Zpět na článek

Diskuze: GeForce 7900GTX jen o málo rychlejší než GTX 512?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli je 7900GTX totez co RSX tak teda chci videt jak na PS3 pojedou hry s takovou grafkou jako ukazujou screenshoty :) Osobne si myslim ze to je jen halda renderu a jeden podvrh za druhym.... Konkretne myslim treba Killzone2 nebo jak se ta strilecka jmenuje...
- Tomáš Váňa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Musíš vzít v potaz, že ty hry budou psány přímo pro tuhle grafiku, takže bych v tom takovej problém neviděl.
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klidně bych tomu i věřil, že bude 7900 jen minimálně výkonější, toho si je asi Nvidia vědoma. Jenže se díky 90 nm procesu dokážou dostat na lepší cenu na což samozřejmě uslyší víc lidí než na supr mega ale drahou kartu.
- Richard Podzimek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty seš fantasta, vrať se do reality. Ne koncová cena, ale náklady na výrobu budou nižší. Když se jejich karty prodávají, tak nemají důvod snižovat cenu.
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no jasně, to by tak hrálo aby 7900 byla levnější než 7800, ikdyž náklady na její výrobu budou nižší, tak bude stejně dražší, protože je rychlejší...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: tohle by platilo, ale za předpokladu, že by byla 7800 na poli high-end trvale :-) Pokud bude 7800 poměrně rychle novější 7900 vytlačena, není důvod, proč by se cena nemohla pohybovat na stejné nebo nižší úrovni, než teď stojí 7800 (přecijenom teď už je konečně i konkurence od ATI v podobě X1900, která zase vytlačuje X1800 do historie omylů ATI ) :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8-10% opravdu není mnoho,ale o to tu snad ani nejde. Nejedná se o grafickou kartu "nové generace",takže nad jejím výkonem můžeme přimhouřit obě oči. Zde je opravdu zajímavý 90nm výrobní proces,který umožní výrobu levnější karty. V každém případě se ovšem bude jednat o high-end řadu,takže vůbec nepočítám s nízkou cenou.
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ono pokud bězně dostupná karta bude podávat o 8-10 procent větší výkon, než současná top karta, která je předražená a nedostupná, tak je to velmi dobrý skok vpřed :-) Kdyby stála 7800GTX512 tolik, co má stát 7900GTX a byla současně dobře dostupná, tak by těch 8-10 procent navíc bylo nic moc :-) Btw. beztak se za chvíli objeví ultra varianta :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim pro jaký blázny tohle ještě vydávají, když za přibližně půl roku tu je GeForce 8800 s SM 4.0 a DX 10 podporou...navíc až 8800 vyjde, tak ceny těchto karet půjdou nejspíš rapidně dolů...ikdyž sám nechápu, jak může dneska někdo chtít 15 táců za 6800 Ultra do AGP, jsou to zloději!
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych GF 8800 nebral! Uz pred vanoci totiz bude GeForce 9800 a hned po novym roce i 9800GXTXTTXXLXT Ultra :-)
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jasně, souhlasim - kup si 7900 nebo 7800, uděláš dobře. Takovýmu hňupovi to přeju, aby pak slintal nad SM 4.0. A btw, SM 5.0 hned tak nepříjde, takže to cos psal ty, nemá vůbec smysl.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ted me tak napada, ze asi GF 9800 kvuli nazvu identickym s Radeony nebude ... takze se muzem rovnou tesit na 9900 :-D Už se těsim...
