Zpět na článek

Diskuze: G.Skill F1 - 2x1GB paměti pro náročné

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V nazve:"G.Skill F1 - 2x512MB paměti pro náročné"
na konci v texte:" ... jednu z nejlevnějších 2x 1GB pamětí"
- bxm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chybicka se vloudila, to se stava.. Ale ty RAMky jsou bezesporu dost dobre! At se natre dalsim vyrobcum prdel, my mame konkurenci radi!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na svoji cenu hodně dobré paměti, výkon podobný jako Corsair XMS, ale cena o 20-30% nižší a hlavně nemají ten obrovský blikající heatspreader, kvůli němuž není možné instalovat polovinu chladičů CPU..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Udelejte test v nejake hre
2. Pak pocitac osadte OEM pametmi
3. Cenovy rozdil mezi OEM a temito pametmi vrazte do procesoru a GPU
4. Udelejte stejny test jako v bodu 1

A ve finale clovek zjisti, jak zbytecne je tyhlety drahe pameti kupovat.
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [B]U OEM pamětí je větší riziko modré obrazovky než u značkových. A je zvýšená nestabilita počítače. [/B]
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Rozdíl drahých a levných pamětí bude 2-5FPS, zatímco rozdíl drahé a levné grafiky třeba 20-40FPS. To je fakt. Drahé paměti ale stále mají smysl pro ty, co na to mají... Někdo jezdí Fabií, někdo Mercedesem...
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To neni jako Fabie a Mercedes. Mercedes jede mnohem rychleji a je mnohem luxusnejsi a pohodlnejsi. Jizdu s Mercedesem si proste vic uzijes. Kdyz budes mit spickovy pameti, tak je zavres do bedny a vysledek bude uplne stejny jako s obycejnymi pametmi. Pouze clovek co nevi co s penezi, popripade chce ukazat ze na to proste ma, si koupi spickovy pameti. Podle me ani ti overclockeri si je nekoupi, jelikoz jejich cilem je dostat vykon za nizkou cenu, respektive zadarmo:) Proste zatim jsem neslysel jediny padny duvod proc bych mel kupovat set Corsairu za 10000. A az ho uslysim tak si ho treba koupim...
- Ondřej Chlada

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondřej Chlada: Tak je pravda, ze tyhlety znackove drahe pameti kdyz si clovek koupi, tak ma treba u nekterych jistotu, ze jsou testovane a zrejme nebudou obsahovat spatne pametove bunky. Nebo si na strankach vyrobce desky najde, ze jsou certifikovane pro ten motherboard, ktery clovek ma. To jsou urcite vyhody, ktere OEM nemivaji; porad ale nekompenzuji tu cenu.
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Moas: Tak v tom pripade je nejlepsi koupit neco jako Kingmaxy, pretaktovat nejdou, jenze maj dozivotni zaruku a stojej jen o trochu vic.
Pokud poridim novou RAM, uz zasadne se na ni vrhnu memtestem. Neni nic horsiho nez nepredvidatelny pady systemu na rozlicny chybovy hlasky v naprosto necekanejch chvilich.
- JoHnY2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, mas pravdu, vysledky drahych vs levnych pameti jsou v aplikacich a hrach zanedbatelne. Drahe pameti si kupujes hlavne proto abys je mohl pretaktovat, a nebo mit treba 5-2-2-2@200MHz.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a k comu to je mat ich pretaktovane ked sami vidite ze rozdiel medzi 400 a 600DDR je miminalny az zanedbatelny?
- t0m4s3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechteli byste testovat naprikliad sviznost her?
Nebo zrychleni nekolik aplikaci najednou diky vysimu poctu ram?
Koukat na pekny cisilka ,kde zjistim akorat ze moje ramka je o 1% pomalejsi a stoji 2x vic je docela nesmyslné.
Zkuste napriklad vzit program fraps..dat hru na co nejvysi detaily ( aby byla vetsi propustnost) a testovat "stabilitu " fps.
Pred lety sem dal na to ze
256 400mhz ram > 512 266mhz ,jen diky rychlosti..ale opak je pravdou..

Zaverem,testujte minimalni fps.. pripadne lagy ve hrach.Testy vam budu klidne delat sam,kdyz mi poslete Hw.

