Zpět na článek

Diskuze: Jak na to: ztratila se mi data (záchrana dat)...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poradte nejaky program, ktory dokaze vyhladat a oznacit bad sektory. diky
- neregistrovaný - Jay8

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před více než rokem se mi chybou nastavení BIOSu smazalo 20GB pro mě velmi důležitých dat (místo disku C mi to zformátovalo disk E), chybu nebudu dále rozvádět ....... pomocí PC Inspector file recovery se mi podařilo obnovit data s 95% úspěšností ...... velmi doporučuji!
- neregistrovaný - B_EyE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tady rozebrana spousta programku a utilitek, ale nikde neni zmineno zadne bootovaci CD. To je jedna z prvnich veci, ke kterym saham, kdyz se neco p****a.

Z prvnich bych jmenoval Knoppix - idealni pro zalohu dat, kdyz nenabehne system a je potreba dodatecne zalohovat. Jinak linuxove utilitky moc neovladam.

A pak jsou tu vynikajici "hackerska" bootCD. Prvni je Hiren's BootCD - DOSovske bootCD s tezkym arzenalem programu pro kazdou prilezitost - od Partition magic, Active Partition Recovery a dalsich 80 programu.

Dalsi z mnoha je DigiWiz miniPE Windows bootCD s podobnym kalibrem nastroju v bootovatelnych Windows.

A existuji i dalsi (a legalni) - www.911cd.net a www.bootcd.us
- neregistrovaný - amra

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jeden z top produktů je ERD COmmander od věhlasných SysInternals:

http://www.winternals.com/Products/AdministratorsPak/
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednoduchý prehledný - doporucuji
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tohle je ta nejlepsi utilita na vraceni dat vzdycky sem s nim fsechno z disku dosta.

btw: pc file inspektor toho nenasel ani polovinu
- neregistrovaný - Martin S

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2005 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Potvrzuji na 100%. GetDataBack je výborný. Jednou si ke mně dal zákazník přeinstalovat Win a zapomněl mi říct, že tam má haldu důležitých dat. Bylo to na FAT32. Smazal jsem FDISKem všechny partišny, vytvořil nové (jiných velikostí), všechny zformátoval, nainstaloval Win, drivery, soft a pak mi řekl, že chce ty data. Zkoušel jsem PC Inspector FR a nic moc. Pak jsem vyzkoušel GetDataBack a ejhle: dostal jsem se k odhadem 60-70% nepoškozených dat a dokonce asi k 30% dat z předcházejících přeinstalací systémů. Z toho, co potřeboval (*.jpg, *.png, *.mpeg, *.avi - filmy, obrázky z foťáku + *.xls, *.doc) jsem mu vyextrahoval nepoškozených 100% ! Doporučuji.
- neregistrovaný - onion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mam dva disky a podle diskcheck up by passmark ma jeden 48 stupnu a druhej 46 stupnu. Myslite, ze to je uz spatny?
- neregistrovaný - petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No hodne spatny to neni, ale neni to ani dobry, a opravdu je lepsi zaridit, aby to bylo max do tech 40°C ja mam treba doma na HDDmax 36°C a v praci 32°C, ale to je tim, ze jsem v klimatizovane mistnosti. Na CPU mam 34°C a uvnitr case 30°C. :-)
- neregistrovaný - Staša Kaša

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...jistě srozumitelný i začátečníkům. Z osobní zkušenosti doporučuji mít v systému preventivně (stále) nainstalovanou nějakou Recovery utilitu. Ocení to zvláště ti, kteří si vypěstovali nepěkný zvyk mazat zásadně se Shiftem, protože, jak už to bývá, občas je ruka rychlejší než hlava... :-)

