Zpět na článek

Diskuze: Detaily o tabletu Apple iPad

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tryas
Tryas
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na co to vlastne je? nejak mi unika prakticke vyuzitie tohoto iPod-u na steroidoch.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tryas presne tak
a ten dizajn je hrozny
a ten ram cierny hruby no fuj
vypada otrasne jak oramovana/y obrazok /fotka

elukok
elukok
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Neni to špatný, když se podiváš na ostatní tablety tak bych řek že určitě špičkau. Ukaž mi hezčí tablet... I když je pravda že rám okolo displeje by moch bejt tenčí (asi nebylo kam naskládat Hardware)
BTW. je docela příjemný že nebude blokovanej jako IP - nebude problém ho v Čechách sehnat za Americkou cenou která bude klasicky skoro poloviční co Česká.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tryas Nikdy si nepocul o tabletoch??? Skus wikipediu :lol:
- IQLogic

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Este by sa patrilo spomenut ze to ma LCD s IPS technologou (1024x768px).

Na co to bude? na toto:
surfovanie po webe, emaily, fotky, video, hudba, hry, ebooky

pret83
pret83
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa Na surfovanie moc nebude, lebo nema flash. Na knihy sa viac hodi e-ink. Nie je to multitask. Nema vpredu kameru, takze na IM s video prenosom to tiez nebude. Na filmy pomer stran 4:3 sa moc nehodi. Bez USB??? No neviem. 1027x768? Trosku malo. Taky polotovar. Keby vychytali nedostatky tak by to bola fajn vec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pret83 já mám flash default vypnutý i na kompu, 90% flashe je využívána na reklamu a video weby se pomalu připravují na HTML5
k čemu jinému je ten flash dobrý, tedy kromě stupidních her a shazování prohlížeče?
- SNowie

sion89
sion89
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak cenou jsem prekvapen..ale u nas to bude tak v prepoctu za 18 kapriku :confused:

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zařízení vypadá na první pohled hezky, ale nezdá se mi pár věcí:
1, koncept tabletu - přeci jen podobné zařízení tu už byly. sice se neprosadily, ale prosadí se iPad? iPhone byl revoluční. tohle už tu přeci jen bylo
2, z konceptu tabletu vyplývá pro mě omezení v tom, že bych ho musel pořád držet v obou rukách. když např. jedu vlakem, položím si notebook na nohy a naklapím display jak potřebuju. tohle u tabletu nejde
3, chybí usb a čtečky karet. sice bude redukce, ale tahat všude s sebou redukci? líbilo by se mi na dovče připojit foťák a prohlédnout fotky, ale když zapomenu kabel, je to v háji...
I tak čekám, že se toho prodá hodně. Nevím ale, kolik lidí to pak bude opravdu hodně moc využívat - jestli to spíš nebude hračka, kterou člověk zapne jednou za měsíc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda Spis by me zajimalo jestli se to taky bude muset sync s itunes nebo do toho pujdou kopat veci primo.

Jestli zase itunes, kde to jde sync jenom s 1 pc a data z toho nedostaneš ven :-D
tak to zarizeni bude pouzitelne opet az bo jb :-D
- Ugurundu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
28. 1. 2010 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cakas snad nieco ine, otvorenost. To je naivne. Vsak uz nepritomnost USB naznacuje, ze nemozes urobit taku jednoduchu vec ako pripojit flashdisk a pozret si PDFka na nom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda no presne tak ... je to pekne, je to zaujimave, je to Apple ... ale chyba tomu vela dolezitych veci ... USB Mass Storage, citacka kariet, zobrazovacie vystupy (HDMI/DisplayPort/VGA), FireWire, ...
- IQLogic

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
28. 1. 2010 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Toto je filozofia, ktoru Apple razi uz od zaciatku - urobit zariadenie co najviac uzavrete, aby si si musel v tom ich e-shope kupovat kazdu kravinu. Nechapem, ze tie ovce to tej firme stale zeru.

mjalovec
mjalovec
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @overclocking: ty asi nemas moc legalniho softwaru, vid?