S pozdravem kennasek
- Petr Filo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Nezapominejme ze se zde bavime o 2x1GB a ne obecne o pameti.
2. Nikdo nikoho nenuti kupovat drahe pameti, to at si kazdy uvazi sam, podle penez i moznosti systemu.
3. Ale je jasne ze kdyz si nekdo koupi drahou-vykonou grafiku a procesor, tak nebude setrit ani na pameti, kazdy FPS navic se pocita, a u high end systemu dvounasob.
4. Takove drahe pameti jsou urceny pro "enthusiast"- nadsence, kteri chteji svuj hardware dostat nad hranici moznosti a tim vyzdimat ze systemu maximum, i kdyz je to jen par FPS navic, nebudes preci kupovat k 7900GTX nebo X1900XTX pamet OEM za 3000.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

drahe pamate su podla mna zbytocna investicia, je to skor o dobrom pocite... najlepsie je kupit nieco strednej triedy, napr. A-DATA 500, nie su drahe a vykon je solidny...
- Erik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to tady v ty diskuzi melete, k cemu tyhle pameti?
Tak asi kdyz chci taktovat procesor tak se mne zveda i takt pameti ne? To je duvod proc potrebuji pameti, ktere stabilne behaji na treba 500MHz, coz treba u meho northwooda odpovida pretaktovani z 2,4 na 3,0GHz... takhle pretaktovany procesor se v kombinaci s GeForce 6800GT hodne projevy! Ale s pametma OEM 400MHz si ten procesor moc nepretaktuju, kdyz nekde na 420MHz konci a pri pouziti delicky v kombinaci s dual channelem to umira taky...
- Atronoss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To uz je ale problem desky, ze nema dobre delicky...
Ja mam pretaktovany Opteron 144 1,8 na 2,8
FSB 311 a delicku pameti tak, ze jedou na 200 :) Mam obycejne 2xSamsungy 512mb CL3 DDR400.
- JnZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jasne. Ja dam na svojom semprone2800 325*8 a by som chcel vidiet tie pamete co by dali ddr650 a hodili sa cenovo k mojmu sempronu. Taketo pamete nie su pre overclockerov ale pre OCsnobov
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na těchto stránkách tyto paměti testovali také, ale výsledky dosažených hodnot jsou úplně jiné, řekl bych, že podstatně lepší a poměti typu OCZ a Corsair jsou více za nimi. http://www.techpowerup.com/reviews/GSkill/4000-2GBHZ/2,
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.techpowerup.com/reviews/GSkill/4000-2GBHZ
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A kdepak vidis jine vysledky? Pameti Corsair v tom testu na techpowerup nejsou vubec a OCZ tam jsou ale jsou to uplne jine typy a jsou mimochodem o dost lepsi, tvuj prispevek je absolutne bezpredmetny a zbytecny.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Staci si pozorne prostudovat cely clanek a zjistis, ze hodnoty tebou merene se o dost lisi, napr. pri frekvenci 500 MHz je hodnota v everestu pri cteni 6443, pri zapisu 2311, ale na techpowerup je ve stejnem programu a na stejne frekvenci namerena hodnota pri cteni 6951, pri zapisu 2524. A pri frekvenci 550 HMz je hodnata pri cteni 7729, pri zapisu 2790 a to bez zvedani napeti, tedy 2.6V, coz je dost slusne. A to jsou hodnoty namerene na horsi sestave nez mas ty. Kdyby jsi si porozne precetl muj prispevek, tak jsem nesrovnaval hodnoty u pameti na techpowerup, ale pemeti OCZ a Corsaire, ktere jste testovali na pctuningu. Jen me zajima, jak to ze jsou tak rozdilne vysledky? Ja ty pameti vlastnim, ale me vysledne hodnoty se spise blizi nebo jsou totozne s hodnotami na techpowerup nez s temito. A to mam taky horsi sestevu. Nechci nikoho urazet, jen by me zajimalo, jak je mozne, ze tve namerene hodnoty se o dost lisi?
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jirka: Promin ale zalezi na procesoru a jeho rychlosti, take zalezi na BIOsu a podobne, nedaji se porovnavat testy "Podobnych sestav" sakra to je jak nebe a dudy...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: S tím souhlasim, ze zalezi na procesoru, biosu a jinych faktorech. Ale tva sestava je temer dokonala, tedy mas v ni ty nejlepsi komponenty. Jen me zarazi, ze na horsich sestavach jsou vysledky lepsi a to o dost velka cisla. S tim se neda nic delat, kazde mereni je jine, v tom mas pravdu. Jinak tvuj test se mi libil
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jirka: ale ak si si vsimol ze ne tej stranke to testovali na winchestry, ktore maju iny pamatovy radic, venice o opterony mavaju nemej bodov v zapise a citani v evereste, to je proste fakt a nic s tim nespravis, takze to vazne neporovnavaj. Inak idem teiz kupit tieto pamete.
- kvoco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2006 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dotaz, nepsatří to sem, já vím,ale sleduji tento veb pomerne kratký čas a tak nevím kde jinde se ptát.
Můj problém spočívá v tom že má sestava je již trochu zastaralá ( AMD Athlon XP 2500+ Barnot, ATI Radeon 9100, 256MB ddr 333 ram) a chtěl bych pořídit novou, a tak se chci zeptat těch kteří tomu trochu rozumí. Mám do toho jít teď ? podle toho co jsem četl tak se nacházíme na nějakým jakýmsi tom přelomu, mají vyjít Vista = direct x 10, nastupuje BTX formát atd. A tak bych se chtěl zeptat: Mám čekat ( jak dlouho cca ? nebo po jaké očekávané udělosti) , nebo si koupit sestavu ted, a ten mnou smyšlený "zlom" je opravdu jen má stupidní dedukce ?

