Zpět na článek

Diskuze: Kvalita obrazu - nVIDIA GeForce FX 5950 (52.16) vs ATi Radeon 9800 (3.8)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... muzu neco z toho, co vas zajima dat jako animovany GIF (nevim jestli JavaScript rollover nas system snese) a ukazat tak treba na vyraznejsi rozdily ve screenshotech.
<br>
<br>Zatim to nechavam jen jako screenshoty, abych nemohl byt narcen, ze ukazuje jen to a to a fandim tak jedne strane.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V casti "Full Scene Anti-Aliasing" mate chybny popis u obrazku z her !!
<br>
- nlc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě jsi tom věnoval spoustu času,Mirku,ale vážně je třeba znát,která karta dělá méně pidi-vroubků v obraze? Nejhorší na tom je to,že nejsi jediný,který se tím zabývá:) Mám pro vás všechny takové malou radu: co takhle vzít svou dívku na procházku a ukázat jí reálný svět bez anisotropicko-triliner. filtrování? A když už přece jen hraju,tak mě nějaký ten zoubek přece nezajímá....natož,abych ho v té pixelové houštině hledal:)Hlavně ta hra musí frčet!!!
- Adrian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K dispozici jsou rezimi 2x, ...
- =anm=

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Davat do c. srovnani kvalit cele obrazky je zbytecne a je otravne klikat a neustale cekat na nacteni - priste davejte jen vyrez detailu 1:1 duleziteho k posouzeni a zdrojovy obrazek jen v odkazu pod nej, dik.
- Rataro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vcehno pruserove zacina pozvolna a casem se meni v lavinu sracek, takze to zacina "optimalizaci" a co nevidet budou obrazy vypadat na ruznych kartach uplne jinak (hnusne), kdyz optimalizace tak takove abych je mohl v ovladacich vypnout a dostal tak plnou kvalitu, nemam rad kdyz se mi neco vnucuje a uz vubec kdyz to neco jsou nejake spatne navrzene optimalizace-za starych dob se jim nerikalo nadarmo OJEBY. Dobra optimalizace se nema dotknout kvality obrazu vubec, tyka se jen upravy provadeciho kodu a optimalizace matematiky kodu.
- Rataro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

se najde vysyrac co
- Fedaykin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím bez výhrady s Vašim názorem. Nicméně za tu sumu peněz které musíš zaplatit, když si takovou kartu kupuješ, by leckdo chtěl znát i ty nejmenší (ba i nejintimnější ;-)) detaily o té které kartě. Přečetl jsem snad tisíce recenzí, než jsem si koupil Prolink GFFX 5900/128MB. Prolink jsem taky zvolil proto, že v té době byl z GFFX nejlevnější. Proto mě šíleně nas..lo, že další týden jsem měl v ceníku levnější MSI. MSI má taky určitě tišší chladič, Prolink se s tím nijak nes..l, z původně tichoučkého počítače mám teď raketoplán.. :-(
- Velky Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, Adriane, mas recht. No ja jsem to vedel, ze to zatim neni nic tak zasadniho, ze z toho omdlivaji zatim jen lidi z 3dcenter a par dalsich serveru. Byla to jen reakce na neustale posty pod mymi recenzemi, ze snad nectu anebo ze ATi je lepsi a zase nVIDIA je lepsi, tak jsem to udelal snad nadlouho a provzdy. Prochazka s divkou je urcite lepsi napad nez se rejpat v nedulezitejch detailech, protoze se ukazalo, ze jsou to detaily (tedy ty rozdily mezi obema, horsi je, ze vlastne benchmarky prestavaj objektivne slouzit)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen tak dal, profi clanky jsou na pctuningu perlou na ceskych IT webech.
- jan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ,občas se fakt najdou lidi,ktere to zajima.. A kteri o tom dokazou mluvit hodiny a hodiny u pivka v hospe:) Zatim znam takoveho jen jednoho,ale myslim,ze to uplne staci. Mimochodem zatim AA nepouziam - jednak mi staci 1154xted nevim kolik je to druhe:) a za dalsi mam jen GF3,navic pro obcasne 3D gameseni po skolni siti je optimalni mit nastaven default,at to svisti a chyta max. framerate:)

