Zpět na článek

Diskuze: GeForce 7900 nejsou k sehnání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no neviem...vobec by som sa necudoval keby ich na skladoch nemali aj v pripade, ze by ich bol na trhu dostatok. Vzdy sa ohromne bavim pri pohlade na cenniky, kde castokrat starsia generacia stoji viac ako novsia, prip. ceny su rovnake i ked vykonovo su karty uplne rozdielne. Je to sposobene aj vysokou cenou, ktora ani nema cas rozumne klesnut do ineho segmentu (high-end do mainstreamu alebo aspon k jeho hornej cenovej hranici) a uz je na trhu nova generacia, castokrat za rovnaku alebo aj nizsiu cenu ale s vacsim vykonom. Preto sa objednava v segmente high-end uz takmer iba na zavaznu objednavku, pretoze kazdy den, ktorym high-endova karta stravi na sklade jej predajnost exponencialne klesa (za povodnu cenu a pod cenu rozumny obchodnik len velmi nerad predava). Myslim, ze behom roka sa nVidii a ATi podarilo trh s grafickymi kartami viac znepriehladnit nez to bolo pred casom u vyrobcoch CPU - Intelu a AMD. Vacsi boom v predaji noviniek skor ocakavam po prichode Visty, DirectX10 a novych hrach stavajucich okrem ineho aj na dualCPU a mozno uz aj na specialne koprocesory simulujuce fyziku v hrach.
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ten clanek je prevzatej a tipuju tak asi 14 starej, protoze na overclockers nakupuju casto a prave ted maji v nabidce asi 9 druhu 7900, nektery skladem, nektery do 3 dnu. Spis bych chtel nejakou informaci kdy zhruba ma vyjit rada s 32pipkama
- DEFO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To co si napisal nie je celkom pravda, je jasne ze firme co preda 2 HI-END karty sa to neoplati(a ani si nemozu dovolit, aby im zostala na sklade), ale sklady ktore maju rocny obrat v miliardach SK/KC a predaju rocne stovky tychto kariet maju vzdy na sklade aspon jednu od kazdeho vyrobcu.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a co ted na to pan Hulan? LOL... najednou bys nasel tisic vymluv proc to tak je ze? Nebo neni to stejne lzivy marketing jako od ATI?

PS sory nemohl sem odolat :P
- rodney

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pan Hulán má MSI 7900GTX-512 doma :-)

PS: ATI není schopno dodat X1900 CROSSFIRE už 3 měsíce. Ale to zde fanatici nenapíšou :-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Boze, boze.. Tohle nema cenu uz ani komentovat! Zde je videt jasny ukaz zaostalejsiho cloveka, X1900XTX je nejvykonejsi karta na trhu, neni co resit :-) :-) :-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A s tvým SLI jsi už taky trapnej. Většinu rozumných lidí SLI/Crossfire nezajímá a pouze blbové si koupí 2 stejné karty jenom proto, aby nahonili více bodů ve 3Dmarku nebo měli více FPS ve hře. A okecávat nižší výkon 7900GTX512 opoti X1900XTX512 tím, že si dáš 2 karty do SLI a máš výkonější sestavu je asi stejně dementní jako když si do trabantu vrazíš motor z Porsche a pak zjistíš, že podvozek to nevydrží a že se tudíš nedostaneš k teoretickému navýšení výkonu, tj. výkon jedné karty x 2 (pak by to mělo smysl, jinak ne).
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Huláne, Huláne, Ty jsi vážně idiot!
Jsem si nějak nevšimnul, že ATi má na trhu X1900 už 3 měsíce?! Pokud vím, tak je to něco přes 2 měsíce.
A pokud ano, tak ta tvoje 7900GTX-512 je pěkně zaostalej šmejd, když mnohem lepší X1900XTX je tu již tak dlouho podle tebe :-).
Nechápu blby jako jsi Ty, co musí pořád blbě žvanit a šířit své pomatené názory na míle vzdálené od skutečnosti.
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: Ty jsi zajímavé pako, už jsem si tě všimnul. Tipuji tě na 14 let, prostě malej usmrkanec s R9800 v počítači od tatínka.

