Zpět na článek

Diskuze: Intel upravil číslování nových Pentií 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Intel zřejmě nepotřebuje takto odlišovat varianty s a bez VT, neboť" - nj, kdo by označil technologii za lepší, když ona technologie výkon vlastně snižuje? :)
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5782&Itemid=67
Je to nedokonalostí SW?

- anywherehome

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace i když si pleteš VT s HT, tak nemáš pravdu ani s tím HT. Ten link cos dal mluví o specifickém využití dvoujádrových xeonů které navíc mají HT(takže se hlásí jako 4 CPU). Tady se mluví o jednojádrových verzích s HT, nebo o dvoujádrových bez HT(až na P4EE). Navíc HT se ukazuje jako užitečná věc - ve hrách to výkon nesníží a wokna se s ním chovají svižněji.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VT je neco jineho nez HT ;-) Nicmene VT je/bude pro drtivou vetsinu lidi jeste zbytecnejsi nez HT, na druhou stranu, budou ji mit jak Intel tak AMD procesory, tak proc si tim zatezovat hlavu. Ze je to nepotrebne uz je vec jina :)
- Jan Macháček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace >Ze je to nepotrebne uz je vec jina

myslim, ze vsichni ti uzivatele [URL=http://www.vmware.com/]vmware[/URL], [URL=http://www.cl.cam.ac.uk/Research/SRG/netos/xen/]xen[/URL], [URL=http://www.microsoft.com/windows/virtualpc/default.mspx]virtualpc[/URL] VT za zbytecnost rozhodne nepovazuji
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale to je prece presne to co jsem psal.. Vazne si myslis ze vetsina uzivatelu PC pouziva vmware, xen...? Ve skutecnosti je jich "zanedbatelne" procento. Nekomu se to jiste hodi, ale ta skutecna vetsina, ktera nema poneti jaky je rozdil mezi USB a LPT (treba) tohle nikdy nevyuzije. Nebo ne v dohledne dobe...
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Honzax: tj. shodnem se na tom, ze to neni zcela nepotrebne dnes
co se tyce budoucnosti, tak bych si tipnul, ze v nasledujicich 3-4 letech bude 70% firemnich pocitacu s technologii VT ci Pacifica
spravci IT ji budou vyzadovat uz z toho duvodu, ze kdyz se uzivateli zhrouti Windows v jedne VM (ring 0-5), tak to nebude mit vliv na aplikaci pro vzdalenou spravu bezici v druhe VM (ring 0/-1) ze ktere obnovi uzivatelskou instalaci Windows a nemusi pri tom vstat ze zidle
jiny pripad uziti je napr VM vyhradne pro praci s citlivymi informacemi (napr bankovni sluzby) a druha VM pro hrani her a spousteni priloh e-mailu

sorry, ale pokud nerozumim nejake technologii, tak neprohlasuji ze je zbytecna ;)
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2005 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @paco: na 70% ve firmach v 3-4 letech jsem moooc zvedavy ;) Precejen se na to divam jen z neznaleho pohledu admina u jedne velke firmy co ma na sprvu pouhych nekolik set pocitacu a par desitek serveru :-D
sorry, ale musel jsem si rypnout :)
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2005 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Honzax: predpokladal bych, ze adminovy site 'velke' firmy s par sty PC bude znamo, ze obnova HW zpravidla probiha po 3-4 letech (ukonceni odpisu, zaruky ci leasingu)

tech 30% je pro nasledujici rok, behem ktereho si najde VT/Pacifica cestu do beznych procesoru
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace podle mě ale vt zase tak zbytečný neni protože příští konfigurace workstation, kancelářských pc (teď nemyslím kancelářský počítač jako o144@FX57+, 2GB RAM, 7800GT...s odpočtem dph "na účetnictví") nebo pc pro školy budou 2 monitory a case bude jedna s cpu s vt.
- - = k a R f = -

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace moc nesouhlasim, tohle neni jen technologie procesoru a jeho moznosti, ale celeho pocitace. pripojit dve klavesnice, dve mysi, dva monitory. Videl jsem na to programy i dnes, ale nijak se to neujalo. Stejne jako thin clients... ono taky vzhledem k dnesnim cenam pocitacu... necham se ale prekvapit :)
- Jan Macháček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobyti 4GHz je z pohledu Intelu dosti kontraproduktivni. Musel by zase blbym zakazniku u budoucich procesoru vysvetlovat proc jedou tak pomalu :) Vzhledem k faktu,ze 2 a 4 jadrove procesory si v nasledujicich min. 5letech muzou o 4GHz maximalne nechat zdat.
- drticz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 04:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud do procesoru pocitas i vyrobky jinych firem nez Intel a AMD, tak bych s temi vyhledy na pristi petiletku brzdil
napr Cell, pokud jej pocitame jako vicejadrovy, bude k mani 'za babku' [URL=http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20050518/104787/]pristi rok[/URL] s [URL=http://www.realworldtech.com/page.cfm?ArticleID=RWT072405191325]prostorem ke zlepseni[/URL]
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale Cell není x86 kompatibilní takže kromě nějakejch konzolí nebo serverů se speciálním softwarem je to jen lesklej kousek křemíku...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2005 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>kromě nějakejch konzolí nebo serverů
co bezi na x86 krome her a serveru?
kancelarsky SW
engineering CAD, CAM, CAE, ..
?

pokud se nemylim, tak na cell ma bezet linux
portovani Open Office by nemel byt neprekonatelny problem
pokud nekdo nemuze zit bez M$ word, tak emulator x86 PPC zvladal uz na Macu

engineering aplikace vyzaduji vysoky vypocetni vykon a slusnou grafiku, FLOPS ma cell na rozdavani a pripojit grafickou kartu by nemel byt problem (tvrdi IBM, Sony .. s PS3)

5 let je dost dlouha doba na predpovidani, ktere CPU bude vitezem a ktere porazenym
ale na 90% to bude CPU s paralelni architekturou a dost mozna na 4GHz+
- paco

Reklama
Reklama