Zpět na článek

Diskuze: Extrémní ladění netbooku - Asus N10J

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tomas1978
tomas1978
Level 1 Level 1
2. 6. 2009 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem novým majitelem tohoto stroje. Chtěl bych zvýšit jeho výkon. Četl jsem mnoho návodů, jak zvýšit výkon tohoto notebooku ​(např. na PC Tuning​), ale před tím, než to udělám, rád bych se zeptal někoho na pár otázek.
Chci použít utilitu SetFSB. Když nastavím clock generator na ICS9LPR310BGLF a stisknu tlačítko SetFSB, tak se mi zpřístupní pouze horní táhlo a dolní zůstane nepřístupné. U horního táhla je hodnota 399​/760 a u dolního táhla je šipka zcela vlevo, takže tam není žádná hodnota ​(na obrázcích např na PC Tuning je tam hodnota 47​/95​). Nevíte někdo, v čem by mohl být problém?
Druhá otázka se týká využití softwaru CPU​-Z. Co znamená na záložce ​"Memory​" pojem DRAM Frequency? Na mém notebooku je tak stále okolo 266 MHu, ale na obrázcích podobných notebooků jsou tam daleko vyšší čísla.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 6. 2009 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím všechny,

mám netbook Acer Aspire One s Atomem N280 a chtěl bych ho taky trochu poškádlit. Bohužel ale nevím, jak zjistit hodnotu pro Clock Generator. Snažil sem se hledat na netu a nenašel jsem. Mohli by jste mi pomoci??
A ještě bych se rád zeptal, sice to moc nepomůže, ale já si rád hraju se vším: dá se něčím nebo nějak taktovat ta integrovaná NEgrafika 950 od Intelu?
Díky moc všem

tomas1978
tomas1978
Level 1 Level 1
7. 6. 2009 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jede vám paměť na 533 nebo 667 MHz? Mě jede jen na 533 MHz. Na zahradičním fóru věnovaném N10 http:​/​/www.n10user.com se všude hovoří o 667 MHz, ve screenshotech z CPU​-Z ​(před přetaktováním​) mají všude 667 MHz. Jde mi o stav před přetaktováním. Nevíte někdo, proč?

jeenik
jeenik
Level 1 Level 1
26. 6. 2009 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám tentýž problém - jak je v jednom příspěvku: Když nastavím clock generator na ICS9LPR310BGLF a stisknu tlačítko SetFSB, tak se mi zpřístupní pouze horní táhlo a dolní zůstane nepřístupné. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém?
mám verzi ASUSe s win XP a pouze jsem rozšířil RAM na 2GB (800Mhz)...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na taktování je lepší utilitka EEEctl. na 701 umi i zvedat napetí cpu. možna to umi i na atomovych netboocích.s upravou napetí jede muj celeron v eee stabilně na 990mhz
- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle bych si to představoval. Jsem už několik let (tuším od 2003) pravidelným čtenářem a tyhle články jsou opravdu PCTUNING!
- Luke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace totalne absolutne naprostej souhlas, tohle je prece to proc clovek cte pctuning.. ze vysla padesata stejna usporna geforce si muzu precist na novinkach.cz pomalu :P
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborny clanok. Takto by to malo vyzerat. Dufam ze takychto tunningovych clankov bude viac. Inac o spotrebe sa dalo popisat viac, najme rozdiely vo vydrzi pred a po OC. Ale aj tak super!
- ochab

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neni nominalni/standardni frekvence sbernice PCI 33(/66)MHz? mozna proto pak nejede LAN...daemon tools uz pro W7 jsou...pekny clanek, co udela po pretaktovani teplota a baterka? diky
- kuba hajek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace daemon tools jsem pro W7 nenasel. Mohl bych poprosit o link?

Co se tyce frekvence PCI, tak kdyz mrknete do SetFSB na to modre pole, tak tam jsou frekvence vypsane. Posledni je prave PCI a ja ho zvysenim z 47 na 48 pretaktuji z 33 na 33,4 MHz.

Teploty stoupnou po pretaktovani jen v radu par stupnu, ty komponenty skoro nic nezerou.

Vydrz baterky po pretaktovani procesoru (grafika ma pri odpojeni zdroje snizene napeti, takze ji na plne takty nedostanete) o neco klesne, ale neni to tak strasne. Se zapnout GeForce jsem mel misto 3 hodin nejakych 2,5.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.disc-tools.com/download/daemon

DAEMON Tools Lite v4.30.4 32/64 Bits (with SPTD 1.58)
What's new:
- Windows 7 beta supporting (SPTD 1.58);

tema cislama sorry, ja myslel, ze udana hodnota 47-48 je uz v MHz :-) samotny program neznam, jen me to tak trklo...

za baterku diky
- kuba hajek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taktovanie GPU pameti je limitovane len artfaktami alebo aj teplotami? Vacsina sa da merat len teplota jadra.
- Fonzzy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace artefakty. Ty se zacaly objevovat pri taktu pameti nad 540 MHz. Jadro jsem nad 620 nezkousel, ale pravdepodobne by to zvladlo. Jenze jak pisu v clanku. Ono to nema smysl, protoze vypocetni vykon GPU brzdi procesor.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevi nekdo o utilitce pro popohnani notebookove Ati 3650?
- Fofrer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím souhlasit, tohle je článek který sem rozhodně patří. Takových to článků jen více...
- Mafin Phoenix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super článek, konečně nějaké to pořádné počtení! A ta kráska na obrazovce toho netbooku je taky luxusní:)
- Robert Harazim

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hezký článek, akorát to srovnání výkonu před/po OC mi přijde dost nepřehledný, starý zlatý sloupcový grafy.
U her srovnání není vůbec, dá se dohledat z recenze, ale moc pohodlný to není.