a tedy abych nebyl uplně z jiného kraje, dle mého je přecejenom lepší koupit radši střední vyžší třídu, jak se tu kdosi zminoval o Kingmax(ech). Jakási taká záruka kvality a zkušeností s těmito výrobky tam je a není to zase sada modulů za 10 K ... předem děkuji za reakce ... klidně mi pisněte na maila, nevím jak je to tu s OT příspěvky, třeba mě smažete :-)
- Filip Kácel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cakat mozes vecne... Ked ti nestaci to co mas, tak si kup novu zostavu a ked ti to este staci, tak pockaj. Ty sa rozhodni
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám 2x 512 MB Kingston dohromady za necelých 3800,- (2 roky staré) a nemůžu si stěžovat, systém je maximálně stabilní, paměti poměrně rychlé. A jak tak pročítám testy tady na PcT, tak špičkové paměti jsou neadekvátně drahé v poměru cena/výkon (případně stabilita).
- Jakub Crha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Next sentence is the gibberish:"Jak je vidět ze screenu programu CPUz, časování pamětí není rozpoznáno správně, ovšem BIOSem bylo nastaveno dobře, asi se jedná o chybu programu CPUz." CPUz zobrazuje zcela korektně, protože autor, jak vidno z fotografie, zmáčkl tlačítko SPD. Aktuální nastavení pamětí najde pan autor po zmáčknutí tlačítka Memory.
- Mike Pike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 3. 2006 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co to meles za hlouposti, ja chtel z CPUz precist SPD chipu, coz je 8-4-4-3, BIOS precetl SPD spravne, ale CPUz precetl SPD spatne jako 10-5-5-3, takze priste nejdrive premyslej, nez neco napises.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 3. 2006 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zbytečně se nečerti. Na štitku je skutečně SPD 8-4-4-3. Jen by mě zajímalo, kde jsi v BIOSu odečetl timing pamětí by SPD, když taková možnost v BIOSu Tvé desky není, aspoň ja jí nikde nevidím. Je tam pouze možnost Auto, kdy všechny hodnoty časování jsou taktéž nastaveny na Auto, ale každopádně žádné nastavení DRAM Frequency Set by SPD tu nevidím. Ještě k těm hodnotám přetaktování: asi jsi měl zvlášť dobré kousky, protože na Technic3D se nedostaly výš než na 270MHz při 2.8V a nastavení 3-4-4-10, při 271MHz už nebyl systém stabilní. http://www.technic3d.com/?site=article&action=article&a=185&p=4
- Mike Pike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 3. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mike Pike: Moje deska ma volbu "by SPD", Auto, .... zkus si ji koupit a nekoukej po netu po koninach...
- Obermaier Zdeněk

Reklama
Reklama