Zpět na článek

Diskuze: Jaký procesor pro 8800GTX, 8800GTS a 8600GTS?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkuste nekdy testovat grafiky na hre Armed Assault ta je na grafiku dost narocna a ne porad na starych hrach.
- Stealth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenze oni to netestovali ale ukradli z legionhardware s ospravedlnenim, ze jim data znovu seradili. Jsem zvedav jak se na to chlapci budou divat. Tohle je uz opravdu hnus a skutecne byste se meli zamyslet, zda jste seriozni novinari nebo zlodeji clanku. Ono vas to neomlouva, ze se k tomu v uvodu priznate, protoze svoleni od kluku z Legionhardware na 100% nemate.

DDworld krade clanky bezne, ale ze se k tomu uchyli i v minulosti respektovany PCT. Evidentne odchod byvale redakce poskodil "lidskou kvalitu" v pct vice nez je zdravo.
- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hehe a já myslel ze to je new clanek od novyho autora,protoze me to prijde velice dobre napsany a pekny:)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No aniž bych chtěl být nějak sprostý a vlezlý jako Vy, tak asi takhle: Víte, od vynálezu emailu už uplynul nějaký čas a používat ho umí kde kdo, pokud chcete udělat článek s daty ze zahraničního zdroje, pak se stačí zeptat autorů a ještě jsem od nich neslyšel NE. Zkrátka chápou, že ne každý ovládá angličtinu, či jiný jazyk a nemají problém při odkazování na ně, poskytnout svá data ... Nevidím tedy na článcích, které jsou vytvořeny na základě zajímavých zjištění zahraničních redakcí s odpovídajícím odkazováním, nic špatného, či škodlivého, možná vás to překvapí, ale ne každý má čas prolézat všehny zajímavé servery a byla by škoda některé zajímavé zahraniční články vynechat. Neanglicky hovořící čtenáři přijmou s povděkem českou upravenou, zkrácenou verzi. Zkrátka se o žádné kradení ničeho nejedná, samozřejmě pokud se nevydávají cizí data za své bez odkazu na zdroj, což ani na DDWorldu ani PCT nevidím ... Podobné články s využitím cizích dat jsou zcela běžné na valné většině serverů a to i těch anglických, asijských nemluvě. Takže klid ... ;)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A proc ti to vadi? Vis, oni jsou i lide, co nechodi kazdy den na desitky zahranicnich serveru, jen se podivaji na PCTuning nebo DDWorld a tam je ten clanek prepsany do cestiny. Bylo by neco jineho, kdyby nebyl uvedeny zdroj, ale kdyz je - proc ti to proboha vadi? Mas kvuli tomu spatny pocit? Co je na tom hnusneho? Pokud by nikdo neopisoval a neprekladal clanky, tak na PCTuningu vychazi clanek nebo novinka jednou za ctrnact dni! Mne je naprosto, naprosto jedno, jestli je ten clanek v anglictine i nekde jinde na internetu a asi nevymyslim zadny duvod, proc by to nekomu mohlo vadit.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jedná se o [B]první[/B] článek [B]nového autora[/B]. To je hlavní důvod proč jsme zvolili tuto cestu (půjčit 3 karty a 13 procesorů je na první spolupráci trochu risk) a članek jako takový jsme proto neuložili "do šuplíku". Nápad je dobrý a jistě jej budeme realizovat znovu "na naši palubě" - a jistě připojíme i karty ATi / AMD.

BTW - myslím si, že na prvotinu to není špatné...
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takže, proč seš si tak jistej že svolení nemáme? Za druhý, testy se většinou dělají znovu pro ověření, takže ze zahraničních serverů se bere jen idea. Mimochodem, u novinek ti uvádění zdroje nevadí? Máme si je taky kompletně vymejšlet sami?
- Michal Kleman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2007 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: No, trochu opravnene kritiky se bohuzel najde:

1. Autorovo hodnoceni v X3 Reu:
Jakto ze v globalnim grafu AMD6000+ NEJDE NIKDE pod 40FPS resp. s 8600GT ma cca hodnoty 58/47/42 a v jednotlivych grafech je ma 36/26/20....?!