PS: koukni se na testy, 7900GTX je mírně výkonnější, a hlavně 2x7900GT v SLI je o 40-50% lepší než ATI. Samozřejmě to neuznáš, usmrkanci bez mozku to nemohou pochopit..

http://www.guru3d.com/article/Videocards/325/7/
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Macros: Prosimte coto tu meles kdyz si clovek koupi 2x 7900gt ma za 19000kc o dost vykonejsi reseni nez jakakoliv single karta.2x 7600GT je zas o neco rychlejsi,nez 1 7900GT ATD.SLI teda neni na hovno.
- LOLEK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @LOLEK: Lolku, lolku ... kde jsi nechal rozum?
2x7900GT je u high-tech nových titulů pomalejší než jedna X1900XTX, tak si schov své pitomé žvásty na doma. Navíc jsi naprosto mimo mísu, protože X1900XTX mám za 14 bez DPH (sice mám velkoobchodní cenu, ale ATi slevovala ještě před uvedením série 7900, takže maximální cena s DPH při troše snahy je 17 táců, takže ani 2 šnečí 7900GT nemají převahu ani v ceně, tak si velej Hulánovi hleny z toho tvého květáku a nezlob maminku) :-).
Hulán si na svůj HW aspoň umí sám vydělat, ale tvého projevu tě tipuji na típka, který se na kartu jako mám já nebo Hulán jen tak nevydělá :-).
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Kdyz tak je mi 19 a delam v ASUSU technika a nebalamutim tady lidi porad s tou priblblou nVidii, no a v PC nemam 9800PRO, ale X1600PRO a navic ATi ma lepsi obraz, napriklad nez srovnatelna a slabsi 6600GT.. Mam 2 zname kteri testuji a delaji podobne veci co ty, videl jsem LIVE obraz u 7800GTX 256 a X1900XTX a obraz a kvalita vyhlazovani u ATI je nekde jinde..
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: nechcete tomu imbecilovi dát ban? zase tu nadává. Takoví lidé by měli mít zakázan přístup do společnosti.

Huláne léč si komplexu ve svém bulvárním plátku. tady na to není opravdu nikdo zvědavý.
Já vím, že jsi hnusný jak noc, opustila tě žena a ani dceru ti nedali do výchovy, musíš chodit do kasina vyhrávat prachy protože, se ti nedaří a nebo sázet sázky. Nj chápu to, ale opravdu si léč své midráky jinde.

Pro ostatní. S takovými jedinci jako hulán je třeba mít soucit. Je to smutné ale je to tak.
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @LOLEK: Samozřejmě, 2x7900GT-256 je absolutně nejvýkonnější volba do 20.000 Kč, cca o 40-50% lepší než ATI X1900XTX.

NVIDIA není skladem proto, že její špičkové karty byly ihned vyprodány, zatímco ATI leží skladem..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: "tou priblblou nVidii" ... ehm, tak 19 ... asi sis zapomel na konci puberty vyzvednout NADHLED , protoze jinak nechapu tu absurni miru agerse :-)
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: jo s obrazem je to porad bohuzel pro nvidii pravda, doma mam 6600GT do gigabytu a v praci r9700pro na stejnych monitorech 19" LCD Samsung a porad se mi lip diva na ten r9700pro...
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: To je sice hezké, ale tvé srovnání je podobné jako když řeknu že GF6800 je výkonnější než GF6600. GF7900GT by stála (kdyby šla sehnat) bajvoko 10 hadrů, nebudeme troškaři takže do SLI = 20 tisíc. Radeon X1900XTX stojí přibližně 16 tisíc. A není pravda, že ATi není schopna dodat X1900 CF Master: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=36016
Pokud GF7900GT stojí 10 tisíc, jejím konkurentem je Radeon X1800XT 256MB, který podle několika testů je o něco lepší než GT.

