Zpět na článek

Diskuze: Který procesor je lepší? 34 procesorů v 10 testech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 6. 2007 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nakolko som nemal naviac tak mam doma E2140 cas v komprimacii ma 3:47 pri standardnej frekvencii 1,6 a pri taktnuti na 2,08-30% spravil cas 2:56 takze fajn celkom
- Kingpin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SUPER. Mohlo být více her.
- jamesdean

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dakujem za zaradenie programu 3DSMAX do testu ! Bolo by skvele keby sa objavil aj pri testoch hernych grafickych kariet (hlavne od nvidie) napriklad test FPS viewportu(ov) pri urcitych scenach alebo spustenej animaci, mozno by to zmenilo nazor hmohych ludi na pouzivanie 'profi' kariet ;)
- camp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zaregistrujte sa a zahrajte si aj vy skvelú online stratégiu !

http://www.travian.cz/?uc=cz1_13366
- Leos Pampuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak važně super!34 CPUček no ty brdo!
říkám wow :-)
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace .... omg ty si magor ... ten test co bol na svethardware bol orientovany na spotrebu ... meranie vykonu bolo druhorade ... si fakt chudak ked takto urazas pracu ludi, ktory vytvorili velmi zaujimavy test
- Daniel Šimšaj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MadCat: Nějak akorát nechapu ten prehled na svetHW. Necet jsem to cely, jenom sem projel ty tabulky, ale jak muzou mit temer 120W u procaku s TDP 65W nejak nechapu.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Daniel Šimšaj: ja jim to neberu.ale když porovnám rozsah testu.ok no flame :-)
na SH to bylo zaměřený jinak to je fakt.
ale mě tam ten test moc neřekl.(jako obvykle)
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trosku me zarazili namerene vykony Pentia ctyrky oproti Athlonum 64 (jednojadrovym), a sice ze je prescott porazi...vsude na netu je to v testech presne naopak, zvlast v hernich testech.
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pentia 4 / dvoujádrová Pentia D vedou POUZE tam, kde je pro ně silně optilalizovaný kód (DivX 6, Photoshop CS2). V tomto ohledu si velké firmy (zde Adobe, dělá to i Microsoft) hlídají, aby na velmi populárních procesorech v USA jejich programy běhaly svižně. Je to jak stavět u nás upravené cesty s malými vodícími kolejnicemi pro... Fabie.

Intel Core 2 Duo už takové pečlivé mikroladění kódu nevyžaduje - je výkonný "tak jak je".
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jsem ve stejné situaci. Jak jsem zjistil tak je dost veliký problém něco na tento socket sehnat. Protože to je asi poslední procesor který si budu moci koupit tak jsem se rozhodl pro to nejlepší pro Opterona 185. Bohužel je problém ho sehant a asi ho budu muset koupit v zahraničí.
- Petr Minarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nerikam ze jo, jen ze ty vysledky jsou tu naopak :-) jinak moji P4ku zadnej z kamosu s athlonama 64 taky v nicem nedal
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DagothUR: Je to zvlastni ale kamosovu P4 3.0 preskota, sem v dal v CPU score v 3D Marku 2005 s Tulenem na 1.5 Ghz... nikdo z nas nechapal
- Vojtěch Šváb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DagothUR: V celku oblíbený omyl. Když pominu hry, kde A64 kralovaly, tak to bylo leckdy pro P4. Hlavně v oblasti multimédií (zpracování videa, fotografie, hudby) byla P4 výkonější. Navíc s lepšími čipsety a stabilitou. Jejich "drobnou" vadou na kráse bylo to, že vyžadovala Dukovany pro svůj provoz a byla schopná vytápět byt.
Situace je jiná v případě AX2 - tam se rozdíl změnil, s ohledem na to, že P byla slepence, ne klasická dvoujádra.
- MadCat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MadCat: a nepletes se nahodou trosku? P4, pochopitelne bavime se o novych Deckach s IE64, byly ve spotrebe lepsi, a bohuzel i ve vykonu! Sravnavej stejnou tridu a ne stare Intely ktere bojovaly proti bartnum a xpckam.
- Jakub Kamas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojtěch Šváb: vůbec bych neřek že je to zvláštní, celerony M jsou téměř plnohodnotné pentia M jen s menší cache, což se projeví maximálně na drsné aplikace na cache
- jena

