Zpět na článek

Diskuze: Herní myš Razer DeathAdder - nová optika versus lasery

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 1. 2008 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cawko, da sa vycistit povrch tejto mysi nejakym pripravkom?lebo na tlacitkach vznikaju take nepekne odtlacky prstov od pouzivania,a to ju mam tak 2 tyzdne...
- Adeon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam starsi a levnejsi model Razer Krait a jeji snimac se se snimacem mysi Genius Ergo 525 a Genius Navigator 535 ABSOLUTNE NEDA SROVNAVAT. je vyrazne presnejsi, citlivejsi, neda se utrhnout atd, proste jina liga :-) chcete mi tvrdit, ze DeathAdder je pro Razer krokem zpet?

taky jsem moc nepochopil formulaci, ze [QUOTE]podává takřka stejně dobrý výkon jako srovnatelné laserové senzory[/QUOTE] - podava tedy horsi nebo stejne vykony?

mimochodem, zastanci optiky netvrdi, ze [QUOTE]jsou lepší, protože nesnímají nad povrchem[/QUOTE], ale spis, ze [B]se narozdil od laseru opravdu NEDAJI utrhnout[/B]
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2007 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace asi mas pravdu, ja uz svyho copperheada neco "natrhal" misto doprava pres celou obrazovku sjede kouse dolu.
- serious.sadislav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jen dodam, ze obe ty Geniusky jsem mel tu "cest" drzet v ruce, a fakt se s nima zameruje (nepritel i tlacitka ve Windows) o dost hur :-/
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S geniusem se snad nedá srovnat nic tahle značka už mně nesmí domů:) Nemám rád moc drátů kolem pc a s Logitech Cordless Desktop MX3000 Laser jsem spokojený - dají se hrát i hry :)
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @antiHulan: ze jo :-) ja jako chapu, ze delaj levny veci, a ve svy cene jsou asi i docela dobry, ale priplatku za kvalitu rozhodne nelituju :-)

ted jsem se rozhodoval, jestli prejdu na DiamondBack nebo na DeathAdder, Krait budu nechavat pritelkyni :-) na DA me malinko odrazuje ten "ergo" tvar, protoze mam obvykle radsi symetricky mysky...

jinak, zaverecny prehled neni az tak uplne spatnej, ted jsem ho nahazel do OO.o, vypocital prumer (vsem polozkam jsem nechal stejnou vahu) a svete div se - i se zvlastnim hodnocenim snimace (jen 3) vyhral [B]Razer DA s prumerem 3,89[/B] pred [B]ExactGame (3,78)[/B] a [B]Raptorem (3,56)[/B]
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam to doma, a nahradni teflony sou v ty kulaty knizce na CDcko na posledni strane...
- vladiXX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2007 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím s tebou, já jsem od ledna pyšným vlastníkem Razer Copperhead za 1800Kč (a oboustranné podložky ExactMat Control&Speed za 1000Kč), ale již teď mám tak trochu sjetý spodní teflonek a typuju, že je budu muset tak po roce od teďka vyměnit za ty z tej knížečky, kterou jsem kvůli hrdosti a určitě kůli teflonkům nevyhodil :o) .
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no laser (pokial to nieje nejaky shitny genius) neutrhnes ;) , ja osobne mam najradsej logitech , pouzivam uz rok G5ku (predtym mx518 a 510)nedavno vysiel novy firmware ktory ju posunul na 1000Hz=1ms (predtym isla bez pretaktovania na 500Hz=2ms) , rozdiel som si moc nevsimol , lebo aj predtym bola ta mys bezchybna...

TEDA G5 kym nedojde jej nastupca je best, razer tu nema miesto...
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace AKy je rozdiel medzi mx518 a G5 - msylim ci si to postrehol...

Mam mx518 a nechyba mi na nej vobec nic.. akurat som si kupil este jednu do prace ;)))

Mal som par laserov na skusy ale na optiku sa nechytali - nechapem ale je to tak.. Razer je moc maly do mojej ruky..
- kexicek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak jsem psal vyse, s Razer Krait jsem naprosto spokojenej, z duvodu koupe celyho novyho kompa budu kupovat i novou mysku, a to bud Diamondback nebo DeathAdder... Logitech u me totiz nema misto :P :D
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2007 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Mitrega: a jéje, šáhnul jsem recenzentovi na jeho tabulku a on to asi neustál chudák :-( měl byste vědět, že celou recenzi jsem hodnotil kladně (= hlasoval jsem pro přidání prémie), ale prostě mi v ní pár věcí nesedělo :-P

mimochodem, pokládáte 5 příspěvků v diskuzi, které jsou k věci, za SPAM? nechápu
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč má habu za software 1? Vždyť je to stejný jak u DeathAdder.
- Tomas Sykora

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2007 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim, i kdyz tady pisou ze dodany software u Habu nefungoval, me funguje docela v pohode a vypada identicky s tim co je tady u DA. rozhodne by si zaslouzili stjne hodnoveni v teto kolonce.
- KenTin0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace protože software v době uvedení na trh nespolupracoval s myší - co takhle přečíst si recenzi a pak se ptát?

soustruh: koukám, že si tu přišel zaspamovat další všechno vím, všechno znám :D
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud si přečteš recenzi Habu, tak zjistíš, že software dodávaný k myši s ní nefungoval

cituji:
[I]Jakékoliv pokusy o nainstalování MS Habu korektně nakonec zklamaly[/I]
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pane Niggo asi špatný kus. Mě funguje na jedničku. Taky nebudu odsuzovat ODS jen kvůli tomu že v čele sedí dement.
- Tomas Sykora

