Zpět na článek

Diskuze: Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdarila serie? No nevim, hral jsem kdysi Dungeon Siege a je to jedna z nejvice linearnich her, ktere jsem kdy videl... vicemene cely herni svet je jeden dlouhy koridor, ktery je "otevreny" tak, ze se z konce muzeme dostat zpet zase az na uplny zacatek (proc by to ale nekdo delal? nema to zadny vyznam)

gejmer
gejmer
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No jo tak je okurka prostě,tak se ta díra něčim zaplácnout musí :x
O téhle hře slyšim uplně poprvé :confused:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gejmer Pokud Vás tato hra neoslovila, je to váš názor - každýmu se líbí jiný typ her. :wink: takže odsuzujte něco "rozumnějšího", než pc hru...
Gejmer o ní dokonce nikdy neslyšel, to holt asi nikdy pořádně hry nehrál, nebo je stěží začínající pařan - tedy také užitečný příspěvek 8)
Já jsem naopak rád, že po letech vyšlo pokračování (i když mnohem víc očekávám spoustu jiných titulů) této kdysi velmi originální hry. Jako obvykle mám však výtku k "testu"
1) 9800/3870 opravdu nejsou ani průměrné grafiky na většině domácích PC používaných ke hraní her - hraní her neznamená hrát jen Crysis a Metro...
2) pokud tvrdíte, že hru utáhne ve fullHD GTS450 a se silnější GPU (to je?) i AMD X2, co takhle udělat jeden test této "lowend" kombinace 8)

Black_Arrow_CZE
Black_Arrow_CZE
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gejmer @khorghan: to je pořád samé: blbá grafika,nic moc efekty a podobně. Co dnešní lidé čekají?

Stejně většina z nás hraje staré pecky, kde o grafiku vůbec nešlo a pro ty, kteří chtějí mít ultra realistickou grafiku doporučuji toto videjko:

http://www.sleduj-online.cz/arma/nejlepsi-3d-hra-vsech-dob.html

;)

gejmer
gejmer
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gejmer @khorghan: Hríčka pro exoty s 1% rozšářením,tak co jako :D
Jdi si to zahrát na své retro sestavě z technickýho muzea a ostatní nech hrát Metro a Crysis.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ktorú hru tie posraté konzoly vlastne nesprasili??

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic tady je treba se zamyslet, jestli by vubec tolik her vychazelo, kdyby ty konzole nebyli...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
19. 7. 2011 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Nejde o kvantitu ale kvalitu.
30 braků s herním časem do 8 hodin převálcuje jedna pecka s herním časem 200 hodin, u které nebudeš mít pocit promrhaného času a na kterou si za 10 let vzpomeneš.

gertas
gertas
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta grafika se da prekousnout v pohode, horsi je ovladani a vubec system hry - tj ten zabijak.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gertas no to aby si PC hráči kupovali gamepady a zapínali aimbota ak sa chcú niečo zahrať :D

gertas
gertas
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Ktorú hru tie posraté konzoly vlastne nesprasili??[/quote]

dobrá otázka, pár jich asi bude, ale minimum.

rousini
rousini
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se za to, že mě tento segment recenzí vůbec nebere a chápu, že každý má jiné zaměření, ale např. poslední recenze monitoru byla zveřejněna XII/2010. Chodím sem míň a míň...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rousini taky mi to tu začíná připomínat televizní noviny z Novy...

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti, ale tuhle "hru", která si nezaslouží nosit jméno Dungeon Siege, dělal Obsidian, takže neházejte sr*čky na GPG! Po úžasné jedničce a stále zábavné dvojce vyhodit na trh tohle .. páčky zničily dálší herní sérii. Letos to byl ještě "Fear3" "DA2" už čekám jenom apokalypsu v podobě konzolového Half life 3, teda jestli se ve Valve někdy naučí do tolika počítat.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chaythere Souhlas, ještě tam nezapomeň doplnit blivajz Duke Nukem Forever. Ale zpět k DSIII - série prvních dvou dílů je super RPG, od 3ky jsme čekal další pokračování v tomhle duchu a tajně jsem doufal v otevřenější svět. Místo toho vyplivli graficky příjemnou konzolovku.... Holt manažer má vždycky pravdu a zisky jsou až na prvním místě. Uvidímě jestli další pokračování TES překousne soudobý trend, nebo hráče zklame jako všichni...

