Zpět na článek

Diskuze: EIZO FlexScan S2110W - 21 palců do práce i domácnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Preco grafici pouzivaju viac CRT a nie LCD?
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace CRT má blikavý obraz vyjádřený obnovovací frekvencí, naproti tomu má LCD obraz stálý natolik, že problematicky zobrazuje dynamické scény – reprezentováno délkou odezvy. Dalším problémem je že CRT září výrazně, škodlivě, zatímco LCD nedostatečně a problém tkví zejména v zobrazení černé. CRT má dále lepší cenu, zatímco LCD příznivější hloubku, s čímž souvisí i větší dosažitelná uhlopříčka – samozřejmě vykoupená nekřesťanským finančním obnosem. LCD ještě boduje stálou pozicí obrazu, ale plyne z toho problém nativního rozlišení související interpolace. Nelze obecně říci, který monitor je lepší, vítěze můžeš pasovat jen v konkrétním případě. Já mám CRT, protože s počítačem trávím v průměru cca. 2 hod. denně, preferuju uhlopříčku a měl jsem omezený finanční obnos, ruku v ruce s dostatkem místa na stole. Pořídil jsem 22" ultraflat trinitron, zapojil na BNC vstup, nastavil 1600x1200@100Hz a záležitost jako podání barev a odezvu nemusím řešit. Je to otázka osobních preferencí – já chtěl to nejlepší za nejmíň peněz.
- Brad Pitbull

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 5. 2006 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Celkem souhlasim, jeste ale pridam dva zapory pro CRT. Vetsi spotreba proudu a u vetsich uhlopricek hluk trafa. Mam take 21"CRT a prechodu na LCD davam rok, maximalne dva. (Jinak brachovi jsem kupoval novej 19" CRT Samsunga za 5 tisic, a byl jsem zklamanej, barvy nic moc, prebuzenej jas, asi se vyplati se jit radeji do repasu, pokud ma clovek cas doject osobe do obchodu a vse poradne vyzkouset - bohuzel bratr se repasu bal)
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Protoze sou to vetsinou Aplaci .. a vetsinou ty nejhorsi uzivatel na svete ...Co i ted tvrdej ze x86*64 Intel platforma je od Aple dokonalejsi , krasnejsi , ryhlejsi , vonavejsi nez ne od APLE... Tak prave pro to....
- samboush

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pretoze nemaji dost penez na profi Eizo LCD. Tak radeji koupi levnejsi CRT (nebo spis nejaky jejich sef to nakoupi).
- Nalim27

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Nalim27: Anebo. Ale sám vím, že koukat 8 hodin v práci do CRT monitoru není nic příjemného. Člověka pak bolej oči. Není nad LCD.
- alešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale stejně dát za LCD 27 500 Kč, to mi už přijde trochu moc.
- alešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 05:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Za tu cenu sa Ti photoshopista podakuje, ze je to take lacne LCD s takymi farbami. To nie je panel pre hracov, alebo na sledovanie filmov!
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam tento...
http://www.alzasoft.sk/19-lcd-acer-al1951ds-stribrny-silver-700:1-kontrast-400cd-m2-2ms-1280x1024-dvi-repro-tco99-d60339.htm

2ms odozva, a celkom prijatelna cena ;)
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nesouhlasim - tento LCD neni urcen pro hrace, kde se rychlejsi odezva vyrazne projevi - naopak segment, kde se nasazeni tohoto panelu ocekava zcela JISTE oceni jeho velici vyborne podani barev a velmi velke pozorovaci uhly - odezva je zde az na druhem miste... navic technologie S-PVA neni pro ultra rychle odezvy stavena
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 5. 2006 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @advanced BFU: Heh, hlavne ked samotny photoshop stoji to co ten panel... alebo adobe illstrator je este drahsi, ale myslim si, ze ked sa niekto tomu profesionalne venuje, tak si radsej za kvalitne vybavenie zaplati
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Avallach: no za ty penize bych si ja osobne poridili Fujitsu Siemens S20-1W - byl zde testovan... je sirokouhly coz je jista budoucnost panelu... klasicke formaty budou postupne vytlaceny, ma skvele podani barev, vynikajici pozorovaci uhly a slusnou odezvu... navic je cely z hliniku a umi i PIVOT
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kuchař: Noo, a tu mam jednu otazku, ked ma rozlisenie 1680 x 1050, tak ako na tom chodia hry? Nie su take "rozplizle"? Zachovava sa rovnaky pomer stran ako keby ma rozlisenie 1280 x 1024? No to by ma fakt moc zaujmalo... bo ja chcem kukat aj filmy, ale si chcem uzita aj Oblivion dajme tomu :)
A este k tomu Fujitsu LCD http://www.alzasoft.sk/20-1-lcd-fujitsu-siemens-scenicview-s20-1w-hlinik-aluminium-800:1-300cd-m2-8ms-1680x1050-repro-tco03-d58445.htm, okrem toho, ze je o 4 000 drahsi, ze ma 4krat pomalsiu odozvu, mensiu svietivost, na nic repraky, tak na nom naozaj nic uzasne nevidim.. este aj ta sirokouhlost je diskutabilna (ale ako som povedal vyssie, tak sa rad poucim;))

- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Avallach: takze zde je odkaz na test toho monitoru [U]http://www.pctuning.cz/fujitsu-siemens_s20-1w_aneb_20_za_babku.html[/U]

je sice nepatrne drazsi, ale ostatni parametry jsou bezesporu lepsi nez u toho Aceru ;-) v dnesni dobe neni technicky mozne udelat LCD tak aby melo odezvu 2ms v plnem prechodu - jedna se tedy o stredni tony nebo grey-to-grey a realna odezva se bude pohybovat kolem 8ms. pak uz tedy nevidim az takovy rozdil... navic podani barev se neda v zadnem pripade srovnavat - u aceru matrice TN a u fujitsu-siemens matrice MVA

ovsem zalezi na kazdem co zvoli
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Avallach: to Avallach:
... ty by si si měl přečist tyto 2 články:
[URL=http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4509&Itemid=47]1.článek[/URL]
[URL=http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4596&Itemid=47]2.článek[/URL]
- Michal Čepek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kuchař: Noo, tak uz som zas mudrejsi, bo som si precital tie dva clanky,.. tak som zistil, ze na graficku pracu sa nechystam, a na hry a na filmy je to najlepsie co moze byt.. Noo a ece by som zabudol, ze tam bolo pisane, ze na pracu v office mi staci hocijaky:) takze uplne najlepsia volba pre mna ;)
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Kuchař: No dobre, tak dajme tomu, ze podanie farieb ma lepsie,... ale mna najme zaujmala ta otazka, co som pisal vyssie :)
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Avallach: Netusim, jak ten FSC, ale muj philips stejny velikosti ma volitelne bud ponechani v puvodnim rozliseni, ktery do nej jde (a tedy vznikne obdelnik 4:3 s cernym okrajem... nebo to roztahnout (a 4:3 pekne hnusne rozplizne...)... a pak ma moznost zoom... tj. zvetsi jeden z rozmeru (vejsku, no (: ) na maximum, a zachova pomer stran ... takze je cernej pruh vpravo a vlevo. Je to ta otazka, co te zajima...?
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 5. 2006 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fang: Ano, diki moc, presne toto ma zaujmalo, lebo som si chcel kupit tiez sirokouhly monitor, ale prave z obavy pred tymto som sa rozhodol pre klasicke LCD
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Avallach: Pak neni zac... kazdopadne tahle funkce je neco, co bych si pro priste asi pri koupi nejak overil... I kdyz uznavam, ze jako nezkusenyho nakupciho lcd me ani nenapadlo, ze by to mohlo tak nejak fungovat, takze mi to udelalo o to vetsi radost (:
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V dnesni dobe tvrdit, ze CRT ma vernejsi podani barev je matouci a nepresne - obzvlaste toto LCD je jeasnym prikladem toho, ze i zde se da vytvorit tak kak kvalitni technologie, ktera se dokaze vyrovnat, ba dokonce predcit i ty nejprofesionalnejsi CRT monitory

Jediny zasadni duvod tedy muzeme hledat ve financich - avsak pokud bych ja osobne mel 8 hodin denne pracovat na CRT monitgoru tak nevim nevim jak bych tedka byl schopen psat recenze - ty penize si lide priplaceji rpave za komfort a za pohodli pri praci

a pokud se jedna o graficke studio, tak pevne verim, ze pro pohodli race grafika neni vydaj 27 500 v zadnem pripade zavratnou sumou
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, že dnešní LCD displeje se vyrovnají co do kvality barev CRT. Ale za jakou cenu? Pokud budeme LCD kupovat někam do firmy za firemní prachy, tak to asi nikoho nebude tlačit.
Ale pokud bych chtěl LCD domů a pokud možno s nejlepším podáním barev a tento typ má barvy dobré, tak nikdy nedám do panelu tolik peněz. Proto mi zbývá buď šáhnout po klasickám CRT anebo koupit panel do 10 000 Kč. Ovšem takový panel už bude na kříži s podáním barev. A nejen to. Mizerný kontrast a jas, špatná odezva.
Já jako obyčejný zákazník a potenciální kupec jsem neustále bombardován super akcemi všech obchodů, super-hyper marketů apod. Stačí se však pořádně kouknout na parametry a potvrdí se co si myslím. Dobrý kontrast a jas ale dlouhá odezva (někdy až 25ms).
- alešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud se spokojite s devatenacti palci, pak se slusny panel da uz za tech 10k poridit - neni to sice zadny zazrak ale pro beznou praci v domacnosti to stac, hry si an tom zahrajete a filmy se taky budou dat sledovat - je to ale vzdy jen a pouze o penezich a pomeru k vykonu
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,

