Zpět na článek

Diskuze: Dell předpovídá velkou oblibu Visty mezi firmami

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 10. 2006 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... ako budeme davat novu vistu na vsetkych 300 pc vo firme.
Myslim ze skorej ako o 2 roky tento os na ziadnom nasom firemnom kompe nebude, nevidim jediny dovod ako by kancelarskym krysam na kompoch co maju 512mb ram vista pomohla...
- Barell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 10. 2006 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...už vidím, jak zaměstnanci firem budou NUTIT své zaměstnavatele k přestupu na Vistu.
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 10. 2006 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Word a Excel staci s rezervou Win2000 a zadnej rozumnej podnikatel nebude investovat slusnej balik penez do OS a HW upgradu jen proto, aby Word a Excel bezely stejne rychle...
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 10. 2006 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak. Taky nevidím jedinný důvod k upgrade. Heh nevím jak to myslel Barell, ale instalovat na 300 PC vistu jeden po druhém by zabralo asi hodně času.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 10. 2006 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoznačně za svoji firmu můžu ríct, že na Vistu nepřejdu dřív jak za 3-4 roky.
1. nejsou pro ni aplikace
2. velká hardwarová náročnost, tudíž koupit i nový PC
3. ze začátku tam budou chyby
4. kvůli wordu a exelu už nikdy (zaplať bůh jsme přešli kompletně na openoffice a o MS office už nikdy nechci ani slyšet)
5. to si vážně myslej, že všichni podnikatelé kradou, nebo co? Já jsem rád, že se mi letos povedlo zlegalizovat podstatnou část programů v celý firmě a stálo to 95000,- na jeden PC (jen software) si snad myslej, že to budu příští rok kupovat znova, nebo co?
- Lukáš Vrtiška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mno...
ad 1) nedavno tady vysel seznam 250 aplikaci s certifikaci pro Vistu. Takze to tvrzeni neni pravda. (navic funguje spoustu aplikaci i bez certifikace) Kdybys napsal ze pod ni nektere aplikace zatim nefunguji, tak bych souhlasil.
ad 2) 1GHZ CPU, 512 RAM neni zase takova palba, nez kupovat nove PC, dokoupil bych 256 RAM, tam kde jeste neni 512. Pokud mas neco horsiho nez 800 CPU a 128 RAM, tak bych kupoval stejne.
ad 3) jo to asi jo
ad 4) prechazet na Vistu kvuli wordu a excelu? Nevim co tim myslis, ale ruzne verze Office pracuji na ruznych verzich MS OS.
ad 5) no myslel jsem ze origos SW ve firmach je samozrejmost, ale kdyz uz delam IT, zlegalizoval bych alespon ten SW co ma vyhled, ze bude jednou pod Vistou pracovat - kdyz uz na ni stejne jednou prejdes. A pokud das 95k za licence na 1 PC, divim se, ze vubec resis 2.500,- za OEMku Visty.

- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1.Jistě aplikace jsou, protože ve Vista lze spouštět vše v rezimu kompatibilita pro XP, ale chodí to vše pomaleji (Vím co říkám mám na domácím PC nainstalovanou poslední beta verzi Vista 64bit, a moje sestava není zrovna moc pomalá: Athlon 64 3000+, deska s NF4, 1024MB RAM, grafika 7600GT) sorry, ale když si naběhnou visty a zaberou si 806MB RAM, tak mi docela ztěžuje práci, protože jsem zvyklej si otevřít email klienta, operu, autocad, office a pracovat, jenže když tohle udělám na Vistách tak kompik začne swapovat na disk což každej uzná, že docela zdruje ( v XP to zabere komplet 550 MB ram a 474 zůstává ještě volnejch). A než mi udělaj AutoCad pro 64bit Vistu tak hádám, že to ještě chvilinku potrvá, on autodesk není zas tak pružnej, a při jeho cenách to taky nebudu hned kupovat.
2.to si asi děláš srandu
5.ano přesně zlegalizoval jsem hlavně ten sofware co má budoucnost a to mě právě stálo ty prachy, samo že jsem koupil i XP poněvadž nějaký 4500,- za OEM licenci mě proti 75000,- za CAD opravdu nevytrhnou.