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mjalovec: Tady jde spíš o to, že na PC je varianta open-source.. a na Apple? To se přiznám že nevím, ale asi nic takového neexistuje(?)

Mastegl
Mastegl
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda Tak s tímhle názorem souhlasím. Ipad jsem s napětím očekával, jelikož tablet bych dokázal velmi dobře využít. Bohužel, tohle není tablet, nýbrž jen Ipod Touch XXL. Apple mě tedy bohužel "opět nezklamal"...

AndreShluk
AndreShluk
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale pokud bych si chtěl koupit něco co opravdu využiji tak si rozhodně koupím nějaký pěkný netbook s odnímatelným dotykovým displejem, myslím že mě to bude stát méně a HW konfigurace by mohla být i o dost lepší.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndreShluk netbook s odnímatelným displayem se asi nevejde do 12-13k co tohle bude stát, navíc takový jsem zatím viděl jen ve fázi prototypu(?) a rozhodně neměl IPS display, který je pro jakoukoliv činnost na tabletu, který používám v různých polohách, řekl bych, nutnost .... byl i zde v novinkách na tabletu a jen z lehce posunutého úhlu na něm nebylo téměř nic vidět
- SNowie

rnb
rnb
Level 0 Level 0
28. 1. 2010 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle spekulací tam měl být Intel Core Solo nebo Duo, což mohl být normálně použitelný stroj s MacOS a každý by musel uznat, že předběhli konkurenci. Jenže takhle je to pouze přerostlý telefon, bez USB portu, jde na tom jenom proprietální software, nejde tam Flash, vydrží to jenom 10 hodin, číst na tom knihy na slunci nejde a ještě to bude věčně upatlané. A když uvážím, že je to o půlku dražší než plnohodnotný netbook potom to neváhám označit za faux pas.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]no presne tak ... je to pekne, je to zaujimave, je to Apple ... ale chyba tomu vela dolezitych veci ... USB Mass Storage, citacka kariet, zobrazovacie vystupy (HDMI/DisplayPort/VGA), FireWire, ...[/quote]

To všechno bude .. ale za určitý poplatek :-D

Je to prerostlej iphone ..
- Ugurundu

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí USB, žádný multitask, chybí podpora pro Afobe Flash.. To je ten inovativní Apple?? :D :D
Přitom je to obyč alektronika v exklusivním designu.. Jedině tak software (a to váhám zda je plus) a dotykový display s toho dělají "něco jiného"

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Apple ovečky,vzhuru pro další krám a slintat blahem jak je to supr"

elukok
elukok
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Still.Lord á další co si nemůže dovolit iphone, di si stěžovat někam jinam. Apple nikoho nenutí, reklamy v čechách nedělá. Čim si ty tvý "ovečky" teda udělal? Že by tim že dělá výborný produkty? :idea:

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok U nás jsou tyhle produkty předražené (za stejnou cenu si koupím od konkurence daleko lepší)
Tak mi řekni k čemu je tenhle iPad dobrý? Podle mého názoru je k ničemu. Co mi na něm vadí, jsem napsal v předchozím příspěvku.. Asi jsi ta Apple ovečka že hned kejháš jako potrefená husa :lol:

Zdeny
Zdeny
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. je to na nic, tablety od HP, Toshiby a Dellu používáme již cca 4 roky již s OS WinXP. Sice staré, bez obrkampaně alá Apple a bez fanatismu uživatelů, ale jejich hodnota v použitelnosti a univerzálnosti je asi tak 10x větší než tenhle kůůůůl produkt.

ptakovec
ptakovec
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V našem státě je bohužel mnohem více odpůrců Applu než jeho zastánců (možná prostě proto že Češi nepoznali kouzlo iTunes a možná jenom proto že jsou všichni tak závistivý).

