Zpět na článek

Diskuze: Další dual-GPU od NVIDIE

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako Atiňák bych si nvidii koupil leda kdyby to bylo extra výhodný, ale stejně nechápu co máte proti "sendviči". V čem je pro spotřebitele rozdíl ? Naopak, líbí se mi ten kompaktní design, karta se dá navíc udělat kratší než kdyby to bylo nasázené na jednom pcb a chlazení bude možná taky efektivnější.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nojo, ale na hratky s CUDOu mi staci levna 8xxx nebo 9xxx NV karta a prijde mi, ze NV ma tohle rozhrani lip (pohodlneji pro uzivatele) dokumentovany, nez ATi Stream.
Puvodne sem si chtel do novy masiny hodit HD3850, ale nakonec beru N9500GT - je to levny, na nejaky mensi zapareni to snad staci a CUDU to umi, coz mi staci.
- daniel zika

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co ti vadí na sendviči? Větrnej tunel kterej má chlazený všechny 4 strany a ne jen základnu, žebra a plast kterej dělá ten větrnej tunel. Myslím že je to povedená konstukce, může mít větší účinou plochu, odvádí teplo ven z case, + jednodušší návrh vodních full-cover bloků, samozdřejmě je tady pár nedostatků, ale pokud ti vadí je tady řešení konkurence, který je +- stejně výkonný s konstrukcí která vyhovuje tobě.
- F - low

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajimalo jestli to bude sendvič jako u 9800GX2 nebo reseni jako ma ATi ze pouzijou 1 PCB a 2 jádra
- Ketas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli pojedou v zajetych kolejich, tak koupi lepici pasku a slepi dve GF k sobe jako vzdy... Akorat nechci videt tu spotrebu a teplo, i kdyz treba nas ceka tuha zima a toto dualni reseni bude trhak! :-D
- F3rda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemyslím si že by pro 2x GTX200 mohli navrhnout 1 PCB a asi to zatím ani není v jejich technických možnostech.
A snažne doufám aby na to dali nějaký slušný chladič aby to za ty prachy stálo.

- sh33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sh33: To je jednoduchý, proč udělají sendvič. Nevešly by se jim tam už paměti, nacpat 2x512b pro GTX280 nebo o 2x448b pro GTX260.

BTW, kdyby to byla placka, tak by musela mít alespoň 45cm na délku :-D A možná tak 3-4 PEG napájecí konektory :-D
- Matěj Bartík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud vím, tak správné označení u nVidie je "shader procesory" a u AMD "stream procesory" Když to začínalo, tak to tak bylo, teď se to mastí dohromady. Díky správnému označení je jasné, proč má AMD jiný počet jednotek než nVidia při srovnatelném výkonu. Protože to znamená něco jiného.
To už se tedy toto správné označení nebude používat?
- Hirogen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 05:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je jedno, jak ty "procesory" nazveš. Když se podíváš dál do minulosti, zjistíš, že "shader" (stínovač) je ještě nesmyslnější než "stream". Když nebyly pixel shadery, název "vertex shader" dával smysl, protože opravdu určoval barvu. Dnes je to jen obyčejný program připravující vstupy např. pro pixel shader. To je taky důvod, proč se v OpenGL některým typům vertex shaderů říká "vertex programy". MS v DX zůstal u názvu shader, protože je to in, zatímco "program" nikoliv. A teď budeme procesory na matematické výpočty nazývat "procesory na stínování"? Nechal bych je to radši nazývat stream procesory než to dál komplikovat.
- Eosie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nikoliv, pojem "stream processor" zavedla nVidia poprvé u GeForce 8800. Pak teprve ATI napadlo, že by bylo fajn napsat do specifikací R600, že má stream processorů 320.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je fakt zajímavé. Nám na školení při představení GF8800 říkali unifikované shadery - odtud shader procesory.
Stream procesory zavedla ATI, to ano.
- Hirogen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Hirogen: Já nechci slovíčkařit. Ale tak jako to u obou výrobců znamená něco jiného, myslím, že by to bylo tím pádem dobré i odlišně to označovat. A proč ne tedy podle původních názvů.
- Hirogen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [QUOTE] Pokud vím, tak správné označení u nVidie je "shader procesory" [/QUOTE]

A ješte navíc je "pixel shader" a "vertrex shader" a jeste sou unifikované shadery
takže já si myslím že to není název pro ATI nebo INTEL ale obecná terminologie
- sh33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A jelikož AMD/ATI má tyto jednotky jinak organizované (a proto podstatně větší počet), zavedli označení stream procesory. nVidia tím pádem nikdy v grafikém jádru neměla stream procesory a AMD/ATI shader procesory.
- Hirogen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Shader procesory je označení unifikovaných shaderů, kdy už grafické jádro nVidie přestalo mít pixel shadery a vertex shadery zvlášť.
- Hirogen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chudák RV870 to nebude mít lehké
- Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no nevim, nejsou na tom dve GTX260 vykonove hodne podobne jako 4870x2? kdyby nvidia slepila dve gtx280, tak by ta karta vykonove asi vedla vyraznejc, ale takhle to bude v radu jednotek procent, pokud vubec..
- Gouranga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi to jako znouzecnost. ATi se v době multiGPU netajila tím, že chce jít cestou více jader, zato nVidia se k multiGPU stavila jako ke krajnímu řešení. Přišla bída a jsou nuceni postavit takového Frankensteina. Nepochybuji, že to bude nejvýkonnější GPU na trhu, ale za jakou cenu? Už to tu vidím jak někteří ( vy víte kdo :D )budou dělat že o microsutteringu neslyšeli a že spotřeba nehraje roli atd atd.
V balení bude redukce na 380V a hasící přistroj :D :D :D
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :DDD tak ted jsem se pobavil! Diky za prodlouzeni zivota. Lepe bych to nenapsal. Jasne, ze vime "KDO"... Stesti, ze to nebyla JEHO aktualita. Navic si myslim, ze slepenec dvou techto karet nebude nejvykonejsi a kdo vi, kdy to prijde na trh. A ten hasici pristroj? Pokud o te karte uvazujes, tak ti jeden muzu pujcit :-)
- F3rda

Reklama
Reklama