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Chápeš vůbec, že nezáleží na tom jestli se to bude jmenovat 8800 XXXGTX, ale na tom, že to bude umět SM 4.0 a DX 10? Víš že na to se čeká už víc jak dva roky? A víš že to čekání bude brzy u konce? Víš jak dlouho je tu DX 9 (strašně dlouho!)? A že Windows Vista budou mít DX 10? Sleduješ to vůbec? Až budeš vůbec vědět o čem mluvim, tak na mě reaguj.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Problem je v tom aka bude imlementacia SM4.0, ak to dopadne ako so SM3.0 tak je zbitocne o tom uvazovat, lebo dnes aby si vyvojari ulahcili pracu su spetnou komparibilitou tak vychzdaju stale zo SM2.0 a niekedy asi aj SM1.4 a pridavaju len par efektikov namiesto toho aby vyuzili vlastnosti, ktore mozu prispet k zrychleniu celeho kodu.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Je smutný, když nepochopíš trocha vtipu a nadsázky. Imho čekás taky na Duke Nuken Forever? :-)
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ASD: přečtěte si radši předběžný článek na xbitlabs místo toho handrkování - ono to s tou podporou DX10 u G80 nebude zase tak horké :-) V tom případě se vyplatí počkat na druhou, odladěnou generaci DX10 karet... (navíc za půl roku je ti karta s DX10 k ničemu, když win vista mají vyjít cca za rok)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jestli tohle bude pravda tak to budedocela propadak vsichni fandove nVidie rikaly jak to bude brutalni karta ze to rozdrti radeon X1900XTX a zatim to tak nevypada (to bude mit pan Hulan po radosti :))) )
- Luděk Pokorný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale jo, X1900 asi rozdrtí...přičti k GTX512 těch 10 procent výkonu navíc a jsi celkem hravě nad X1900 :-) Konečně aspoň budou na trhu srovnatelné karty :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 7900GT ma byt vykonem srovnatelna se 7800GTX256MB a cena s DPH by se udajne mela pohybovat kolem 9.000,- (CDR a SH).Pokud jsou obe informace pravdive,bude to stat zcela urcite k zamysleni na upgrade;-)
- rewolwer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rewolwer: souhlas, jen bych ten příspěvek přepsal metodou "cena by se mohla pohybovat" protože v ČR je taková cena za novinku dost nereálná - na těch 9k by mohla klesnout tak po čtvrt roce :-) Pokud máš někoho v USA nebo i kdekoli v civilizované zemi EU, tak se asi bude nechat sehnat výrazně levněji..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tak tim propadakem bych si nebyl tak jistej hodne zalezi na tom jak pujde ten cip taktovat a na tom kolik bude stat. Na GT byl clanek ze verze GTX ma stat kolem 499$(asi 12000Kc) a verze GT nejakych 299$(asi7200Kc) coz by potom bylo totalni bomba v pomeru cena/vykon i kdyby to nebylo to nejrychlejsi co se da sehnat. Ale samozrejme tem udavanym cenam zrovna moc neverim ale porad tady je to "co kdyz je to pravda?"
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proč těm cenám nevěřit? přičti něco za transport, clo a daně a máš českou cenu cca 16-18k / 10-12k
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Vono to s tim zdrazenim neni zase az tak horky jak vsichni pisou sice je pravda ze v zahranici to mozna vyjde levnejc ale zase takovej narust by si nedovolili ani u nas. pocitej s tim ze ta karta u nas vyjde draz max. o dva tisice. Mozna nekolik dni po vydani to bude horsi ale jak zde bude konkurence narustat(bude ju prodavat vic obchodu) tak dost rychle klesne na "normalni" hodnotu. A vazne nejsem vubec najivni co se cen HW u nas tyce
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Neomen11: ony jsou vždycky nadhozé ceny v dolarech bez jakékoli souvislosti - dost často je to cena pro objednávky typu 1000 kusů, což se netýká žádného českého dealera... přičteš transport, clo, daně, nějaký ten profit pro prodejce a cena raketově vzroste...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že je G71 rovný RSX ?! tak to je velké zklámání, i když ukáže se až tato karta vyjde.
