Zpět na článek

Diskuze: Far Cry Primal – rozbor hry a nastavení detailů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tipi
Tipi
Level 23 Level 23
2. 3. 2016 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V poslednej dobe mám veľmi často dojem, že vyššie detaily neznamenajú aj vyššiu vizuálnu kvalitu. Áno, vidím rozdiel medzi nastavením high a low - vidím, že to je iné, ale často neviem jednoznačne určiť ktorá snímka zodpovedá nastaveniu LOW a ktorá HIGH (ultra atď), bez toho aby som si pozrel popis. Samozrejme nie je to tak v každom nastavení (napr. textúry na low vyzerajú naozaj strašne). Ale konkrétne u tejto hry, mne osobne prídu napr. tiene na low reálnejšie a krajšie než na ultra. Ale celkovo sa často neviem rozhodnúť či nastavenie high je naozaj vizuálne kvalitnejšie než low.

malyleo
malyleo
Level 1 Level 1
8. 3. 2016 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tipi Ano, mas pravdu. Pri tych Ultra tienoch to vyzera akokeby sa hra odohravala skor na mesiaci kde su tiene dokonale ostre. Tu na zemi to tak nie je a tak mi paradoxne realistickejsie pripadali low nastavenia. Teda aspon podla screenshotov, hru som este nevidel. Mozno ze ma niekedy vecer z nudy osvieti a kupim si ju.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tipi Vyšší detajly často znamenaj horší kvalitu, protože nastavení všechno na HIGH zapne motion blur, DoF, často taky FXAA a další věci který požitek ze hry a grafiky snižujou a přesto jsou braný jako "HIGH". Doufam že rozmach VR donutí konečně vývojáře přestat používát rozmazávací efekty, už mi to fakt leze krkem jak je každá hra rozmazaná.

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 V každé hře se to dá vypnout...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
8. 3. 2016 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @madpavel: Opravdu? A co třeba Dying Light? :roll:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
8. 3. 2016 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @abubaga: mam na mysli chromatickou vadu obrazu která mi ve hrách opravdu vadí, zvlášť když je tak silná jako v DL a nejde vypnout

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 3. 2016 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tipi Zrovna jsem to chtěl napsat taky. Zrovna u těch stínů to bije přímo do očí. Každopádně podobné benchmarky stejně nehraju, i když bohužel třeba optimalizaci CS:GO zprasili tak, že se budu muset poohlédnout po nějaké GTX950 a přetaktovat na úroveň 960, aby byl nějaký výkon jaksepatří zadarmíko.

radekmat
radekmat
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tipi Ano je to tak. Dobrej tip na článek nebo zamyšlení. Která hra vypadá vizuálně-technologicky nejvyvinutěji ve světě lesku a třpytek. A která hra vypadá nejlépe v "matném" světě s ohledem na uvěřitelnost při srovnání s realitu.

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekmat jak se říká, někdy je méně více

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekmat @obelix: Asi tak bych se chtěl vyjádřit k té přesycené barevné paletě.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekmat @Xcute: Ony ty obskurni barvy puvodne byly reakci na pouzivani TN LCD monitoru. Jenze vydavatele nepochopili, ze tyhle ksunty uz dneska pouziva malokdo a ze s IPS / VA to vypada hnusne. (A na CRT samozrejme taky. ;o) )

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou nepodporou antialiasingu mě dnešní hry pěkně štvou, před 10 lety bych tomu nevěřil kdyby mi někdo řekl že v roce 2016 nebudou hry podporovat reálnej HW antialiasing ale jenom rozmazávací post processingy.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Ale potěšila mě zmínka o tom že hra netrpí na input lag, na to jsem hodně citlivej a hry kde je silnej input lag prostě odmítam hrát, natož kupovat. V tomhle směru se to poslední rok, dva lepší. Ty input lagový masakry jako byl třeba Crysis 3 a jiný hry z tý dobu už nás snad znova nečekaj.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 a konečně jde v ňáký hře nastavit pořádnej FOV bez tweakování, z toho mam radost

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
3. 3. 2016 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, hra neladena jednym vyrobcom gpu(tj. ziadne kurvitka), a hned mame zaujimave vysledky
http://cdn.techfrag.com/wp-content/uploads/2016/03/Far-Cry-Primal-benchmarks-AMD-vs-Nvidia-1.png

http://cdn.techfrag.com/wp-content/uploads/2016/03/Far-Cry-Primal-benchmarks-AMD-vs-Nvidia-3.png

http://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Ftpucdn.com%2Freviews%2FPerformance_Analysis%2FFar_Cry_Primal%2Fimages%2F2560_1440.png&key=WjrXS7XRQOE41oq9gVlycA&w=800&h=610

http://tpucdn.com/reviews/Performance_Analysis/Far_Cry_Primal/images/3840_2160.png

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
5. 3. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Priznávam sa , naozaj nevidím rozdiel medzi Ultra a low na screenshotoch v tomto článku , len tie tiene na low vyzerajú lepšie ako na ultra :roll:

Reklama
Reklama