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 6. 2007 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jena: Mam dojem, ze celeron-m nema mensi cache naz pentium-m ... u mobilnich verzi se orezavalo jinak. Treba (ne)uspornosti...
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jena: A co je vubec perlicka ze je to celeron. jesi si dobre vzpominam bylo to zhruba 180:120 CPUMarku v muj prospech
- Vojtěch Šváb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stále mám patici 939 a chci něco fakt dobrýho (hlavně taktovat). Nyní mám jen A64+ 3200+ Venice (takt na 2700MHz).
Max. investice je 5 000kč.
Kdo poradí ? díky :-)
- Ondra Cupák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jsem ve stejné situaci. Jak jsem zjistil tak je dost veliký problém něco na tento socket sehnat. Protože to je asi poslední procesor který si budu moci koupit tak jsem se rozhodl pro to nejlepší pro Opterona 185. Bohužel je problém ho sehant a asi ho budu muset koupit v zahraničí.

- Petr Minarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no da se sehnat AMD A64 X2 3800+ (socket 939) za cca 3000, nebo x2 4600+ za cca 5500, ale zase je asi nenataktujes tolik co tu tvoji 3200+. Takže si ve hrách moc nepolepšíš. Pokud to ovšem potřebuješ např na Photoshop, tak do toho jdi.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přejdi na AM2 socket :)
dvoujadro se da koupit za 2000 kč 2000 za paměti a 2000 za desku :-)

stary ddr1 adesku s cpu prodaš vklidu za 5000 kč
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jsem na tom podobně, také jsem chtěl upgrade. Mám Opteron144@2.75GHz; 2GB DDR na 458; 2-3-2-5 - a na tvoji "radu" řeknu jediné - blbost. Berme Czechcomputer - spíš než X23800+ bych kupoval X24200+, ale dobrá 2200Kč, 2GB RAM - kvalitní pro solidní přetaktování - min. 3500 (DDR800), kvalitní deska - problém, slušná 2500 - to je hodně přes 6000.
Navíc řekněme, že 3800+ přetaktuji - málo kdy se dá jít přes 2.6GHz, obvykle kolem 2.5, také podle desky. Výsledek - moc výkonu navíc nezískám, ve spoustě aplikací (psaných pro jedno jádro) ztratím. Pakliže nejsem schopen využít dvoujádro rozumně, tak je mi takový upgrade na nic. A zapomeň na prodej za 5000Kč v klidu.
Myslím, že s A64 se zatím dá v pohodě vystačit, pakliže nemáš přehnané nároky, v tom případě bych ale volil C2D. Ovšem nejlepší je dle mého počkat do doby K8L a Penrynu - mohla by se vyrovnat situace na trhu a pořídíš skutečný ugrade, který přinese znatelný nárůst výkonu za stejné peníze.
- MadCat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MadCat: nojo ale dvoujadro do sct 939 už skoro neseženeš a pokud jo tak za 5000 kč a to se na mě nezlob ale to je docela dost drahy.
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Athlon64 3800+ pro s939 i AM2 má frekvenci 2400 Mhz a L2 cache 512 KB. V úvodní tabulce je uveden 1 MB.
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[I]Štefek Petr + colectiv[/I] - to "colectiv" je něco mezi angličtinou a češtinou? :-D
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mě se ten novotvar líbí. (:

Je škoda, že se po přečtení celého článku pozastavíš jenom nad tímto.
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 4. 2007 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace >Je škoda, že se po přečtení celého článku pozastavíš jenom nad tímto.
je skoda, ze mnoho ctenaru si udela obrazek o kvalite clanku po precteni druhe vety
pritom stupidni (zapnuty) spellcheck na to autora upozorni
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkal bych nyní s nákupem procesoru cca měsíc, neboť Intel má rovněž naplánované ceny, což pohled na celou věcem může, s ohledem k budoucím cenám, změnit
- MadCat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v clanku je uvedene, ze Athlon 64 X2 6000+ je urceny pre socket 939... keby to tak naozaj bolo, hned idem do obchodu...
- Ricky[SK]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela by mee zajmalo proc byl vynechan na testovacich zakladovkach chipset neejaky od intelu treba 965 ci 975? proc tam byly jen nforcee? rekl bych ze lidi nemaji jen nforce a ze ten jiny chipset urcite ukaze sve klady a zapory...diky za vysveetleni...
- pavel plizingr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace protože už tak jsou grafy plné nepřesností kvůli rozdílným čipsetům - na obranu autora musím říct, že to udělal poměrně dobře a vliv čipsetů minimalizoval