Jinak bych jen upozornil autora, aby si hlídal češtinu:
v názvu článku musí být "Jak na to: ztratilA se mi data (záchrana dat)..."
nebo např. věta "Články by měly pomoci více ale především těm méně zkušeným uživatelům PC." je stylisticky obludná, stačí opravit slovosled a vynechat zbytečné vycpávky: "Články by měly více pomoci především méně zkušeným uživatelům PC." :-)
- neregistrovaný - Demerzel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Podívejme se na to z vědeckého hlediska. Číslo jednotné od slova DATA je "ten jeden DATUM" ale protože to slovo pochází z latiny tak se neskloňuje jako DATUMY (vzor HRAD) ale jako DATA a protože TEN DATUM je rodu mužského proto DATA jsou TY DATA podle vzoru HRAD - proto ZtratilY se mi TY DATA jako tY hradY

a o tom to je

P.S. doufám že PCT nečte žádný češtinář :-)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ROFL, nikoli, DATUM je rodu středního, proto ta DATA se mi ZTRATILA - viz SSČ (Slovník spisovné češtiny pro školu a veřejnost, vydává Academia) nebo Pravidla českého pravopisu http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=datum nebo FAQ Ústavu pro jazyk český AV ČR http://www.ujc.cas.cz/poradna/odpo.html#datum :-)
- neregistrovaný - Demerzel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Demerzel: kdybyste totiž čet pozorně tak jste pochopil že jsem to myslel jako srandu :-)
zkuste totiž češtinářovi říct že "něco JE O něčem" (jako "o tom to je", "Vánoce jsou o tradicích" atd.) a uvidíte jak vás požene :-)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Já nejsem profesí češtinář, ale hrubka přímo v názvu mě prostě praštila do očí, jinak bych to přátelské upozornění vůbec nepsal. Vím, že při vazbě "něco je o něčem" češtinář vyletí z kůže, ale k tomu jsem se vůbec nevyjadřoval, navíc "o tom to je" beru jako vžitou hlášku a nemíním ji z tohoto hlediska pitvat.
Ovšem fakt, že jste tu hrubku v názvu článku ponechali, mě naplňuje obavou, zda jste to "data podle hrady" nemyslel vážně. :-)
- neregistrovaný - Demerzel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2005 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Demerzel: Jestli moje stará nedrží při píchání nohy v uhlu 60 st, ,tak se s ni týden nebavím
- neregistrovaný - Puntičkář

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2005 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Demerzel: Jestli moje stará nedrží při píchání nohy v uhlu 60 st, ,tak se s ni týden nebavím
- neregistrovaný - Puntičkář

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2005 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Demerzel: Já bych tu hlášku "o tom to je" pitval, ale z jiného hlediska. Podle mě by se měla psát takto: "a v..v..v..vo tom to je".
- neregistrovaný - onion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Demerzel: Ach jo, přiklonil bych se intuicí spíše k "ta data", ale rozhodně bych neargumentoval tím, že jde v tomhle případě o množné číslo k datumu ... vám se snad z disku ztrácí časové údaje ?
- neregistrovaný - Filo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Filo: Jedná se o jedno slovo se dvěma významy, přičemž ve významu "počítačová data" se užívá pouze množného čísla (tzv. plurale tantum). :-)
- neregistrovaný - Demerzel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autor by se měl napřed naučit česky - Případ 2: !sofrwarové! poškození dat
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je preklep ty hnupe:-)..a jeste v anglickem (pocestenem) slove. Ty bys mel zase zacit myslet:-)
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 03:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

