Zpět na článek

Diskuze: Intel připravuje dostupné dual-core

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si zase myslím, že by mohl být docela dosti prodávaný - FSB se nataktuje v pohodě (hlavně pokud bude mít procesor EIST, díky kterému se bude moci snížit násobič), myslím, že na taktování to bude vynikající procesor hlavně za tu cenu... Maximálně si to spousty lidí nekoupí jen prooto, že je to Intel... Přitom, jak jsme viděli např. zde (http://www.games.tiscali.cz/images/news/pentiumD900.gif) v tom až zas takový rozdíl není.. A až budou hry opravdu dobře optimalizované na dvoujádra, bude lepší tento, než jiné výkonější, ale jednojádrové.. toť můj názor ;)
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na Intelu neni nic špatnýho - to takový jako ty to rozhlašujou, ikdyž to není pravda. Já nepodlehl velké reklamní kampani AMD, kteří mají plakát AMD 64bit na každém rohu. Pořád platí, že Intel je hlavně pro professionály - jen si zkus spustit Reaktor 5 ve 2 kopiích na AMD a uvidíš, že se ti to bude sekat jak svině. Na Intelu se to neseká. Co víc k tomu říct, prostě praktické testy ukázaly, že kamarád co má nějakýho Athlona nespustí ten Reaktor 5 ani v jedné kopii. :) Takže to něco vypovídá o tom, co je to za šmé ten amd. Pochybuju ale o tom, že víš co je to Reaktor 5, takže už to radši nebudu dál rozvádět.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V tom případě to neplatí o tobě, ale věř mi, že spousty lidí se na kampaně AMD chytli a na Intel reagují hystericky a až fanatisticky odmítají vše co o něm slyší (to se týká hlavně plánů Intelu do budoucna)... ;)
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja osobne jsem intel moc rad nemel, hlavne kvuli jeho cenove politice. Dost dlouhou dobu se dal poridit procesor od AMD se stejnym vykonem jako od intelu za mnohem mensicenu. Jenze to se dnes pomalu meni.. Nejlevnejsi pentia 4 do lga 755, jsou jiz vevnejsi nez nejlevnejsi athlony do socketu 939. A dual core od intelu uz jsou zase levnejsi nez od amd.. a dual core se da vyuzit dobre i doma...
- Vít Pešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono je to taky tim že P4 do LGA775 začíná na 2,66GHz, kdežto A64 do sc939 až na 3000+. A ceny srovnatelných modelů jsou... srovnatelné, až na Venice 3000+/2GHz do sc754, výkon někde mezi 3000+ a 3200+ pro sc939 ale cena naprosto výtečná...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A škoda, že ten Venice 3000+ do 754 je nejlepší procík z toho socketu, takže šance na upgrade pc nulová... to mě nejvíce štve na AMD, buď koupíš 939 a musíš mít A64 nebo 754 a musíš mít Sempron nebo jediný A64... V tom má Intel výhodu, na 775 jde Celeron, P4, i dualcore Pentium D..
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo s Venice do 754 máš pravdu, koukal jsem, že je dost výhodný... ale bez vyjímek se to teď dost vyrovnalo a záleží hlavně na sympatiích...
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: podle toho jak je to staré... pokud máš, ale rok staré komponenty (po době nových technologií - PCI-E, DDR2, SATA2) tak myslím, že by vše prodával jen blázen, hlavně, když chce dokoupit třeba jen rychlejší procesor na který neměl v době koupi PC nebo přechází na dvoujádro...
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Freeman: To jo. Ale kdo má málo peněz, ten tak často nemění jako někdo kdo má peněz víc. A pro ty bohatší je sc754 neatraktivní platformou.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Tak v tomhle nesouhlasím, asi před 3 lety jsem kupoval PC a nebylo až tak špatné, ale dal jsem víc peněz radši do grafiky než do procesoru, který jsem koupil nejlevnější model s tím, že do půl roku si s ním vystačím, než pořídím nový... Hlavně dnes když je procesor skoro zadarmo (1500Kč :), může se pozdější možnost upgradu hodit...
- Freeman

Reklama
Reklama