po přečtení recenze jsem byl mírně řečeno rozčílen. Druhá kapitola (Ovládání a OSD) obsahuje kompletní výpis OSD menu. Tento výpis je na vlas stejný jako u mojí recenze ( http://www.svethardware.cz/art_doc-5BC95675ECD472B0C12571650077FCD4.html ). Vím že OSD je prostě OSD a nedá se tam vymýšlet či jinak nazvat položky, ale když jsou stejné položky, které jsou slovně okomentovány (např. "od 4000K do 9000K po 500K, 9300K, 9500K a 10000K" atd.) tak je to více než podezřelé. Navíc v recenzi máte screenshoty z ovládacího programu. Používáte formát PNG 24-bit, ale je zde použit dithering. Pokud zmenším svůj screenshot (gif s ditheringem) na vaší velikost, tak je naprosto shodný a jediný rozdíl je ve watermarku (bohužel jsem jej umístil tak, že není problém jej odstranit... tuto chybu již nikdy neudělám). Je pravda že toto je spíše domněnka a je to těžko prokazatelné
Recenze monitorů na tomto serveru jsou od doby co je píšete Vy až příliš podobné těm na Světhardware. Dokud jste jen kopírovali myšlenky a celkový "nádech" recenze, tak jsem to přecházel, ale tentokrát jste zašli až příliš daleko. Uvědomujete si, že se na všechny články psané na Světhardware (a u vás jistě také) se vztahuje autorský zákon?

Čtenáři si jistě udělají obrázek o tom jak jste "profesionální" a "poctivý".

Tento text jsem odeslal na tři mýsta: diskuze pod článkem, autoru článku a Jiřímu Kwolkovy
- Pavel Kovač

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no vidite pane Kovac, ja jsem zase "mirne receno" rozcilen tim, ze ani jedna z recenzi nezminuje to ze monitor bzuci-vrci-syci protoze ma 8 zarivek bezicich pri maximalnim jasu na 30%.

Nakoupili jsme nekolik LCD Eizo (vcetne jinak dokonale S2110) a vsechny jsme je vratili protoze zamestnanci s tim odmitali pracovat. Mozna by bylo dobry testovat to v tiche mistnosti s tichym PC namisto vykradani se navzajem.
- ZooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace L-997 ma trubek 6 a ani pri tichem pocitaci (misto HD jsem nechal jet jenom i-RAM) jsem nic neslysel.

Popravde receno jsem se s takovym problem zatim nesetkal...
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Osobně si myslím že toto téma pan Pavel Kovač rozvedl jen kvůli reklamy na SHW, aby si lidi po přečtení komentařů skočili na SHW to skutečně porovnat a přečíst si i jeho recenzi... Tím i SHW vydělá na počtu návštěv a z toho získává peníze z reklamy...
- AleXtreme

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Uvědomujete si pane Kovač, že to na co tady poukazujete je zcela mimo mísu?. Pokud bych měl naopak poukázat na opravdu okopírované věci já, tak bych se zaměřil třeba na metodiku a provedení recenzí grafických karet SHW. Nuž ale je mi to zcela a úplně jedno, naopak jsem rád, že se můj nápad např. se strukturou grafů uchytil. A "nevřískám" pod každým článkem o grafikách na SHW, že toto jsou moje grafy:).

P.S. Venku je pěkně. Doporučuji pivo či sodovku na nějaké té "záhradce" a zachovat klid.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A mně se zdá, že byste se měl blíže seznámit s ustanovením paragrafu 2, odstavec 6, zákona 121 / 2000 Sb.
- Pavel Kovač

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja se tu vsak bavim o zcela necem jinem. Zde je evidentni ze cast me recenze byla stylem CTRL+C a CTRL+V zkopirovana na vas magazin. Je sice pravda, ze tato cast je mene dulezita a ostatni text je original, ale rozsah neni tak dulezity. Me osobne by bohate stacilo kdyby se autor priznal zde v diskuzi ze cast s vypisem OSD zkopiroval a prislibil ze to jiz neudela. Neni to nic zavazneho (jak uz jsem psal ta cast textu by byla dosti podobna i kdyby ji psal on sam).