delil jsem disk pomoci Partition Magic, zkolabovalo to a po restartu mi nesel nabootovat disk... jedine, co jsem mel po ruce, bylo bootovaci CD s WinXP, nabootoval jsem z nej, format disku jsem odmitl a dostal jsem se do dosove prikazove radky, po zjisteni dostupnych programu (moc jich nebylo :-)) to vypadalo na CHKDSK, spustil jsem to a po skonceni jsem restartoval... system nabehl spravne a vypadalo to, ze se zadne data neztratila
- neregistrovaný - Eosie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tomu "nahodnemu" smazani souboru tady u nas rikame "Albansky virus" (...u nas v Albanii nejsme na tak vysoke technicke urovni. Po precteni a preposlani dal si proto laskave smazte veskera data na disku...) Jinak docela uzitecny clanek. Bohuzel, ted v lete disky padaji jak windows ;-)
- neregistrovaný - Arnoštek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela me pobavilo, jak houzevnate dela autor clanku reklamu "specializovanym" firmam na obnovu dat. :o) Skoda, ze taktne pomlcel, ze tyto firmy si za obnovu reknou castku v desitkach tisic, pritom v 90% pripadu se jedna o to, ze zkolabuje elektronika (napr. vlivem staticke elektriny) a cely ukon pak spociva v odsroubovani 4 sroubku a nasazeni elektroniky jine. BTW vsechny dnesni disky maji elektroniku vne vlastniho disku, takze ta hlaska o vakuovem prostredi me rozesmala nejvic. :D Takze vsichni, jimz se pokazil disk stylem, ze ho nenajde BIOS (nebo najde, ale vypisuje nesmyslne udaje). Neni nic snazsiho, nez za dvacku koupit hvezdicovy sroubovak v nejakem zelezarstvi (jen pokud nechcete ty sroubky ozuzlat), vymenit elektroniku disku z disku nejlepe uplne stejneho (ale neni to vzdy nutne, sam jsem si overil, ze i jine typove cislo elektroniky z disku teze kapacity a ze deska mela na pohled jine usporadani soucastek na ni, nebylo nikterat na zavadu, aby se necitelny disk stal plne funkcnim a ja tak byl schopen zazalohovat si veskera data pred odeslanim disku na reklamaci). Jen podotykam, ze koupe 2 stejnych disku (druhy jako zaloha nebo zdroj nahradnich dilu) vyjde vzdy mnohem levneji, nez "specializovana" firma...
- neregistrovaný - Skeptik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No prace specializovanych firem neni urcena pro domaci kutily, ti na to nemaji penize a ani jejich data za to vetsinou nestoji, kdyz se ale nekomu podela ve firme disk tezko bude sroubovat elektroniku, radsi ho da odbornikum a zaplati si za to...:))
- neregistrovaný - Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Skeptik uz vidim ako si bezny uzivatel, ktory mozno ako tak vie pouzivat software, ale vobec sa nevyzna do hardware, ide kupovat srobovak za tebou povedanych 20 korun. :))) ( Povedz mi kde dostanem za dvacku trochu lepsi torx srobovak a hned ich kupim 20. Ono ked nechces tie srobiky " ozuzlat " tak ten srobovak musi byt trochu lepsi. ) A to ma este len srobovak na HDD. Este si ide kupovat dalsi krizovy s cim rozoberie case. Vyberie disk. A ma v ruke jeden disk kde je elektornika v pr..... Napadne ho ju vymenit. Lenze povedz mi ze kde zozenie elektroniku na svoj disk taky bezny uzivatel? Niekto mu pozicia? Uz som sa pozrel ze mi nekto len tak da z 200GB disku elektroniku. Alebo take disky ktore sa nevyrabaju uz nejake roky. ( staci ak je to nejaka 40 ka alebo 80 ka co sa vyrabala este nedavno ). Tak asi tie firmy na zalohu dat nie su zo srandy. ( jasne su aj take firmy, ktore sa len tak tvaria ). Ono zaklad je. ZALOHOVAT ZALOHOVAT ZALOHOVAT.
- neregistrovaný - Pierre

