Zpět na článek

Diskuze: Jmenuji se Opteron, AMD Opteron144

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prodam opteron 144 za 4000,-
icq 158540546
- Ondřej Pařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2005 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám desku Asus A8N-E a moc by mě zajímalo, jak nastavit dělič pamětí? Nikde v Biosu jsem to nenašel, prostě jak zvýším FSB, zvyšuju i paměti. Jinak chci si pořídi¨t Opterona namísto Venice 3000+. Má cenu kupovat Opterona 146? Půjde líp taktotvat než 144? Mám Paměti Kingmax Hardcore PC4000 (500MHz) a běžej stabilně i na 556MHz (teda s docela děsivou voltáží 2.95V,na 533Mhz stačilo 2.8V) Procesor ale díky tomu běžel na 2500MHz a HT na 1112MHz (277x4). Dá se použít dělič pamětí abych procesor dostal výš? Mám totiž MaxTCase 61°C, což mě dost šokovalo neboť mám TRAY s 12měsíční zárukou. Díky moc za jakoukoliv radu a ještě pár podotázek: Má cenu ty paměti vymněnit třeba za Corsair DDR400 2, 3, 3, 6 ? Dále, jakou byste mi doporučili desku? Tuhle chci vymněnit, chodí krásně, ale budu mít SLI. Má cenu kupovat ASUS A8N32-SLI Deluxe? Stojí cca 6000,- Kč s DPH, o kolik může bejt nForce4 SLI X16 rychlejší než obyčejnej nForce4 SLI? -Budu tam mít 2x Prolink nVidia 6800GT 420/1260.
- Petr Popelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zmenši to HT ktery by melo byt tak na 3x tj v rozmezí 1000-1200 a pujde ty na 2700mhz ten venice..kámoš ho ma na A8N-E ja jí mám taky ale mám v ní opterona 144 a jede na cca 2600 Mhz.Ramky bych si new nekupoval podle mě.
- Jiri kučera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 1. 2006 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přišel mi opteron144 s označením CAB2E a nevím co je to za serii, setkal jste se s tím někdo? mimochodem poredte prosim jak zjistim hodnotu Tcase
- Vlastimil Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2006 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dostal sem Opterona 144 s oznacenim CABNE a kdyz sem se ted kouknul tak ma max 55°C coz mi docela vadi kvuli pametem... pres 2600MHz ho bohuzel nedostanu...Divny ne? jen doufam ze sem se neprehlidnul... ale na 90%tam bylo CABNE...
- R!Cci°21

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl bych se zeptat na kolik jste nastavili děličku u pamětí?
Protože autor použil jenom 400mhz, tak by ta dělička měla být velká,ne?
Nebudou ty paměti potom pracovat pomalej než kdyby byly na 400mhz?
Předem díky za odpovědi...
- Tomas Tomcek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2005 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam CPU s označením CABGE s hodnotou Tmax 55, ted se mi dostal do ruky další kousek je to jiná serie, má označení CABNE, ale zděsilo mě to že má stejnou hodnotu Tmax, jako můj předchozí CABGE, takže taky 55, nevim co si mam o tom myslet....
- Smrrt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 11. 2005 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mohol by mi niekto poslat ten program na testovanie Tcase, lebo ho nemozem zohnat, alebo napisat presny nazov, popripade link
dikes....
- Adi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2005 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jsem si koupil opterona 144 s deskou DFI infinity ultra, všechno jede ok, k tomu ještš Kingston paměti 2x512 CL 2.5 a X800... hnedka jsem taktoval, procesor měl maximálně 32 stupňů - mam v pokoji zimu:D paměti jsem dal na 550MHz stále CL 2.5... procesor šel bez zvýšení napětí na 2.6GHz se zvýšením jsem zatim byl na 2.7 dál jsem ještě nešel, nebyl čas. Mám sérii CABNE... koupil jsem ho na alzasoftu, fakt skvělej procesor za ty prachy určitě doporučuju...
- Aleš Procházka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2005 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

horsiu recenziu a vacsiu reklamu na AMD som v zivote nevidel...Preco ste nepretaktvovali aj ostatne procesory?Toto je velmi zavadzajuca recenzia...
- martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 2. 2006 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj.Chci se zeptat jak ovlivní OC životnost tohoto CPU?Když ho třeba taktnu na 2.6Ghz.Má to na jeho životnost nějaký rapidní vliv?Díky za odpovědi.