Tak to potom Xbox 360 totálně rozbije grafiku PS3, Nvidie docela zklamala, už se těším na další generaci ATI, což bude vlastne ty grafiky co jsou v Xbox 360
- Michal Kubala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Doporucuji se podivat na PlayStation 2 napr na hru Grant Turismo 4. Ta grafika je velice slusna a kdyz si vezmu, ze PS2 jede na procesoru o 300 MHz, 32MB RAM, grafice s 4MB DRAM tak nemam obavy, ze by s touto grafickou kartou bylo neco v neporadku.
Taky si je treba uvedomit, ze PS3 ma procesor Cell, ktery je nadcasovy, oproti tomu PS2 ma procesor, ketery byl uz v dobe uvedeni spis podprumerny. V Sony to maj dobre zmaknuty ;-)
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím si,že by jsis měl něco přečíst o tom co bylo v době vydání PS2 aby jsi byl trochu v obraze s tou podprůměrností procesoru.!-)
- Abalkin Perec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cell je z technologického hlediska pěkná hračka, i současné PC grafiky mají ještě slušné rezervy (myslím, že na GF7800 takový UT3 engine nebude mít problémy) na udržení plynulé hratelnosti, nicméně cena PS3 asi většinu lidí odradí - dát 30k za konzoli už si člověk rozmyslí... Navíc asi největší problém, proč konzole ještě není na trhu, bude fyzická neexistence her - podle vývojářů je pro tuto konzoli celkem oříšek něco vytvářet...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: PS3 nebude stat 30k (PS2 stal 20k v uvedeni a je uspesny). Taky kupujes herni konzoli, kterou neni 5let treba ubgradovat a jedou ti tam vsechny hry. Vim, nema cenu porovnavat PC x PS, oboje vyjde cenove stejne, ale rozhodne neni PS drazsi nez PC urcene na hry.
A o hry bych se nebal vubec;-)
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondřej Pilný: no, podle posledních zpráv se cena při uvedení zvrhla na 900USD, což bude v ČR 30k ... Konzoli bych si nekoupil (aspoň ne tuhle nebo xbox) už vzhledem k tomu, mam slušné PC a starou TV :-) Mít 100" plazmu s HDTV rozlišením, tak by konzole typu PS3 nebo XBOX360 měla smysl :-) Hlavně PC je mnohem flexibilnější než konzole..i když notorickému hráči na tom nezáleží, pro toho je konzole lepší koupí :-) Btw. cena her na PS3 by podle předběžných vyjádření měla být +- dvojnásobná proti PC hrám ;-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: 900USD je myslim vyrobni cena, o skutecne prodejni cene nepadla ani zminka. Ze začátku je jiste bude Sony prodavat dotovane se stratou, ale na hrach se ji to vrati. A cena her je taky pouze spekulace, ale vyssi cena nez na PC bude, ostatne stejne jako ted, ale o kolik je otazka.
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondřej Pilný: nevím, o konzole se nezajímám až na pár výjimek :-) Aby potom PS3 nedopadla takhle ;-) http://www.zskcapka.cz/1954.jpg :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) koukám, že máš doma xbox360 i ps3, že se pouštíš do takových siláckých řečí :-D pokud budou hry pro PS dobře napsané na míru RSX a Cellu, nevidím důvod, proč by jejich kvalita (včetně grafické) měla být horší než na xboxu :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Váňa: tak to asi určitě...podle poslední zprávy se má cena PS3 pohybovat na úrovni 900USD, což už je na blbou konzoli poměrně dost... (zvlášť když XBOX360 stojí pomalu polovic)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: ja bych rekl, ze vse nasvetsuje tomu, ze SONY oddaluji vydani PS3 nejvice kvuli cene CELLu a cekaji na uspesnou vyrobu 65nm technologii. Tim padem vyrazne klesne cena a hlavne se zlepsi chlazeni.
- Freaky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2006 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zase v PS3 je Cell, takže třeba to s tou grafikou nebude tak špatný... původně se myslelo že grafika ani nebude potřeba, pak teprv přišli na to že bude, ale vystačej si i s podřadnym šuntem jako G71 :)
- Fiala Lukáš

Reklama
Reklama