Zpět na článek

Diskuze: Kompletní rodina ATi Radeonů X1000 v recenzi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda ze jste netestovali X1800XT v Crossfire
- Michal Andrýsek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bude bude vsecko bude, ale tedkom nestiham ani ja ani Jirka Soucek, takze je to v horizontu nejblizsich dnu.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Péťo, moc hezký článek, asi ti přihodím paďocha, ať mi můžeš na Vánoce koupit dárek :-)
- Yngwie Malmsteen

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) článek se mi líbí
2) na živě testovali a v leteckém simu Pacific fighters to radeonům moc nešlo.

jinak moc pěkné

- Brian Duffy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi se me ten clánek líbil.
Zajímave je ze podobny test delaly na svethardware.cz a ten Radeon nebyl tak vykonej.
- Michal Vít

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdenek ma odlisnou metodiku a taky mel k dispozici pouze model XL a ne XT...a pouziva pravdepodobne trosku jina dema. Ja mam vetsinu svych a ty si dobre strezim jako kazdy recenzent:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Používate dema ? Na Svethardware .. dema nepoužili.. To snad nemyslite váže.. Demo je neco jako 3D Mark.. neco nam to o vykonu sice rekne ale nikdo to nehraje(vite jak to myslim) Možna proto jsou nektere vaše vysledky jine..
- Imhotep

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pripájam sa aj ja ,veľmi pekný článok.
jediná škoda je ,že v Deme F.E.A.R ste netestovali aj X1800XL.
Zaujímalo by ma totiž porovnanie s 7800GT.
- Matej Koleják

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Imhotep: Heh kde pri testech nepouzivaji dema?Jestli se nemylis a nemyslis spise demo verze her:-)Ty opravdu nepouzivam.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc se mi to líbilo čekal jsem na kvalitní test X1600XT a už vím že si ho koupím moc ti petře děkuju
- Martin Mejstřík

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pánové, to se dělá? ... co kdybyste se radsi omluvili shw...?
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Děkuji neznámým (či známým?) klikačům (na souhlas / blábol) za zvedání počtu zobrazení (refreshem) u tohoto článku.

Zároveň prosím všechny příznivce, aby se této "bitvy" neúčastnili.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co myslite ktora je lepsia X1600agp (ak bude) alebo X800GTO @ X850agp (ak sa podari:) ) ?
- Peto Petovic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Peto Petovic: Eh pardon samozrejme pro AGP neexistuje zadne X800GTO..snad jen sehnat za dobrou cenu X800SE 256MB a otevrit ci pretaktovat.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Za dobrou cenu X800SE? Tož by mě taky docela zajímalo kde... na CzC nejsou s to jí sehnat, stejně jako X800 pro AGP...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurnik a co teraz?
cakam na comp uz pol roka a otec sa konecne rozhodol ho kupit. no ALE!
vsetko ostatne v poho... cpu opteron 144 a tak dalej a vybral som si vga leadtek 6600GT... za 4500SK bez dph v bgs.... teraz rozmyslam...
kupit nejaku 6200TC s nudze a pockat na x1600XT al. sa na to vysr..t a kupit tu 6600GT?
kurnik oplati sa mi cakat?
PLZZZ poradte PROSIM!
- viliam valent

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no 6200 v ziadnom pripade to by som tam radsej dal S3trio :-D. 6600 to nieje ziadna výhra. Ked uz tak tak radsej pockaj na ati 1600 = to bude dobra karta to mi ver a este ked vyndu nove hry s plnou podporov SM 3. To sa ty bude hodit. Lebo 6600 to nerozdycha.
- undead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace asi nevyplati, 6600GT je trochu lepsi a ani v novejch hrach nebude mit x1600xt kdovijakou vyhodu ( spis zadnou nez nejakou )... Myslim, ze je to nakonec jedno, kterou z tehle 2, zalezet bude spis na cene a na preferencich, ATi bude mit mozna trochu lepsi obraz ( tradicne, ale zase zalezi taky na monitoru )... Ja mam 6600GT a nejak nevidim duvod menit, mozna jestli za rok, rok a pul, vyjde nejaka odlehcena verze z R580 ( ne x1600xt )
- wector

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

napadlo niekedy autora, ze demo, ktore pouziva na BF2 neni prave idealne ked je cpu limited aj na 2,6G A64 ? hlavne ked ma "vetsinu vlastnich" tak by nemusel pouzivat to z guru3d, ktore zjavne za moc nestoji :) urobit si vlastne + vhodnu kameru fakt moc casu nezabere (mne to trvalo asi 30minut aj so studovanim how-to)
- MadCap

