Zpět na článek

Diskuze: Intel IDF: Další informace o Sandy Bridge

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyborna sprava, už sa neviem dočkať a teším sa ako male decko :)

[quote]Uvedení prvních procesorů Core i3-2 a Core i5-2 bude 9.1.2010.[/quote]

A máte tam chybu :)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ranger666 tomu 22nm a SB moc nevěřím...
1)pre-*samply budou v 4Q 2011 a když 22nm dobře půjde, objeví se tak v 1Q 2012 (ne-li později)
2)SMysl by to mělo pouze do serverů, jinak nevidím problém vydat i na 32nm alespoň šestijádro
3)Intel by tím jistě vyloženě chybu neudělal, ale AMD ho může na nějaký čas zaskočit, on tu zas tak pozdě nebude (konec 2Q 2011)...
4)A k čemu by potom tedy byly samply 2011 LGA? údajně se rozesílali v květnu tohoto roku. JCornell ho například má..

OC je hodně slibné, škoda, že nevíme víc, při jakém napětí apod. Na Cinebench je to však extrémně dobré, ještě zjistit skóre na takovém taktu :-D

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
15. 9. 2010 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Bohužel se pleteš ... Intel přímo řekl, že 22nm čipy jsou už nyní ve výrobě a druhé čtvrtletí 2011 budou distribuovány do prodejní sítě, nikoliv samply ale finální produkty se vším všudy. Nejen jako Xeony, ale zřejmě i High-end desktopy do stejné patice, samply LGA2011 jsou už nyní ale jen 32nm, stejně jako byly první LGA1156 na 45nm místo pak na trh uvedených 32nm Clarkdale. JConell pracuje pro jednoho nejmenovaného výrobce desek, ti mají své čipy pro designování desek možná délě než od května ... to ale není směrodatné pro uvedení na trh a finální podobu produktu

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra 5Ghz už na 32nm? Ještě nedávno jsem slavil 4Ghz (teda vlastně 4.3Ghz na core i3). :) Jsem zvědavý kolik půjde taktovat 22nm (který podle mě bude naprosto revoluční a bude zdaleka největší skok v miniaturizaci) - 6.5Ghz na vzduchu? :D

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 No Cinebench by si měl projet na vyšší frekvenci s core i3, cca tak 4.5 GHz (je jasné, že na benchmarky do nich lidi cpou okolo 1.5V)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 zmenšený výrobní proces není vždy zárukou vyššího OC, záleží také na architektuře čipu :)

olis
olis
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcem sa spitat je realne ze tam bude pasovat noctua nh-d14? nemam ho ale vazne nad nim uvazujem a podla mna je realne ze by tam mohol pasovat, potom uvazujem nad procakom i5 2500K no a podla mna by to s vykonejsim chladenim mohlo ist aj vysie napriklad s tou noctuou

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me jen zajima jedna vec ano super takove procesory budou fajn ale proc porad vyrobci vedi ze to jde tak moc nataktovat a neprodavaj je treba na stabilnich frekvencich treba na 4 nebo 4.5GHz s lepsim chladicem a vyssi cenou hodne lidi by si to koupilo kdyz radeji priplati a maji certifikovany vykon se zarukou nez hokuspokus a zaruka v haj*lu.ja radeji taktuju ale myslenka by to byla dobra anebo sety MB+CPU OC s chladicem nejaka fajn kombinace nepredrazena ale marketing chapu a technologie 22nm mno kdy se zastavi postup? :D :D :D

elukok
elukok
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller Dyť prodávaj vejš nataktovaný procesory. Ale taky za nehorázně vyšší ceny. Výrobce veme jeden čip a nataktuje ho na takovou hodnotu, kde je eště stabilní (samozřejmě s rezervou) a prodává ho pod různejma označeníma. Třeba i7 920 a 930...

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok nemyslim to takto to je mi jasne ale proc ty vykony neposunou jednoduse dejme tomu i530 misto 2.93 tak 3.3 a i 540 treba 3.5 a ty fajn drahe treba na 4GHz jinak placl jsi nesmysl i7 je navic 4 a 6jadro napr. ja beru v ohledu ony 2jadrove CPU ktere budou nasledovat

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
16. 9. 2010 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok @jawakiller: ne všechny kusy jsou "stejně" kvalitní a tak se musí prodávat i horší čipy, které by třeba ani 4 Ghz nezvládaly. Navíc spotřeba...Dvoujádro s TDP 125W/130W by dnes nikdo nechtěl

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
15. 9. 2010 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller kvůli spotřebě ... dnes není výkon a frekvence co prodává, ale co nejnižší deklarovaná spotřeba ...

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
16. 9. 2010 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier souhlas. JAVAKILLER: udělat výkoné monstrum by až tak nebyl technický problém, problém by bylo napájení čipu a nároky na zdroj, spotřeba, teplo apod. Myslíš, že by si běžný klient koupil CPU se spotřebou 200W?

elukok
elukok
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je myšleno že se budou dát taktovat jenom s odemčenými násobiči? Taktování se přece zakázat nedá. A eště neni apoň nejaká spekulace o přibližném datumu uvedení prvního 22 nm intelu?

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Zakázat se nedá, ale když se frekvence procesoru sváže s frekvencí sběrnice, tak pak ty sběrnice přestanou fungovat a počítač bez USB je dost k ničemu...

elukok
elukok
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme OK díky za objasnění a je to pěknej podraz na uživatele. Doufam že se AMD nenechá inspirovat.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @elukok: podraz to není, jen byznys :). Kdo chce taktovat neomezeně, at si připlatí, overclocker nebude řešit peníze a koupí si co chce 8) . A kdo nemá, jistě mu stačí bohatě současný Lynfield a nebo uzamčený SB, kde i tak do určité míry taktovat půjde

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Taktování se dá zakázat a Intel to u Sandy Bridge plánuje.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oooo...procesorový orgasmus :)

yuri.cs
yuri.cs
Level 1 Level 1
15. 9. 2010 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A follow on 22nm microprocessor family dubbed Ivy Bridge "is moving through fabs and on track for delivery in [b]the second half of 2011[/b]," said chief executive Paul Otellini in a keynote address.

http://www.eetimes.com/electronics-news/4207617/Intel-sketches-out-32--22nm-processors

Reklama
Reklama