2. Autorovo hodnoceni v CoH:
"Z her, co jsou závislé především na grafické kartě nelze (z hlediska CPU) mnoho vyčíst. Lze ale vidět, že procesor Sempron 3600+ využívá potenciálu 8800GTX opravdu málo."
S3600+ ma hodnoty v 1280/1600/1900: 101/82/71
E4300 ma hodnoty v 1280/1600/1900: 103/84/66
DELATE SI Z LIDI SRANDU NEBO SE VAM ZDA TA JEDNOSTRANNE NAPSANA VETA "ZURNALISTICKY A OBJEKTIVNE" V PORADKU...?!

3. Autorovo hodnoceni v FarCry:
"3. Grafické karty GeForce 8800GTX a GTS jsou pro FarCry "dostatečně silné" počet fps roste zejména s výkonem procesoru - a to téměř lineárně. Zde zvyšování výkonu procesoru má smysl"
Toto tvrzeni je "maloucko" mimo misu, nevim co je smysluplneho na tom mit misto 100FPS "uchvatnych" 150FPS....

4. Autorovo hodnoceni v Fe.a.r.:
O.K.

5. Autorovo zaverecne hodnoceni:
Neni spatne na to z jak zkreslenych udaju vychazi, pouze bych dodal ze:
V dnesni dobe pokud nekdo uvazuje o LCD s rozlisenim 1900*1200 urcite nic mensiho nez GTXko nebrat. A s tim ze vyjma S3600+ a E4300 zadnym CPU k jakekoli karte chybu zakaznik neudela. A pokud uvazim ze oba low-endy jdou velmi snadno "pretocit" na 2,4Ghz+ pak i oni utahnou na hratelnou uroven GTXko....;)

Po takoveto kritice se da rici ze na prvotinu to nebylo spatne.....;)
- MadMaxII

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: Prosim?Pane, vy naprosto nechapete pojem dusevni vlastnictvi. Doufam, ze vas zazaluji a vysoudi nahradu skody.
- Anatol

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: To je teda hnus velebnosti :(.

PCTuning upadl, a to doslova na držku.

Chodím tady čím dál tím méně a věřte mi, že tyhle okopírované články mou účast tady nevylepší.

Opravdu hnijete. Typická ukázka, kdy vlastník nebo manager vede celé podnikání do ...
- Jaromir

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Swamp01: Az napises knizku napr. stravis na ni more casu a pak se nejaky filuta rozhodne, ze si ji prelozi a bude prodavat, tak budes klidny a vsechno bude v poradku:). Beru zpet svou kritiku pro ctenare pct je evidentne zcela normalni krast. Je to stejne jako mit doma nelegalni windows, ze? Vzdyt to nikoho neboli. Presto je to kradez.
- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: Aha takze kazdy prvni clanek prvniho autora muze byt ukraden? Protoze je risk pujcit si hardware. To dava smysl:) Zalozim si vlastni a budu krast clanky a pak to budu verejne omlouvat:)
- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Kleman: Proc jsem si tak jistej? Protoze to vim:)(Walton se nezminil, ze by nekmu dal prava). Njn PCT badicka kradoucich teenageru, kteri sve kradeze jeste budou verejne obhajovat:)). A kecy typu "
držkovat umí kdekdo, můžete napsat svůj článek, to přece není problém" si vemte k srdci, protoze vy mate byt novinari a ne opisovaci. Jeste ze vznikly nezlodejske nove weby jako extrahardware.cz a hwmag.cz, ktere sice nejsou nej ale aspon nekradou. I ten SHW ma svou cest narozdil od vas.

- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Anatol: Pokud dostanes svoleni, tak se o zadnou kradez nejedna. Uz to tady bylo vysvetleno, pokud tomu nerozumis, precti si par paragrafu a nebleptej. Neni na tom nic spatneho. At se ti to libi nebo ne, naprosta vetsina takovy clanek uvita. Mimo to, autor ma za povinnost minimalne uvest originalni zdroj, coz se stalo. Ale i to nakonec zavisi na dohode obou stran.