Ale jinak palec nahoru.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozhodne nesouhlasim s autorem ze testovat pameti jde pres memtest86..ten totiz nejde spoustet jako program ve widlich ale musi se vypalit jeho image na CD nebo nahrat na floppynu..takze sice si muzete otestovat pameti ale ne v pretaktovanym stavu..kdyz totiz nastavite FSB na pozadovanou pretaktovanou hodnotu a date restart OS tak nastaveni se zrusi..a nastaveni se zrusi i kdyz pocitac probudite z hybernace..vysvetleni je jednoduchy pri zapnuti/restartu to znova prenastavi BIOS na default hodnoty..ja pameti pri pretaktovani testuju pres Prime95 nebo Orthos..ty totiz pri testovani pouzijou skoro vsechnu volnou RAM coz chybu urcite odhali..navic se testuje i procik..jo a oficialni stranka SetFSB je na http://www13.plala.or.jp/setfsb/
jinak clanek dobrej, ozivil tu nudu kdy se porad testujou jen grafiky...
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Atitool na win7 bezi staci spoustet v administratorskem rezimu ;-)
- OneB1t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dělám vše tak jak autor píše a stáhl jsem si na základě odkazu v článku výše uvedený program na přetaktování procesoru. Stáhl se mě ale ve verzi 2.2.105.78 a tam není aktivní "táhlo" nalevo od Set FSB, takže nemůžu měnit hodnoty(ty také nejsou vidět)jak tam má autor článku uvedeno 47/95. Co s tím? Je důležité měnit po zvýšení frekvence na 590/760 i tyto hodnoty? Promiňte jsem lajk a tak pouze experimentuji v rámci možností.
- František Lojzík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stáhl jsem si ATItools jak je v článku uveden odkaz. to je verzi 0.26. Mám tam pouze 2 jezdce(o nějakých táhlech kde je napsáno 2d, 3d tam není ani zmínka) a při jakékoliv manipulaci s nimi mě to hodí tabulku, že tato verze windows není podporována. Navíc všude mám hodnoty 0 tak je jasné, že tento program tuto grafickou kartu ani nerozpoznal, takže bud si z nás autor článku dělá srandu, nebo by bylo dobré více rozepsat jak a co nastavit v prográmcích tak, jak vypadají na fotkách od autora.
- František Lojzík

Helmich Jiří
Helmich Jiří
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ABCD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helmich Jiří tenhle netbook mam, sice set fsb pouzivam uz delsi dobu, ale tohle je dotazene "do konce"... takovy detail zkousel jsem i procesor podtaktovat, ale po nastaveni FSB vetsinou do chvilky ntb vytuhne se svitici ledkou prace disku a pomuze jen dlouhe drzeni tlacitka power do vypnuti, ze by problem radice disku? pritom jsem se snazil o "standartni" FSB (100, 83, 66 Mhz)
- LOVIT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2009 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkný článek. A i když nejsem fanda onich slečen, které jsou neustále v recenzích různých notebooků, tak tahle se povedla... Holt krásnému zadečku neodolám.
- Wakizashi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímalo by mě, jak se změnily teploty, nikde jsem nenašel ani zmínku...jinak pěknej článek
- sensistar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebyl by link na ten 11" mod? tenhle notes se mi celkem zamlouvá (má jak vga tak hdmi a utáhne HD) ale ten mega rámeček dyspleje je hnus, kdybych si tam narval něco větršího tak to beru!
- gigik

nitmar
nitmar
Level 1 Level 1
2. 10. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ahoj já jsem zkoušel to wideo na W7 a jede mi to bez problémů i na té slabší grafice.
V XP mi to běhalo sekaně - asi kodek.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 5. 2009 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda N10J zvládne bez trhání obrazu, desynchronizace zvuku přehrát Youtube HD videa?

Např. toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=gYEfStTLhEw

Díky za info.
- tie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 5. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ahoj, zkousel sem to video z odkazu na zakladnim taktu --- celkem dost trhany ve full screenu s gf9300, pak sem pretocil cpu na 2030 Mhz a video porad trhane, ale uz na hrane koukatelnosti, ikdyz srovnavaci prehravani na desktopu bylo jine kafe... :(
- LOVIT

jindros
jindros
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

díky za tip na dotykový displej pro MSI Wind, ten mám totiž objednanej a uvažuju, že si ten panel dokoupím. Jen zatím nevím, jak ovládání dotekem funguje v různých programech. Pouze ve Win7 ta podpora je, co jsem četl.

slatored
slatored
Level 1 Level 1
4. 8. 2010 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povedlo se mi nastavit frekvenci stejně jako v příspěvku. Kontrola proběhla také v pořádku,ale po vypnutí NTBku zase naběhl v původní frekvenci 1596 MHz.
Ptám se tedy, jak to pls uložit?
dík předem jj

Reklama
Reklama