- Patrik Šulek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam problem s DFI Lan Party Venus deskou pri zapojeni double side pameti v dual channel modu. Pameti jsou Corsair CMX512-4000Pro.. Pokud jsou obe pameti zapojeny v patici 1+3 (pro 2channel)-> kompip nenabehne. Mate nekdo zkusenost?
- myself

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konene je recenzia na opterona lebo sa mi nechcelo ju citat po angl.alebo po korejsky lebo neviem tieto jazyky ale inac je to velmi dobra recenzia
- Miro Puskel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[I]pokud máte možnost .... tak není nad čím váhat, určitě neuděláte chybu, právě naopak.[/I]
právě naopak - tak udelam chybu, nebo ne?

- Pavel Honzejk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze novinarska verzia je jednoducho Bozska, ked si ho ale kupite bezne v obchode mate dost velku sancu ze so Sempronom 3100+ to vytiahnete vyssie.
Cele mi to pride len ako jedna velka hra a clovek do toho s ocakavanim... co si vytiahnem z klobuka? ;)
- Juro Micek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 10. 2005 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Semp... CO ? Az budes hrat na Sempronu vse v 2048x1536 pri maximalnich detailech a naprosto plynule jako ja na OC Opteronu, tak si povime ... :-)

- Radek Šťastný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to, že jste jako recenzent nováček, máte docela odvahu psát na začátku článku poměrně sarkasticky o "reklamní kampani"... To zrovna do novinářské etiky nepatří. Navíc byla recenze Opteronu 144 na SHW pokud se nepletu vůbec první na internetu (počítám i zahraniční servery), takže jestli si tím třeba nekomponzujete to měsíční zpoždění. To ale není podstatné. Hlavní je, že Petr Orel uvedl Opteron 144 do podvědomí českých uživatelů, na hodnotu TCaseMax, kterou se v článku tak oháníte, přišel také on a o architektuře procesorů toho ví určitě více než vy. Takže to jen tak na okraj.
- VerteX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jen tak mezi nami jsou tam jasne uvozovky, ten clanek byl hodne dobry, a jeho vysledkem byla kruta reklama pro Opteron 144... proto reklamni kampan v uvozovkach:-).

TcaseMax se resi po zahranicnich forech uz nejaky cas pred uvedenim na clanku na SHW...takze bych netvrdil, ze Petr s tim prisel jako prvni na svetlo bozi:-)...jakkoli je to dobry autor.

Dulezity je clanek jako celek, takze tady please nevyvolavej flamy. Opravdu nepochopim, proc mas snahu v diskuzich na PCT podnecovat rivalitu SHW a PCT...a vzdycky prijdes temer s nejakym obvinenim. Tusim, ze minule jsme si o tom popovidali dost:-).

- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevím, jak to přišlo tobě, ale mně to vyznělo docela útočně. Ono přeci jenom tvrdit o nějakém webovém periodiku, že je "reklamní", už samo o sobě vypadá na snahu vyvolat dojem neserióznosti. A my se taky v článcích do PCt nenavážíme. Prostě mi to přišlo nefér a chtěl jsem, aby se k tomu vyjádřil OBR, nebylo to mířeno proti tobě.

Ad TCaseMax - ano, mluvilo se o něm, ale ten klíčový průzkum z několika světových i našich fór udělal Eagle :) Do té doby žádné shrnutí a souvislosti nebyly jasné.