Kdyz to tedy shrnu:
1. Nemas pravdu co se kradeze clanku tyce.
2. Jsi v mensine, ktera tady prudi, at uz z jakehokoliv duvodu.

btw: dusevni vlastnictvi? :-)
Nestojis nahodou s nabozenskymi letaky nekde pred obchody?
- Ondřej Bartoněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Jenže mi ten článek neprodáváme. Mi prodáváme reklamu a z toho článku nemáme přímo žádnej zisk, kterej bychom v případě knihy tomu imaginárnímu zahraničnímu autorovi ukradli.
- Michal Kleman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2007 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: nevim co řešíš srovnaní takovýho rozsahu je dost naročný a jak autor píše data jsou ze servru kterej testy delal a autor je jenom utřídil aby to bylo přehlednejší, ja osobně jsem za to rad ,nemusim aspon lítat po zahraničních webech a překladat si texty, ososbně nemam nic proti tomu když použije testy jinýho webu pokud napíše odkud to je , což taky udelal, takže se jedna v podstate o citaci a vklad a to neni ani nemoralní ani trestný.

- vlasta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Jak bych to nejlepe... Aha, uz vim: "Jdi do prdele, idiote!". Tak, a ted uz k veci, dik za clanek, tenhle zahranicni web jsem ani neznal, takze pekne zesumirovano, jasny zaver, tak to ma byt. P.S. A z pana kritika si nic nedelejte, oni se takovi sulini najdou vzdycky... To vite, je nejlepsi, nejchytrejsi, akorat si toho v jejich realnem zivote jeste nikdo nevsiml, a tak si holt vylevaji srdicko na netu, no... Hezky vecer vsem!
- Puskin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Jezis nech ho byt, kazdy necte zahranicni weby takze pro informaci se to hodi, a kor kdyz je to prvni clanek moh bys byt mirnejsi! chtel bych videt tebe:)
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Progrezzu ty jsi ale kus ch*je, nelíbí se Ti to, tak sem nechoď. Mě se ten článek líbí a jestli přibudou ještě grafiky ATI, jenom dobře.
- Abalkin Perec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Ty ale meleš nesmysly hochu... kolik toho doma máš nelegálního a neříkej mi že nic voe... a to ze někdo skopčí článek z něj ještě nedělá zloděje to si uvědom... Btw mě se ten článek líbí :-p
- iddqd

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: Jenze tady to nikdo neprodava, tak co do toho pletes knihu a Windows! Je pod tim uvedeny zdroj, je to prelozene a je to jinde - nic nekoliduje. A porad jsem se nedozvedel, proc to nekomu vadi. Kdybych mel sve stranky, udelal bych nejaky test, a pak by to nekde nekdo prelozil do finstiny a dal si to na svuj server, s tim, ze by me pod to podepsal, melo by mi to vadit? Opravdu nemam poneti proc ano.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Kleman: Chlapecku, ty jsi totalni kokutek. Kolik ti je? 16?17? Vis s prominutim hovno o pravu. Kdyby zamnou klient prisel s tim, ze chce takoveto chovani zalovat nevahal bych ani minutu.
- Anatol

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @iddqd: ...me se taky libi auto tvyho fotra, tak si ho jdu pujcit, ok? a to ze ho budu celej vecer provozovat jako taxika, to taky nikomu snad vadit nebude :) gl
- gl_st0rm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2007 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Swamp01: "Swamp01: Jenze tady to nikdo neprodava, tak co do toho pletes knihu a Windows!" No ja nevim, ale staci si spocitat reklamy a hned je mi jasny, ze se tady zadarmo nepise :) gl
- gl_st0rm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni jsou tu tak chytrý, ale že by napsali uplně novej test a publikovali ho někde, to nenene..

Dvě pořekadla se hodí: "Darovanému koni, na zuby nehleď!" a "Udělej si sám!".. :D

Já schvaluju ten překlad a setřídění, pze na legionhw.com to bylo fakt dost nepřehledný..
- Jan Doležal

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3127
- camlost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani nemusím detailně pročítat celý článek na to, abych si udělal vypovídajícín hodnotu o tomto testu. FarCry,X3 - tyto starý hry rozchodíte i na kartách o dvě generace starších úplně plynule. Co třeba otestovat nové hry? Takový Unreal3 engine je stavěn tak aby dokázal využít vícejádrové CPU;-)