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ten sroubovak byl od Narexu a mely tam od stejne firmy i 2x drazi typ, ale na co? Na to jedno pouziti mi bohate stacil ten levnej, ty sroubky tam nejsou utahnuty jak na kole u auta, takze fakt nic neozuzlas (teda samozrejme kdyz koupis spravny prumer sroubovaku :o)). Kdybys to docetl, tak bys zjistil, ze jsem psal, ze levnejc vyjde koupit rovnou 2 stejny disky, at uz na zalohu nebo na nahr. dily a nebo proste az jednomu odejde elektronika, tak abys mel kde vzit funkcni elektroniku. Samozrejme je mi jasny, ze zasah dovnitr disku (hlavicky, plotny apod.) uz vyzaduje lepsi vybaveni a tudiz specializovanou firmu, jenze jak pisu, ze nejcastejsi je, ze odejde "jen" elektronika...
- neregistrovaný - Skeptik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no pokud odejde jen elektronika tak si taky můžeš zkusit sehnat jinou sám, ale ten cleanroom potřebujou když se podělá něco vevnitř, třeba motorek, tak to už chce pak složitější zásah. Jinak nedávno mi takhle odešel disk tak jsem se díval na ceník firmy která se tim zabejvá a máte pravdu že ty data co tam byly za těch 5000 co bych za to dal nestály.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před měsícem jsem zrovna tento problem řešil. Po odinstalaci Linuxu mě zkolaboval 160GB disk.
Widle ho střídavě viděly a neviděly, ale přístup k němu stejně žádnej. Zrušená MFT tabulka. CHKDSK vytuhával. Po vyzkoušení všeho
možnýho jsem to nakonec vydoloval File Scavengerem. Trvalo to 12hodin.
- neregistrovaný - Niod

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2005 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stalo sa mi nieco podobne system mi hlasil vadny disk ale pri formatovani ho naslo naformatoval som ale system nenabehol nakonec stacilo dat default setings v biose a bolo po probleme.Postupovat som mal asi takto;d.s. v biose a spustit antivirus.Virus zmenil nastastavenia biosu tak ze neslo nacitat HDD.caf

- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2005 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevěděl by někdo jak obnovit data z xd karty?
- neregistrovaný - mára

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2005 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace http://www.pcinspector.de/download.asp?language=1#file_recovery
smart recovery - Version 4.5
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2005 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace momenatalne ma nenapada "konkretny" program ale skus googlovat software na obnovu foto z memory cards..je ich urcite dost ( aj freewarov). Ja pouzivam filescavanger 2.1 ( teda..pouzil som ho pred par mesiacmi..) ale ten nie je zdarma a budes si ho musiet kupit, alebo zohnat "serial" / "crack". mal som aj nejake tie freewary - specialne na obnovu foto z pamatovych kariet ale kedze mam scavangera tak ich nepouzivam. :)
- peter totot

Terinka1984
Terinka1984
Level 1 Level 1
24. 1. 2011 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak ja bych doporucila PhotoRec, GetDataBack, pokud to nepomuze, tak zkouset a zkouset dalsi nastroje. Kdyz nic nepujde, pak jedine specializovanou firmu. [url]http://www.data-labs.cz/zachrana-obnova-dat/ztracena-a-smazana-data[/url] Ale zase kdyz mate fakt dulezity data, tak to clovek udela.

Resi se tu zaloha, ja ji na ntb resim externim hdd, neni to genialni, ale vzhledem k mnozstvi dat flash disk pouzit nemuzu.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2005 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potřebuju pomoc. Omylem jsem rychlým mazáním smazal důležitý obrázky na svém CD-RW disku. Dají se nějakým programem obnovit? Děkuji za odpověď
- neregistrovaný - Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2005 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, no já mám velmi dobrou skušenost s
Drive Rescue 1.9d - umí česky (to mi nje jedno), ale umí FAT/NTFS tak i flešky či jiná USB-dělátka ... :)
Pavel

Zde linkhttp://home.nexgo.de/christian_grau/rescue/index.html
- neregistrovaný - anonym -