- Adrian (Adri)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2003 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom bych doplnil, ze indefensible se preklada jako "neomluvitelne" a ne "nebranitelne", coz je ceske slovo, ktere vubec nevim, co v dane souvislosti znamena...
- Puskin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v zaveru clanku:
<br>
<br>"..porovnat kvalitu obrazu vaší karty s vašimi ovladačy,.."
- petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poněkud jsem to opravil na neodůvodnitelné, které snad poněkud lépe vystihuje podstatu věci.
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave, ze se vzdycky najde nejake tele, ktere sem musi ventilovat jak je clanek zbytecny a jak ho nezajima a jeste to doplni svymi uzasnymi zivotnimi moudry a moralnim ponaucenim. Rad bych vedel, proc vlastne tito lide takove clanky ctou ? A proc se k nim vubec vyjadruji, kdyz je dana tematika vlastne vubec nezajima ? Bud tak hodny dotycny ichtyle, vypni PC, vem si tu svoji holku a bezte se radsi nekam vzajemne realne zkoumat. Mozna to bude lepsi, nez kdyz budes na tomto serveru venovanem HW ostatni oblazovat svymi hlubokymi myslenkami. Predstav si, ze existuji lide chystajici se utratit sve tezce vydelane penize za grafiku a ktere by mohlo zajimat, jak je na tom za ty penize s kvalitou obrazu v porovnani s konkurenci...
<br>
- :-)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

objektivni clanek. Diky za nej Mirku. Jeste k tomu 24bit. min. shaderu - za specifikaci DX 9.0 je ATI, v pripade DX 8.0 to byla nVidia, tzn. ve svetle zprav, ze za specifikaci DX 9.1 ma byt opet nVidia, muze nastat obrat i vykonovy. :-)
- Leppard.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skromny dotaz.. proc byly pouzity catalysty 3.8 (ktere pry byly tak strasne problemove:o)) a nen novejsi 3.9?
- TAZik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem si jistej, esli degradace obrazu pri prevodu na 8bitovy GIFy nebude prilis velka :-/
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ocividne jsi nikdy nehral nic na S3 Virge - tam bys videl ty tvoje pidi-vroubky :-)
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ja bych to asi odhadoval na to, ze v dobe psani tohoto clanku jeste nebyly... tak proto ;-)
- Marek Jírů

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neco na tom bude.. Omegy vychyzejici z catalystu 3.9 se objevily az v patek (teda jsem objevil az v patek:o), takze tu jsou 3.9 neco malo prez tyden... Cert vi kdy ten clanek byl napsan:o)
- TAZik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plně souhlasim. Test jako takový (s použitými ovladači) se mi zdá objektivní. Ale rozhodně se mi nezdá objektivní doba testu (tj. použití konkrétních ovladačů). ATi celkem dlouho vydává ovladače s kvalitním obrazem. Poté se rozhodne ovladače kompleteně překopat a vydá (po téměř všech stránkách) nepovedené 3.8. nVidia naproti tomu vydává ovladače s hnusný obrazem. V okamžiku, kdy vydá jedny, které mají obraz slušný a zároveň konkurence má pos*ané ovladače s nepovedeným obrazem je napsán tento článek. No, to se mi příliš objektivní nezdá. Navíc ATi po vydání 3.8 driverů prohlásila, že ten špatný obraz je způsobený chybami v driverech (ne tedy "optimalizacemi"), a že tyto chyby budou odstraněny. Porovnávat tedy kvalitu obrazu s nejpovedenějšími drivery nVidie a nejhoršími od ATi příliš mnoho neřekne, akorát to potvrdí, že 3.8 jsou špatný. Já si myslím, že tento test poměrně očerňuje ATi. Na druhé straně je nutné upozornit, že si za to taky může sama, měla ovladače déle a lépe testovat.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI je shit a vzdycky bude.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby ses dokázal alespoň částečně představit,tak by se s tebou možná bylo o čem bavit:) A abys věděl,proč "takové články čtu" ty tele:) ,tak ti odpovím,že proto,abych byl takříkajíc v obraze a ujistil se ve svém názoru,že takové testy zajímají hlavně tebe a jim podobná telata(všem koho jsem se tímto dotkl,se omlouvám,s výjimkou onoho individua,co neudrželo své nervy a skončilo u telat:)). Až se ti mě podaří přesvědčit,že při gamesení dejme tomu v 1154 x 864 na 19-ti palcovém monitoru poznám rozdíl mezi ATI x nVIDIA při fulscreenAA + trilinear. filtr. ,tak sem napíšu jakýže to vlastně jsem trotl a pak se půjdu "objímat" :)
- Adri

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2003 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec nemám ponětí proč píšeš takovíto komentář (asi se tím nějak uspokojuješ). Myslím, že spoustě lidí se zdá tento článek zajimavý, právě dnes kdy si sou karty velmi podobné můžebýt pravě to to rozhodující pro nákup. A vůbec to vipovídá o kvalitě karty, jak je propracovaná a pod. Na tom se nejlépe pozná jak si výrobce dál záležet na ovladačích.
<br> Jediné co sem opravdu nepatří je tvoje ventylování osobníko života. To kam chodíš se svojí holkou tady fakt vůbec nikoho nezajímá ani ta tvoje realita (asi moc koukaš na matrix a nebo seš nějaký přírodní aktivista ???)
- -=PETR=-

Reklama
Reklama