P.S. Nemusite mi rikat ze je venku pekne. Na to mi staci se kouknout z okna :-)
- Pavel Kovač

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobrý den

Je mi líto, že to vidíte zrovna takto. Určite nikdo nemá zájem na kopírování recenzí a navíc když už svou recenzi píši, tak jistě mám například daný ovládací program nainstalovaný a screenshoty si opravdu není pomocí HyperSnapu problém udělat - navíc když už screenshot musím udělat, tak nevím, čím bych si ulehčil práci, když by to bylo z Vašeho obrázku a ne přímo z programu. Je možné, že mě do jsté míry Váš článek ovlivnil, neboť jsem jej samozřejmě četl a jelikož vyšel dříve, než já jsem vůbec svou recenzi začal psát, tak ve mě mohl zanechat jistý dojem, který výslednou hodnotu ovlivnil.

Co se podobnosti týče, tak musím opravdu přiznat, že náplň a způsob je poněkud podobný avšak zkuste si uvědomit, že se pořád jedná o stejný typ výrobku a jeho recenzi je velmi obtížné provést zcela odlišným způsobem, který by se alespoň v několika směrech nepodobal - navíc když k tomu přidáme fakt, že se jedná o zcela identické panely. Navíc se naše recenze odlišují tím, že my stále používáme metodu pomocí fotografování a Vy již používáte testování pomocí optické sondy a osciloskopu.

Nechci na nikoho tímto textem útočit nebo se někoho dotknout, ale nemyslím si, že kdokoliv z nás by se snažil svou práci pouze kopírovat a nevkládat do ní svou práci, čas a úsili, které při psaní článku a provádění kompletních testů jistě není malé.

S pozdravem

Martin Kuchař

PS: stejně jako Vy odesílám tento text na stejná místa aby mohli všichni posoudit názor obou stran
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vážený pane Kuchař,

přestože původ obrázků, které jsou součástí Vašeho díla, může být sporný, je
dle mého názoru zcela nezpochybnitelné, že část textu v kapitole "Ovládání a
OSD" byla převzata z mého článku a to bez mého výslovného svolení. Protože
jste do nynějšího okamžiku tuto spornou pasáž neodstranil, nezbývá mi než
Vás informovat o možných právních následcích vyplývajících z Vašeho jednání.
Rád bych Vás proto upozornil na ustanovení § 11, odstavec 3, zákona 121/2000
Sb., který dává jasně najevo, že právo na zásah do díla, za který lze
okopírování jeho části považovat, náleží jeho autorovi, tj. mně. Dále bych
Vás rád upozornil na § 12, který mi přisuzuje právo dílo užít. Použitím mnou
napsaného textu jste takto zasáhl do mých autorských práv a porušil jste
zákony České republiky.

Vyzývám Vás tímto, abyste do zítřejšího dne 12:00 středoevropského letního
času zmíněný text odstranil a abyste se mi veřejně omluvil. Pokud tak
neučiníte, budu nucen řešit tento spor právní cestou.

S pozdravem,

Pavel Kovač
- Pavel Kovač

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pavel Kovač: jen tak zkusmo jsem si ulozil zminovane screeny, v paintshopu je dal na negativ a priblizil si je na 500% ...hadejte co je v pravem dolnim rohu? fragmenty po lammersky odmazanem logu, ktere by po sobe nikdy PNG komprese na jednolitem podkladu nenechala...ostatne to se dalo cekat u cloveka, ktery takhle vykrada cizi recenze. MYSLIM ZE VEREJNA OMLUVA A DISTANCOVANI SE PCtuningu OD AUTORA BY BYLO OPRAVDU NA MISTE. Jsem zvedavy jak dlouho zminovane screeny na PCtuningu vydrzi :)
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @eXp10it: Mrknul jsem se na to taky a nic jsem nenasel. Ze by to bud nekdo uz zmenil a nebo tam nic nebylo ani pred tim ?
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja bych vám spíš doporučil, zkuste jít na m[B]í[/B]sto, kde Vás pořádně naučí český jazyk... Napsat místo s tvrdým Y je značně neprofesionální.
- 0x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo děláte "cenové přehledy" které jsou jenom okopírovanými ceníky?!

Uživatele to z větší části vůbec nezajímá, protože si naprosto stejné věci mohou zjistit jinde a rychleji.

