Zpět na článek

Diskuze: Intel představuje Larrabee

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

juj, tak na to zacinam byt zvedavy :) nic proti CUDe, ale precejen C bylo mozna trosku omezujici, co se nekterych eci tyce. pokud intel bude stavet na C++, tak by to mohlo vyvoj HPC aplikaci na Larrabee dost usnadnit - precijen objektovy navrh je udrzitelnejsi s rustem aplikace.
- daniel zika

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, kde jsi vzal ten blábol o C. Současná CUDA 2.1 z části podporuje C++ a to šablony, třídy, metody... zatím neumí dědičnost a virtuální metody, ale to je jen otázkou času. V současnosti je CUDA jediné řešení, které se široce využívá a je odladěné. A objektově se dá dělat i v C ... můžeš mě kontaktovat na email, pokud o tom chceš vědět víc.
- Eosie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 4. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak. Navíc není přece takovej extra problém si napsat vlastní třídy využívající CUDA API.

Co je na CUDA největší problém, je absence double precision (možnost použití pouze float a ne double), která by se na některý typy výpočtů docela hodila (zvýšení přesnosti pro vědecký aplikace), což je ovšem AFAIK dáno možnostmi grafických karet který povětšinou umí nativně jenom float (pro hry prý víc nebývá potřeba).

U CUDA jsem, když jsem si s ní hrál, taky narazil na časovej limit běhu kernelu, což mě taky docela překvapilo - pokud doba výpočtu překročí cca 7-10 sekund, v lepším případě pouze vrátí neplatný (náhodný) výsledky, v horším případě zasekne celej driver grafiky případně celej systém (i Linux, na kterým jsem si s tím hrál).
- Monster Cutter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a verim tomu ze ti blazni z intelu budou delat i X2 grafiky a pro spojeni pouzijou v arabskych statech vyvinutou hydru kterou zaplatil intel

PS: mozna jsem blazen ale podle miho by to byla blbost od intelu neviuzit potencialu tedy pokud hydra nebyla jen jedna mega kachna
- prometheusx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lol. to radsi nechcu vedet kolik by to žralo :-D a jak nechutne by to topilo :-) to aby zacli vyrobci zdroju vymyslet novej konektor kterej utahne tech x desitek amper :-)
- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 4. 2009 03:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Co určitě neuvidíte u dnešních grafických karet je x86 architektura, která se dnes používá u procesorů." touto vetou sa chcelo povedat, ze larabee pouziva x86 architekturu? :)
- BFG10K

Reklama
Reklama