Zpět na článek

Diskuze: Grafická karta Radeon X800XL a vliv frekvence procesoru Athlon 64 na její výkon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jiz od pradavna je zname ze cim mensi rozliseni tim vice se do prace musi zapojit CPU, cim vetsi rozliseni tim vic se rozdilny vykon CPU stira.Proto by nestalo za skodu udelat ve vsech pripadech jeste jeden test a to v rozliseni 640x480 aby se ukazal skutecny vykon CPU ve hrach na ruznych frekvencich.
- OBR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoda ze jste do testu nehodili i sestavu s treba 3,0GHz prescottem, zajimalo by me jestli by se potvrdily vase slova, kdyz by byl prescott 3,0 @ 3750 /1000FSB opravdu nekonkurence schopny (A64 @ 2600) a navic by me tento rozdil docela zajimal. Jinak se priklanim k nazoru, ze tam chybi 640*480
- Wiruz

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechápem význam tohto testu???
- pozorovateľ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela by mne zajimalo jak by dopadla tahle karta na starsich CPU jako P4 HT nebo Athlon XP kolem 2Ghz...nechcete doplnit?? Dekuji heheh
- asa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to abys vedel jakej procak si mas koupit k r800xl aby si z ni dostal pozadovany vykon...
- jirik

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u HL2 a UT2004 by pouziti rozliseni 640*480 melo v podstate stejne vysledky jako 1024 - staci se podivat do grafu...
<br>
<br>u DOOM 3 by pocet snimku byl 640 vyssi nez v 1024 - tak ho klidne zmerte...
- drticz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak teoreticky by to jiste bylo zajimave, ale kdo dnes hraje v 640*480? myslim ze tohle bylo smerovano jako prakticky test.
- jirik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2GHz XP ma by melo zhruba vykon 1400MHz A64 ...
- drticz

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to si strelil pekne od brucha :)))
- pozorovateľ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze 2 ghz XP ma vykon jako 1400 mhz A64. kde jsi to jako zjistil? zkus se podivat na nejake testy, A64 je na stejne frekvenci tak o 7% rychlejsi proboha, podle tebe je to 42% jo? to znamena ze A64 3200+ je o 42% nez AXP 3200+????? to bych chtel teda videt.
- lachtan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podobný test bol pred 1,5 rokom na Anandtechu a tých procíkov tam bolo viac. podľa tohto testu si môžem kúpiť buď Athlon64, alebo Athlon64 ;)
- pozorovateľ

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2139&p=9
<br>
<br>podivejte se na grafy sempron 2800+(2GHz) ma cca 75% vykonu A64 1.8GHz... => 2GHz XP odpovida ve hrach cca 1.2-1.6GHz A64...( pokud se podivate na grafy v tomto clanku)
<br>
<br>
<br>
<br>
- drticz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, z článku vyplívá, že si mám koupit A64. A co Intel? Nebo XP? Spousta lidí má stále Bartony nebo Nortwoody, jsou lidi kteří mají Celerony a Durony, a jsou lidi bílí a černí atd. Prostě šklála je ruznorodá a tento test je sice zajímavý(nápadem) ale chybí mu širší záběr- aby bylo srovnání.
<br>
<br>

- NewReno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sempron je shit, AXP3200+ je v hrách (1024x768px) asi o 20 - 25% pomalší ako A64 3200
- pozorovateľ

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sempron neni shit, jen se nesmíš řídit PR. Ten je odvozován od Celeru D a ne od P4. Proto vypadá Sempron jako šitka, ve srovnání s A64 a P4. Sempron je to, co přišlo jako náhrada za legandání durony. A de facto, Semprom je jen oskleštěný XP.
<br>
<br>
<br>
- NewReno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám přesně tohle :)
<br>
<br>A64 3000+@3500+ se Sapphire x800XL Hybrid 400/500@490/610 a její výkon jsem na 3000+ radši ani netestoval ta karta by se dost nudila :) ale s 3500+ je to jiný kafe :) bohužel se mi zatím nedaří vytáhnou z CPU více :( nevím v čem je problém měl by jít na mé desce (DFI Lan Party Nf4u-D) jít až k 2,7Ghz :( ale jako x800XL je od ATI naprosto skvělej tah NV nemá nic proti a oproti 6600GT jež top modely stojí i 6000,- je ten doplatek 3000,- na sapphirku prostě skoro zanedbatelný zato ten výkon :)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A Ati zas nemá nic oproti nVidii 6600GT, pro ty, co nechtěj dávat za grafiku skoro desítku.
<br>A ktomu OC CPU: Neuveds jaký máš paměti.
<br>
<br>
- NewReno

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sempron neni oklesteny xp.
- Michal1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak sa konecne ukazalo, ze procesor nieje dolezity, vsetky tieto hry sa daju hrat na 1200mhz A64 :)
<br>
<br>K debate AXP vs A64.. mam otestovany A64 2800+ (1800Mhz) a ten dava zhodne vysledky s mojim AXP 2000+ (2090Mhz), takze s tymi AXP to nieje az take zle...
<br>
<br>A zmysel clanku? povazujem tento clanok za velmi dobry, je krasne vidiet, ze este nejaky cas kludne mozem pockat s vymenou procesora... kym padnu ceny nForce4 ultra a A64 4000+ :)
<br>
- roob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze ten clanek nebyl az zas tak spatny. Zajimalo by me, jestli mi muzete poradit, chtel bych do jednoho kompu XP2000+ 512 RAM koupit grafiku 9600PRO. Vyplati se to? Jak pojede FarCry, HL2? Nebo jsou to k tomuto procesoru vyhozene penize??? Predem dik...
- JaneCk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a pred tim 1,5 rokem tam meli r800xl? a a64? taky urcite netestovali v doom3 a hl2... jinak obdobne skalovani s p4 tam byt mohlo s tim souhlasim
- jirik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím kolik dnes stojí R9600PRO, ale pokud scháníš neco do tří tisíc zkus G6200. Věda pokročila a dnes by si o 9600PRO nebo 5700U nikdo neopřel ani kolo. Jinak, jestli chceš dobrou cenu za dobrý výkon, doporučuju G6600GT i non GT(na GT ji přetaktuješ).
<br>Jinak, HL2 běží švárovi na duron 1,8 a G4 MX440.
<br>
<br>
- NewReno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no paměti mám 2x512MB A-DATA 400Mhz cl 2.5 takže ic moc ale pokuď funguje dělička dobře neměl by být problem :) ale asi je :) hold problémy AMD s paměťmi snad vyřeší Venice na který teď čekám jak na smilování :);)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tomu rozumet, ze tohle je prvni recenze teto karty v cr? Protoz uz jsem si na ni brousil zuby dost dlouho a jeste v zadnem obchode CR ji nenabizeji (mam zajem o AGP). A co kdybyste hlavne testovali napriklad pretaktovani samotne karty a pak teprve zavislost na procesorech. Jinak souhlasim kdyz uz zavislost na procesorech tak tam dat i intel :) i kdyz v soucasne dobe vede samozreme a64. Docela by me zajimalo jak by karta slapala na bartonu 3200......
- petr chudak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2005 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co tedy je?
<br>Sempron je založený na jádře Thoubread ale jen s 128 cache.
<br>Takže je to osekaný XPéčko.
<br>
<br>
- NewReno

Reklama
Reklama