Zpět na článek

Diskuze: ICD Gemini - zabiják iPadu s Tegrou!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ptakovec
ptakovec
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak můžete proboha napsat takovou blbost? Každému člověku, který se pohybuje v IT je jasné, že Apple nestaví na nejnovějším hardware! Oproti tomu je schopen nabídnout jinou věc, která ostatním podobným zařízením dosti chybí - funkčnost!

Takže zabiják iPadu? nikoliv...

davtex
davtex
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skor by som bral asi ten JooJoo, predsalen x86 vs. ARM. Na x86 ide prakticky vsetko, na ARM tak Windows Mobile :) a potom len Linux, BSD atd. Ja osobne by som to mozno prezil, ale 95% sveta nie :)

m4Te
m4Te
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stara dobra openPandora, podobne vykonna, lacnejsia, mensia, a zrejme aj vacsia vydrz baterky, a je uz dostupna.

mixal
mixal
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ptakovec]Jak můžete proboha napsat takovou blbost? Každému člověku, který se pohybuje v IT je jasné, že Apple nestaví na nejnovějším hardware! Oproti tomu je schopen nabídnout jinou věc, která ostatním podobným zařízením dosti chybí - funkčnost!

Takže zabiják iPadu? nikoliv...[/quote]

presne tak, hw specifikacia nie je vsetko bez dobreho sw je to nanic. (a to win 7 na tablet nie je a android tiez nic moc)

CJHornster
CJHornster
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to bude jak JooJoo, včera jsem na JooJoo čet recenzi na a vydží 2,5 - 5 hodin, ale v recenzi se prej dosta,li jen na 3 hodiny, video se na něm sekalo a touchscreen byl tak blbej, že prej ani nemohli pořádně otevřít odkaz - prostrě na Ipad to nemá, Ipad má dokonalej display a jak řek milý Jobs užasnou uživatelskou zkušenost z používání :D

ptakovec
ptakovec
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CJHornster Nejspíš jste zaspal posledních 5 let IT vývoje že? Appstore je stále nic neříkající slovíčko, proč je tedy všemi přehlížen? Aha.. možná proto, že ho chcete přehlížet...

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ptakovec]Jak můžete proboha napsat takovou blbost? Každému člověku, který se pohybuje v IT je jasné, že Apple nestaví na nejnovějším hardware! Oproti tomu je schopen nabídnout jinou věc, která ostatním podobným zařízením dosti chybí - funkčnost!

Takže zabiják iPadu? nikoliv...[/quote]

Funkčnost? Jako kde? :-D iPad má nějaké funkce? Leda jestli bereš design jako funkci a coolovitost jako další tak možná, ale jinak ... iP/ad/hone/od se prodává tak dobře proto, že má Apple dobrý marketing a dokáže z těhle hraček udělat záležitost stylu. Tohle si nikdo nekoupí kvůli tomu co to umí (protože to umí jen naprostý základ) ale protože je to in

elukok
elukok
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn Ano, je pravda že iPad umí míň funkcí než konkurence (třeba slate od hp nebo JooJoo jak už někdo psal). Ale co je pro uživatele lepší - mít spoustu nepoužitelnejch a nepropracovanejch funkcí, co vypadaj dobre ve specifikacích na papíře, ale už ne tak dobře ve skutečnosti, nebo "jenom" hlavní funkce které využije většina uživatelů, zato dokonale zvládnuté a promyšlené? Někdo preferuje kvantitu, někdo kvalitu.... :!:

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok každého věc co potřebuje a co ne, ale flash podle mě patří mezi základní funkce browseru a iPad je primárně browser

někdo se bez něj možná obejde, někdo si iPad koupí aniž by si uvědomoval co je flash a že ho denně používá

nejhorší je fakt že absence flashe je na iPadu věc politiky - HW by ho zvládl, ale "nemáme rádi adobe" strategie je prachsprostým mrzačením zařízení ... jako když si koupíš sporťák, kterej by zvládl 300km/h ale dáš mu omezovač na 50 protože "jezdit rychle je špatné, ááááááno?"