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2005 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co kdyz mam dva disky na raidu a jeden umre?da se neco zachranit?
- neregistrovaný - mirda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2005 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Záleží na jakym raidu to máš. Já zálohuju na jedno dvd-rw už asi rok. Jednou za měsíc ho smažu a co chci aktuálně zazálohovat to zazálohuju. Pře měsícem se mi to vyplatilo protože mi odešla 160 Western. Špatná elektronika prý. Ale o nic důležitýho jsem nepřišel.
- neregistrovaný - Moli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 9. 2005 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mi nenajde disky (partitions) - pouze fyzické jednotky a nic víc. V čem udělali soudruzi chybu?
- Roman Langer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stalo se mi ze jsem chtěl sloucit disk do jednoho celku a a při dokonceni procesu v Pertition Magicu to hodilo chybu. Primarní partition byla OK, ale Logická prostě zmizela. Data jsem sice dostal zpět, ale pak jsem zjistil ze buď nejsou čitelné nebo jsou požkozené. Co v takovem připdě. Obnova partišny v Partition Magicu nešla.
- neregistrovaný - Ondris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně to se mě v r. 2003 stalo, nechal jsem přesouvat a měnit velikosti log. disků v PQ Magicu a při přesunu 100 GB oddílu se to kouslo. Nechal jsem to jet ještě asi 5 hodin, ale vůbec nic se nedělo, tak jsem musel resetovat. Těch 100 GB pak zmizelo. PQ Magic nenabízel žádnou možnost akce. Ale geniální program R-Studio 2 mě našel obsah toho disku, vidět bylo skoro všechno, zachránit šlo asi 60 %. A něco z toho po obnovení bylo poškozený, hlavně AVI klipy. Ale 100 % mých důležitých dat jsem zachránil, to byla tenkrát euforie!
- neregistrovaný - jindra