Jinak článek je OK, to nepopírám, jenom mi vadilo to pošťouchnutí na začátku.
- VerteX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @VerteX: Ještě bych si dovolil podotknout jedno, všude jinde ve světě mezi sebou weby takhle řevnivě nesoupeří, spíš spolupracují. Jenže u nás? SHW proti PCT nebo naopak a je to tady pořád. Co to vlastně přináší, jaký to má efekt pro čtenáře (stejně většina z nich čte obě periodika). Efekt je samozřejmě žádný, jediné co z toho vyplývá je to, že oba weby působí někdy jak malé děti na písečku, který je v tomto případě poněkud malý. Nevím jestli si to jednou někdo z nás skutečně uvědomí, o čemž upřímně pochybuji, ale je to stále stejná píšnička s fraškou v refrénu. :-/ A myslím, že v tomhle se mnou bude spousta lidí souhlasit. Místo společné cesty za informovaností čtenářů je tady jen mumraj.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @VerteX: Poštouchnutí made by PV. OBR za nic nemůže. :-) Navíc bych ale podotkl, že zmíněný článek skutečně způsobil to, že¨velká spousta lidí byla neskutečně neodbytná a chtěla jediné, Opteron 144 a jak se divili když ho ve finále přetaktovali o poznání méně něž v článku.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Válek Petr: S tím samozřejmě souhlasím, ale v tom případě nechápu tu poznámku na začátku článku. Navíc ono pošťuchování je vždy z vaší strany, alespoň co se týče oficiální publikace na stránkách časopisu. Poznámky v diskusích máme na triku všichni... a to, že si hájím server mi přijde poměrně logické - kdyby v recenzi nic nebylo, nemám důvod sem psát.
- VerteX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @VerteX: Poznámka byla míněna jako zlehčení, nic víc. A vždy je to s naší strany? No asi to tak bude, my totiž blednem závistí, že jste byli první haha. Myslím si však, že v minulosti to bylo poněkud jinak a v současné době to zase někteří jedinci z Vaší strany barikády dělají byť neoficiálně, ale zato pravidelně! No nemá cenu se přít, a to jsem ani nechtěl. Have i nice day vertexi. :-)
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni to spatne, ale myslim ze pretaktovat CPU s TC 65 neni zadne umeni, proc netestujete treba nejrozsirenejsi verzi s TC 57? To je verze ktera bude zajimat nejvice lidi a ne to co je uz nedostupne a hlavne jak je tu uvedeno jiz mesic zname!
- Frantisek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi dobry clanok.
Aj v nom vidno, ze rozdiel medzi Sempronom a Athlonom je mensi ako 20% vo vykone. Nechapem preco sa niektori ohanaju tym, ze ma malu cache a ze je pomaly.
- Peter Vlcko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdo používá kompl z velké části i na hry, tak je rozdíl mezi testovanými CPU v podstatě nulový, protože v rozlišení 1024*768 a vejš + nějaké vyhlazování, ve kterém všichni hrají, už je CPU na druhé koleji.
- Meridius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 1. 2006 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Skoda ze netestuju vykon v aplikaciach, ktore pracuju s grafikou (napr. CAD alebo Photoshop), ludi, ktori vyuzivaju PC najme na pracu a nie na detinske hranie, by taketo testy velmi zaujimali....
- sentinel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano souhlasím s tímto příspěvkem. O výkonu ve hrách při podobném taktu CPU rozhoduje grafická karta, o tom není nejmenších pochyb. Nechápu proč autor testuje hry v rozlišení 640*480? A žádám vysvětlení. Potenciál přetaktování tohoto Opteronu je opravdu obrovský, ještě že pracuji v nejmenovaném velkoobchodu s výpočetní technikou v oddělení CPU, RAM atd. a můžu si tyto nádherné kousky pěkně před koupí otestovat a vybrat si ten nejlepší:-) Víte jak takový Opteron144 voní když ho vytáhnu z krabice:-) Teď ale upgrade neplánuji, ale kdyby ano určitě bych zůstal věrný stáji AMD a jejich nového šampiona Opteron 144 bych si určitě pořídil.:-)
- Mira

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, to je pravda, imho se velka cache zas tak moc nevyplati...
Tyto grafy ukazaly zvyseni vykonu o x%. To je fajn. Ale kdo hraje v 640x480? Ve vysssich rozlisenich budou rozdily mnohem vyrovnanejsi (protoze zas tak moc nehovori o vykonu CPU, ale spis GPU).
Stejne tak na praci je cache precenovana ... minimalne v 50% vypocetnich uloh jde ciste a jenom pouze o frekvenci (matematika, rendering ...) jedine dnas sifrovani a komprimovani dava docela slusny + pro vetsi cache ... jinak vicemene nic.
Tim samozrejme nechci velkou cache zatracovat, jen naznacit, ze se jeji vyznam casto zbytecne zvelicuje.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muzete mi nekdo rict, proc v grafech neni Venice 3000+, se kterym by spousta lidi chtela videt srovnani? Co s 3000+ s 754?

BTW zanamej ma Op144 a divi se, ze mu nejede na 2800 - ono kdyz to odflaknete fanem za 300-400, tak se nedivte...
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace n pokud se nemylim tak venice bude nekde mezi AMD 64 3000+ s754 a opteron 144 na zakladni frekvenci.
spis bude shodne se s754.

stejny takt, stejna L2, vede jen dvoukanalovym radicem.

RAD
- Radek Zajic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no, pokud vim, tak dvoukanal. radic dela asi 10% k dobru, takze shodne se s754 asi ne ;) Ale to nedava odpoved na moji otazku, proc ten procesor v testu neni! Stejna revize, stejnej zakladni takt, akorat polovicni L2 case a jinou MTc...
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Škoda: 10% k dobru? jak kde... u K7 to bejvalo možná i víc ale u K8 se to projeví spíš jen v pár případech
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: 10%? a to jsi vzal kde? na mým xp2200+ je to maximálně do 4 % a to ještě v syntetickejch testech
- Frantic Tictac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek není špatný, prostě kvalita na kterou jsem od OBRa zvyklý. A informační hodnota jen mírně překračuje rámec článku na svethardware - výpisem kompatibilních desek.
Nezamýšlel se autor nad tím, že pokud má zbytek národa CABGE s TCASE 57, tak by bylo zajímavé poslat ho do overclocking souboje s CABNE TCASE 65. Nevím jak ostatní, ale mě by tohle zajímalo. Myslel jsem po přečtení úvodu článku, že to bylo to hlavní co autor chtěl - přinést vystřízlivění (mírné) po článku na svethardware. Ukázat ten rozdíl mezi snem a realitou... chtělo by to ještě doplnit...
- Antonín Chromý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo na článek Obra jsme čekali dlouho a povedl se mu... otestoval CPU po všech možnejch stránkách a se závěry nic než souhlasit a to i přez to když máte T 57°C. prostě za 4500,- máte CPU co nakope sedínku všemu okolo :) je to pěkné zaskončení působení většiny z nás na jednojádrech... nemyslíte? dyť teď má plno lidí CPU FX55 nebo Fx57 :) jo tomu říkám pokrok ...

