Zpět na článek

Diskuze: Intel chystá levné mobilní Core 2 Duo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno néé, ještě onehdá jsme tady měly od intelu jeho super levná pantia, které nebylo možné vyrábět levněji a teď na nás intel valí ještě a ještě levnější cpu. zajímavé, že i přes zvyšující se nároky na nové výrobní technologie se de s cenou níž a níž :)
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se s PCtuningem děje? už poněkolikáté za tento týden musím nad zprávami kroutit hlavou. Co je za blbost, že Conroe jsou drahé? Určitě zlevní, protože jsou teď nové. Ale i nyní patří Core 2 Duo k nejlepším procesorům v poměru cena/výkon... Vždyť Core 2 Duo 2.13GHz za 5500Kč je o 10% výkonější než AMD A64 FX62 za 22000Kč. A Vy o tom napíšete, že je to drahé. Stejné je to i s mobilními, kde je Core 2 Duo o dost výkonější než Turion X2...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [I]Core 2 Duo 2.13GHz za 5500Kč je o 10% výkonější než AMD A64 FX62 za 22000Kč.[/I]
To je naprosto účelové srovnání, a navíc nepřesné. Jak píše i Baneshee, E6300 na FX-62 nestačí. E6600, to už by tak odpovídalo, a za 10k seženeš X2 5000+, který k FX-62 nemá daleko. Samozřejmě je rozdíl v přetaktovacím potenciálu, ale pro Core 2 Duo jsou dražší desky.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2006 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A teď si v tom můžeme udělat jasno... Všichni souhlasíte s tím, že Core 2 Duo E6400 (2.13GHz) stojí 5500Kč bez DPH?
Pokud ne, koukněte se sem http://www.alza.cz/procesor-intel-core-2-duo-e6400-2-13ghz-d65036.htm
také souhlasíte s tím, že AMD A64 FX-62 (2.8GHz) stojí 21300Kč bez DPH?
Pokud ne, koukněte se sem http://www.alza.cz/dvoujadrovy-procesor-amd-athlon-fx-62-64bit-windsor-socket-am2-d63077.htm

Tak a teď to nejduležitější, souhlasíte všichni, že výkony jsou mezi těmito procesory vyrovnané?
Pokud ne, koukněte se sem http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=433&model2=464&chart=186
- někde vede Core 2 Duo, někde zase A64 FX62 - tedy jsou výkonově vyrovnané

A teď hlavní otázka, všichni souhlasíte s tím, že je v dnešní době výhodnější Core 2 Duo?
Pokud ne, jste silně zaujatý... A s tím by právě měl něco dělat pan Lukáš Fiala, myslím, že vůbec PCtuning má v poslední době s tímto problém (AMD, ATI)
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2006 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Srovnáváte obyčejný model oproti předraženém top-endu, když X2 5000+ stojí polovinu. A se vší úctou, těch 10% výkonu navíc je dost relativních, záleží na konkrétních testech.

Máte pravdu že C2D má dobrý poměr cena/výkon, i pokud to srovnáme s obyčejnými Athlony 64 X2 a i pokud vezmeme v úvahu, že slušná deska pro Core 2 Duo je dražší než pro Athlona. Tím že jsou drahé, jsem měl ale na mysli, že pokud nejnižší model stojí 5500 Kč s DPH, pro většinu uživatelů je jaksi mimo dosah a raději zvolí X2 3800+ a přetaktují ho na 2,6GHz. Na hry to bohatě stačí. Kdo potřebuje dělat s videem spíš než hrát, asi už není chudý teenager a z hraní vyrostl, takže si Core 2 Duo může dovolit...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2006 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak chlapče, aby bylo jasno, tak já mluvil o procesoru E6400. Radši si doplň mezery, protože, právě on má 2.13GHz a ne E6300 o kterém jsem vůbec nemluvil...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2006 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: A jinak proč nesrovnávat s hiendem AMD když je výkon stejný? ale dobře i proti X2 5000+ je E6400 2x levnější...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2006 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Pokud jste to tedy myslel, tak že ceny C2D jsou dobré, ale že chybí modely pro lowend, pak souhlasím...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tak Core2 na 2.13 (tj E6400) prijde na 6500, za 5500 je tak akorat E6300. A podle testu prekonava FX-62 az E6600, ktery prijde skoro na 10k. Ale zahrnovat cenu topmodelu AMD a srovnavat s radovyma modelama je blbost. Topmodely sou vzdycky predrazeny (viz X6800 se slabym pomerem cena/vykon). Co se tyce pomeru cena/vykon obecne tak sou IMHO X2 a C2D na tom dost podobne. Jen tak mimochodem se tu mluvi o cene absolutni a ne o pomeru cena vykon. I kdyz se ti muzou zdat Core vyhodny, neznamena ze sou levny.
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"jsou rychle nahrazovány modernějšími Core 2 Duy." Těžko říct jestli je to dobře napsaný, ale takle to vypadá hoodně zajímavě. :D
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně!Cituji:Procesory Core Duo s jádrem Yonah, první notebooková dual-core, jsou rychle nahrazovány modernějšími Core 2 Duy!Chybička se asi vloudila.
- Kopi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se!Špatně jsem přečetl Core Duo
- Kopi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... nevi někdo jestli se i "mobilní" Core2Duo dostane do "volného prodeje" ? ...
... totiž pokud by jejich cena byla na přijatelné úrovni (vůči jejich výkonu) tak by to mohl být zajimavé z hlediska HTPC (malá spotřeba, míň topí - třeba by šli uchladit i pasivně s dobrym chladičem) ...
- čepi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2006 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dnes se dají volně sehnat Pentia M a Yonahy, tak myslím že dříve či později budou i Meromy. Jediný problém vidím v malém výběru desek a cenách...
- Fiala Lukáš

Reklama
Reklama