Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte uvádí obrázkový BIOS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám rád klasický BIOS, než-li UEFI (Bios) či grafickou nástavbu alá pastelky... 8)

zayl
zayl
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arm0r! Souhlasim, tohle je uplnej hnus. Zachvilku ten bios bude stylem menu, co maji iphony...

pohlondrej
pohlondrej
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:lol: Tak tohle je masakr...i když nevím, jestli se mám smát, nebo brečet :confused:

Pokud s tím bude Gigabyte pokračovat, tak doufám, že to půjde alespoň vypnout. Pokud ne, tak doufám, že se nenakazí další výrobci (ASUS, ASRock, ...).

Skyline.ni
Skyline.ni
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kde se to dá sosnout? poslední verzi biosu F6 mám ale tahle vychytávka tam ještě nejní :D to musim zkusit a třeba naučim taktovat i synovce kterýmu je rok a něco :)

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O tom, že výrobci všemožného HW nemají žádný vkus, jsme se mohli přesvědčit, díky designu různých utilit pro správu HW, už dávno. Snaha vymezit se proti starému BIOSu je tak dalším levelem zvrhlého trendu poslední doby - zpřístupnit PC nejširším masám (od batolete po babičku), což zahrnuje zdebilnění operačního systému, veškerého SW a obslužných programů.

jeronimo
jeronimo
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ono to nevypadalo ze začátku tak špatně. Hlavně se slibovalo zrychlení bootování a vlastně nahrazení BIOSu jako takového novou technologií. Grafická nástavba byla jen taková perlička ..... ale koukám že se to nějak zvrtlo

mencmi
mencmi
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem docela rád že mám 1156

btw. Schválně jak bude vypadat post

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mencmi btw, užívám UEFI na ASUS a neřekl bych, že v jejich podání je špatný. Ba naopak, velmi přehledné, graficky decentní, možnost použití jak klávesnice a šipek, tak myši či kombinace obojího a nějaký zádrhelů jsem si nevšiml. Tak skutečně chválím podání modernějšího rozhraní jak má vypadat (kdo má námitek, prosím odzkoušejte si v praxi a nebo se podívejte alespoň na snímky).
Na druhou stranu souhlasím s názorem, že podání UEFI Gigabytu je skutečně otřesné. Toto se jim nepovedlo :shock: a je to srovnání jako Trabant vs BMW.

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno jsem nahrál na video ty "hry", co lze najít v UEFI BIOSu na MSI deskách (P67? Možná mají i starší): http://www.youtube.com/watch?v=dmdoRfgNkCg

Pobavte se :)

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsme pocitatovi nadsenci, vzhlizime se v technologiich zitrka, klavesnice je odepsana, mys mydli mejdlem bios....to je fakt ulet tohleto, u te rakety chybi jenom krtek... :lol:

Sidi
Sidi
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem nijak proti zjednodušování ovládání PC a UEFI, ale zrovna BIOS je místo, kde by se běžný uživatel neměl hrabat. Zpřístupnění BIOSu pro běžné uživatele je podle mě docela špatnej nápad a skončí to akorát hromadou práce pro servisy (resetování BIOSu a jeho správné nastavení).

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
25. 4. 2011 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zejména třetí screen je "aploidní" až běda.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V biosu by se imho měli hrabat jen ti co alespoň trochu ví co dělají - takže by měl být co nejškaredější, plný nehezkých rudých varování a podobných kravin ... tak aby to lamy prostě odpuzovalo :-D

keistown
keistown
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to zrychleni bootu asi "milionkrat" jak s tim vyrobci machrovali se predpokladam stratilo nekde v procesu vyroby tohohle shitu "a je to vlastne takova prkotina" takze na to kaslem :roll:

lubosdrdla
lubosdrdla
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zjevně jste nikdo nepochopili co je to "TOUCH". Ono je to zjevně schválně uzpůsobeno pro dotykové ovládání. V tom je ta převratnost a podpora moderních technologií. Mimochodem BIOS který jde ovládat myší jsem měl již na 486 před mnoha lety. Myslím že to byl počin AMI-bios ale to už si nepamatuji.