Jako test je to uděláno velmi dobře, ale výběr her je fakt "úžasnej".
- Ache

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tímhle musím souhlasit. Zajímavé téma, článek pěkně zpracovaný, ale ta volba her? Proč jste netestoval např: Bioshock, UT3, Lost planet... prostě hry na který jsou tyhle karty určený.
- Aleš Vaněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Protoze kdyby na techto kartach testovali Lost Planet nebo Unreal Engine 3, tak by ty cary byly naprosto vodorovne a nebyl by to test procesoru, ale notoricky znamych grafickych karet.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Swamp01: Bioshock, UT3, Lost planet... jsou hry které dokáží využít více jader a rozhodně jsou na pcu náročnější než Far Cry
- Aleš Vaněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aleš Vaněk: To si trochu protirecis. Nove hry by vic zatezovaly grafickou kartu a procesor by stihal, at uz by byl jakykoliv, tak by brzdila stale graficka karta. A tady nejde o test grafickych karet, ale o test vlivu procesoru na graficky vykon. A to ze ty hry dokazou vyuzit vice jader - samozrejme ze dokazou, ale tim spise bude vykon brzdit graficka karta a vysledkem budou nic nerikajici vodorovne cary.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebudu kometovat to ze je to "ukradenej clanek" ale spis samotny zaver. co to je za nesmysl prohlasit ze nema cenu kupovat 8800gtx a ze staci GTSko? vzdyt i ze samotnych grafu, ktere auto vytvoril je jasne videt ze GTX je ve vysokych rozliseni ponekud jinde. GTS jasne jiz nestiha pri 1920x1200 a kdyz vezmu ze TNka 24" stojej 10 litru tak si je bude dost lidi porizovat. Prece jen kdo jednou zkusil 24" monitor tak uz menci nesnese :). taky rozliseni 1280x1024 a menci uz dost upadaj kdyz i 20-22" wide lcd za par korun umeji 1680x1050. Take to neni o tom ze cpu nakrmi ci nenakrmi kartu aleo tom jestli to karta predevsim zvladne. A pokud autorovi pripada rozdil 40FPS mezi GTX a GTS malo at skoci z mostu. Zvlast pokud je to mezi 25a 65 fps kdyz online strilecka je v 25fps nehratelna.
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zcela souhlasim, ono to mozna na Far Cry a jinych starenkach vypada, ze s E6700 je 8800GTX stejne rychla jako 8800GTS, ale co treba brat v potaz hrani na max detaily s vyhlazovanim, HDR atd., v narocnych novych hrach? Jedina skutecne nova hra je tady CoH a tam jsou ty rozdily zretelne videt. A lide, co si porizuji 8800GTX, si k ni take casto pretaktovavaji procesor - ono Core 2 Duo je neco jineho na 2,66GHz (nejsilnejsi testovany procesor) a na 4GHz, o pretaktovanych ctyrjadrech ani nemluve.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace LOL...oni si lidé bežně přetaktovávají C2D na 4GHz? Nic proti C2D (sám ho vlastním) ale C2D na 4GHz už není na "běžný" dlouhodobý provoz to pravé ořechové (vysoká voltáž..vysoké teploty) Ty taktuješ?..z té tvé poslední věty bych řekl, že ne!
- Vagi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vagi: Z toho prispevku nemelo vyznit ze se kazde C2D da pretaktovat na 4GHz, ale ze je rozdil mezi nenataktovanym a nataktovanym procesorem, 4GHz je jen priklad. A abyste nerekli ze je to uplna blbost - Nektera C2D se slusnym chlazenim na 4GHz dostanete. Rekord ve 3DMarku je s C2D na 5,25GHz a tady na PCTuningu se testovaly bloky vodniho chlazeni na C2D na 3800MHz a myslim ze by ten procesor sel i vys. Samozrejme nemyslim E6320 nebo E6420, ale treba E6700 nebo X6800 (kdyz se jeste prodavalo) na 4GHz pujdou. Ja taktuju, ale s Athlonem Thunderbird na 900MHz to tak slavne neni :D
- Swamp01