Tak tady prosímtě nešiř bludy...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: radeon X1900XTX stoji sice do 16000,- ale je to rozhodne lepsi volba nez davas ty!Navic v Crossfire ma ATi vetsi vykon nez nVidia ktera ma 30% navic, tak k cemu ti jako je druha karta ve SLI modu kdyz to dava pouze 30% a navic stoji 20000,- a stejne je zachvily stara, prijdou dalsi a lepsi!NBa druhou stranu nVidia ma jejich SLI lepe vyreseny vsemi smery, ale ATi v Crossfire podava mnohem vetsi vykon!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Bludy šíříš ty. Pomatený fanATIk..

7900 skladem:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/7900_Series.html
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Možná by bylo dobré, kdybys to tu vysvětlil. Já taky všude čtu, že ATi zvládá HDR+FSAA najedou a nVidia ne...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: tak to bych netvrdil - dnes je úroveň obou dual-GPU řešení na vysoké úrovni, ve většině her je přínos minimálně 70%, v ideálních případech i skoro 90%. Takže dvě GF7900GT ve SLI budou výkonnější než samotný Radeon X1900XTX... ale budou taky o pár tisíc dražší.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Když to uvádí renomované servery jako Tom's Hardware, za pověru bych to nepovažoval. Ale že to vůbec píšu, stejně tu jen ztrácím čas...
- Lightning

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: To je sice hezký, ale ty co jsou skladem, se rozhodně nevejdou pod 10 tisíc korun... takže ty tady nešiř bludy o tom že SLI s GF7900GT je za stejnou cenu lepší než jedna X1900XTX...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lightning: Vsimni si ze prave na tomshardware.com se stejne tak uvadi, ze vykon by byl pri HDR + FSAA tak jako tak mizerny, takze podpora by byla jen formalni.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: No nevím jak jsi na to přišel. Ve FEAR a jiných hrách s velkým početěm shader operací je jen X1900XTX o dost rychlejší než dvě 7900GT ve SLI, tak jsi trochu vedle. A pokud vycházíš z testů ubohého starého engine DOOMa, atp., tak děláš velkou chybu. Je třeba srovnávat nové generace GPU na hrách jako je FEAR, STALKER,UT2007, atp.
A ještě jedna důležitá věc: Tobě připadá normální logické řešení mít dvě karty místo jedné, které jsou sotva stejně rychlé jako jedna? Velmi zcestné a neekologické myšlení. Více PCB, více šrotu k neekologickému zpracování odpadu, atp. Tohle ubohé myšlení přivede lidstvo do záhuby.
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže nVidia zase uvedla na trh něco co nemůže dodat. Asi se z toho u nVidie stane už tradice.
- Patrik Toman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V cem ? .... nevsiml jsem si ze by nejake renomovane servery delali pri porovnavani novych karet i testy kvality obrazu ... a to by jiste delaly kdyby tu byl nejaky opravdu ZNATELNY rozdil. Za jakych podminek ma tedy podle tebe ATI "nadherny obraz" na ktery konkurence nema ? - protoze takto to na me pusobi jako tradicni blabol/povera
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hh, pravda. Papirove nVidia celkem podobne s vykonnymi ATI (no ATI je myslim jeste o chlup lepsi - hi-end). Ale realne se da sehnat max. 7800GTX-256MB. Takze do poradnejch masin davam jedine ATI X1900. Testy jsou hezke, ale ja musim kupovat sestavy pres dealery tady... Takze mila nVidia uz poradne dlouho zaostava. (i kdyz treba low-end a mainstreem je mozna OK, a nVidia ma dobre karty - no i kdyz obraz nic moc, ale tam ja nekupuju)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

holt, na tohle uz sem si zvykl a uz se tomu ani nedivim, ze kdyz se ohlasi nejaky super duper high end at uz od nvdiie nebo od ati, tak v dobre planovaneho vydani proste NEBUDE, treba i nekolik mesicu k dostani v rozumnem mnozstvi...

