Zpět na článek

Diskuze: Dvouhlavý drak: Alz Gamebox 4200+ Dual Core Edition

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pevné disky jsou bezesporu výkonné a lze je díky podpoře RAIDu na nForce 4 SLI zapojit jak do módu, kdy oba disky vytvoří prostor pěkných 320GB nebo druhý, kde získáme dvojnásobnou rychlost, ale jen poloviční kapacitu (160GB)."

A ja vzdycky myslel ze RAID 0 (Strip) spoji oba disky v jeden velky a pri zapisu mezi ne rozklada data cimz dosahuje vetsi rychlosti, ale vpripade poruchy jednoho z disku se s datama muzete nenavratne rozloucit, kdezto RAID 1 (Mirror) proste jen pouziva druhy disk jako identicky obraz prvniho a diky tomu v pripade poruchy jednoho z disku o data neprijdete, ale zadny vykonovy narust zde nelze pozorovat.
- neregistrovaný - zaty

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jj pravda, u RAIDu1 (mirroru) se rychlost snižuje, hlavně rychlos zápisu... zase někdo "ví" o čem píše :o)
- neregistrovaný - Bazz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sorry ale s kvalitnim radicem (server class, ne nejaky onboard sracky za par USD) je RAID 1 pri zapisu stejne rychlej jako single disk a pri cteni rychlejsi (nekdy i vyrazne)
- neregistrovaný - cobalt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - cobalt: to je ale blbost ;) pri HW mirroringu se defakto pracuje pouze s jednim diskem a ten druhy pouze kopiruje to, co dela ten prvni...takze mirror muze byt maximalne tak rychly jak single disk...
- neregistrovaný - wikina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - cobalt: Kdyz uz budu chtit pouzit ten tvuj "server class" ;) radic tak vubec nebudu resit RAID 1 ale pujdu rovnou do RAID 5.

Jak jiste vis tak RAID 1 je primarne delany z duvodu rychle obnovy dat pri padu jednoho z disku a RAID 0, na kterem vlastne neni nic redundatniho, pouzivaj lidi co chteji mit rychlejsi diskove operace za par supu.
- neregistrovaný - zaty

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - wikina: jestli nemas moznost si to vyzkouset, tak si o tom alespon neco precti, tohle je treba ze storagereview - mirroring (read performance): "the controller, if intelligently programmed, will only ask one of the drives for the data--the other drive can be used to satisfy a different request. This makes RAID significantly faster than a single drive for reads, under most conditions" - takze doufam ze sme si to vyjasnili a ze uz o tom neni treba dal diskutovat...
- neregistrovaný - cobalt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - zaty: ne nepujdes, treba proto, ze ti to corporate policy neumoznuje, nevic nechapu proc me tady poucujes o RAID0, kdyz o tom sem nic nepsal
- neregistrovaný - cobalt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - zaty: RAID 0 skor pouzivaju male servery a RAID 1 domáci blbci ktorý si prečítali v debilných recenziách že je to lepšie.

- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Mám dvě 120GB Barracudy v RAID0 a je to hoooodně poznat oproti normálně zapojenému disku... Domácí blbec možná jsem, ale převod na DVD5 trvá polovinu času, než s jedním diskem, takže debilní rezence asi nekecají :-)
- neregistrovaný - Bobr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Opravdu si to myslíš? Není to obráceně? Nevím proč bych na server dával pouze stripování. Na serveru jde hlavně o bezpečnost dat až v druhé řadě o rychlost. Na server patří RAID 1 nebo lépe RAID 5 plus spare disk. A proč domácí blbci? Každý způsob má svoje výhody a nevýhody a každej používá to co sám uzná za vhodné.
- neregistrovaný - kuto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak tak, rekl bych, ze autor se tak trochu upsal... Je pravda, ze u RAIDu 1 muze byt teoreticky urcity vykonostni narust pri cteni, precijen, mate stejna data na ruznych mistech, takze se da cist vice bloku najednou, ale v praxi to jaksi neni poznat.
- neregistrovaný - Voodoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Není tak úplně pravda... teď mám před sebou 2 WD Raptory (74GB) v RAIDu 0 a výkon (v HDD tachu) se zvýšil z původních cca 70MBs na pěkných 110MBs :o) není to dvojnásobek ale nárůst tam rozhodně je...
- neregistrovaný - Bazz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No teda myslim že 6600GT je docela brzda tady do toho :) přece jenom by tam víc slušela (a hlavně bezchybně jela) karta typu x800XL .... je to sice navíšení ceny ale opravdu si myslím že ta 6600GT do tohohle je poněkud blbost :)
- neregistrovaný - digitaldoom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdo ví něco o kompech tak si to většinou poskládá sám, kdo neví nic, dívá se především na procesor a ostatní mu už nic neřekne. Kdyby jim to lidi nekupovali, tak takové "stroje" dělat nebudou. Alebrž má každá věc svého kupce, tak je holt dělají ...
- neregistrovaný - Zenon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak...alespon 6800GT nebo U...pri nejlepsim 7800gtx...ale tohle...znovu se projevuje ze chce nekdo srazit cenu sestavy na graficky karte...tyhle nevyrovnany sestavy delaji lidi (vetsinou) ktery si myslej ze vsichni sou blbci a nevedej o tom nic...bohudik by si tuto sestavu nikdo kdo o kompech aspon neco vi nekoupil...
- neregistrovaný - Flegy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V hrách tento procesor nie je o nič výkonnejší, ako jeho jednojadrový ekvivalent 3500+. Skôr by som povedal, že môže byť pomalší v hrách náročných na bandwidth, lebo jadrá sa delia o pamäťový radič (i keď rozdiel bude ~1-2 FPS). Dávať do takejto zostavy 7800GTX by bolo úplne zbytočné, pretože procesor by bol brzdou...
- neregistrovaný - ribi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenže je smula v tom, ze neprosti lajci koukaj hlavne na procesor a když si pak přivezou super nadupanou sestavu z TESCA s 3Ghz procesorem a integrovanou grafikou, nestačej se divit..
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no myslim ze tadle sestava je uplne na prd jmenuje se "Alz Gamebox 4200+ Dual Core " a pritom je zplacana z veci ktery se vubec k sobe nehodi jako pouzity procesor s dual-core ktery na aplikace jako jsou hry vhodny prilis neni. a celou sestavu degraduje pouzita graf. karta ktere se jak cenove tak vykonove radi nekam jinam.
- neregistrovaný - skunk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace bohuzel mam doma sestavu ve "znackovym" casu, s opravdu "vybornym" bezsroubkouvym systemem... zkousel nekdo do takovy skrine dat neco jinyho nez mechaniku??? treba redukci s chladicema na disk nebo suplik, ktery nemaji standartni rozmisteni der jako mechaniky? povim vam, ze je to dost velkej problem, nezbyva nez pak provest "par" hardwareovejch uprav... :(
- neregistrovaný - acid23

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Miluju tyhle socky co maji doma case od Eurocase za 620,- a kdyz je sestava postavena v kouloidnim kejsu, nekerej socka nema, jako je Thermaltake, tak ji takovyhle zoufalci kritizujou..
- neregistrovaný - DreamBoy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - DreamBoy: Socka? Sklidni hormon, puberťáku. Shodou okolností mám doma hliník od Lian-Li, který jsem vlastnoručně utlumil. Kabely ze zdroje jsem si taky dal do pucu. Zajímalo by mě, co máš doma TY, hňupe. A hlavně, jestli Ti to kopil tatínek, nebo jsi si na to vydělal sám. prej socky...
- neregistrovaný - Tibby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Tibby: rikam.. socka.. :-))))

mas smulu.. umel sem se dobre narodit, socko.
- neregistrovaný - DreamBoy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak já mám se svou 3000+ (1,8 GHz) ve 3DMarku01 19237 bodů - GPU 6600 GT, 2 GB RAM, a deska NF4SLI od ASUSu. Takže v praksi dnes není moc velký rozdíl mezo DualCore a SingleCore CPU 'o)
- neregistrovaný - Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak uz se pise vyse, mate tam zmatenou poznamku o RAIDu. pozn. k tem prispevkum: ja myslim ze RAID0 veskera data puli a tak se musi zrychlit jak cteni tak zapis. a u RAID1 by nemel byt zadny znatelny rozdil v porovnani s jednim diskem...
A pak k tem pametem...na obrazku je mate zapojene v singlechannel - je to tak uz od vyrobce??? pokud ano tak je to preci zasadni chyba. A pak nema cenu vytikat Kingmaxum vysokou latenci pri 500MHz...predpokladam ze od vyrobce je nastaveno synchronich 400MHz. Ovsem pokud vyrobce nechal nastaveno 400MHz pri CL3 pak je to dasi zasadni chyba. Melo se to v clanku uvest na pravou miru.
Na konec si jeste neodpustim poznamku ze deska a procesor jsou zbytecne predimenzovane (na ukor grafiky) a chybi mi cena a zaver zda clovek co si to koupi dostane za sve penize to co by mel.
Ja bych si to nikdy nekoupil :))
- neregistrovaný - Gerbes