takže Dobrý článek OBRy

BTW: jenom by mě tak zajímalo kdo si nejvíc namastil kapsu? výrobní náklady pokud vím jsou zlomkové z ceny CPU :)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s tim mastenim kapsy: kdo si asi ted koupi FXko? Takze snad to AMD dozene mnozstvim. Jen doufam, ze prijde za rok za dva i nejaka dualcore obdoba Opterona 144...

BTW: kterej program mi vyhodi MTc? Nejak to nemuzu najit v CPU-Z a ted vyrizuju zakazku, takze nemuzu hledat...
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jak tak sleduji vsude breci tydyti ze jejich opteron 144 nemezi na 2800 - ze je jako nekdo podvedl.
Mam takovy divny pocit ze je nikdo nepovedl protoze si koupili procesor bezici na 1800 :-)))

ja taky nebrecim ze ze sveho winchstera dostanu jen 2520.
proste 2600 z puvodnich 1800 je preci jen 144 % :-)

RAD
- Radek Zajic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co by jste na 144 doporucili za chladic? Ja jsem mel vyhlidleho Thermalrighta 120, ale i kdyz jsem ho jeste nevyloucil tak se mi 2k za chladic zda dost. Thx

Clanek peknej, ale jak uz lidi psali chtelo to testnout spis TC 57. Ale i tak diky za nej.
- Pavel Ehrenberger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Proc si ho neobednas v JSC za 1500:-)?

http://www.jsc-computers.cz/index.php?cPath=53_235&osCsid=7a7df2b817cb91caa9821c20bbddcc88
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcete pretaktovani serie CABGE, ale pod tou statistikou to zhruba je napsane. Kazdy CABGE je jiny a jde jinak to bych pak musel otestovat 30 procesoru abych mohl rict ze jdou na 2680MHz nebo jine konkretni cislo, takhle tam je 2600-2800 coz je v zasade pravda.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jeste bych rad podotkl ze zmineny Opteron jsme meli v ruce ve stejny den jako P.O. z SHW.cz ale byl jsem nemocen a proto se clanek tak opozdil jinak by mozna vysel drive nez na SHW.cz - to jen pro stouraly kteri predhazuji o mesic drivejsi rcenzi.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den,byl bych docela zvedaj na rychlost instalace aplikaci,kuprikladu her.
Napr. vliv CPU na loading a instalaci nekolika programu najednou.

BTW mam doma AThlon 64 3700+ a ma deska MSI K8n3 platinum 54G neumi zvedat napeti primo,jen procentualne. :( .Dal jsem napeti o 5% navic a mohu dat takt 2.7 Stabil.mohu dat 15% navyseni Voltaze?

PS: Videl jsem na www.a*es.cz (censored:) Opteron 144 s jadrem Venus,dokonce me ujistovali ze je to opravdu Venes pro s 939,muzete se na to podivat?Nikde na internetu se o nem nic nepise..teda krome vyrobce.
- Petr Filo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 10. 2005 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co sem talcis Axes :D. Zase kecaj je to porad stejne jadro..... oni napsali ze X800GTO ma 16pipek :D (no meli parvdu..... ono fyzicky to ma ale 4 jsou vyple pri vyrobe ;) )Jinak je to cool firmicka!
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koho to zajima tak tady jsou testy pretocenyho Opterona 144 TCase MAX 57 + pretocenyho winchestera pro s939
Opteron: http://www.mental-collapse/mc/op144/show.asp

Winchester: http://www.mental-collapse/mc/winch/show.asp

- samboush

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2005 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Koho to zajima tak tady jsou testy pretocenyho Opterona 144 TCase MAX 57 + pretocenyho winchestera pro s939
Opteron: http://www.mental-collapse.cz/mc/op144/show.asp

Winchester: http://www.mental-collapse.cz/mc/winch/show.asp

- samboush

Reklama
Reklama