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ti že se nesluší takhle recyklovat zahraniční zdroje je jedna věc, ale v ČR to dělá každý ... viz živě, a ostatní weby.Kde vlastně jiné články než recykláty nejsou kromě přepsaných textů z Computeru. Ale závěry které autor vyplodil sám jsou katastrofa! Vždyť úplně popírají jak naměřené hodnoty, tak jasná poučení, která z grafů vidíme. Opravte někdo kompetentní ten závěr a bude to celkem OK!
- Papundekl_Jarda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě osobně se článek více méně líbil. Takový to test se už dlouho nikde neobjevil a i já, který se o IT novinky celkem zajímám, jsem poslední dobou tápal, když se mě nějaký kamarád zeptal "Jaký procák a jakou grafárnu, aby to bylo vyvážené?..." Z těchto grafů si dokážu sám udělat celkem jasnou představu a tak autorovi MOC DĚKUJU.
- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdysi jsem PCT fandil a vážil si jeho článků. Dnes už je to jiné. Nebudu uvádět kompletně proč,ale jen dodám,že serióznost tohoto webu je opravdu už někde jinde.

Ať žije ASUS :-)

Opravdu není nad kvalitní zahraniční web.
- Gaskoňec

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsechno co se tu rozebira je mnohdy pravda a v nektrych pripadech ne ... to pominu ALE chtelo by udelat neco s novymi hrami! To nikde nevyslo, neco podobneho s dnesnimi tituly? Tomu neverim, X3 dnes nema zadnou vypovidaci hodnotu ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaver neni zas taka blbost len sa treba na to pozret z ineho uhla pohladu :-).Ked to je pravda ze je clanok prebrany z ineho webu tak to fakt moc ferove neni ale prekladat to trebalo ;) a su ludia ktory nevedia ine jazyky.Pct ma aj dobre clanky nehovorim ze tento neni takze tie vase recicky si strcte doprdele

- Brano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, příspěvků, že ty hry jsou staré, je dost, proto chyci upozornit, že redaktoří PCT napsali, že chystají vlastní test. A že se tímto také nechají inspirovat. Náhodou udělali dobře, že článek uveřejnili, nechme stranou, jak to je s právy atd. (mě osobně toto nevadí, ale zeptat se majlem na svolení není vůbec složité a pokud se nepíše až v noci, tak odpověď většinou přijde ještě ten den.). Pokud udělají článek s novějšími procesory a zahrnou ATI grafiky a nové hry, tak to bude da best článek měsíce :)
- Ivo Svatoš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Skvěle přesně tohle sem chtěl připomenout: chtělo by to brát tenhle přeloženej článek jako inspiraci a ten test udělat potom sám a přidat karty ATI/AMD a nové hry a možná i nějaké čtyřjádro aby potom nevznikl zase podobný závěr s kartou 8800GTX. Ani se tomu závěru moc nedivím když autor článek pouze přeložil a srovnal a závěry vyvodil z grafů, souhlasím že 8800GTX chce velmi silné CPU ale že by na ni nestačil žádný z dněšních(i jen těch testovaných) procesorů je žvást+v závěru byste mohli uvést také jaké intel procesory si pořídit k těm kartám. Každý si totiž nedokáže porovnat výkon AMD a Intel CPU s různou cache a FSB

A ještě si dloubnu: nevim jak vám ale některé z těch grafů mi připadají trochu ustřelené.....třeba u Company of Heroes je v souhrném grafu s CPU intel u karty 8800GTX s rozlišením 1280x1024 hodnota FPS kolem 63 a v samostatném grafu je tato hodnota 101FPS.....to samé se děje v rozlišení 1600x1200 a 1920x1200 -zdá se že se vám ten graf trochu posunul a chtělo by to opravit pak člověk neví kterým grafem se má řídit

toť vše:)
- orbion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Patrně máš na mysli u AMD. Je to nějaké divné :o) Jinak ale nesouhlasím s tím využitím karty. To co se děje u 8600GTS kolem té hranice 4400+, že se křivka narovnává do vodorovného směru je známka vytíženosti grafické karty. Je to moment, kde grafika jede na 100%. U zbylých dvou grafických karet tento trend není patrný ani z jednoho grafu. Jsem ale přesvědčený, že 8800GTS už k tomu taky nemá daleko. U X3:Reunion se zdá, že ji u E6700 trošku dochází dech, na druhou stranu u hry Far Cry vůbec. Určitě by to tedy chtělo ještě silnější procáky... Ale co se týče 8800GTX, tak pochybuji, že ji dnešní procesory dokáží vytížit na 100%...
- Agca