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace dyk uz jsem psal nahore, ze ta tabulka je dost divna :-) snimac Razer vs. Genius 3:3, hodnoceni engine (podle ceho se to asi hodnoti?) a dalsi nesrovnalosti :-)
- soustruh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co mel autor clanku se systemem, ale me teda rozhodne drivery nezabiraji 15MB v operaci pameti, opravdu jsou tam tri procesy, ale dohromady maji neco malo pod 8MB, na tech 15 se dostanou jen kdyz otevru utilitu na nastaveni mysi.
- Josef Nemec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se muze na progamersky mysi drzet prach? :DDDD Muze mne to nekdo vysvetlit? Nereknu, ze na ty "gume" na povrchu je videt uplne kazdej mastnejsi flicek (staci si dat bramburek a je "flekata" :) nechapu ale jak se muze na mysi drzet prach, fakt ne... a pro jistotu sem se dival znova a opravdu ty teflony mam v ty knizecce s CD s ovladacema...
- vladiXX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty náhradní silikony jsou i u Razer Copperhead na tý předpředposlední stránce manuálu, takže to asi Razer tak dává ke každé myši
- Bohumil Stejskal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 7. 2007 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.esreality.com/?a=post&id=1300293

a tohle je taky uzitecne cteni
http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679

doporucuji i panu Mitregovi..
- David Budac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

keby uz konecne razer zacal robit bezdraty a s trocha inym dizajnom tak by som si to kupil. mam totiz pocit, ze minimalne ten dizajn je stale o tom istom. aspon mne to tak pripada
- 01x1 vranikx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za moji mys Genius Ergo 525 bych to nevymenil.
U teto recenzovane mysi se mi nelibi ergonomie a tky by mi nevyhovovalo pouze 5 tlacitek ... Co se mi na teto mysi vsak libi je svitici kolecko a znak ,to u te me mysi nenajdu...
- Milan Kučera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2007 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodoval jsem se mezí Razer Copperhead, Death Adder a Logitech G5. Razer u mne zvítězil a koupil jsem si Copperhead proto, že mi lépe seděla do ruky než Death Adder. Byla méně vypouklá a líbila se mi mnohem více než DA po stránce designu. Death Adder je vypouklejší asi podobně jako G5.
- Pavel Fukala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2007 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se zdá, že autor měl při této recenzi myš od Razeru v ruce poprvé, protože vůbec nesrovává se staršími modely od téhle firmy. Myši od Razeru jsou totiž všechny skoro stejné, stejně kvvalitní a pokud vím, žádná neměla např. čtyřsměrné kolečko, čemuž se autor diví. To je jeden z náznaků toho, že nemá s Razerem absolutně zkušenosti a proto se mi ten článek nelíbí.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2007 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ako je to s tým snimaním. Moja stara IE 3.0A nas povrchom nesnima, a mne to vyhovuje.
Je to so snimanim nad povrchom pri pohybe nad podlozkou tragicke? (pretoze sa mi ta predstava velmi nepozdava)
- ShanDo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2007 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Špatná není ani ta jejich veliká oboustranná podložka Razer ExactMat X Control&Speed se čtyřmi vlastně osmi (z druhé strany taky) gumovými antišoupáky a se zaoblenými hliníkovými hranami, které drží tu "n" vrstvu (plastu či co) už takhle o nehorázné tvrdosti pohromaďe + ještě gelem plněný příjemný polštářek pod ruku tvaru doutníku přes celý spodní obvod podložky. Jsem pyšný vlastník - mohl bych vyprávět 8) . Jinak recenze ušla :o)
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To vte, stále mám ještě dědu 8) jinak bych to nekoupil a na stole by mi to nevadilo 8) :o)
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 7. 2007 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som stastny majitel Logitechu G5 a Razer DiamondBack Plasma
A na Razerke mi nesedi jedine ten extremne NEergonomicky Tvar ... ta mys mi nikdy nesadla ... zato G5 som chytil a sadla jak Rit na Serbel ... neviem jak to je u DA ale u mna vyhrama G5 ;)
- Michal Bednarcik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 10. 2007 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim.. mam malej problem s hlodavcem DeathAdder. K mysi jsem nainstaloval nejnovjejsi drivery 1.08, nastavil jsem 1800DPI a 1000MHz, ale MouseRate Checker ukazuje stale maximalne 500Mhz. USB jsem nataktoval na 1000MHz aplikaci USB_Mouserate_Switcher_v1.1, ale vubec to nepomohlo. A cim pomaleji mysi pohnu, tim mensi je frekvence. MRC ukazuje i hodnoty kolem 5MHz a kurzor se pri pomalem pohybu dost seka:( Nevite nekdo jak to resit? p.s.: Zkousel jsem nahrat FirmWare 1.25 ale pokazde mi to napise ze se update nezdaril, at odpojim mys a zkusim to znovu:(
Diky za pripadnou radu.
- David Švehla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 10. 2007 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ted jsem ji jeste zkusil zapojit do predniho USB a MouseRateChecker ukazoval od 5Hz az po 3500Hz! ..pri pomalem pohybu stale zasekavani:(
- David Švehla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam rovnaky problem, driver som musel nainštalovať ten 1.08 lebo ten čo k tomu dávajú na CD nie je na Vistu, install f pohode dal som 1000Hz reštartol pc a v MouseRate stále 500Hz
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak a tu je riešenie: treba si nainštalovať firmware 1.25 podľa tohto návodu
http://www.razersupport.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=107&nav=0
keď som to teraz odskúšal MouseRate-om už ide cez 1000hz

- Martin

Reklama
Reklama