- s čipsety od nvidie a intelu by se rozdíly mezi správným a zavádějícím měřením násobily

navíc článek není o výkonu čipsetů, ale o výkonu procesoru - naměřit a porovnávat výkon různých čipsetů je makačka a netroufají si na to ani profi magazíny
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nemáš to úplně jedno? stejně když bereme čistě jen výkon, tak rozdíly jsou dnes maximálně v řádu jednotek procent, často ani to ne. A v tomto testu o stabilitu/vybavenost přece vůbec nešlo.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluju, moc pekny clanek. Skoda, ze se Vam tam neveslo i neco od VIA. Jasne, vykon bude uplne nekde jinde, asi se nenajde moc lidi, co by to kupovali, ale zajimave by to bylo.
- Grolman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem psal předchozí příspěvek, tak mě napadlo, že by se konečně mohl udělat test desek pro C2D i z low-endu. V obchodech je kopa desek, co podporují C2D i za cenu pod 1500Kč založené jak na via(p4m890), tak i na levnějších intel čipsetechi(i945). celkem by mě zajímalo, jak jsou na tom tyto čipsety s výkonem(vybavení mi osobně je celkem ukradené, protože i když mám kopu USB hračiček, tak se ani na mé dnes už předpotopní NF2 desce nepodařilo využít všechny USBčka).
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je přesně to, co v ČR chybělo. Díky za všechny :-) ;-)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že jsem neudělal chybu když jsem si koupil Pentium D 805 a přetaktoval ho.
- Lojza Masox

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Peknej clanek, opravdu clanek, kterej jsem na netu dlouho nevidel. Ale mam otazecku, kolik hodin jste u toho sedeli? :) 34 CPUcek, testu jak naprdino a zrovna u Athlona 64 3200+, to jste si museli pekne pockat :)
- Werff

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek. Jen mě moc nepotěšil propad mého AMD 3700+ :-( a celkový drtivý propad AMD....
Že i nejlevnější C2D ve hrách drtí AMD FX, tak to jsem netušil. Asi čas na upgrade. To zas bude peněz ...

- pandacz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim s tebou, velice pekny prehled napric spektrem tech nejprodavanejsich procesoru a jako tresnicka na dortu porovnani s temi nejdrazsimi. Velmi dobra prace!

Ale nevim, proc se divis umisteni jednojadroveho Athlonu 3700+ ve spodni casti tabulky.. Jeho pobyt na trhu se uz pocita na roky, ne na mesice, tak jak je to napriklad u C2D! Po pretaktovani k hranicim 2,8 - 3,0 GHz by ten A64 3700+ poskocil o par mist kupredu, ale srovnavat se s dvoujadrem nemuze, protoze se testovalo vetsinou v programech, ktere dvoujadro umeji vyuzit.

A to jestli je cas na upgrade by nemel rozhodovat jeden test. To musis vedet ty sam, podle sveho svedomi a vedomi ;-)

Osobne mam taky A64, a lidove receno mi to staci. Muj pristi upgrade asi nestane az z prichodem nove rady K10 a masivnejsimu rozisireni dvoujadrovych aplikaci..
- Palec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Svědomí můžeš mít klidně černý a vědomí žádný ... cash je to, co se počítá. Když na to máš, můžeš si kupovat nejnovější CPU třeba každej den :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco natolik komplexního zde dlouho chybělo a když by se navíc v herní části projelo více karet, byla by to geniální záležitost.
- Dawe111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to vidím jak měníš Cpu a střeva z Pc. K Cpu AMD Athlon64 X2 4400 U Fearu nesouhlasím je to sice o pár bodíku výš, ale to je jedno. Ale u 3DMarku 05 mě absolutně rozčílilo co udáváš za hodnocení.. Já osobně jsem měl 9650 bodů. A to jsem měl G7950GT 256MB, narozdíl od tebe.
- Marek Novotný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, už jsem vystřídal dost procesorů, a to většinou AMD, ale podle mě je teď nejlepší volbou buďto chvilku počkat, nebo jit do E6300 od Intelu, který se da standartně přetaktovat na 3GHz a více, což je pro dvoujádrový CPU dostačující ...
- Biker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,pěkný test,mam asi uz 3,5 roku AthlonXP 2000+ a čekám jen na snížení cen C2D konkrétně E6600 sleduji to už asi 3 měsice, snad to brzy přijde hhh.Chci ho dát na 3,5 a tady jen potvrdili že E6600 je dobrá volba.
- sippp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tam jak pisete o AMD 6000+ do s 939( na strane s hrama) je chyba, ne? do s939 byl max 4800+ a pak zajiste fx, ale rozhodne ne 6000+. Nechci rypat, ale hlasit se to musi :-D
- Jaroslav Weiss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2007 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prodam Core E6400 pokud ma nekdo zajem je 3.5 mesice stare neni taktovane nedelam. Kupuju silnejsi procak.
- Stealth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pan je psychik ze? Tohle ti nestaci?Ty asi musis vrazit do komplu vcelku hafo love. A prodavat 3 mesice stary procak a este takovy to je podle me nenazranost ale jinak sorry
- Jan Zifčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Athlon X2 5600+ stojí 4800 s daní, přičemž ve hrách se blíží daleko dražšímu E6600 - nechci a nehodlám taktovat, takže asi do něj půjdu, za ty prachy je to dobrá volba
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenom upozorneni na drobnou chybu - intel D920 ma takt 2,8Ghz. 3,0Ghz ma D930
- Jan Frydrýšek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak se říká "Podle sebe soudím tebe". Jestliže Vy by jste nebyl schopen tuto práci odvést neznamená to, že neexistuje nikdo jiný by toho nebyl schopen.