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udelali jste mi tim radost a je mi uplne jedno, odkud pochazeji data. Vhodnost grafickych karet k CPU je neco, co se na ceskem internetu tvrdosijne ignoruje a zajemci o upgrade prakticky nemaji vubec zadnou referenci, co si maji koupit, aby neutratili zbytecne moc penez. Takze se moc tesim na test primo PCT a doufam, ze se tam objevi - aspon pro nazornost - i nejaka z karet, ktere by soucasny, jiz nespokojeny paran mohl vlastnit (6600GT nebo X700pro atd.).
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co vyzkoušet závislost výkonu GK na procesoru v MP Betě Crysisu? Zatím to vypadá, že Crysis bude právě na výkonu procesoru silně závislý a bude umět využít dokonale čtyřjádra. Myslím, že pan Obermaier minulý týden psal, že bude testík jak valí beta ....osobně by mě zajímalo jestli se potvrdí, že quad core + 8800 GTX + 2 GB RAM (v případě Windovs Vista) je úplné optimum pro hraní Crysis na very high details, nebo nikoliv a stačí něco slabšího. Super by bylo srovnat výkon Q6600 proti E6000 v sestavě s 8800 GTX a 2 GB RAM. Se vší úctou to by byl pánové testík, který by zajímal daleko více lidí, než testovat Far Cry, FEAR atd..
- doktor1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosto souhlasim. CRYSIS B3- idealni by bylo dat k tomu jeste A64 jednojadro nejaky 3800+,4000+, pak C2D 4300,6000,6600, a Quad, a k tomu GTS a GTX. Tohle by byl test panove. Ale toho se boha asi nedockame. misto toho tu furt nekdo micha jabka a petrzel, ala 2800 sempron a GTX. gr gr gr.
- Hwarang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro srovnani je to zajimavy clanek. Je vsak spise otazkou toho, zda to nekdo vyuzije. Je snad mezi nami nekdo, kdo pri sestavovani sveho noveho PC pri pouziti napr. Nv8800GTS nebo Nv8800GTX voli Intel E4300 nebo Sempik 3600+? Myslim ze ne. Alespon me se velmi osvedcilo stavet vzdy "rozumny" high end, ktery v te dobe existuje. Pak mi vzdy totiz PC bez upgradu vydrzi kolem 1.5 - 2 let a da se vse hrat na plne detaily. Ten kdo usetri pri sestavovani noveho PC, si domu odnese sice novou, ale jiz technologickou trosku. Takze dnes stavet herni PC s C2D6850 a Nv8800GTS - GTX se mi zda byt jako rozumne reseni s ohledem na cenu i na budoucnost. V tom okamziku ale postradaji takoveto clanky a testy smysl.
- Zdeny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jenže já uvažuji o upgradu a dávat za 8800GTS 7000Kč se mi zdá fakt dost. Nehledě na blázny, co si za dvakrát tolik koupí 8800GTX a výkon bude jen asi o 20% vyšší a to ještě jak v kterém rozlišení... Není lepší koupit teď 8600GTS(za 3000Kč), za rok to prodat za 1500Kč a koupit třeba 8800GTS opět za 3000Kč? Možná si nezahraji nejnovější herní pecky hned, ale proč taky - časem jim taky sleze cena na polovic...
- Agca

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jezis nehadejte se tu ja jsem rad ze to tu je nechodim na zahranicni weby na HW si prectu recenzi prece v cestine nejlepe. A neopdovedeli jste mi na otazku neslo by testovat nekdy na Arme hry?
- Stealth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lol, Company of heroes je podla vas cpu nenarocny? Tu hru hravam bezmala skoro kazdy den a je obrovsky rozdiel hrat ju s C2D na 3,4ghz s na X2 4200+ @2.8Ghz.... s rovnakou grafikou. Problem v tychto akoze testoch je, ze netestuju v skutocnej hre ale v timedeme... ktore ma o skutocnej rychlostiv hre nulovu vypocedaciu hodnotu... sam mam s OC 8800gts 640MB rozdiel medzi A64 x2 a C2D snad 15% ale v hre kde cpu musi posielat data grafike, pocitat zvuky, fyziku atd... je rodziel skoro 3 nasobny v prospech c2d
- Mtex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2007 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test dobrý, ale nevím jestli jsou porovnávány rovnocenné procesory od AMD a Intelu. Je jasný že rychlejší porocesor vůči pomalejšímu bude lepší. Jestli jsou na ose x tyhle nesrovnalosti, což jako neexpert na procesory nedokážu posoudit je test k ničemu. Jako člověk který se zrovna v prcesorech přesně neorientuje nedokážu z grafů číst to co bych chtěl. Slovní doprovod typu INtel je lepší zavádí ke spekulaci autor je poněkud horší.
- hovado