nvidia mi v tomhle prijde trosku horsi nez ati, ati aspon obcas neco takhle vyjde a pak aspon nasadi zajimave ceny, ale nvidia si asi mysli ze je nejlepsi a proto ceny az tak razantne dolu nedava a nedodava kdy rekne...

bude mozna velice pekne, jestli nvidia ohlasi nejakou extremni kartu na tyhle vanoce, nejakou gforce 8000gt, ale stejne by byla na sklade az tak v lete dalsi rok...
- Ancestor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jak, ale ja sjem na ni narazil do 4 dnu. http://www.alzasoft.cz/d61287/18843291/microstar-ms-v801-nx7900gtx-t2d512e-geforce-nx7900gtx-512-mb-ddr3-pci-express-x16-sli-hdtv-2xdvi.htm, ale trebas to za chvili zmeni na "nedostupny" :)
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no a co že nejsou k sehnání...jenom blbeček co nemá kam vrazit peníze si poletí koupit takovou kartu takhle krátce po vydání...ostatní si stejně počkají až spadne cena...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Moje slova! za chvily tu mame i DX10 a shadery 4, na co by mi byla nejaka trapna 7900? Stejne je nejlepsi X1900XTX, neni co resit! :-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Proc je nejlepsi, ze skoro az "neni co resit" ? Protoze to rekl Mr. Kotrla ? ... Cim ty se vlastne od toho Hulana lisis ? :-) Jsi stejny demagog a stejne jako on se vyzivas v nepresnych hodnocenich, chybnych zaverech a flamech v diskusich.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hmmm, mohls mi dát souhlas když říkáš "moje slova"...každopádně, počkej si půl roku/rok a máš tu 8800...já si teď protože mi odešla grafika, koupil 6600 GT do AGP s DDR3 a myslim ze mi to na ten rok bude stacit a rozhejbu na tom vsechno v 800x600 nebo 1024x768...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ceny sa vedsinou vyraznejsie pohnu smerom dole az ked, ma byt dany produkt nahradeny novou generaciou. A ked potrebujem zohnat VGA teraz tak nemozem cakat kym sa ustalia ceny alebo, kym sa karta objavy na trhu.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak potrebujes teraz? nepotrebujes, je skoro jaro, muzes se ject ven projet treba na kole, nebo si jit zabehat. a jeste k tomu, neni dnes zadna hra, ktera by stala za porizeni grafiky za x desitek tisic...nebo snad je? zitra vyjde oblivion, tak mozna kvuli tomu, ale jinak dnes je ti to na nic...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Ja neskladam PC len pre seba, ale hlavne na kseft a ked niekto pride za mnou, ze chce do tyzdna herne PC za 50000 SK, tak mu predsa nepoviem pockaj mesiac, teraz sa novy HW neoplati kupovat(to by som akurat prisiel o zakazku), ale dam do kopy to naj co sa v tom case, za tie prachy da zlozit.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... k sehnání. hm. Hlavně že jsou k testování, abychom se je pak snažili (tedy někteří z nás) sehnat. hm. To se divím, že nevytvoří nějakou ještě výkonnější kartu - kusovku, aby se mohli ještě více vytahovat jak moc jsou ty jejich nesehnatelné karty výkonné.
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezapomínejme, že radeon X1900XTX má 48 pixel shaderů. Nvidia u 7900 pořád sází na surový výkon, které stále ještě potřebují dnešní hry, proto je o málo výkonnější než X1900. U her další generace, se ale předpokládá větší využití shaderů a proto, kdybych si měl teďka koupit grafiku a měl volných 20k, tak si koupím X1900, protože je to investice do budoucna.
PS: nemusíte s tím souhlasit

- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace R580 ma podle nekterych zdroju 64PS procesoru...ale 16 je deaktivovano kvuli vyssi vyteznosti. Na tento fakt jsem samozrejme neprisel sam..resi se to na zahranicnich forech (za upozorneni dekuji no-xovi).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To mi přijde divný, přeci by neprodávali i jako absolutní hi-end kartu s čipem kterej nejede na 100%. Kdyby měl R580 64 pixel shaderů, byla by verze XTX s 64 a XT se 48...
jiná možnost je že s 64 PS by se to nedalo uchladit a tak museli kus vypnout
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Možná to skutečně nejde uchladit a čekají na 80nm výrobní proces. Možná těch 64 pixel shaderů pojede naplno až v nějaké PE verzi, možná v té, v které bude mít GDDR4 paměti. Nebo je vypli jednoduše proto, že by to nepřineslo dneska nějaký znatelný nárůst výkonu (už teď je jich tam 4x tolik co v X1800, ale rozdíl výkonu není příliž markantní). Možná to je nakonec úplňe jinak :-)
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je pravda a s tím souhlasím. Lidi, kteří co měsíc kupují nové komponenty do pc nepochopím, ale jako příklad jsem něco uvést musel :-)
- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @myom: Hele ja nevim jestli máš něco proti zbohatlej, ale já sem například normální občan a normálně vydělávám. Ale nevidim problém proč si nedopřád to nej. Teď mám ATI Radeon X1900XTX v CrossFire. Budu měnit základní desku, protože bude novej socket pro AMD a budu to zkoušet a zase to bude ta nej deska tak co.
- Patrik Toman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Patrik Toman: Já proti tomu nic nemám. Jen mi přijde zbytečné mít za každou cenu to nejlepší. Ono není moc velký rozdíl (viditelný), jestli máš ve hře 65FPS nebo 150FPS. To samé můžeš provozovat i v mainstremu (nakupovat každý měsíc novou grafiku) a ještě ušetříš, nemyslíš?
- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @myom: Tak to máš naprostou pravdu. Ten výkon už ve vyšších FPS nepoznáš. Mě celkově de jenom o to, že mám dobrej pocit z toho že mám prostě high-end. :)
PS: Snad to všichni pochopí.
- Patrik Toman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Patrik Toman: Já s tebou souhlasím, taky si rád koupím něco extra pro dobrý pocit, ale pro mě osobně je představa, že dám 40k za radeon 1900XTX CF nepředstavitelná (a nejsem sociální případ). Každý rád investuje do něčeho jiného. Tím bych to uzavřel, protože se nechci tady s nikým hádat. Možná ještě budeme mít možnost si u nějaké jiné recenze podiskutovat :-D
- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2006 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosta lama (Radek Hulan) = nVidiot
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Netroufal bych si hadat kdo z vas dvou je vetsi i*iot, ale vzhledem k tomu ze zast k jakesi anonymni prezdivce povazujete za dobry duvod k tomu vozit se s nim i po firme ktera s nim nema nic spolecneho, rekl bych ze vy dva si nemate co vycitat. --- nVidiot jako fanATIk. ani jednomu bych volbu komponent nesveril :-)
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GigaByte GV-NX79T256DB-RH (7900GT) za 8 700,- s DPH. Co mi v teto cenove kategorii, se srovnatelnym vykonem, nabizi PC Tunningem a jeho stadeckem radobyexpertu protlacovana ATI? Klidne si na ni, stejne jako na Oblivion, ty dva tydny pockam...
- rewolwer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A v jakém obchodě? Nemáš to náhodou z nějakého zahraničního a pouze přepočteno na kč? Za takovou cenu bych to bral všemi deseti :-)
- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak na to tak koukám lidi jsou nějaký nepříjemný...už si nadávaj i kuli tomu kdo jakou kartu má v kompu.Někomu to přide smutný mě to přide směšný až trapný:))Možná by neškodilo zajít do posilovny a tu přebytečnou energii ze sebe dostat,než hnít u kompu hehe..začína jaro:)
- Sheen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2006 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je dôvod, pre ktorý som vždy tvrdil, že "prídavné akcelerátory fyzikálnych výpočtov" nemajú budúcnosť.

http://www.gpgpu.org/
- MuadDib

Reklama
Reklama