elukok
elukok
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok @Martin Kusyn: No u aut to tak je, vetsina evropskecj aut ma omezovat na 250, ale to je neco jinyho. Podle me nedali ipadu flash proto, že je to určitý bezpečnostní riziko a možná taky určitá konkurence flash aplikace X apps z itunes. Me osobne tam zaky chyby, prej to chtej resit html 5.0, která se dá použít jako určitá náhrada flashe, ale plně ho nenahradí. Flash aplikace jako hry a tak se na tom nerozjedou, ale video prehravace apod. jo. Taková malá ukázka http://googlewebtoolkit.blogspot.com/2010/04/look-ma-no-plugin.html

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok @elukok: Beru že flash bude do budoucna možná nahrazen HTML 5.0 jenže v té době už bude iPad celkem zastaralý. Vydávají zařízení pro aktuální web, tak by mělo zvládat to co na aktuálním webu je. Co se týká té ukázky tak mám dojem, že tam ten Quake jede pod javou. Což by mohl být další problém, protože si nemyslím, že by iPad plně podporoval javu (nebo ano?). To je imho na iPadu největší slabina - jeho OS je prostě uzavřený a jeho možnosti moc rozšířit nejdou. To nevadí u přehrávače (spíš by mi vadilo to že člověk musí používat iTunes nebo nějakou jejich náhradu aby do něj dostal hudbu), u telefonu to člověk překousne (ikdyž u telefonu za 10k bych očekával něco víc) ale u "skoro počítače" je to podle mě velký nedostatek.

Jessie
Jessie
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn Jo, umí to prakticky jen základ, spoustu věcí to podle mě nemá, proto bych si to taky nekoupil. Ale spoustu lidí si to právě proto koupí, protože nic víc než brouzdat po internetu, něco si číst, nebo si zahrát nějakou jednoduchou hru nepotřebují.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jessie přesně ... na to sice iPad nepotřebují, ale koupí si to protože je to apple a apple je přece cool ... a to je to o čem mluvím, výborný marketing ... sám jsem tipoval že iPad propadne, ale když vidím jaké fronty lidí na něj stojí, tak musím uznat že jsem se mýlil ...

onn
onn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je mi lito, ale 16:9 je proste podle me nevhodnej format pro tento tip zarizeni, krome sledovani filmu (a to docela dost filmu je este sirokouhlejsi) neni k nicemu, na cteni, prohlizeni int. stranek i na praci je proste format 4:3 (resp. 3:4 na portrait) vhodnejsi. taky by me zajimala vydrz, je hezke ze to ma 40W kapacitu baterie a ipad jen 25W, ale vydrzi to take 10h? a kolik vazi pri uz docela rozmerne uhlopricce 11.2"?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

40Wh baterie? :shock: je mi jasné, proč se tam nechlubí hmotností
- SNowie

balor
balor
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SNowie]40Wh baterie? :shock: je mi jasné, proč se tam nechlubí hmotností[/quote]
Wh je co za jednotku? já znám jen Ah. A 40Ah to bejt nemůže, to mam ve škodovce :-)

Dejv Rok 99FPS
Dejv Rok 99FPS
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K čemu že vlastně ten iPad je dobrej?
Ja myslel že to bude takovy slušny prohlížeč netu ale ono ne ani videa z youtube to nepřehraje :(

syslik
syslik
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mne je 11 palcu uz opravdu hodne, idealni by bylo tak 8 az 9 palcu aby se to vlezlo do vetsi kapsy :)

syslik
syslik
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=balor][quote=SNowie]40Wh baterie? :shock: je mi jasné, proč se tam nechlubí hmotností[/quote]
Wh je co za jednotku? já znám jen Ah. A 40Ah to bejt nemůže, to mam ve škodovce :-)[/quote]
Wh je wathodina, vypocita se tak ze si vynasobis kapacitu v amperhodinach krát napetí baterie. takze pokud to bude mít napeti 14,8V tak kapacita bude asi 2,7Ah