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 10. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý článek i přesto že je od někud překopírovaný protože sem rád že to nemusím překlád ale to co mě vytočilo je že na konci doporučíte 2 procesory AMD a kde je Intel do p..... dyť byl teměř všude nejlepší a vy ho takhle hodite dozadu jakože nic. Tim akorát klamete veřejnost a laik ktery se v tomto odvětví nevyzná a chce si koupit to nejlepši tak si pak koupi AMD v domění že je to to nejlepší ale není. INTEL je prostě na procesorovém trhu momentálně už nějakou dobu nejlepší ať se to AMDčkářům líbí nebo ne!
- Martin Küfhaber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2007 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Proste je fakt,že intel v benchmarkoch dosahuje lepšie skóre ako AMD. Ale treba si uvedomiť jednu vec, že je to spôsobené tým, že intel jednoduchú scénu dokáže spracovať rýchlekšie ako AMD a v náročnej scéne je to plichta. V priemere to vyznie lepšie pre intel, ale pri hraní hier je pocit rovnaký nakoľko spodné fps je rovnaké.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci se zeptat jestli je nekde na netu srovnání karet Nvidia řady 8xxx a karty 7900GTX kterou vlastním, chtel bych to vedet abych se rozhodl jestli si mam koupit novou nebo ne. Díky :-)
- vlasta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 10. 2007 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohuzel sem nemel silu cist vsechny vase dohady o ukradenem clanku apod. ale podle me v zaveru kdy jsem cekal objektivni zhoznoceni tohoto testu tak nachazim jen VGA+AMD a intel nikde :o( to si jako k nove vga nemam porizovat zadny CPU od intelu? Divny zaver :o( Taky bych cekal otestovani na novejsich hrach, kdy je kladen vetsi duraz na vypocetni schopnosti CPU ale jelikoz jde o prepis (prelozeni a uprava) zahranicniho clanku, tak se neda nic delat. Az na par drobnosti je to uchazejici clanek za ktery se autor nemusi stydet (teda az na to straneni AMD)
A nakonec pridam muj nazor na "kradeni" clanku: Ne kazdy oplyva schopnosti se dorozumet anglicky, nema cas prolezat vsechny tuzemske a zahranicni weby nebo ho zajimaji jen nektere temata a pokud je u clanku uveden zdroj tak no problema. Pokud cokoliv zverejnite na internetu tak se prece sami vystavujete riziku kdy muzete byt zkopirovani pro jine ucely :o) jako treba tady.
BTW: Nejaky rejpal si stezoval ze se tady vydelava na cizi praci (provize z reklam vs. kopirovani slankku) ale myslel taky na to ze neco stoji provoz serveru a jeho sprava? Asi ne nebo se s tim nikdy doopravdy nesetkal
- Kalda

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2007 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak se cejtim tak nějak rozporuplně.

Mám AMD X2 6000+ , PX8800GTS 640MB a 4 GB RAM 800Mhz DDRII.

A každej mi tu mojí kartu haní jako kdyby to byla troska , troska za 10 litrů :D nechápu , proč kupovat GTX a Ultry a podobně když je to dáseříci na nic je tam jen pár procent nárůst , dá se říct že za každé procento výkonu se v tomto případě platí minimálně 500,- Takže si myslím že výkoný dvoujádro a pořádná ramka + grafika HighEnd a ne zrovna ultra docela dost postačuje.
Každopádně úvahy typu není lepší koupit radši 8600 a za pár let 8800 jsou dost hloupé , protože to vede jenom ke kupování starých technologií.
Mám LCD za pouhých 6 litrů 19" BenQ a má super zobrazování i z úhlu takže nechápu některé co tu melou.
Každopádně pokud by se nekopírovaly články a nepřekládaly a podobně tak by jsme neznaly spousty věcí takže o co go ?
- Ladislav Běloušek

Reklama
Reklama