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsetkym odporucam File Scavenger. Funkcnost 100percent, nikdy nesklamal a vykonal aj to kde ine programy zlyhali. Pri niektorych sa mi totiz stalo ze nedokazali poriadne obnovit napr: obnovili mp3 subor, ktory bol ale poskladany s mnohych mp3 suborov, takze chvilku hralo to, potom zas ono, nenasli pst subor (1,6GB). Kdezto FileScavenger bez problemov...
- Ali Hasan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemělo by být "Ztratila se mi data"?
- neregistrovaný - J.T.B.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych autorovi vyjádřit díky za to, jak kvalitní dílo to spáchal :) Sám v témhle oblasti moc zkušeností nemám, ale když mi odešel disk Maxtor (už nikdy), tak sem použil DOS utilitku HDD Regenerator (hodil sem to na disketu) a nektere chybne sektory opravil a disk zase jel (vcetne tech prvnich zasadnich). Po zaloze vsak zase odesel, ani HDD Regenerator si s tim uz neopravil (co na ten program rikate?), ale to uz nevadilo, zaloha byla hotova (+ reklamace uznana, nechce ho nekdo?) :)
- neregistrovaný - BakY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uprimne doporucuju (ikdyz placene; v dnesni dobe astalavist to ale prekazka neni) zminovane R-Studio. Nekolikrat jsem se setkal (nejen u sebe) s nahlym zmizenim oddilu (napr. kvuli viru, ale taky kvuli experimentum se zrcadlenim oddilu), Windows ho chtely hned formatovat... stacilo mi najit prvni sektor spatneho oddilu (byl prepsan nulami nebo "zavorkou" ) - o nekolik sektoru dal byla jeho zaloha, tak stacilo 2x Enable Write a zkopirovat spravny sektor na misto, kde ma byt. Ale souhlas, ze zapis jedine tehdy, kdyz si jste jisti tim, co delate!
- neregistrovaný - Fanda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe jsem prvni :)))
- neregistrovaný - Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace (o: Zajímavý článek. Mě se moc osvědčil EasyRecovery™ Professional http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/
- neregistrovaný - d4d1k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2005 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak cena tohoto programu se pohybuje od 90 do 1500USD. Jiank věřím, že taky toho umí hodně...
- Kwolek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 5. 2006 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jiří: "Odešel" mi harddisk (ATA) v notebooku, chci z něj zachránit nějaká data (ale nestojí mi za tolik abych platil 8 či více tisíc za záchranu u nějaké firmy). Na disku jsou Windows 2000 a souborový systém NTFS (několik oddílů). Harddisk není zcela mrtvý, bootuje do Windows ale těsně před koncem bootování se bootování ukončí a je slyšet jak jen harddisk hledá nějaký sektor, harddisk má zřejmě na nějakých místech poškozený povrch.
Zkoušel jsem na disk přistupovat z DOSu - nabootovaní z diskety a pomocí NTFSDOS a NTFS4DOS přečíst a zkopírovat (na disketu) nějaká data - něco se podařilo, ale u větších souborů zkopírování nešlo - při čtení souboru na disku se čtení "zakouslo" a dál nepokračovalo. Doufal jsem že řešením bude nějaký software s kterým data přečtu (byť v nich něco bude chybět) s tím že tento harddisk přes redukci připojím do stolního počítače jako druhý harddisk a pak ty data z Windows 2000 stolního počítače přečtu.
Připojil jsem tedy notebookový harddisk přes redukci do počítače (redukci do druhého slotu IDE, harddisk tedy jako SECONDARY MASTER jelikož redukce je ve formě IDE kabelu bez možnosti připojení druhého disku, tak nemůže být zapojen jako SLAVE), v BIOSU jsem nastavil AUTOdetekci hardisku (zkusil jsem pak i jiná nastavení). Pak jsem zapnul počítač - BIOS detekoval notebookový harddisk a pak se spustilo bootování Windows - bez problému až do konečné grafické obrazovky bootování (ve které se posouvá modrý ukazatel stavu bootování) kdy se bootování zastaví (ukazatel zhruba ve stavu 80%) a je slyšet jak se notebookový harddisk snaží něco přečíst (proč?) a nedaří se mu to, ale asi po 5 minutách se to zase rozběhne, obrazovka s modrým ukazatelem zmizí a objeví se zase na pár minut jen modrá obrazovka, Windows zase na něco čeká (při bootování bez zapojeného ntb disku se všechna tato zdržení neobjevují) ale pak už se bootování Windows dokončí, těsně po dokončení bootování se ale objeví známé okno "Odpojili nebo vysunuli jste zařízení bez ukončení jeho činnosti" v tomto okně je uveden notebookový harddisk, i když to potvrdím tak se toto okno ještě několikrát samo objeví (aniž bych s ntb diskem něco fyzicky dělal). Po nabootování jsou však Windows úplně tuhé (přestože vytížení CPU je kolem 0% a RAM kolem 20%) - nejde skoro nic spustit, nejde otevřít menu START, po kliknutí na ikonu programu se nic neděje a program se spustí třeba až za minutu, nevím jestli to způsobuje notebookový harddisk, který jakoby pořád něco neúspěšně četl. Podařilo se mi spustit dříve nainstalovaný program PC Inspector File Recovery, ale ten to skenování disků v okně Physical Drive zobrazi správně disk C: (počítačový harddisk, ze kterého se bootovalo) a pak taky vypíše "fixed disk #2 (18,63GB)" - což je ten notebookový disk ale zobrazí se taky "Windows drive D: (0,00 MB)" - což je taky notebookový disk ale zjevně se špatně detekovaly logické disky (oddíly), když dám "Find logical drives" tak se objeví chybová hláška "error no. 55 drv: 129, LBA: 0, blocks: 4096" (když změním v nastavení začátku a konce skenování sektorů tak je pak jen jiné zobrazení hodnot LBA a blocks) a logické disky se nedetekují a tím všechny mé pokusy s tímto programem končí... V samotných Windows se sice zobrazuje (notebookový) disk D: ale nejde z něj číst. Zkoušel jsem i program GetDataBack - ale se stejným výsledkem (taky se zobrazovala hláška "error no. 55 drv: 129...")

Poradí někdo zkušený jak postupovat?

- Ivan Poulík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2005 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Zase verejna propagace warezu :( Nechapu, jak muze redakce tak kvalitniho serveru toto tolerovat.
- neregistrovaný - Michal Kwolek

Reklama
Reklama