Vejta
Vejta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

viděli jste ten díl s iPadem rozemletým na prášek? nádhera :) ale doufal jsem že si na to vezme pořádnej mixér a že to nebude muset zlomit :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vejta myslím, že HP slate se tam snad tak-tak vejde:-)
- SNowie

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Martin Kusyn]každého věc co potřebuje a co ne, ale flash podle mě patří mezi základní funkce browseru a iPad je primárně browser

někdo se bez něj možná obejde, někdo si iPad koupí aniž by si uvědomoval co je flash a že ho denně používá

nejhorší je fakt že absence flashe je na iPadu věc politiky - HW by ho zvládl, ale "nemáme rádi adobe" strategie je prachsprostým mrzačením zařízení ... jako když si koupíš sporťák, kterej by zvládl 300km/h ale dáš mu omezovač na 50 protože "jezdit rychle je špatné, ááááááno?"[/quote]

Trochu si protirecis, protoze prave ze ten Flash brzdi rychlost a vydrz takovych notebooku. Apple jde na to z ostra a diky firme Apple se konecne pohnuly ledy a velke firmy predelavaji stranky do HTML5. Flash mam primarne zablokovany a pokud chci tak na dane misto kliknu a flash se nacte. Diky tomuto opatreni se mi neroztaci v notebooku ventilator jako kdyz startuje vrtulnik.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Farmysta ok ... jenže - zkus si na flash kliknout na iPadu :-D ... kdyby byl flash defaultně vypnutý ... ikdyby nebyl nainsalovaný, ale byla by možnost ho stáhnout a do zařízení nainstalovat tak jsi za vodou ... jenže je to Apple ...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Farmysta přesně, click-to-flash je základní plugin jakéhokoliv browseru:-)
- SNowie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=balor][quote=SNowie]40Wh baterie? :shock: je mi jasné, proč se tam nechlubí hmotností[/quote]
Wh je co za jednotku? já znám jen Ah. A 40Ah to bejt nemůže, to mam ve škodovce :-)[/quote]

Tak Wh je jednodušší jednotka, řekne ti, kolik "wattů" ti je baterka schopna dávat po dobu 1h, Ah ti neříká o baterii vůbec nic, až když řekneš že je těch 40Ah při 12V => 480Wh už víš co ta baterka vydrží
- eagleking

CJHornster
CJHornster
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ptakovec]Nejspíš jste zaspal posledních 5 let IT vývoje že? Appstore je stále nic neříkající slovíčko, proč je tedy všemi přehlížen? Aha.. možná proto, že ho chcete přehlížet...[/quote]

můžu se zeptat co má společného applestore s mým příspěvkem? applestore samozřejmě používám:)