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Paměti byly samozřejmě osazeny v Dual channelu, na ilustračni fotografii jsou však opravdu v single channelu a to právě kvůli testování. Paměti jsou pak samozřejmě osazeny od výroby v dual channelu a je nastaveno nízké časování.
- neregistrovaný - Autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja bych si sice tu setavu klidne koupil ale pak bych ju trochu zmnenil. 1) misto GF6600GT bych dal aspon 6800GT kdyz uz ne rovnou GF7800GTX 2) pamneti s nizkym casovanim a za 3) bych vimnenil disky protoze Hitachi nepatri zrova mezi vyrobce kterym bych vjeril. Nejspis bych tam narval jednu 320GB od WD (novou radu s podporou SATAII) a jednoho Raptora 74GB Pak by podle mne byl vikon vo necem trochu jinym nez tady. Zakladovku bych nechal protoze bych chtel urcite taktovat. Samozrejmne chladic na procak by byl minimalne Zalmam 7700CU neli vodnik neba peltier a zdroj bych tam radsi videl nejakej 500-550W ale ten co tam je by MOZNA mohl stacit. to by se ukazalo casem. A co z toho vipliva? Jen to ze by to byla v podstate uplne jina sestava a vyslo by mne mnohem lacinnejs si ju slozit doma sam od nuly.
- neregistrovaný - Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to jsi teda pěkná lama:
1. Neumíš česky
2. Hitachi je nejrychlejší na trhu, po něm jsou Samsungy, pak je WD (kromě Raptora). Přečti si testy.
A do této sestavy skutečně WD nepatří, to tam narve jedině lamka.

GG
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace z5 do prvni az pate tridy a studovat cestinu misto PC... jinak docela souhlas, jinou grafiku, jinej vetron na CPU i GPU. Zdroj kdo chce necht si priplati.Raptor je fajn, proc ne?... ale hlavne na to ze to nekdo prodava jako hotove PC, bych takovej kabel salat nepretravil a na case-u bych klidne posetril a dal tam ocelove soprano...
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tu skrinu/vikinga/ mam je slusna/vizas ma rezarvy/, je to klasicky plech a kupil som ju lacnejsie ako soprano nehovorim uz o Sharku/inak ta derava bocnica na sharku to si mozem rovno otvorit bocnicu aby mi tam siel vsetok bordel/Zostava ne ni zla, ale na hry nevhodna. to je fakt ten dualcore/mne bi sa hodil/ na hry skoda penazi radsej lepsiu grafiku
- neregistrovaný - manos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Misto te bedny co pouzili voni bych dal radsi od Thermalu Sharka protoze je mozna aji lacimnejsi vjetsi a vypada mnohem luxusnejc a mam ho navic doma :-))
- neregistrovaný - Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je ta blbost narvana do posledneho PCI pise sa tam ze audio je integorvane. Pripada mi to ako jack na mic. Hodil by sa obrazok dosky s konektormi.
- neregistrovaný - Teho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tu cervenou kartu v poslednim slotu tam museli pridat v PC tunningu .. od nas tam nebyla. Integrovana zvukovka je u DFI provedena jako mensi desticka v horni casti MB pod klavesnici - jakmile vyjde nova zvukovka da se vymenit za lepsi ...
- neregistrovaný - autor PC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No koukám že asi moc velkou představu o tom jak to s tou zvukovkou vypadá nemáte. Skládal jste tohle PC a myslíte si že ta zvukovka je mimo, aby se dala vyměnit až vyjde nová??? Mimo jste asi vy, ten Karajan modul je mimo desku hlavně kvůli rušení při přetaktování :)
- neregistrovaný - Mnemonic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc nejsou na MB v DUALU? :o)
- neregistrovaný - bobr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslim, ze vetsina lidi kteri se v tomto foru vyjadruji, by si hlavne meli koupit nejaka kvalitne vytunena pravidla ceskeho pravopisu... A nejlip dvouknizkova s peknou grafikou :-)
- neregistrovaný - Sri