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mas pravdu ty dema nejsou moc dobre, ale pokud narazis na to sve, tak to se mi taky moc nelibi...holt budu muset sednout nahrat neco poradneho. Bohuzel zatim na laborovani nezbyl cas, takze snad priste, ale i tak to ma solidni vypovidaci hodnotu.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MadCap: Uz jenom treba to funguje jen s Demem:-)..ale nerikam, ze je spatne je mene CPU limited nez tyto.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: nene, funguje normalne aj s plnou verziou, n a ktorej bolo aj vytvorene, jedine co na plnej nejde, je to nastavovanie cez tu hlupu utilitu, ale samotne demo funguje na hocijakej verzii hry ;) ale to je uz jedno
- MadCap

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2006 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cau, vedel by si mi poradit, ako pretaktovat ATI X1300 Pro PCIe od 3D Club-u? Chcel by som poznat jej hranice. Diky.
- occultus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by me zajimalo o kolik lze jeste pretocit X1800XT jake ma jadro jeste rezervy
- Vojtěch Nikl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neuvadel jsem takty, protoze s utilitou od ati se ty radeony docela haluzove taktuji...no popravde X1800XT jse zkousel a sla na 680MHz a tezko rict, jestli to byla konecna...nechtel bych ty samply odpalit, protoze by me meli v ATi evidentne radi:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy jste testovali 7800GTX 256MB RAM a X1800XT s 512MB?Coz znevihodnuje 7800GTX ktera ma "pouze" 256.Az nVIDIA vyda 7800GTX s 512MB pameti tak se to podle meho srovna..., ale trebas ne trebas ma ATina nedodelane ovladace... uvidime :).

pls. napiste Vase nazory thx.
- Jiří Mrázek

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ted co Hulane? :D ;) :)
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ted jste to SHW natreli :D, kdyz jsme cet ten rozhovor pod tou recenzi... no bylo do smichu, hadali jste se tam jak male decka...
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano bylo trapne a vsichni zucastneni se snad jiz nad sebou zamysleli...ja tak již učinil:-). Nema cenu to tady vytahovat znova, takze veskere prispevky jen trochu podporujici flame budou smazany.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