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sohlasim, urcite by to bylo dobry, ale podle me Apple nedal Flash do iPadu z duvodu trzeb z Apple storu. % se na iPad vyvyjeji nejvice hry a myslim, ze to dela neco prez 50%. Byznys je byznys a diky tomu by bylo mene $. Uzivatel ma moznost stahnout free hry, ale kdyz ty placene jsou lepsi :) Treba se myslim, ale myslim si ze Apple moc dobre vy kolik $ mu jde z prodeje her a iPhonem si to otestoval.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Martin Kusyn]spíš by mi vadilo to že člověk musí používat iTunes nebo nějakou jejich náhradu aby do něj dostal hudbu[/quote]
V cem ti Martine vadi iTunes? Ja osobne ho mam rad a pokud mas dobre ID tagy vcetne fotek CD obalu u kazde pisnicky, tak to je opravdu radost pracovat s timto prehravacem / synchronizatorem. iPad je druhe zarizeni a primarne potrebujes jeste desktop nebo nejaky pocitac kde ma uzivatel ulozene MP3ky, fotky, kalendar, kontakty atd. To vse se synchronizuje a nevznika chaoz v obou nebo vice zarizeni, tam mam neco, tam taky neco. Desktop je takovy centralni uloziste a mozek vseho. Zarizeni jako iPad, iPhone, iPod se pouze synchronizuji no a bez iTunes by to neslo.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Farmysta Už jen to, že se bez něj neobejdeš - kdybys mohl na iPod nahrát hudbu jen tak a volitelně používat iTunes, neřekl bych ani slovo. Prostě je to zbytečné omezení a to nemám rád. Co se iPadu týče je situace víceméně stejná - spousta zbytečných omezení, což se mi nelíbí. Myslím si, že by tomu USB nezblížilo a možnost připojit flashku s filmem nebo fotkama by nebyla od věci. Ano - někdo může říct, že se bez toho obejde, ale určitě to není zbytečnost.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn USB je podle stejny problem jako Flash. Opet jsme u tech $. Chybejici USB je na skodu, ale spis nez chybejici USB me stve, ze neni Cesky Apple store a moznost si rychle pujcit ,,jakykoliv,, film v CZ dabingu. Casto se mi stava, ze nekam jedem a chceme se divat na nejaky film no a znamy rekne to jsem videl, to taky a to taky. Kdyby byl ten Apple store, tak si rychle pujcime film ktery nikdo nevidel a bylo to super. Takovych 80 Kc za pujceny film, ktery nikdo nevidel, proc ne.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn @Farmysta: Proto iPad nechcu - těch věcí co tam chybí je prostě spousta. Ne jen Flash nebo jen USB - životně důležité možná nejsou, ale zamrzí. Co se týče ceny - no nevím, ostatní zařízení jsou cenově srovnatelná (ne li levnější), ale třeba USB mají - a řekl bych že při velkovýrobě by přišla integrace USB do těla přístoje na pár centů a to i s náklady na úpravu operačního systému. Opravdu si myslím, že jde spíš jen o politiku firmy - lidi si to koupí stejně a ještě je donutíme používat náš SW a v nejlepším případě i další náš HW.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iTunes neberu jako omezeni, ba naopak je to spis vyhoda a pokud si koupis notebook nebo desktop Apple, tak jsou iTunes v zakladu systemu, takze prijdes domu, zapnes pocitac a muzes ihned pracovat, zadne instale, proste to funguje. Lide nechteji resit jak to tam maji dostat. Ty to mozna beres jako omezeni, ale predstav si vetsinu lidi co radeji oceni tu jednoduchost (i ja). Driv jsem mel take nahrane MP3 v prehravaci jako klasicke soubory, zadny playlist, zadna poradna sprava, jediny co jsem mel byl Total Commander. Clovek to tam rychle nakopiroval bez omezeni, ale to je tak vse. iTunes je neco jako IMAP protokol u emailu. Klidne napis jak bys chtel jinak resit spravu / zalohu dat kdyby jsi mel iPad, iPhone, iPod + desktop.