- Lukáš Vrtiška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) na XP su tisice a tisice funkcnych tak preco sa ma niekto ponahlat koli 250 certifikovanym ?
2) konfiguracia ktoru opisujes je akurat na kancelarsku pracu v XP.
4) Balik Office som mal instalnuty raz a nikdy viac. Urobilo to akurat slusny bordel. Dost firiem sa (a statov) si uvedomilo, ze sa stali otrokmi MS a ich proprietarnych systemov. Pre vsetkych je urcite lepsie, ak sa donuti aj MS, aby podporovali standartizovany typ dokumentov (v statnej sprave a podobne). Co nastastie EU zacala robit. Potom si kludne moze kazdy pouzivat taky editor, aky mu vyhovuje a na platforme aka mu vyhovuje.
5) To ako myslis, ze jeho firma robi na to, len aby mohla od Microsoftu kupovat ich nove produkty ? Najma ak to co uz maju kupene posluzi rovnako dobre ?

- Kyle Simmons

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Vrtiška: To ze mas zabrano 806 MB je prave naprosto v poradku a swapowani to brani a praci ulehcuje. Precti si neco o SuperFetch (k cemu je ti volna pamet). Kazdopadne u me na desktopu je Vista rychla jak XP, resp. nevidim zadny rozdil, ale na notebooku je to horsi, tam je to z nejakeho duvodu linejsi. Asi zalezi na ovladacich, tak bych pockal az na hotovou verzi.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Vrtiška: AutoCad neni zrovna dobry priklad. Pokud vim, tak u 3D profesionální aplikace bezi pres OpenGL a to je prozatim ve Viste emulovane se znacnym vykonostnim propadem.
Na provozovani AutoCadu by, ale melo na Viste tech 1024MB pameti stacit - u 32 verze. Pro 64bit je nutne uz z principu pocitat vice, takze tam je by to melo byt min. 1,5GB.

Ja provozuji Vistu na AMD XP 1800+, 1,5GB RAM, ATI 9000pro 128MB a jede v pohode a lepe nez WinXP.

PS: Proc pouzivate 64bit OS kdyz nemate 64bit aplikace?
- Bespi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kyle Simmons: 1) ja jsem jen reagoval na to ze NEJSOU aplikace
2) ano presne tak, na kancelarskou praci, co jsi tim chtel rict?:)
4) jo jo, prave proto testuju Office 2007
5) nemyslim, ale kdyz si to poradne prectes, tak na Vistu prechazet bude, takze to bych snad i preci jenom mozna malinko zohlednil pri vyberu tak draheho SW.

- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bespi: to je ono, pročbych si kupoval 32bit verzi Visty když mám 64bit procesor a 64bit aplikace se budou jen rozroustat a ve výsledku mají mnohem větší potenciál než 32bit. Takže podle tebe si teď mám koupit 32 bit Visty a za 2 roky až bude 64bit CAD tak jako 64bit. Nevim jak tobě, ale mě to přijde hodně padlý na hlavu, minimálně neekonomický. Ano máš pravdu že 64bit Vista potřebuje pro slušnej chod tak 1,5GB RAM, a pak ještě kartu s direktx 10 a možná to bude tak všechno, ale to je o těch investicích do hardware. No a otom jak je poslední betaverze stabilní nehodlám diskutovat, mě trvalo asi 5hodin než mi tam skočil první bluescreen.
Jinak přechodu na Visty se asi nikdo nevyhne, ale počkám si až tak na SP1, a vzledem k tomu že proti XP nepřinášej pro běžnýho uživatele nic novýho tak možná i na SP2.
P.S. znám ještě stále hodně firem který jedou na Win98SE v lepším případě Win 2000, a účetnictví se jezdí (aspoň co vim) tak v 80% ještě pod DOSem.
- Lukáš Vrtiška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Vrtiška: No nevim. Ale urcite 64-bit Vista DirectX kartu urcite nepotrebuje. Ja teda 64 mam taky nainstalovany, kvuli virtual PC, abych mohl lip alokovat 4, 8GB pameti. Stve me ze tam ale musim cpat podepsane ovladace, coz mi zrovna nevyhovuje, jelikoz v HW se vrtam docela casto.

BTW nase ucetni ma jeste DOS, nedavno jsem ji to daval dohromady a uz jsem se tam vubec nevyznal:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Vrtiška: přesně tak, souhlasím s tebou. Já jsem měl bluescreen po 3 hodinách na Athlon 2200+,768RAM,Radeon 9600XT ;) Myslím že by se v ČR mělo taky trošku začít ekonomicky přemýšlet.Myslím tím ve státní sféře. Proč platit za Office, T602 atd, když je OpenOffice zadarmo a naučit se v něm není problém. Měli bysme si vzít příklad z Francie, která jede na FireFixu.Ale to je problém, protože páni tam nahoře vůbec neví, že něco takovýho existuje a pokud ví, tak je jim to jedno.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2006 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dell si dela prDell ...
- Josef K.

Reklama
Reklama