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Drahy pocitac , degradovany kombinaci komponent(i kdyz dobrych). Kdo to koupi je magor nebo milionar :)
- neregistrovaný - bobo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti Panu Válkovi a redakci PC tuningu, ale nejmenuje se tahle stránka "PCtuning" ??? Podle mě byste se měli zabývat spíše jednotlivými komponentami, aby si správný "PC tuner" měl z čeho vybrat. A ne testovat přitroublé sestavy, které si čtenář tohoto portálu určitě nekoupí. A tudíž ho ani nezajímá.... Nebylo by lepší přinést nějaký větší test paměti,HDD nebo třeba LCD???podle mě zajímá čtenáře právě ten "tuning" a ne již sestavená PC sestava... Myslím, že čtenáři si raději svou sestavu poskládají samy a lépe než zde uveřejněná...(a ještě z toho boudou mít radost z dobře vykonané práce :-).Neberte to jako kritiku recenze, ale jako kritiku recenzované "komodity".Zdravím a přeji šťastnou ruku při výběru komponent do dalších testů.....
- neregistrovaný - Mik3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty jsi to asi nečetl od začátku co?? ach jo, takové přiblblé rýpaly mám rád-vždyť to číst nemusíš-jenom ať si lidi všimnou že všechny sestavy od "renomovaných" výrobců jsou na píšu :-))
- neregistrovaný - iNDy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 02:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim, ze treba zrovna testovat jednotlive LCD je docela nesmysl. Kolik jich muzou stihnou otestovat? 5% z naseho malinkatyho trhu? Jakou to bude mit objektivni hodnotu?
Tohle je sice taky ustrel, ale nevytykejte PCTuningu, ze by se mel radsi venovat recenzi samotnahyo HW, kdyz to tvori 80% jeho obsahu. To vam nestaci? Ani casopisy o autech nemaji uplne vsechny stranky o autech :)
- neregistrovaný - [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozřejmě máta víceméně pravdu, každopádně mám za to, že nebude na škodu, když se jednou za čas objeví nějaká zajímavá sestava.
- neregistrovaný - autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano jednou za čas určitě, ale ne na úkor dalších...Kdy jste naposledy dělali nějaký test pamětí nebo HDD??(nechce se mi to hledat :-) podlěm již před hodně dlouhou dobou...nestálo by za to udělat nějakou recenzi či test???Podle mě to bude čtenéře určitě zajímat..........
- neregistrovaný - Mik3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle neni clanek, ani recenze.. ale snad placena reklama ??

pripad.. jedinej sloupec a tolik nesmyslu:
"Firma Alzasoft si vybrala pevné disky firmy Hitachi (ex.IBM), které patří mezi ty výkonnější díky rozhraní Serial ATA II. Jejich kapacita 160GB, ve výsledku tedy celkem 320GB je velice dostačující i pro náročné stahovače. Díky připojení na Serial ATA je možné využít funkce RAID, která následně dovoluje dosahovat o poznání rychlejších přenosu než v případě klasického zapojení. Nevýhodou řešení RAID 0 a 1 je pak zmenšení kapacity na polovinu. Diskům nechybí ani velká vyrovnávací paměť 8MB."

nechapu autorovo opojeni dnes jiz docela beznych 320GB, Disky IBM-hitachi muzou bejt rychlejsi.. rozhodne to ale neni diky ATA II. . a velka vyrovnavaci pamet 8MB ??? kdyz se daji koupit 16MB? neni 8MB jenom prumerna? A vyzdvizeni pripojeni SATA jako RAID.. to je taky k smichu..

tohle je fakt moc... radsi sem to cely necetl.. kolik vam za to Alzasoft zaplatil? a nespali to nakonec oni?
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DĚKUJI za recenzi této nepříliš povedené sestavy, není špatné si jednou za čas uvědomit, že si člověk pořád dokáže sestavit něco lepšího i levnějšího a není odkázán na břídily z Alzasoftu. Uvědomte si, že spousta lidí nemá takové štěstí a je odkázána na to, co se dá koupit nebo co jim kdo (MY) sestaví. Nejsem sice tolik Advanced jako většína ostatních, ale kdyby za mnou někdo přišel a řekl ať mu postavím sestavu za 47 600~~! s DPH~~! (ne za 15k), tak to bych se asi nejdřív podělal štěstím, že můžu konečně postavit něco pořádnýho, a pak by to byl hukot. Rozhodně bych to teda zvládnul líp, něž machři z ALZASOFTU. On ten výběr komponent je dost individuální, ale ve finále... ZLATÝ ČESKÝ RUČIČKY.
- neregistrovaný - Lockheart

