Zpět na článek

Diskuze: EA a 2K Games licencují PhysX

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokial viem tak PhysX beha neoficialne aj na ATI kartach. Problem bude asi v tej licencii kvoli ktorej to ATI nemoze oficialne zaradit do ovladacov.
- risomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na ngohq.com sice je clanok o tom, ale zeby boli dako verejne pristupne upravene ovladace, tak to som zatial nenasiel
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem koukl na video a prijde mi to jako typicka medialni masaz, kterou na nas nVidia/Ati radi pouzivaji... vzdyt v tom videu bez physX nektere veci uplne chybi - vlajky a tak podobne! a to uz je preci moc, pod physX se to asi bude hybat jako na videu vpravo, ale nezda se mi, ze by to tam bez physX vubec nebylo... Plachty, vlajky, netristici se sklo v te zelene chodbe... neprijde Vam to taky trosku zmanipulovane?
- Petr Safranek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kamarade, uvedom si, kolik by takova hra zabirala mista na disku a kolik by to dalo práce dělat objekty pro physX a pro non-physix.
Takto jen pridaj "nepotrebne" objekty na ktere se "aplikuje" physix a je po problemech.
- Sebastian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to úplná BOMBA, umí to nejen schovat vrtulník za děravou plachtu, ale taky jej otočit obráceně (čas cca 1:54). :eek

Může se vám tak stát, že zapnete PhysX a hrajete zcela jinou hru, ani nepotřebujete nějaké DX10.1, či dokonce DX.11, které již mají Windows 7, úplně si vystačíte s DX.7 či DX.8 a WIN 98?...

- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeterX: To máš pravdu :grin Já si to radši zahraju na ATIně bez Physx plynule než na nVidii s Physx sekaně :) Nemám vůbec nic proti nVidii a ani proti ATI. Vždycky si vybírám podle nejlepšího poměru cena/výkon. (Jen kvůli rejpalům ;) )
- neregistrovaný - MShaky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas, jen bych jeste dodal, ze na tom videu neni ani jedna znamka opravdu funkcni fyziky. To ze dokazou rozvlnet zaves. No hura. A co jako. Par scriptiku a vlni se skoro stejne.
Jedina rozumna fyzika ve hrach je ta, ktera bude zlepsovat hratelnost. Ne ta, ktera udela wow efekty. Ta je naprosto zbytecna. Hre nic poradneho neprida a jen nam bude zrat vykon.
- Menethor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokial nebude mat podporu physX aj ATI tak nie je realne aby physX ovplyvnovalo hratelnost a nie len wow efekty. Nikto nebude robit hry len pre jedneho vyrobcu VGA.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pre mna je hra hratelna len vtedy,pokial je maximalne plynula.Ak by mi ta hra sla ako vidim na tom videu,a vedel by som ze mam !DRAHU! vykonnu graficku kartu v mojom PC od Nvidie,sla by rovno z okna !
Ale pravdepodobne je to este vo vyvoji.Nechame sa prekvapit HAVOKOM.
- 64bit Computing

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) Není to zmanipulovaný, PhysX běží jak přes grafickou kartu tak i přes procesor, akorát je CPU pro PhysX pomalej, tak nevykreslovali všechny fyzikální objekty(přesněji na obouch videjích jede PhysX, akorát na různý detaily).
2) Uvědom si že PhysX teprve teď ve hrách začíná, vývoj hry trvá 2 roky. EA nemá čas komplet předělávat hru, jenom kvůli fyzice, tak tam aspoň symbolicky lehce nacpali pár látek a částice. Někde začít musej, a neměj strach hratelná fyzika ve stylu "Red Faction" se do roka-dvou oběví, akorát sní musej od začátku(návrhu hry) počítat.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Osobne mi taky prislo, ze jakmile se na obrazovce objevi vetsi physx efekt, vyrazne to skubne. Ale pry je to tim, ze je video zpomalene, aby byl dobre videt rozdil. No kazdopadne hodnotit nemuzu, protoze Mirror's Edge vyjde az v lednu.
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky se mi zdá že to škube a nezdá se mi že by to bylo zpomalené pro lepší viditelnost efektů. Protože občas to škubne i na kartě s vyplým physx.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Grafické karty nvidia majú slabší výpočetný výkon ako konkurencia. Som zvedavý ako sa im bude počítať fyzika a aj náročná grafika na jednej karte. Výkon pôjde pravdepodobne do hajzlu.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2008 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neználkovi jako jsi ty promin mi ten přímněr nemá cenu vysvětlovat ža na nejnovějších kartach nvidia je čip PhysX přímo na pcb takže proto to karta bez problému zvladne a vážně nevím kde jsi sebral že karty nvidia mají slabší výkon podle mně jsou na tom stejno zaleží na modelu víš vono by to chtělo si něco o problematice grafik přečíst a nekafrat tady takový hovadiny
- neregistrovaný - Exspert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2008 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak asi sa dá použiť aj staršia geforce karta nato nie a hlavná karta môže byť aj ATi myslím že tak to bolo pred časom aj písané že PhysX pôjde na geforce karte a grafika na hocijakej inej karte, už mať len dosku s dvoma a viac PCI-E slotmi kde sa dajú dať tieto karty.
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2008 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Exspert: Nemáš pravdu, jediným dalším čipem krom GPU který je integrovaný na PCB je NVIO a ten nemá s PhysX nic společného. PhysX je na nVidia kartách zprovozněn pomocí CUDA rozhraní.
- Krteq

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2008 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Timhle marketingovem srovnavanim s konkurenci nvidii vubec neverim. Nvidia semhle nvidia tamhle a pak zjistite ze sa vam pri prilis vysoce teplote rozpada grafickej cip? Dekuji nechci i kdyby me ji dali free, prijit kuli nvidii vo vse? At jim Rambus nacpe payback v plny mire. To video neni vubec dukazatelni material tak nevim proc tady vsichni jasaji jak je to uzasny a k temu cukani? Musite byt moc blby aby jste vyhlaseni nvidii brali skutecne bez reserv, nejme kdyz si to video muzem pauzovat sami. Nechapu proc cuka i jako ze konkurencni video muze to klidne bejt tim ze obe ukazky jsou delane na jedne karte a jde jen o pribliznej display model ne ale o konkurenci. Kdyby Ati chtela klidne muze takhle oblbovat lidi take. U Ati se ale delat blbecky z jejich obdivovatelu mluvit neda. Tedy ne az v takovyhle norme.
- Tomas Gruge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2008 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sa nauc pisat tak ako ta stara mater ucili a potom sa hraj na cecha, HANBA TI, a k tomu sekaniu - boze moj drivre, drivre a zase drivre nemozte hned chciet od GPU vyrobcov ze budu mat odladene drivre na hru ktora ani nevisla, a k tomu ON/OFF Phsyx skor by som povedal ze ide o predvedenie toho ze bude jedno ci bude fyzika ON alebo OFF hra pobezi tak isto bez vplivu na hratelnost

- jutes

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2008 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted bych to rozhodně neřešil a v klidu bych si počkal až vyjde finální verze Mirror’s Edge. A potom pokud bude hra dobře optimalizovaná,může se začít testovat ten PhysX. . Bud to bude OK nebo to bude celé na ho.no ! I kdyby PhysX začali vývojáři použávat masově a [B]ATI[/B] ho od [B]nvidie[/B] nepřijala,nikdo neříká že Hawok je mrtví. . .
- petr polášek

Reklama
Reklama