gos
gos
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lubosdrdla Jo to taky pamatuju. A taky si pamatuju, že tam byla lebka s překříženýma hnátama, myslím, že to bylo nějaký Boot sector virus protection nebo tak nějak a lamy to hrozně děsilo, tak se pak bály počítače vůbec dotknout. Jo a byl to opravdu AMI Bios.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lubosdrdla to že je to uzpůsobené pro dotykové ovládání ještě neznamená že to musí vypadat jako stránka z dětských omalovánek

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
25. 4. 2011 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nie je tam trocha malo tej ruzovej ? :D Ako ak to ma byt prehladnejsie a lahsie sa v tom bude orientovat a cele to bude fungovat na 100% tak nic nehovorim. Treba uznat ze aj nove verzie biosu su casto jeden velky zmatok a nic ine. No preco mam to tusenie ze toto zo zaciatku prinesie viac skody ako uzitku. Vazne by som to obmedzil len na touch zariadenie, aspon zatial nez to neprejde dokladnym testovanim. Nechcel by som vazne aby pri nastavovani veci ako voltaze a.t.d. vznikali problemy, to nie je sranda. Ale ak to bude fungovat tak preco nie,... ja pojdem do prace a necham psa nech sa s tym hra :D

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
25. 4. 2011 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..že v tomhle vyhrál Foxconn s jejich P67 deskou. BIOS je sice UEFI, ale vypadá přesně jako dřív (modré pozadí, bílá písmenka) a funguje hlavně stejně rychle jako dřív. Doufam, že to víc výrobců pochopí podobně.

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle se Gigabytu opravdu nepovedlo.. :D
Nevim ja vy ale já na třetím obrázku vidím:
1.odpaloování balistických střel
2.radar
3.QUIZ
a na 8. ikonce je asi automatické uložení PC do krabice..
Horší vizuální stránku jsem neviděl snad nikde.. :D

gertas
gertas
Level 1 Level 1
25. 4. 2011 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak toto je vyložene hrozivost! ... asi to má lidi odrazovat od zbytečného používání biosu!? jako by tyhle humusárny nestačily na krabicích s deskama oni to chcou cpát i dovnitř! je to odporné, neprofesíonální a maximálně odpudivé.

msoky
msoky
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=keistown]A to zrychleni bootu asi "milionkrat" jak s tim vyrobci machrovali se predpokladam stratilo nekde v procesu vyroby tohohle shitu "a je to vlastne takova prkotina" takze na to kaslem :roll:[/quote]
blbosť...mam notebook HP probook 4520s je tam UEFI a štart je o dosť rýchlejší než na klasickom BIOSE...akurat gigabyte to trochu prehnal, ale prostredie na ASUS doskách sa mi celkom páči

Dark_cz
Dark_cz
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A Americani jasaji ,protoze konecne vedi co je co...

urbys
urbys
Level 2 Level 2
26. 4. 2011 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně bios pro děti! Už nebudu muset jezdit přes pul republiky abych strejdovi opravil PC ! (zapnul hdd v biosu) :lol: :lol:

msoky
msoky
Level 1 Level 1
27. 4. 2011 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FLAME ! Obr sa zase predviedol...Touch BIOS je windows aplikacia na nastavovanie BIOSU z prostredia windows...stare textove rozhranie pri spustani PC je zachované :D

vitas76
vitas76
Level 1 Level 1
27. 9. 2011 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pravda je to že z pohledu Bios je to mazec. Z pohledu UEFI je to krok tím směrem, kterým se bude zřejmě ubírat (pokud jsem dobře obeznámen UEFI má být nejen Nový "Bios" ale též minimalistický OS se zákl. fce jako browser, media player atd.) z tohoto pohledu je to bohužel klikající trendy jablko :( .Možná by v UEFI nebylo špatné oddělit nastavovací část "Biosu" ponechat v nějakém standardu a klikací antiBFUvzdornou jablkoidní omalovánku ;)

Reklama
Reklama