když jste se tu zmínili že by jste otestovali i v Crossfire - jakou desku na to použijete . Co říkáte na tuhle
DFI LP UT RDX200 CF-DR , měli by jí mít už příští týden v jednom obchodě (nemyslím obchod.cz :o) jak by byla na Oc. a rozuměla by si z Opteronem 144 který mi čeká v šuplíku :o) , nebudete recenzovat tuto desku ?
- homolak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chtěl bych se tak trochu zeptat, okolo CrossFire (XFire), (na foru mi neodpověděli) je možné použít chipset i955X (to vim), ale je možné použít základní desku s tímto chipsetem, která je starší než Xfire? A navic pokud se nemylim, tak Xfire je ATI Radeon Xfire ready (x800/x850) + Xfire Edition (x1300/x1600/x1800)
Nebo lze použít i X1800+X1800?
Díky, zdroj: http://www.ati.com/technology/crossfire/faq.html
- Jakub Langr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to jsem nějak nepochytal co myslíte tím "Xfire ready (x800/x850) + Xfire Edition (x1300/x1600/x1800)"... do CF se dá použít pouze X800/X850 spolu s X800/X850 Crossfire Edition. X1800 a X800 kombinovat nejdou. Vždy jen nějaká karta spolu s kartou stejného typu ale CF Edt.
A s tim i955X to teda nevim, jestli to umí CF, SLI by mělo a jestli umí CF tak by to měl zprovznit bios update...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: (Alespoň jestli jsem to pochopil zprávně) X800/X850 jsou karty, které všechny můžete použít jako první kartu do Xfire a tou druhou musí být nějaká "Xfire Edition" tzn.x1300/x1600/x1800 (toto jsem vyrozuměl z nistruktážního videa: http://www.ati.com/technology/crossfire/buildyourown.html
A jinak to co jsem tady napsal může být jen "Blábol", prostě takhle jsem to pochopil já...)
- Jakub Langr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Langr: Ne, X800 můžete skombinovat s X800 CFE (CrossFire Edition), X850 s X850 CFE, stejně tak X1800XT pojede jen s X1800XT CFE, X1600XT můžete spárovat jen s X1600XT CFE atd. Prostě nemůžete dát k sobě karty s různým čipem, to prostě nejde (mělo by to teoreticky jít mezi R423, R430 a R480 ale to se nevyplatí takhle párovat - důvody tu teď nebudu rozvádět, je to na dýl.)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cekame na dve nove desky od DFI...mimo jine i na tuto. CrossFire bude set MSI, takze nejspise budeme testovat primo na nem.
- Štefek Petr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je potřeba dodat, že ten fix, který používáte podává takové výsledky jen a pouze při nastavení 4xAA..v žádném jiném podobného výrazného navýšení nedosáhnete. Považuju to za docela důležité zmínit to. Navíc v takovém ridickovi navýšení je, ale ani to nestačí na 7800 GTX, ale ten v testu není. To zaprvé. Zadruhé..ultra kvalita v doom3 je doporučena pro karty s 512 MB pamětí. Čili tím je 7800GT(x) poměrně výrazně znevýhodněna. Dále mi v testu chybí 6800NU...až příliš často totiž srovnáváte X1600XT s 6600GT..což je opět trochu unfair.
- Meridius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ano D3 nedovoli pouzivat 6xAA...prepne se na 4xAA. Na ultra kvalite neni GF7800GTX znevyhodnena, nebot demo bezi dvakrat(bere se vysledek z druheho behu) a vylouci se cukani dohravanim textru...cili zadna ztrata se nekona. Je to jenom o tom, ze to sem tam cukne v normalni hre, ale nikoliv v benchmarku.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hmm...potom se ovšem podívejte sem http://www.guru3d.com/news.html#3182 tam bez problémů 6xAA nastavují a jak můžete vidět, zvednutí výkonu = 0. Na těch driverech je ještě spousta práce a toto jen zatím takový malinký úspěch. Každopádně si myslím, že článek by se měl alespoň o tomto zmínit..nelze dělat, že to neexistuje. K těm 512 MB paměti..je to možné, ale jsem si jist, že 7800GTX s 512 MB by podala lepší výkon. Ale je to test hi-endu a tam má nvidia zatím "jen" 7800GTX s 256 MB, takže to beru. Já osobně jsem ale zvědavý na test 7800GTX s 512 MB pamětí. A 6800NU tam opravdu chybí...je to cenou srovnatelná karta s doporučenou cenou X1600XT.
- Meridius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemuzu zprovoznit ty dve videa, je to jen nejakych 5s cukaneho videa... ve 45MB... v cem to prehrat?
- ľGen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hura, 3x hura, starou odpornou Nvidii 7800GTX okamzite vyhazuju a objednavam X1800XT, ocekavani se vyplnilo, slava ATI.
- Obermaier Zdeněk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No myslim, ze uz teraz je vydiet ze ati je lepsia. A to este ati ma cerstve driveri. No ale ja sa aj tak tesim najviac nato ked pride nejaka dobra peckova hra ktora bude mat plnu podporu SM 3.0 ako ati potom zatoci s nvidia. GO ATI GO a kurva nesklam.
- undead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak.. a teď mi někdo řekněte jakou kartu do AGP k A64 Venice, 1GB ram. Teď mám R9500@R9700 s 256bit sběrnicí a fakt nevím čím to nahradit. Potřebuju něco co poběží na 1280x1024 bodů (kvůli LCD
- Igor Pražák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No pradil bych ti asi nasledujici moznost. Sapphire Radeon X800XT 256MB....za nejakych 9k s DPH (v par eshopech najdes)...GF6800GT jsem nikde za podobnou cenu nevidel.-(. Levnejsi treba nejakou GF6800 a nataktovat.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X1600XT je opravdu velmi rozporuplna karta, ve starsich hrach je opravdu "pozadu", ale na druhou stranu ve starsich hrach ten vykon neni treba. Naproti tomu takovy 3DM05, FEAR, Oblivion, Gothic3 to jsou idealni priklady kdy soupere zcela deklasuje. A prave kvuli takovym hram si novou VGA minim koupit. Jen mam dotaz na pana Stefka jestli ma poneti o vykonu a cene X1600PRO, velmi me znepokojuje brutalni "POMALOST" pameti. Nejspis bude ten vykon uplne jinde nez u X1600XT.. Dik za odpoved.

- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace X1600Pro bych prave kvuli pametem na temer polovicnim taktu vubec nekupoval. Cena bude tusim kolem 199 dolaru, ale zalezi zase na velikosti pameti a podobne. X1600XT by pro me byla asi jedina volba (RV530 bude hodne limitovano taktem pameti),ale taky zalezi na tom kolik bude stat v CR. Jestli vice nez 6000s DPH, tak to bude mit tezke. Ale faktem je ze v novych hrach ma slusny vykon.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2005 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám X1600Pro už doma... výsledky jsou dle očekávání někde mezi X1300Pro a X1600XT, 3Dmark05 mi hodil 3774. Vzhledem k tomu že se cena X1600Pro blíží spíše ceně X1300Pro než 1600XT to není tak špatná karta.
Majkl
- Michal

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm jsem rád, že někdo dal najevo, že si myslí, že je to blábol, ale odpověď nedal nikdo zatím... a to je oč tu kráčí... nacvaknout blábol umí každý, poradit málokdo
- Igor Pražák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U řádku "ROP", zřejmě myslíte RBE (protože u ROP, jak jsou zavedené, by muselo být číslo vyšší než 1 i u Radeonu X1300).

Zaujal mě také fill-rate Radeonu X1600, jak dokáže "udělat" 7800 Mpx/s, když má pro tyto účely jen 4 jednotky jako Radeon X1300. To vypadá, jako byste takt čipu násobil 12, ale počet pixel shader procesorů nemá přece s fill-ratem přímou souvislost. Opravte mě, jestli se pletu.
- Rednex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zvyk je zelezna kosile mas pravdu...myslim ze tech 16/8/4 jednotek v RBE muzu nechat jako ROP, ale fill-rate je chybny:-).Dekuji.

Dodatek: ten pocet ROP tam zustal z predchozi tabulky kterou jsem prepisoval novymi daty.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze mi nekdo poradit cim mam prehrat ta videa? BSplayer oznami: Unknown format (FPS1), WM Player 10 s nejnovejsi aktualizaci se snazi pred spustenim stahnout kodeky a po neuspechu zase chybova hlaska...
Docela rad bych se na mrknul. Dik za pomoc.
- Michal Peloušek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Njn, bez nainstalovani FRAPSu se fakt ty videa nedaji prehrat. Tedy alespon me se to jinak nepodarilo. To je trochu nesikovne, jelikoz nerad cpu takovehle utility do sluzebniho notebooku... Mozna by to chtelo priste prekonvertovat do neceho slusnejsiho.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dik, to bylo ono. Mam zatim jen "trhana" videa, pac nevim adresu na ftp. Mozna jsem uplnej hnup, ale co se pristupu k ftp tyce, nenasel jsem zadnou napovedu (FAQ, atd.). Dik za dalsi pomoc.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: No on tohle video ma pri 5 vterinach 50mega takze 10MB/s a to by mohl delat problemy i fragmentovanej disk nebo pokud se to stahuje pomoci nejakyho download manager kterej to kouskuje na vic casti, zkus to nekam prekopirovat (ne presunout) aby to bylo na disku pohromade, krome toho je i trochu narocnejsi na procesor ( na xp2500 jeden na 40%), takze to muze sekat i proto.
- zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Znova jsem je nahral na FTP a tentokrat v *.rar, takze to snad bude v poradku a nebudou trhat.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nahral jsem znova videa na FTP...zararovane a snad uz nebudou trhat. Jsou bahrane ve frapsu a jdou prehrat napr. v WMP10.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude vlastne Ati vyrabať nejake novšie grafiky na AGP? ak nie tak tak mi neostava nič ine len kupiť nvidiu.
- Andrej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Peknej podrobnej testik a rovnou cele serie - tak se mi to libi, slusna prace. Jenom bych mel vyhradu k driverum... u nVidie ste mohli pouzit nejaky 8ckovy FW, vim ze nejsou WHQL, ale dost zvysuji vykon rady 7800 a az vyjdou nejaky oficialni FW 8X.XX tak muzete testovat odznova, protoze se vysledky dost zmeni :) Aspon na par testu pro srovnani.. chapu ze testovat tolik karet jeste s ruznyma verzema driveru by bylo na posrani, ale pridat vysledky aspon 7800GT&GTX v nekolika nejnarocnejsich hrach by nebyl zas takovej problem ne? ;-)
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chapu, ale pouzivam vzdy posledni oficialni ovladace uz duvodu toho, ze neoficialni verze casto maji ruzne optimalizace. Jinak k 80 rade..myslim, ze tam neni nijak znatelny narust pokud nepouzijeme dual-core.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To [B]pokud[/B] může být docela důležitý. No a na téma "optimalizace" by se mohli dva hádat. Spíš to bývá oprava chyb z minulé verze.
- Guru

Reklama
Reklama