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Delas machry... ale chtel bych te videt, jak nakoupis dily za skoro 50 000 a pak ti to nebude fungovat, se pak bez zazemi, jake je v ALZasoftu neobejdes a prodas vsechno az ti ten PC nekdo odrekne ..
- neregistrovaný - Firlet

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Při tak drahém stroji si snad bereš zálohu, ne? Takže pak nemůže vzniknout problém s odběrem, popř. dle občanského zákoníku máš nárok zboží vrátit bez udání důvodu, i když vím jak se na to ve VO tváří kysele...
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Zalohu ? No tak to asi neklapne .. nevim co ty mas za zakazniky. Navic ani v ALZ se zalohy neberou .. jen velmi vyjimecne.
Ano, pokud nakoupis z Webu a nechas si to poslat tak ano .. Pokud to nakoupis osobne, tak das peknej storno poplatek ..
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: sem se podepsal do špatného okénka, to jsem psal já, Staňa :-)
- neregistrovaný - Staňa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: zatim u vsech sestav co sem stavil(nejdrassi asi za 28K) sem si nechal zaplatit dopredu plnou cenu.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemohu než souhlasit. Postavit "dělo za batoh" není problém, ale za zmiňovaných 15k se dá hovořit o umění :-)
- neregistrovaný - Staňa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co tu pořád řešíte za blbosti, já místo RAIDu používám BIOLIT a dosahuji vinikajících výsledků.
- neregistrovaný - Deratyzér

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemají ty paměti při 400MHz časování CL2? ? ?
já mám pocit, že jsem někdě četl tohle
500 MHz CL3, 450 MHz CL2.5 a 400MHz CL2

tak jak to tedy je?

- neregistrovaný - Darbrai

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tyto pameti bezi v pohode na 400 Mhz pri CL2-2-2-¨5-1T ...

Otestovano na EPoX 9NPA+ a tohle DFI ..
Procesory San Diego a Venice ...

A za ty penize, jsou BOZI ...
- neregistrovaný - svaca

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Paměti byly zvoleny opět velmi nerozumě, což dokazuje už jen to, že dva zvolené moduly nejsou kit pro dual-channel, ale tvoří ho dva samostatně prodávané moduly."

Muzete mi rict, jakey je hardwarovy rozdil mezi pametmi stejneho typu prodavanymi samostatne a temi, prodavanymi v sade po dvou ? Nevite ? Ja vam to povim - naprosto zadny. Ty pameti sice jsou zvoleny nerozumne, v tom mate pravdu, ale rozhodne to nema VUBEC nic spolecneho s tim, jesli jsou prodavany samostatne, nebo jako kit, protoze to je naprosto jedno.

A proc se tedy prodavaji i jako kit ? Pameti v kitu jsou testovane spolu, tzn. mate 100% jistotu, ze v dualu pobezi, zatimco ostatni pameti pochopitelne testovany nejsou, takze mate jenom 99.9% jistotu, ze spolu pobezi. Tohle bylo aktualni v dobe vybiraveho pametoveho radice v cipsetu nForce2 Ultra 400, ale dneska uz je to (predpokladam-li moduly stejneho typu) uplne jedno. Sance, ze to nepobezi, je naprosto zanedbatelna, a kdyz se to nahodou stane, kazdy rozumny prodejce vam je vymeni.
- neregistrovaný - TomV

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím, že větší škoda - z hlediska rychlosti
transferu dat v PC - je nepoužití dvou disků v RAID 0. Když už nepoužiju větší disk, ale dva malé, měl bych to využít. Hitachi SATA II, které mám v diskovém poli, mají průměrnou rychlost
čtení 97,3 MB/s, oproti 51,8, které uvádí autor - oboje měřeno HD Tach 3.0.1.0 - tj.
+ 88%.