Osobně se již delší dobu těším na recenzi nějakého hráčského 19 palcového monitoru, např. Acer AL1951Ds - LCD 19 /// Acer AL1951Cs - LCD 19

Věřim, že o recenzi takovéhoto monitoru za "normální" cenu 10-12k bude mnohem větší zájem než 3tí recenzi monitoru za 30K.

Předem děkuji za uvážení.
- Prolamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Rád bych podotkl, že do Cenových přehledů nekopíruji ceníky, ale položky vybírám z deseti katalogů a názvy zanechávám stejné, aby si čtenář mohl produkt vygooglovat, když nemohu uvádět, odkud ten produkt je (resp. proč dělat zdarma skrytou reklamu).

Omlouvám se tímto Martinu Kuchařovi, že jsem OT v jeho diskusi.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud zabrouzdate zpet ve vypisu recenzi tak se v posledni dobe objevovalo i hodne monitoru z levnejsiho segmentu - tyto posledni monitory jsou zde z toho duvodu, ze se jedna o atraktivni kousky a mnoho ctenaru jiste uvita nejaky pohled do vyssiho segmentu a seznami se s tim, jak to vypada, kdyz si poridite opravdu drahy a kvalitni panel.

Pokusime se ale vyhovet i te casti ctenaru, ktera touzi po typicky "hracskem" displeji s velmi rychlou odezvou :)
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano ale to jsou poněkud starší modely .) tyhlety jsou zbrusu nové odezvy 2ms bez crystalbrite a 4ms s crystalbrite právě by mě dost zajímal ten rozdíl na tyhlety monitory jsem totiž zatím slyšel jen samou chválu, recenzi jsem bohužel nenalezl žádnou.

Ano za ty recenze levnějších monitorů jsem vděčný bohužel vše co má odezvů 6ms+ je na opravdové hraní nevhodné. Ale zase bych si nechtěl koupit monitor s odezvou 2ms a o 100% horšimi barvami než monitor s 4ms a podobně .)

Pak jde samozřejmě o interpolaci obrazu protože takový CS se v 1280x1024 hraje poněkud špatně ,)

- Prolamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Prolamer: Konretne Ds mam, a nestazujem si, farby su v poriadku, odozva je super, a to ze ma lesklu obrazovku vobec nie je badat.. a stoji tych 12k a nie 27,5k ;)
- Avallach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opakování matka moudrosti, že? Tedy na LCD panely EIZO je záruka 5 let nebo 30.000 hodin provozu, nikoliv mrzkých 24 měsíců.
- Ritchie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tímto komentářem bych se chtěl veřejně omluvit panu Pavlu Kováčovi za zkopírování několika částí z jeho článku, který vyšel dne 11.5.2006 na serveru www.svethardware.cz

Byly použity výše zmíněné pasáže, které byly vzaty z článku pana Pavla Kováče a vloženy do tohoto článku, který je recenzí na monitor stejné značky i typu.

Za tuto skutečnost se tedy ještě jednou hluboce OMLOUVÁM a navíc slibuji, že se podbné přestupky proti mravnosti i profesionalitě v budoucnosti nebudou v jakékoliv podobě opakovat

Doufám, že i přes vážnost tohoto problému nebude narušen běh žádné z redakci ať už www.svethradware.cz tak i www.pctuning.cz a že čtenáři zůstanou svým redaktorům věrní.
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace super...pctuning i svethardware mam moc rad :) a btw se musim priznat ze nez jsem prozkoumal ty obrazky tak jsem nadrzoval PCtuningu :)
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 01:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Autor bude potrestan..nebude mu sice utata ruka nebo hlava, ale bude to exemplarni, at se to v budoucnu neopakuje:).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, dnes jsem se chtěl podívat jak se vyvrbil problém s autorskými právy a hle, celý včeřejčí chat byl dokonale zredukován. :-( Nikde tady nevidím stížnost pana Kováče z www.svethardware.com na neoprávněné užití části jeho recenze. Odstranění této části diskuze není zcela v souladu s principy morálky. :-(((
- master_blaster

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.eizo.com/products/lcd/s2410w_s2110wsp/index.asp
treba sa do toho viacej opriet :)
- Jaromir Hawner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CRT grafici používají kvůli věrnějšímu podání barev, existují však panely které jsou v podání barev téměř srovnatelné, jako je třeba tento, nebo některé penaly od Apple, ty jsou však mnohem dražší než srovnatelné CRT. Proto stále ve studiích převažuje CRT.
- Ondrej Kusak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já blázen navrhl odměnu. A ono je to napůl. Kam se to ten svět řítí!
- alešek

Reklama
Reklama