPORADKU? OMYL, TO ZNAMENA ZE S VAMI JE NECO V NEPORADKU, PROTOZE POKUD SE VAS NAZOR NESLUCUJE S FAKTY, PAK JSTE BLAZEN CO ZIJE MIMO REALITU, NEBO JSTE HLUPAK, A PAK SE NEMATE VYJADROVAT K TEMATUM KTERYM NEROZUMITE.
Netrpim prehnanou reakci na kritiku, protoze VY NEJSTE KVALIFIKOVAN hodnotit me vyroky, TRPIM NESNASENLIVOSTI PROTI LIDSKE BLBOSTI A OMEZENOSTI, OBVZLASTE V KOMBINACI S NAMYSLENOSTI PANE HULANE 2.
:))) JENZE JA MAM PRAVDU, O TO TU JDE! A VITE PROC? Protoze jsem schopen SVA TVRZENI ZDUVODNIT! o tom tu celou dobu mluvim.
Ocividne nevite co je fanatismus, fanatismus je sledovani nejakeho postoje a neshopnost ho prehodnotit na zaklade novych poznatku, COZ PRAVE PREDVADITE VY, NE JA, JA SI - JAK UZ JSTE SI VSIML POTRPIM NA ZDUVODNENI, trvat na tom ze 1+1=2 neni fanatismus.

:)) PANE, ja patrim mezi 25% nejinteligentnejsich clenu Mensy, a narozdil od urcitych radobycelebrit na to mam potvrzeni i certifikat, A PROTO PISU VELKYM PISMEM, PROTOZE MUJ NAZOR MA VETSI HODNOTU NEZ NAZOR VETSINY OSTATNICH LIDI, presneji receno na teto planete ma 6,7262 miliard obyvatel nizsi IQ nez ja, A PROTO MAM VZDY PRAVDU, NEMYSLIM SI TO, TAK TO PROSTE JE, TO VY SI MYSLITE ZE MATE PRAVDU, JENZE VAS TO JEN NUTI VERIT VASE EGO, a proto se branite zduvodnovani, zatimco ja ne PROTOZE JA SVE POSTOJE ZDUVODNIT MOHU.
Takze o nejakem nedoceneni nemuze byt rec, v tom je ten problem, myslite si ze vite o cem mluvite ale nevite, a je to trapne jak si prave lide jako vy umi nabehnout, kdybych byl blbec, tak se tu nehadam a radeji na svoji blbost neupozornuju, jenze prave nemuzu ignorovat ty kecy co tu pisou lidi jako vy, problem je ze taci si take mysli ze vetsinovy nazor je spravny, tedy ze miliarda retardu vi veci lepe nez jeden genius.
A kdybyste koukal poradne, videl byste ze cely text NENI psany velkym pismem a tedy nemam zapnuty capslock, jen zvyraznuji klicove casti, a ty ktere opakovane ignorujete.

PROSIM UVEDTE CO JSEM VAM VSUNUL DO UST - JE TO PRESNE NAOPAK, VY JSTE PSAL O POMALYCH CIPECH JAKO GEODE PRESTOZE UZ SLO O REAKCI NA MUJ PRISPEVEK KDE JSEM PRAVE POUKAZOVAL NA TO ZE EKOLOGICKE RESENI NENI V CIPECH POMALYCH ALE EFEKTIVNICH, VY TEDY VSOUVATE DO UST VECI ME, A TAKE VYTRVALE IGNORUJETE TO CO UZ JSEM NAPSAL, ALE CHAPU ZE SE NEMATE JAK BRANIT TAK SI OBRANU MUSITE VYMYSLET, A SLEPE VEC PROTAHOVAT ABY SE NEDOSLO K ZAVERU KTERY BY VAM NELICHOTIL.

HURA, prvni argumentace, JENZE ELEKTROODPAD VZNIKL PRAVE UZ VYROBOU TECH KARET, NE AZ JEJICH VYMENOU, a produkce je rizena poptavkou, tedy kdyby lide zadali vypocetne vykonnejsi reseni jednoduche karty, a nebrali dve slabsi, tak by to omezilo mnozstvi jedovatych latek v cinu, elektrolytickych kondenzatorech atd.
Verim ze jste na novinkach neprispival, ale spousta lidi jako vy ano.
A posilat me k lekari bezduvodne je zvlastni, to ze se vam nelibi co rikam neni duvodem, to je jen motiv, a jen je otazka jestli plyne z nemoralnosti, a nebo... ale to uz znate.
- GulDucat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: ani sem netusil co se tady strhne po mem prispevku, vidim ze musite vytahovat svoje IQ ale to automaticky neznamena ze mate pravdu, myslim ze i Stephen Hawking se nekdy splete :o) BTW: ukazka inteligence je taky dokazat si priznat chybu a tu delate prave tim slepym prosazovanim nejuspornejsich cipu, pac kdyby mel kazdy pokazde kdyz vyjde uspornejsi cip upgradovat, meli bychom zde neuveritelny mnozstvi elektronickeho odpadu a i vyrobni naklady jsou nekde jinde nez jenom spotreba jiz pouzivanych cipu. (ted nekoukam na to co momentalne existuje ve svete ale premyslim o vasi teorii o vyuzivani uspornejsich cipu). Jinak ja vracim svoji "neusporu" z kompu prirode tim ze nevlastnim auto (ale jedno z lepsich kol) ktere je urcite vetsim nicitelem prostredi nez muj komp. Jinak take poznamka k tem nesetricim spolecnostem, v jedne takove pracuju a vim ze se na BOINC zadny pocitac nevyuziva, proto jsem to uvedl jako priklad. Tesim se na vase dalsi salodlouhe prispevky
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GulDucat: tu ale nieje "plénum" na diskusiu. tu ma vacsina ludi cca 13-15 rokov...
Nemaju este nazor na samych seba a nieto na okololie(enviroment)
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no pani, neviem ako vy, ale ja vidim noveho krala v podobe X2 neviem si predstavit co to bude robit, ked xdvojku pretaktujete na 1050 napr ... to asi crysis pojde mozna plynulo ...
boze moj a WPA cracking ... to bude almazia

- sPIRIB

Reklama
Reklama