- neregistrovaný - Tonda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim, ze sis odpovedel na svou otazku docela sam:-). Jsou zvoleny nerozume, nebot se bezne stava, ze kdyz dva zvolene moduly v dualu nepracuji, tak se proste soupnou na single (neni totiz pravidlem, ze pocitace skladaji odbornici) a zakaznik stejne nic nepozna, ze? Kdyby zvolil Alzac nejaky ten kit od Geilu nebo Corsairu, tak by myslim udelal lepe.. zase na druhou stranu pokud tyto moduly jedou s casovanim 2-2-2-5, tak je to velmi dobry kauf.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no TomV mel v tomhle pravdu... Zatim se mi nestalo ze by dve pameti koupeny najednou single nejely v dualu.. Mozna starsi nforce.. dobre. ale pro s939 sem byl svedkem ze i dve pameti uplne z jiny serie, dokonce jinyho baleni v dualu jely. Takze se mi zda tech 99.9% dostatecne velky cislo na to abych musel nutne sahat po dualkitu
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Vidis, me se to naopak stalo uz nekolikrat...ve spojeni s DFI nForce 4 asi nejcasteji.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ja mastil na dual 1x samsung 512 a 1x nejakej nonameshitDDR a jelo to v poho (memtest nenasel behem asi 20ti hodin chybu). Taktovat to ale neslo (proc asi:-)))))))))
- neregistrovaný - Luke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro autora: Tahle věta mě rozesmála" jejich kapacita 160GB, ve výsledku tedy celkem 320GB je velice dostačující i pro náročné stahovače."
Jsem náročný stahovač, ale pro mě je 500GB málo :).
Ale musím se zastat autora, svou práci odvedl dobře, sestavu bych možná volil lépe. Není snadné udělat dobrou recenzi, ale Vám se to povedlo.
- neregistrovaný - Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato zostava si recenziu absolutne nezasluzi !! 1.Ak to ma byt na hranie, je zbytocne tam davat 2core CPU a tak slaba karta..zufalstvo..s hranim to nema nic spolocne... Treba "ubrat" CPU na A64 4000, alebo FX-55 a pridat karte na X800 alebo X850..pripadne premenovat na "Skoro-Gamebox 4200+ Dual Core Edition", hodne rychlosti malo FPS..
- Ali Hasan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vsichni, kteri se o pocitace jen trochu zajimaji, vedi, ze herni vykon je dan grafickou kartou. Ale kdyz se nad touto sestavou zamyslite z marketingoveho hlediska, tak procesor 4200+ s dvema jadry se preci v horni casti popisku vyjima primo neodolatelne pro zazobane tatinky, ktery si chtej koupit novy velmi vykonny pocitac pro sebe a zaroven pro sveho maleho parchanta...a touto cestou se s nejvetsi pravdepodobnosti vydal alzasoft a myslim, ze dela svou praci velmi dobre.
- neregistrovaný - kon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teď už tolik nepařim, pouze CoD po Netu, ale dříve jsem u toho hodně trávil. Dát víc jak 25K za PC je holý nesmysl. Vždyť pokud složím sestavu za 20K nebo za 40K tak nezískám určitě 2x tolik výkonu maximálně 30%. Já mám Semprona 3000+ taktlího na 2550MHz 512RAM desku MSI K8 NEO 3, GF6600... a jsem maximálně zpokojený a stálo to 16K i s DPH. To si radši koupím za 2 roky nový a mnohem výkonější, než teď do něj cpát 48K a za dva roky bude mít cenu 12K.
- neregistrovaný - Michal000

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jsou lidi co na to maj tak si to koupi.. mam kompa za 55k a tahle socka z alzace memu milackovi nesaha ani po kotniky.. btw: proc cekat x let a pak prodat kompa kdyz svuj "vozovy" park muzu obmenovat kazdej pul rok ci rok a cena hw tak extremne neklesne a da se slusne prodat..
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo moje slova chce to rychle obměňovat a pořád mám nabušený stroj za minimum investovaných peněz a nemusím se okráfat o detaily a výkon :) jen ta počáteční investice je vyšší no :) ale nechat PC jen tak 3roky to je fakt na pár facek tomu říkám vyhozené peníze a čím levnější ta sestava byla napočátku (to že PC za 20t je na tuhle donu akorát ale za 3roky je to krám to pominu) ale ta cena se blíží 0 teda ceně za vývoz odpadu :)
- neregistrovaný - Digitaldoom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Digitaldoom: jinak posledni pocin dva kousky pc za 27000 s dani vcetne xp legalne o)
http://sajgoon.wz.cz/komp.JPG
- neregistrovaný - sajgon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Digitaldoom: hm mas sice pravdu, ale nekteri si to umi jako ja udelat jeste jinak. Kdyz skladam kolegum kompy vetsinou kazdy rok par kompu poskladam, tak streva z meho pc jdou jim a aktualni hardware jde me. Kazdorocni upgrade me vyjde max na 4000 a mam nove veci, vetsinou za nula o) Priklad: audigy sem si vymenil za audigy 2. Jinak nic nedelam z me vule, ale mam predem domluvene s kazdym zvlast vetsinou daji na odzkousene stabilni veci z meho kompu, ktere nejsou starsi jak rok o)
- neregistrovaný - sajgon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je pravda, ze nema cenu cpat tolik penez do komponentu, ktery tak rychle starnou. To si radsi koupim nejakej lepsi monak nebo repraky. A cpat do toho 7800 je taky strasna blbost, protoze za pul roku bude o cca 20 - 30% levnejsi. To samy procesor!!!
- neregistrovaný - Chose

