Zpět na článek

Diskuze: Hewlett Packard LP3065 - když ani 24'' nestačí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdy s udivem hledim na hodnoceni moznych naklonu LCD, pozorovacich uhlu a ovladani OSD. Jako by to snad bylo tak strasne dulezite mit moznost natacet si LCD v rozsahu 360/360° a zvedat ho metr nahoru a dolu. Taktez mi nejak nejde na rozum, ze by se snad nekdo pri praci koukal na LCD shora ze strany pod uhlem 150° :D. No a co se OSD tyce, vazne existuje nekdo kdo hrabe do nastaveni LCD denne? Ale jinak pekna recenze. Testovaci obrazce, zmereni odezvy a homogenity podsviceni je fajn :) Nak
- Nakadah

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2007 02:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co se týká porvacích úhlů, tak důležité to je, pokud napříkald upravuju fotku na LCD co má malé pozorovací úhly tak zejéma horní a dolní kraj fotky, je vidět s jiným jasem, to se potom těžko nastavují jěmně například úrovně. Jinak se obávám, že tento monitor je na grafiku slabý, ale neviděl jsem ho žive :o)
A u OSD má váznam ho zpracovat dobře, jsou lidé co jsou v OSD opravdu skoro denně, při kalibraci, ale i když tam má někdo chodit jednou za měsíc, hodí se použitelné rozhraní :-)
- lufon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace co když se chceš rodině pochlubit s fotkama z výletu? se budete všichni střídat PŘÍMO před monitorem aby nekoukali na černou sklopenou plochu?
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tim OSD souhlasim,take nechapu,proc si v ruznych testech stezuji treba na skryta tlacitka pro nastavovani atd.,kdyz je clovek pouzije parkrat za zivot panelu.Ale pozorovaci uhly jsou urcite dulezite,vzdyt vetsina lidi nesedi jen pred monitorem,ale kdyz si pusti film,tak si treba lehne na postel (muj pripad) a kouka na nej z vetsiho uhlu...
- flycross

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to je fakt, navic, ja mam teda hodne slabej lcd display, divam se na nej temer kolmo a vidim dole jine barvy nez nahore, takze uhel viditelnosti je urcite dulezitej
- .::]|DEAD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to jsem si myslel taky dokud jsem nenastavoval neco v menu FLATRON L1952HM ( http://www.obchod.cz/products_detail.php?kod_zbozi=00067621 ), kterej ma tlacitka na prave zadni strane panelu:( mel jsem chut ho rozmlatit, na ty tlacitka neni vubec videt, clovek nevi co macka, takze kazde nastavovani je to porod:(

- abel kain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na tom by se opravdu krásně pracovalo v CADu. Ještě by to chtělo vyrobit verzi s dotykovým displejem a bylo by to supr. Nemusel bych si vyjíždět nic na plotru. Prostě bych si položil display na stůl :)
Ale proč píšu: Jakýpak je příkon?
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Příkon je 180W. Jsem štastným majitelem tohoto obra a pořídil jsem si ho právě z důvodu práce v Cadech. Jsem sním velmi spokojen, absence OSD mi vůbec nevadí. Předtím jsem měl 24'' a rozdíl co se týče pracovní plochy je obrovský.
- Majkl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super recenze na super monitor...:-)
Když jsem u toho docela by se šiklo porovnat tohohle macíka s Apple monitorem o stejné velikosti, je sice dražší ale myslím si, že v této kategorii není zase cena takovým aspektem. Byl jsem se na něj juknout v Apple Center a myslím, že by to byl robrej souboj.
- Jan Rajtr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2007 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brutalni velikost. Kdyz sedim pred 32" TV a parim CaC3, tak si rikam ze je to hrozne velka plocha - nedokazal bych si predstavit jak u takoveho panelu sedet cely den a pracovat na tom :-D
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 30" pocitacove LCD lze provozovat na hry v polovicnim rozlisenim 1280x800, coz je velmi podobne jako LCD TV 32". Avsak obraz na tomto HP je o poznani lepsi a s potencialem velke pracovni plochy. Takove jsem mel temer pred rokem zkusenosti...treba se to zmenilo.
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ja tu moji reakci myslel spise z pohledu ergonomie moji prace - at mam pred sebou CRT nebo LCD, tak mam hlavu pri praci tak max 50cm daleko ...u tohodle macka bych jej musel pridelat na zed za stul :-D
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm.. moc peknej.Ty penize bych za nej klidne dal ale kupovat kvuli nemu kazdej rok naslaplou grafiku bych asi nechtel.Premyslim nad 23.24kou

[CODE] [/CODE]
- LadyN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz pri predchadzajucej recenzii 24" LCD som chcel napisat aby ste nedavali len nicnehovoriace obrazky monitora ako takeho ale aj realnu fotku umiestnenia LCD na pracovnom stole. Recenziu som cital v praci tak som hned zobral meter a prilozil som si 610mm k mojmu 19" Samsungu a proste som nechcel uverit ze to moze byt take velke. Mat tak velku LCD na stole je vazne neskutocne, snad ani televizor nemam tak velky. Bolo by pekne mat to doma ale ked si predstavim tu investiciu do celeho PC aby som mohol to LCD pouzivat aj na nieco ine ako pozeranie fotiek tak ma hned prejde chut :D
- Jan Majer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam ho asi mesic, predtim jsem pouzival 3x19" (strih videa/skladani hudby)...s recenzi souhlasim. dulezitou veci je virtualni rozdeleni desktopu, tomu se recenze nevenuji. doporucuji nvidia grids nebo freeware gridmove (ten pouzivam, protoze funguje i na druhem "odkladacim" 21" monitoru oproti tomu od nvidie). dalsi vec, kterou jsem resil, je rychlost pohybu mysi po plose..intellimouse/genius drivery byly moc "pomale" na prejeti screenu. vyresil driver od logitechu. jednoznacne nejvetsim prinosem pro praci a muj duvod pro koupi (v softech s timeline- vegas video/premiere/after effects atd., cubase atd.) je vertikalni rozliseni 1600 pixelu...v mnoha pripadech eliminuje nutnost scrollovani nahoru/dolu v projektu. puvodne jsem uvazoval o reseni dvou 1600x1200 lcd v modu pivot 1200x1600, ale nvidia ma stale zmrsene drivery (nefunkcni ani zakladni akcelerace ve woknech v tomto rezimu..kdo ma ati, muze o tomto zpusobu misto 30" uvazovat). a kdyz se nepracuje, hraju hry na gf7600 v 1280x800 (polovicni rozliseni nativniho).
- GOnDaR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2007 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

slava, konecne na pctunigu recenzuji zajimavy kousek HW.
- MonasXXX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2007 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neviem ci ma vysmejete . ale jak dam cez jeden konektor 2560 * neviem kolko ked na jden DVI mozes dat tusim pri mojej karte 6800 len do 2000*nieco .. ? ako je to vyriesenne ,,, das tam dva ? ale zas mam len jeden DVI a jeden VGA
- ivan galik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2007 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

potrebujes dual-dvi kabel a kartu, ktera ma dual-dvi vystup, kabel je to jeden (od sedmickove rady geforce tusim na jistotu). bacha- neznackove dualdvi kabely jsou do cca 1920x1200, musel jsem ho vracet. funguje ten dodavany, ale je kratky..pro pet metru, ktere potrebuji, jsem koupil kramer..pripadne by mel byt ok take belkin.
- GOnDaR

Reklama
Reklama