Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte M912V - netbook nebo Tablet PC?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento netbook mam jiz asi 4 tydny a se zde uvedenymi zavery 100% souhlasim. Ihned po obdrzeni tohoto stroje jsem jej osadil 2GB RAM a radne optimalizoval XP, beh tohoto OS se da oznacit az temer jako "bleskovy" (v ramci moznosti platformy Atom). Jeste uvazuji nad osazenim bud 7200 RPM disku nebo kvalitnejsim SSD (pouze pokud bude prokazatelne uspornejsi nez klasicke elmag HDD). Jako nejvetsi zapory vnimam kvalitu chassis a vydrz na baterie, muj pri klasickem surfovani za neustaleho poslouchani stream hudby nevydrzi dele nez 1,5 hodiny, i pri snizeni jasu displeje se nelze dostat pres 2 hodiny.
Mimochodem o LCD podsviceni nejsem plne presvedcen, LCD podsviceni maji pouze modely s 1024x600 , 1280x768 maji klasicke katodove. Potvrdit to ale nemohu, bylo by treba mit dva kousky vedle sebe a primo porovnat.
- Pyshtone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tomasi, poradne jsem se porozhledl po inetu a nasel rozhreseni k LED podsviceni - modely s rozlisenim displeje 1280x768 (M912X(P),V(ista)) NEMAJI LED podsviceni, LED maji pouze "nizsi" modely s 1024x600 - Gigabyte M912M, maji take upraveny BIOS - vetrak spina casteji a redukuje zahrivani, zaroven LED podsviceni snizuje spotrebu a prodluzuje vydrz na baterie o 15-20%. Tudiz se vyrobce zameril na slabiny a pokusil se je alespon trochu zlepsit.

A jeste detail - kdo si mysli, ze se do 8.9" netbooku neda dostat DVD multi, necht si najde stroj Kohjinsha SX3 . Ma dokonce vestaveny TV tuner a 3G modem... Problemem je Atom 1.33GHz a drivery.... :(
- Pyshtone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych řekl pravdu mám z tohohle zřízení smíšené pocity. Na začátku jsem se nadchl pro skvělý dotykový display s vysokým rozlišením. Přesně takový, jaký měl být do EEE montovaný už dávno, ale Asus zákazníkům zatím nedává alternativu ani za příplatek. Postupně, jak jsem četl dál, mé nadšení, že konečně existuje netbook dle mých požadavků, ochladlo, když jsem si četl o dílenském zpracování (ikdyž to bych ještě překousl), teplotě CPU a poslední hřebíček do rakve je kapacita baterie. Kromě displaye se tedy šetřilo, a to ve velkém.

Zase končím na dilematu zda vzít kvalitně zpracované EEE s budgetovým displayem, nebo kvalitní display v jinak budgetovém Gigabytu ... A teď, co je menší zlo?
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, tak ja mam štestí, že mam toshiba portege m200 je sice 12 palcovy, velikost jako papír A4, ma taky otocny a dotykový display, a vydrz je vic nez 3 hodiny kancelarske prace. vice o notebooku najdete na google.
- Jan Havelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že o tom nejzásadnějším co tento netbook dělí od ostatních tu v podstatě není ani zmínka.
Třeba jestli je displej citlivý na tlak (i když o tom pochybuji), jestli se na tom dá reálně kreslit (tzn jestli je Atom dost výkoný na to, aby zvládl třeba plynulé tahy v Corel Painteru) atd.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Displej na tlak citlivy neni, ma 0/1 :)
Realne kreslit... se neda, dotyk je minen opravdu jako pohodlnejsi alternativa k malemu touchpadu, pouze na ovladani OS, browseru atd. No a Atom bych Corelem asi nezkousel prohanet, ani user ani CPU by z toho stastni nebyli.

Ja na teto masince provozuji primarne Serato Scratchlive a nemam vyhrad, funguje to temer tak, jak jsem si predstavoval... Problem mam pouze s prilis jemnym rozlisenim a dotykovym displejem, se kterym nebylo pri navrhu aplikace pocitano, nicmene titerne ovladaci prvky jsou potreba pouze pri priprave, ne pri produkci.

Je to holt Atom ACME gadget. Uvidime, jak dlouho vydrzi...
- Pyshtone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, diky za recenzi. je povedena. jen mam dodatek k displeji, autor uvedl, ze takhle jemny displej na 10" notebooku jeste nevidel. Vyvedu ho z omylu, vlastnim HP mini note 2133 FU351EA, a ten mam rovnez 1280x768. Jinak s autorem souhlasim, jemnost displeje je na vynikajici urovni, jen to chce ostrizi zrak.

jinak doma mi stoji 5 let stare VAIO C1, 10", displej 1280x600, na tu dobu TOP klasa. Skoda jen tech strev, tepe tam Transmeta Crusoe 850MHz, 256MB ram, 40GB disk, BT, ale bez wifi.. pred letystal novy 75k korun, a slouzi mi ve skole dodnes.. :) konecne jsou ale takovyhle "ultralajty" za hubicku.. :)
- The_Ball

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2008 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta zenska je z te recenze nejhezci :-)
- JáNedělalOnaDělala!

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 11. 2008 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento notebook nemusi byt zase az tak spatny, ale co z toho, kdyz je v Cechach nedostupny. Respektive cokoli se zarukou 12mes je u nas neprodejne. Ja osobne bych si NTB se zarukou jeden rok nekoupil, ani kdybych musel; aneb nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci...
- Jan Kral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 11. 2008 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tablet je fajn, ačkoliv něco jsem zaslechl i o tom, že Asus EEE se také bude dělat v této podobě. A třeba by to bylo i lepší, EEE má supr zpracování a hlavně, s Atomem skvělou výdrž. To mi asi na tomhle netbooku vadí nejvíc, malá výdrž. Dvě tři hodiny jsou fakt málo. Já mám na EEE 901 7 hodin výdrž a na to se zvyká hodně rychle, je to paráda :)
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2008 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přestaňte ty prťavý notebooky vyrábět, přestaňte je vylepšovat o funkce, které mně u nich scházely, protože i když ty hračky vůbec nepotřebuji a musím šetřit na důležitější věci, tak to nevydržím a nějaký takový si nakonec koupím ! :-)
- Radon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2008 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Suma sumarum - nic moc.
Vacsinou sice niesom zastancom znacky ASUS, ale tentokrat by som dal prednost EEE 1000H (S).
Osobne niesom ani zastancom "pacovania" obrazovky. A myslim si ze pri tych rozmeroch displaya praca nebude bohvieako komfortna.
Inac zaujimave ze v porovnavaciom teste bola v dnesnej dobe uz starozitnost EEE 900 s celeronom. Skor by ma zaujimalo porovnanie s EEEckom vybavenym Atomom.
- Shuster

Reklama
Reklama