Faktem ale je, že Apple prodává a to sakra dobře... Nic na tom nezmění Váš komentář, že se jedná o hrůznou věc, kterou nikdo nepotřebuje. Pokud to píšete pouze kvůli několika bezvýznamným plusům u komentu - budíž.

Mě osobě si iPad nezískal, ale bude to pecka :P tím jsem si jist...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
28. 1. 2010 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ptakovec To že si něco koupí hodně lidí ještě neznamená že je to pecka, viz Škoda Fabia.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ptakovec Souhlas, nadávaj ty co záviděj.
Já mam apple rád a kupuju vod nich, ale to neznamená že musim schazovat vostatní značky a jejich produkty jako Mictosoft se ZuneHD nebo HTC a Nokia.

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ptakovec nejspíš se to bude prodávat dobře. ale já osobně úplnou pecku nečekám. přeci jen ať si každý říká co chce, tak iPhone byl revoluční a hlavně se jednalo o zařízení každodenní potřeby - kdo si dnes dokáže představit život bez mobilního telefonu nebo mp3 přehrávače. když se podíváte na tablet, tak většína lidí se bez něj obejde - mají mobil a počítač, k čemu další věc? samozřejmě se to občas hodí, ale dát za něco co se občas hodí 500 dolarů si dost lidí rozmyslí (na rozdíl od mobilního telefonu, který používáte pořád).

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda iPhone je revoluční leda v display a softwaru, jinak má v sobě obyčejný kus elektroniky.

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda ... leda že by kvůli podobnému zařízení lidé hromadně přestali používat PC. to si ale já osobně nemyslím, protože iPad je přeci jen zatím dost omezen (USB atd..)

prometheusx
prometheusx
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pret83]Na surfovanie moc nebude, lebo nema flash. Na knihy sa viac hodi e-ink. Nie je to multitask. Nema vpredu kameru, takze na IM s video prenosom to tiez nebude. Na filmy pomer stran 4:3 sa moc nehodi. Bez USB??? No neviem. 1027x768? Trosku malo. Taky polotovar. Keby vychytali nedostatky tak by to bola fajn vec[/quote]
FLASH to umi a dokonce v HQ na youtube

440bx
440bx
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prometheusx a jeste tu o cervene karkulce?

FLASH to samozdrejme neumi, to co prehrava youtube je pouze jednoucelovy prehravac YT... se spoustenim flashe nema nic spolecneho

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, ale takhle předražený telefon (u nás) bych si opravdu nekoupil :D

440bx
440bx
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Still.Lord a nejvetsi ostuda je, ze ten predrazene prerostle telefon neumi telefonovat:D

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@440bx to byla reakce na [b]elukok[/b] (kde říkal nesmysli o tom že nemám na iPhone, tak nadávám na Apple) ale popletl jsem si reagovat a odpovědět... :oops:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2010 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Applu sa zas podarilo vyrobit prehipovanu a precackanu zbytocnost ... [b]iPad[/b] by som zaradil s cistym svedomim do kategorie [b]GADGET[/b] ... tablet to nie je, telefon tiez nie, na MP3 prehravac je to obrovske, na pozeranie filmov nepohodlne (4:3), na solidnu pracu moc uzavrete, pripojitelnost inych zariadeni taktiez takmer nulova ... povie mi niekto ake to ma realne vyuzitie?
- IQLogic

Still.Lord
Still.Lord
Level 1 Level 1
29. 1. 2010 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace k tomu ti řeknu asi tohle... http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=ipadvsnetbook2.png :D :D :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2010 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Still.Lord :lol: :lol: :lol: mna napadla este jedna funkcia ... [b][i]DIGITALNY FOTORAMIK[/i][/b] ... Apple vynaslo ultimatny [i][b]FOTORAMIK[/b][/i] ... TO JE ONO KONECNE SOM PRISIEL NA REALNE VYUZITIE ... :D :D :D ... tak a tajomne moznosti vyuzitia su odhalene ... :wink: :wink:
- IQLogic

Reklama
Reklama