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Farmysta Ale jo - když iTunes chceš používat, tak ho používej. Jenže když ho nechceš používat, tak je ti iPod k ničemu. Maximálně můžeš použít nějakou alternativu, ale jinak jsi nahraný. Já mám klasický MP3 přehrávač, píchnu ho kdekoliv do počítače, nahraju na něj hudbu a hraju. Je mi jedno jestli jsem doma, u kámoše, nebo někde v škole na terminálu. A to že se bez iTunes neobejdeš je opět otázka politiky Applu, protože udělat zařízení tak aby sis mohl vybrat, který přístup použiješ není takový problém. A to se mi nelíbí, pro mě je to prostě házení klacků pod nohy. Pro mě je jednodušší si nakopírovat do přehrávače adresář s hudbou a to chcu dělat bez přítomnosti nějakého asistenčního SW.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn Tresnicka na dorte je, ze si mohu vybrat pri synchronizaci kvalitu MP3. Bud se tam nakopiruji 1:1 nebo se snizi kvalita kvuli omezene kapacite daneho zarineni - kvalitu si urcim sam. V pocitaci mam vse v MP3, ale do techto zarizeni pouzivam format AAC s VBR. No a druha tresniska na dorte je, ze iTunes podporuji prehravani hudby prez wifi do repro soustavy. Staci mit wifi krabicku u repraku a pritom ty repraky nejsou wifi. iPad ma udajne take podporovat prehravani hudby prez wifi.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn Take jsem to tam kopiroval jako ty, ale ted bych to uz nikdy neudelal. K cemu mi jsou MP3 kdyz maji spatne ID tagy nebo nemaji vubec obrazky alb. Takove MP3 od kamosu budou v iPadu vypadat takto - zadny CD cover, pouze otaznik nebo prazdny obdelnik, serazeni pisnicek chaoticky, protoze maji spatne ID tagy a nemohu si ani vybrat zda chci prehrat od dane kapely Album nebo vsechna alba, zda chci nahodne prehravat zanr Rock, Pop, Metal atd. Bez kvalitnich ID tagu se neobejde takovy iPod Shuffle, ktery s tebou komunikuje hlasem a informace o pisnicce se nesou v ID tagu. Zasadne si pisnicky stahuji sam doma a od nikoho je neprijimam protoze co jsem se tak setkal, vzdycky je problem s ID tagy vcetne foteke. Ty to beres jako omezeni, ale ja tvuj zpusob kopirovani beru jako takovy bordylek. Nic se ti nesynchronizuje, takze ani poradne nevis kde co mas. Mit takhle vic zarizeni - desktop, notebook, MP3 prehravac, iPhone, tak bys v tom mel poradnej hokej. iTunes prirovnavam k IMAP protokolu, ale u tebe by to vypadalo takto: tam mam nejaky email, tam taky, tam jsem pridel kontakt, ktery nemam zase tam, upominku v kalendari mam v pocitaci a jelikoz neni v mobilu, tak jsem na danou schuzku zapomel, protoze jsem u sebe nemel pocitac. Musis uznat Martine, ze to je takovy chaoz zpusob :)

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn @Farmysta: Ano, dá to trochu více práce neudělat si v tom bordel, ale taky to jde. Věř mi - kompů mám doma hodně a pokud jde o bordel v datech, tak mi to až tak cizí není :-D ... ale pokud je člověk jen trochu pečlivý, tak se s tím dá vyjít. Otázka je co od svého zařízení očekáváš - já si nacpu na MP3 všechnu hudbu do jedinný složky a jedu v náhodném režimu. A když na písničku nemám náladu tak ji jen přepnu na další.
Data si tak nějak třídím až než je zazálohuju na svůj 'server'. Jak říkám, je to otázka přístupu, když budu chtít jen naházet na MP3jku hudbu tak to udělám v podstatě všude a udělám to rychle. A když si budu chtít udělat hezoučký archívek, tak si nějaký ten iTunes nebo jiný prográmek použiju. Někomu to nevadí, já to vidím jako osinu v zadku.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
6. 4. 2010 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn @Martin Kusyn: Ja bych bez ID tagu neudelal ani krok, drive ano, ale ted prez to vlak nejede. Jak ja rikam, kazda MP3 ma svoji obcanku: jmeno, fotka, adresa, rodne cislo, stav a mohu vybirat z ruznych kombinaci a presne vidim co se stane. Neber poradek jako osinu v zadku :wink:

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
7. 4. 2010 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn @Farmysta: Ona osina v zadku není to, že máš pořádek, ale to že jsi donucen i když nechceš. A to by mi upřímně vadilo. Já chcu zařízení schopné fungovat nezávisle na SW ... a tohle by mi vážně vadilo.

Farmysta
Farmysta
Level 1 Level 1
7. 4. 2010 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn @Martin Kusyn: Vem to z druhe stranky. Apple je firma, ktera ti nabizi kompletni sluzbu. To ze chteji abys pouzival iTunes - ANO chteji a pokud se nad tim zamyslis tak tvuj zpusob nahravani a sprava hudby je neprehledny a chaticky. Drive jsem to delal stejne jako ty, takze vim jaky je rozdil mezi variantou iTunes nebo kopirovani prez Total Commadera. Pokud ti nevyhovuji prehledne pravidla Apple, tak si koupis jine zarizeni...nic vic nic min.

Reklama
Reklama