Zpět na článek

Diskuze: High-End s P55 Express - Maximus III a Sabertooth 55i

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zdeny
Zdeny
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že Asus prostě patří ke špičce v oblasti základních desek. Mám Asus Maximus II Formula a zatím u žádné jiné desky jsem se nesetkal s tak jednoduchým OC jako u této. C2D6850@4GHz (chlazeno vodou) taknuto cca za 20 minut práce a bez potíží. Pouze zvuková karta X-Fi je děsná, vyměnil jsem za Asus Xonar DX. Před Maximusem jsem měl Strikera a s ním jsem měl neustále nějaké problémy. Prostě zřejmě už zůstanu u chipsetů Intel.

doktor1
doktor1
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeny přesně tuhle desku mám ve svém nynějším PC ...od začátku max. spokojenost ...je to prý také dáno kvalitou výroby, neboť ROG desky jsou vyráběny na Taiwanu ... zatímco levnější série v Číně.

doktor1
doktor1
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za skvělou recenzi ..báječná práce. Bude ještě recenze na desky od Evga? ...tam se mi hodně zamlouvá deska Evga P55 FTW nebo P 55 SLI LE. Cenu neřeším, neboť cca 5000,-Kč za takovouhle desku je v pohodě..čekal jsem víc... jde mi o max výkon a je těžké se rozhodnout mezi Evga a Asus.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
8. 10. 2009 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doktor1 deska EVGA P55 FTW bude ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 10. 2009 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím s tím dávat "-" za přítomnost pouze jedné LAN. Přestože existují případy, kde se hodí více síťovek, například pekelně drahé switche s feature TRUNK, nebo možnost připojit připojit se do dvou nezávislých sítí, tak drtivá většina majitelů těchto MB druhý LAN prakticky nevyužije.
Naopak je třeba dát velké "-" u všech MB s čipsetem P55 Express za nedostatek dostatečného počtu PCIe linek, to se na desky nasází až 3x slot PCIe x16 a pak to jede nanejvýš cca 8+8+4.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
8. 10. 2009 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb [quote=Maňo]žasnem nad tým koľko dosiek vie jeden výrobca spraviť pre jeden socket s jedným čipsetom, asus má už 3 triedy EVO, TUF a ROG bežný človek už nevie čo si má vôbec kúpiť a to nehovorím o gigabyte ten má na tento socket už 12 dosiek, zlaté to MSI :D[/quote]

Ano, také mne počet P55 modelů u těchto výrobců skoro děsí ... také jsem jejich nepřehlednou nabídku kritizovat už v prvních recenzích desek ...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
8. 10. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Omyl, desky určené primárně hráčům na LAN party jsou s jedním LAN hodně omezující. Není to sice žádná tragedie, ale High end by měl mít dvě síťovky. ...

Počet linek je vlastnosti P55 cipsetu (procesoru) tedy s tím nejde nic dělat a jak jsem dokázal u měření SLI, je rozdíl 8+8 a 16+16 u X58 Express zhruba nekolik procent, tedy zanedbatelný

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 10. 2009 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Hodně omezující ? Odkdy je na LAN party větší trafic než cca 850 Mbps :lol:, což zvládne toliko jedna 1 Gbps LAN. Snad jedině jako záloha když si jednu odpálím, tak mám druhou a to se stává 1x za 5 let.
To s těma linkama je pravda, je to vlastnost čipsetu, ale to na věci nic nemění.

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

žasnem nad tým koľko dosiek vie jeden výrobca spraviť pre jeden socket s jedným čipsetom, asus má už 3 triedy EVO, TUF a ROG bežný človek už nevie čo si má vôbec kúpiť a to nehovorím o gigabyte ten má na tento socket už 12 dosiek, zlaté to MSI :D

mr.base
mr.base
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedavno som cital na nemenovanom webe o maximuse III a tam im to automatika taktla na 3,7GHz a ze vraj to bolo "rock solid". Fakt by ma teraz zauijimalo preco taky velky rozdiel. Na druhej strane mi to asi moze byt jedno, kedze to vyzera, ze skoro vsetky P55ky maju podobnu taktovatelnost. Tesim sa teda na test dalsich.

N_o_c_l_a_f
N_o_c_l_a_f
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ze u nas nejvic nakupujete rohliky. Prodavat rohliky je totiz nuda a my radsi svezi vitr jako treba frgaly.

Ashrem
Ashrem
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To abys věděl, že na světě nejsou jenom suché rohlíky, ale i něco jiného. A je dost těch, co si i ty koláče koupí.

N_o_c_l_a_f
N_o_c_l_a_f
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otazka je, jestli tento fakt nestaci zminit mezi novinkami, ale testovat rohliky.

Prijde mi to stejne, jak kdyz motoristickym magazinu otestujou novy lambo nebo ferrari - v republice si to auto sice taky nekolik lidi koupi, ale 99% by uvitalo test nejakyho kombiku kolem pul mega. :)

krysik
krysik
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim...osobně vlastnim desku asus rampage formula...deska važně nesklame.. vybavení luxusní, výkon a taktování také velmi slušné..co dodat...ASUS je ASUS...mít peníze hned jdu do MAXIMUSE III...jediná škoda že tato deska nema 2 x LAN...:-(

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 10. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Můžeš nám laskavě prozradit, na co máš 2x LAN 1Gbps ? To máš připojení k internetu 1,5 Gbps, nebo máš doma jednu LAN pro pokojíček a druhou LAN pro obývák ?

lOOkIN
lOOkIN
Level 1 Level 1
9. 10. 2009 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne recenze, Sabertooth mne zaujal. Ovsem trochu jsem byl zklamany, kdyz jsem se jal hledat Sabertooth u nas v eshopech - nejnizsi cena 4833 s DPH. :evil: Odkud jste bral tu Vasi cenu 4000 s DPH?

Razorjack
Razorjack
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím, že dnes nikdo Dual LAN prakticky nevyužije, nesouhlasím. Dejme tomu, že sedím u PC, jede mi download, nebo něco takového a zároveň bych si rád zahrál s kamarádem přes místní síť s využitím jeho notebooku... A pokud se nechci odpojovat od internetu, jak to jinak řešit, než s využitím druhé síťovky? (Pokud budu uvažovat nad "standardními" řešeními") Moje příští deska tudíž bude mít 2xLAN povinně...

Reklama
Reklama