Zpět na článek

Diskuze: Jak to bude s IE ve Windows 7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

LtK.Tomas
LtK.Tomas
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je kre*én z mozilly už fakt napíchaný do hlavy nebo co ? Microsoft si vytvořit OS, udělal do něj IE a je to pouze jeho rozhodnutí, co si bude integrovat do systému, který vytvořil. Taktéž může MS nadívat na ně, že vytvořili konkurenční program a že ji kazí tržby (stejně ubohý příklad).

Taktéž EU je v tomto na stejné úrovni inteligence.

Teď aby se MS omluvilo za to, že jej vytvořilo. :shock:

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LtK.Tomas MS má víceméně monopolní postavení na trhu s OS a z internetových prohlížečů se nám vyklubal další, oddělený trh a tady jde o to, aby MS nezneužíval svého výsadního postavení na trhu jednom v trhu druhém. Je to asi jako kdyby intel ke každému procesoru dával i svojí základní desku, ostatní výrobci desek by se asi taky začali čertit. Navíc tento příklad je nedokonalý, protože Intel, jak všichni víme, má kvalitní desky, kdežto IE je jedním z nejhorších prohlížečů vůbec a kdyby ho MS do systému nezabudovával, měl by popularitu asi jako Monarchistická strana Čech, Moravy a Slezska... z globálního hlediska. A vo vo vo to tu de.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 8. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel IE ale není monopol, každý si může svobodně do Windows nainstalovat jaký prohlížeč chce. Monopol by byl tehdy, kdyby si IE musel používat povinně a neměl bys možnost volby.

R Peter R
R Peter R
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel Viem, že týmto príspevkom budem označený za debila, ale používam IE8. Najskôr som mal IE6, s hrôzou som prešiel na Operu, potom som zutekal k Firefoxu a po vydaní IE8 opäť k Exploreru. A musím uznať, že MS spravili kus práce. Už to nie je ten starý známy šrot - rýchlosť s Firefoxom porovnateľná, milisekundy v reálnom živote nevnímam. Bezpečnosť - zrejme som zlá testovacia vzorka, ale žiadne problémy som nezaznamenal. Po pluginoch všeho druhu netúžim, stačí mi len úplny základ a to nie som žiadny PC analfabet. Nevidím dôvod prečo by mal byť IE až taký šrot... :confused:

R Peter R
R Peter R
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel Označenie "monopol" pre Microsoft nie je práve najpresnejšie. Microsoft by mohol byť monopol, keby na svete neexistoval nikto, kto ponúka iný, konkurencie schopný operačný systém. Ako vieme, nie je to tak - existuje napríklad MAC OS či Linux. Avšak Microsoft si toto miesto tvrde vybojoval, ponúkal roky to najlepšie riešenie na trhu a dodnes si ho [u]dobrovoľne[/u] vyberá množstvo ľudí ako svoj OS.

Takto by sme mohli ísť do úplnej absurdnosti. Škoda Auto v Českej republike predáva najviac osobných áut. Ľudia si však Škodovku vyberajú preto, že chcú. Vytvorila si teda náš kvázi monopol. Avšak zákazníkom nedáva možnosť výberu motoru do svojho auta - každý zákazník by predsa mal možnosť vybrať si, či do auta chce motor Škoda, alebo napríklad Mitsubishi. Ale zlá zlá Škoda nedovolí Mitsubishi pchať si svoje motory do ich áut a Mitsubishi tak nemôže zarábať. Samozrejme že sa im to nepáči. A teraz príde boh Európska únia a pod nátlakom nakáže Škodovke, že má dať možnosť každému výrobcovi motorov rovnakú možnosť, aby Škodovke konkurovali.

Prečo preboha? Veď nie sme v Kocúrkove... :roll:

kapa
kapa
Level 25 Level 25
22. 8. 2009 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel No mas svoju pravdu, no co urobime, ked to iste budu chciet s prehravacom medii, s prieskumnikom, s kalkulackou, s kalendarom, podla mna OS je OS a ten kto ho vytvori tak ma vnom co uznal za vhodne. Dufam, ze aj iny vyrobcovia operacnych systemov oslovia microsoft aby im tam napachal svoje produkty..., je to nahlavu co si myslis? :shock:

rigix
rigix
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @rnb: To co říkáte vy je naprostá hloupost. Monopol je ta společnost popřípadě firma, která má dominantní postavení na trhu tj. víc jak 50 % trhu a to microsoft rozhodně je.

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @R Peter R: A stejně jak se MS nedá upřít podíl na dopředném vývoji výpočetní techniky, tak lze občas pozorovat i brzdnej účinek a vychylování špatným směrem, když se to MS hodí. To je právě neblahý důsledek monopolu a proto si myslím, že je třeba monopol omezovat a jakékoliv další zneužívání dominantního postavení bránit. Jako v tomto případě. A jestli se někdy rozjede trh s kalkulkačkama, jakkoliv se to může zdát jako absolutní blbost, tak budu pro, aby se MS zabránilo protěžovat svojí kalkulačku tím, že se jí bude opět snažit standardizovat!

