Zpět na článek

Diskuze: Diablo II: Resurrected bude podporovat uložené pozice z původní hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nManJofo
nManJofo
Level 1 Level 1
8. 3. 2021 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to vidím - otvorím pôvodnú hru, nacheatujem si luxusnú postavu, šup do novej hry, a ideálne rovno na PvP...

ICEBRETON
ICEBRETON
Level 1 Level 1
8. 3. 2021 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Diablo 2 jsem nikdy nepochopil, proč po načtení uložené pozice oživli nepřátelé v jednou vymlácené oblasti. V Diablo 1 se uložilo vše, včetně pobitých nepřátel a po loadingu jste byli přesně tam kde jste přestali, včetně mrtvol okolo. To mě teda lezlo na nervy fakt pekelně. Doufám že to v předělávce opraví.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
9. 3. 2021 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ICEBRETON Ne to zůstane stejné.

Důvodem je tuším množství nepřátel, velikost lokací a to, že se hra pokaždé generuje znovu.

Lokace ve hře nejsou úplně fixní až na pár vyjímek, takže kdykoliv se hra načte, vytváří se herní mapa znovu, tudíž i nepřátelé.

Plus to samozřejmě zamezovalo bobtnání velikosti save.

Gorelord
Gorelord
Level 2 Level 2
8. 3. 2021 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To plati jen pro lokalni multiplayer, kde bude i podpora modu..Pri hrani pres Battle.net to mozne nebude..

Reklama
Reklama