Nebo si myslíte, že nikdo není lepší na testování a recenzi procesorů než Vy? Zkuste tedy prosím něco stvořit ať máme možnost se seznámit s Vaší parací.
- Petr Minarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Promiňte, nechci Vás nijak urážet, nicméně už Vás vidím jak sedíte a všechny procesory jeden vedle druhého měříte, absolutně nemáte šanci je všechny sehnat, natož tak korektně otestovat. Takže Vám děkuji za povedený fake, jestli jste jich otestoval polovinu tak smekám. Více ale určitě ne.
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zpochybnit lze cokoli a to velmi snadno. Škoda, že to většinou stačí, o důkazy se pak většinou nikdo nezajímá. Každopádně nechápu, jak by fotka desky se socketem F "přidala na věrohodnosti" testu :D To mi vážně uniká :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli jsi dobře četl článek, tak tento článek vzniknul primárně pro Extreme PC - myslíš si snad že oni tam ty procesory nemají?
Tohle všechno dá hodně práce otestovat, přesto je to však reané - odhadnul bych to tak na 50h práce.
Překvapuje mě, že když autor udělá něco moc dokonale, tak ho začně někdo podezřívat, místo toho aby byl rád za megarecenzi ...
- Marek Maťovka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hele thomas... to ze to neumis neznamena ze to neumi nekdo jinej. Sam mam doma sbirku procesoru (bohuzel starsich) ze bych mohl vydavat mensi testy tak proc by redakce nemohla mit zapujcenych 30 procesoru... Jinak otestovani vsech procesoru ve dvou lidech zabere tak 2 dny maximalne(kvuli delce a opakování testu) takze to neni vubec nic nerealneho...
- Eldar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mno eldare, znam principy, znam dostupnosti v republice a znam cloveka co tento test delal a bohuzel. Nerikam ze nesmekam pred autorovou praci, nicmene to s temi prociky nemusel tak prehnat.Kdyby jich byla pulka pak nereknu ani zbla. Ale todle?
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ThomasJ: Ono se taky dá ta druhá půlka "dotaktovat", pokud busou splněny patřičný specifikace (počet jader, frekvence, FSB/HTT, cache).
Rozdíl mezi "originálem" a "OC-fakem" bude zhruba na úrovni chyby měření.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 4. 2007 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Jojo vždycky se někdo najde. To je jasné, nějaký OC slabších modelů, a tím dosažení frekvence těch vyšších, to je taky jasné, ale ani jeden screenshot, fotka, nic. To mi prostě přijde divné. Navíc mám prostě právo na svůj názor, a netvrdím, že je to celé špatně. Kus práce si do toho dal, ne však úplně do neprůstřelného testu.
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co zase nechapes? Proste je to z pulky fake, ocividny jako prase tak co bych na to neupozornil. Kdepak mas alespon fotku desky a prociku se socketem F? Alespon par screenu kvuli duveryhodnosti. Nikde.. takze sry = fake
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace My Vam zase dekujeme za Vas velice "prinosny" komentar... pokud se Vam verohodnost nezda tak o enctete ale neobvinuje autora
- Martin Kuchař

Reklama
Reklama