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @R Peter R: No když zavedeš věci do absurdnosti, tak věru absurdní jsou. Říct o nějakém OS že je nejlepší nelze a taky bych radši netvrdil, že je MS nejrozšířenější kvůli svým kvalitám. To spíš proto, že Bill Gates nastoupil v pravej čas do rozjíždějícího se vlaku a tak nastolil standard, na kterej si většinová populace zvykla. Dneska ikdyž nabídneš lepší OS, tak nenáročného většinového uživatele nezaujme, protože si na něj nechce zvykat, a to ani když je alternativa zcela zdarma. Monopol Microsoftu spočívá i v lepší podpoře ze strany výrobců HW, páč ovladače pro linux se jim kolikrát ani nevyplatí psát. MS zkrátka svým markantně většinovým podílem na trhu osobních počítačů vytváří takové podmínky, že vstup nějakého jiného hráče s placeným OS je v tuto chvíli nepředstavitelný a to podle mě je jasným příznakem monopolu.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 8. 2009 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @rigix: Takže ještě jednou a pomalu. Monopolní postavení má Microsoft pouze v prodeji Windows, protože prostě tisíce aplikací běhají jenom ve Windows a tedy nemáš na výběr. Naproti tomu IE používáš dobrovolně, můžeš se svobodně rozhodnout jestli se ti líbí nebo ne. Kromě internetového bankovnictví KB (snad už to spravili) a Windows Update tě do IE nikdo nenutí.

rigix
rigix
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @rnb: Opět se mýlíte. Ie vlastní tušim 70 % trhu takže i v tomto odvětví je monopol.Krom toho svobodnou vůli zdaleka nemam.Vy když jste si poprvé zapnul počítač, tak jste věděl že existují i jiné prohlížeče než IE?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @rigix: myslím když si nějaký uživatel zapne porpvé PCčko tak není problém brouzdat na netu a tam si stahnout jiný prohlížeč. (zkušenějšího to napadne třeba hned, méně zkušenějšího to napadne časem možnost využít jiného prohlížeče). Jinak si myslím že IE by mělo být stále součástí win. Proboha vždyť je to jejich produkt ne? :roll: ... pokud se to někomu nelíbilo myslím, že kadý měl možnost přejít na jiný prohlížeč bez problému. a je jedno jestli si jiný prohlížeč stahnu přes operu IE mozilu... takhle si otrocky vyberu prohlížeč a stejně čassem zjistím že chci jinej a stahnu si ho. :roll: ... kdyby MS nevyl pod nátlakem doufám že by se nenechal takhle kopat do prdele...
- lelekdk

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel @lelekdk: Opět nepochopení problému, Microsoft má monopol na poli operačních systémů pro osobní počítače, nikoliv na poli prohlížečů. Jde o to, aby nezneužíval svého monopolu tím, že ze svého prohlížeče udělá standard, ale aby se naopak držel mezinárodně uznávaných standardů a zároveň dal stejnou příležitost všem.

ps47
ps47
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim ze vsetky zucastnene strany si jeden druheho (a tretieho) zasluzia,takze nech sa len kludne melu dalej,aspon sa mam(e) na com smiat..

PanChytrak
PanChytrak
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen by to chtělo aby se teď začli hlásit výrobci hudební přehrávačů, video přehrávačů, kalkulaček, kreslících programů, souborových manažerů a dalších programů a hromadně zavalili EU podobnejma žádostma aby si ti papalášové tam uvědomili co to udělali za kravinu. Přece je to systém MS, tak si tam můžou hodit co chtěj a v instalaci jiných programů přece nijak nebrání tak co jim do toho kecaj? Chjo nechápu to... :roll:

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že MS si vytvořil svůj systém a to co si tam dá je jen jeho volba. Otázkou zůstává, proč si do toho nechá kecat... ???

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trunda Pretoze zijeme v demokracii a v nej su taketo hovadiny mozne! Tiez ma to pretahovanie uz unavuje. Kazda 3-4 sprava je bud Opera - IE - Win7 - google - yahoo :(

R Peter R
R Peter R
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teraz príde boh Európska únia a pod nátlakom nakáže Škodovke, že má dať možnosť každému výrobcovi motorov rovnakú možnosť, aby Škodovke konkurovali.

Prečo preboha? Veď nie sme v Kocúrkove... :roll:

[b]EDIT: Pokračovanie príspevku z 22:54 ktoré sa mi záhadným spôsobom umiestnilo sem dole :shock:[/b]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je už docela drzost chtít po MS vymazat ikonu IE z plochy jejich vlastního OS. Navíc když IE je do systému integrovaný už dob Windows 95. Každopádně co vím, tak za Mozilla Firefox stojí lidé z NetScape, jejichž Navigator dlouhodobě brutálně útočil na Explorer pomocí žalob a stížností, takže mě tohle nepřekvapuje.
- Jindřich Pirner

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
22. 8. 2009 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=R Peter R]Viem, že týmto príspevkom budem označený za debila, ale používam IE8. Najskôr som mal IE6, s hrôzou som prešiel na Operu, potom som zutekal k Firefoxu a po vydaní IE8 opäť k Exploreru. A musím uznať, že MS spravili kus práce. Už to nie je ten starý známy šrot - rýchlosť s Firefoxom porovnateľná[/quote]

S timhle naprosto nesouhlasim. Explorer proste rychlejsi neni. Furt tak zasekany jako byl vzdycky. Nejlepsi prohlizec pro me je Chrome 3. Hned za nim Firefox :)

T_xy
T_xy
Level 1 Level 1
23. 8. 2009 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemusel by a IE8 opravdu tak špatný není. Z mého laického pohledu se zdá, že MS trochu polevil ve své strategii záměrné nekompatibility. Jde o to, že by mohl být mnohem lepší, jenže MS vývoj prohlížeče brzdí. Až bude moct většina aplikací běžet v prohlížeči, lidi vlastně přestanou potřebovat konkrétní OS. A to se MS nemůže líbit.

Reklama
Reklama