peetsmurf
peetsmurf
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Koudz]Souhlas, ještě tam nezapomeň doplnit blivajz Duke Nukem Forever. Ale zpět k DSIII - série prvních dvou dílů je super RPG, od 3ky jsme čekal další pokračování v tomhle duchu a tajně jsem doufal v otevřenější svět. Místo toho vyplivli graficky příjemnou konzolovku.... Holt manažer má vždycky pravdu a zisky jsou až na prvním místě. Uvidímě jestli další pokračování TES překousne soudobý trend, nebo hráče zklame jako všichni...[/quote]

nastesti i kdyby sprasili i TES, kvuli kteremu jsem si koupil novy pc (diky za rady na mistnim foru:), tak siroka komunita modderu to zachrani, toho se nebojim..:)

Ricky
Ricky
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peetsmurf Jediný DS který stál za to, byla stará dobrá jednička. Toť můj názor...

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No,že by Dungeon Siege měl skvělou grafiku bych neřekl ale dalo se to hrát,jak to bylo lineární-ta vokurka :D .Když si vzpomenu jak tam byly bugy,že se člověk u toho nasmál...procházení stromů...ale tehdá to připomínal trochu lepší Diablo...ale grafiku to fakt mělo mizernou.Jinak,pokud dnes podle těch obrázků nastavení grafiky,tak myslím že je to dobře že to půjde hrát i na normálních cenově dostupných PeCek...Tak hurá,nakoupit oslíky a zbírat vše co vymlátíme nebo najdem,hlavně se pak v ńáký okurko nudli nezaseknout :lol:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick kamaráde, na oslíky zapomeň. Potahneš max. 1 kamaráda a to ještě bude další z hlavních postav, kterou si NEMUŽEŠ vytvořit svou. Kamera tě bude s*át až do konce hry (především u posledního souboje) a že by sis to zahrál na těžší obtížnost, jak to dohraješ, tak na to zapomeň. Grafika je příjemná a dá se na to koukat, s DS I nesrovnávej, je to už skoro 10 let stará hra panebože, grafika byla soudobá.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz jo a zapoměl jsme ti říct, že oslíky nebudeš potřebovat, protože inventář je v podstatě bezedný a nádherně nase*tivně rozškatulkovanej do kategorií a nesmyslně oddělený rozdělený jakoby na 2, kdy jeden máš na oblíkání a jeden máš sdruženej. zlatí vykrmení oslíci

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kingbean]tady je treba se zamyslet, jestli by vubec tolik her vychazelo, kdyby ty konzole nebyli...[/quote]
Možno by nebolo toľko hier,ale určite by boli kvalitnejsie.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlado70 :lol: tak ty mas taky dost :lol: A to si myslis, ze by nekdo delal super kvalitni hru aby si ji koupilo 100tis PC gameru za 30Euro a dalsich 15milionu warezaku stahlo :?: :?:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 7. 2011 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 pri tých štatistikách sa neberie do úvahy digitálna distribúcia a tá je pre PC hráča ďaleko výhodnejšia ako krabicová ... tie počty sú nepekne skreslené a ľudia potom majú pocit, že medzi PC hráčmi je väčšina warezákov ... konzole sú tiež plné warezu, lenže tam sa im ľahšie počítajú predané kusy keďže sa jedná hlavne o krabicové verzie ...

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
20. 7. 2011 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]:lol: tak ty mas taky dost :lol: A to si myslis, ze by nekdo delal super kvalitni hru aby si ji koupilo 100tis PC gameru za 30Euro a dalsich 15milionu warezaku stahlo :?: :?:[/quote]
A čé by potom tí vyvojári robili, boli na pracáku? Určite by ale vačšina hier využívala moderné technológie.AAA tituly by boli DX11 Only. Nie ako teraz, samý DX11 prílepok.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
21. 7. 2011 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Koudz]kamaráde, na oslíky zapomeň. Potahneš max. 1 kamaráda a to ještě bude další z hlavních postav, kterou si NEMUŽEŠ vytvořit svou. Kamera tě bude s*át až do konce hry (především u posledního souboje) a že by sis to zahrál na těžší obtížnost, jak to dohraješ, tak na to zapomeň. Grafika je příjemná a dá se na to koukat, s DS I nesrovnávej, je to už skoro 10 let stará hra panebože, grafika byla soudobá.[/quote]
Jo jasně himalájskej nosič,ten taky vodnese víc než by se zdálo :D

Reklama
Reklama