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele chlapici z PCtuningu: nemate nahodou taky stranky s PCshopikem? Ale nekecejte, mate. No a tam tenhle clanek urcite patri, stejne jako vase cenovy hlidky. Kdo cte PCtuning, stopro si sestavu posklada sam, a kdo tomu nefandi a kouka na katalogy, tomu tam tenhle clanek pomuze MOC. Je mi trapne tady pripominat, abyste se podivali treba na Czechcomputer, to je ciste obchod a takovehle volovinky tam pisou a presne to do jejich katalogu zapada. Nechte prosim pcTUNING TUNINGU!!! (doufam, ze to nekdo z redaktoru bude vubec cist) DIK
- neregistrovaný - Luke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak tak koukám, tak Vás páni redaktoři vaši čtenáři pěkně zpražili :-). No není divu, když jste je to tak pěkně učili,(krom této recenze)učíte a doufám, budete učit~~! A co? No přece správně vybírat, testovat a hlavně sestavovat PC~~! A ne jim ukazovat jak se to nemá (i když recenze vyzněla tak nějak na půl). Hold jsou z vašich předešlých článků moc poučeni a už je nedoblbnete :-). Zdravím a doufám, že už se podobná situace nebude opakovat :-)
- neregistrovaný - Mik3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vubec nechapu, co tahle sestava dela na PCtuningu a proc se tu vubec testuje. To je recenze, ktera by mozna uspela na reklamnich letacich Tesca, ale ne tady. Takovy shit za tolik penez, to je hruza. Jak uz tu bylo zmineno, spousta lidi by radsi ocenila testy jednotlivych komponent, jako pameti, HDD, desek atd., nez takovouhle kravinu, kterou si podle me zadny ctenar PCtuningu nikdy nekoupi... A ten case je fakt strasny, nechapu, jak tam mohli dat pruhledny bok s tak strasne vyresenym vnitrkem. a ten oteviraci predek taky hruza, neprakticke a jeste z toho lezou draty. A je ten case vubec celohlinikovy, kdyz uz to stoji 50000????
- neregistrovaný - Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení páni z Alzasoftu, k této sestavě Vám opravdu gratuluji, je to skvělý tahák na lidi, kteří mají spoustu peněz na rozhazování, a před svými souputníky se chtějí pochlubit výkonným dvoujádrovým strojem. Bohužel pokud se pochlubí před někým, kdo tomu trochu rozumí, pak nastane také údiv, ale údiv nad blbostí dotyčného kupce. Strašně by mě zajímalo, jak by vypadaly herní testy po výměně procesoru za něakou klasiku, třeba A643200+, zcela určitě nebudou takové, aby to strhlo misky vah na stranu dvoujádrového řešení. A přejmenujte ten hnus z Gameboxu na Sciencebox nebo spíš Alz Nerozumíštomu?kupsimneazanedlouhosipřijdeškoupitlepšígrafiku BOX. Vážený pane redaktore, přeji Vám, aby podobných blábolů, jaké jste vyplodil v této recenzi bylo co nejméně. Vážení páni (dámy jaxem si fšimnul nejsou přítomny), kteří píšete do fóra, NAUČTE SE ČESKY H O V A D A !!!!
- neregistrovaný - iacovelli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

blé
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste takovej detail z me zkusenosti disk hitachi je tovarne nastaven na sata 1. musi se pomoci takove utilitky prepnout na sata 2 podle me je testovany disk zapojen pouze na sata 1.
- neregistrovaný - anonym

Reklama
Reklama