Zpět na článek

Diskuze: Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2006 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před časem jsem slíbil recenzi tak tady je http://www.ddworld.cz/content/view/26/32/ x1900XTX vs 7900GTX testy i po OC :) tak se můžete podívat že PCT si ty výsledky nevymyslel a odpovídají i podle jinýchtestů ;)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 4. 2006 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane redaktoreprosím udělejte to obdobně jako pan Hulán a zakažte mu přístup na tyto komentáře!Ať se vyjadřuje na svém webu.A taky tomu digidoomdigihra nebo cotoje si tu reklamuje svůj WEB(chtěl bych ho vidět...HA HA)to sem taky nepatří!Stačí mi ,že si vypnu reklamy a pak v komentáři vydím reklamu no fuj co to sa kraje!ČUS BUS a očekávám stejně dobrý články a stejně rozumný komentáře.
- oldri8k

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2006 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to veľmi dobrá karta ku dnešným cenovým a výkonovým pomerom a dovolil by som si ju len doporučiť.
- Jan Koller

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2006 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze mi nekdo poradit ja na LEadteku 7900GTX nastavit regulaci otacek podle teploty nebo tak neco bo ta karta toci porad na 100% a to se neda poslouchat....
- Josef Slaby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2006 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V článku se píše že Geforce 7900GT šla přetaktit na 537Mhz pro jádro.Pokud by se však zvedlo napětí pro jádro šla by na 600Mhz.Chtěl bych se zeptat jak to zvýšení provést?Existuje na to nějaký program nebo to lze nastavit v Biosu zák.desky-mě se to tam najít nepodařilo.Děkuji
- Tomáš Red

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2006 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mně, co vše ten 3DMark06 testuje ( AA, AF, FSAA, HDR...). A kolikrat(16x, 8x, 4x ...) děkuji za odpověď.
- Ox!

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2006 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase nekdo kdo nadrzuje geforckam
- ja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cawte ludia.........
velmi by ma zaujimalo ci 7600GT bude aj ako AGP a ak naaahodou ano tak kedy asi sa dostane na nas trh.... oplati sa mi radsej si kupit overenu 6600GT alebo si pockat na 7600GT ak bude AGP THX
- lukas lukaskov

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm neví te jak je na tom 6800gs s 512mb ram od Gainward
[URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=36153]Zde je link[/URL]
- Jiri kučera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta 6800gs 512/256 by snad mohla porazit 7600gt ne? mno v základu totiž nevím ale kdyz se nataktujou a 6800gs otevre 16pipek a jadro se da na 520 a ram na 1200 tak si mysim ze 7600gt nemá šanci :-D

- Jiri kučera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teorie ma jednu chybu NV42 nema 16 pixel pipelines, takze s ezadne otevirani konat nemuze. GeForce 7600GT (G73) je v zakladu o dost rychlejsi nez GF6800GS díky miniAL jednotkam v kazde pipeline, což NV42 nema. Koupil bych rozhodne 7600GT a nataktoval.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že se na trhu bije jen ati s nvidií. Chtěl bych vidět ty urputné trapné hádky, kdybych jich bylo třeba 5. A stejně pořád dokola. Každý má tu svou..jedinou, nevinnou.
- vandrak vandrakovic

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak me vcera dosla...tesil jsem se moc.
Musim konstatovat, ze je skvela a vsechno fici ja namydlenej blesk. Ale neni az tak dokonala, je trosku vic hlucnejsi. Ten umely vetracek je dost neprakticky a dvakrat zvysi hlucnost kompu. No jo, za komfort se musi neco obetovat :)).
- miressh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 1. 2007 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji vám za váš skvělý článek ačkoliv vím že ostatní karty jsou lepší...rozhodl jsem se koupi od Leadteku Geforce 7600GT EXTREME(má hodnoty jako po přetaktování) a ještě jednou děkuji za tuto recenzi udělal jsem si jasno a jelikož jsem se na games.tiscali.cz dočetl že tato karta rozjede na nejvyšší detaily mojí oblíbenou hru(Medieval II: Total war) tak si jí hodlám koupit
děkuji moc.
- Mikša

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tuto recenzi jsem čekal. Leadtek 7900GT mi přijde jako ideální volba. Teď ještě musí být k dostání...
- KERF

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že jste ty karty neměli 2x a netestli to v SLI. Mám v plánu 2x 7900GT. Už aby byli k sehnání moc se těším.
- David Bartoň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nejses nahodou studentem soukrome skoly? :) Tam totiz potkavam same typky - rodice mi dali k osumnactinam diskoteku; rodice mi koupili byt, ale je to na druhy strane mesta, takze na to kaslu; rodice mi k narozeninam dali Lexus....
- Vodic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace co sem řekl tak špatnýho? jsem normální podnikatel. to že mám v plánu si koupit SLI musím být hned nějakej rodiče tam rodiče sem? lidi proberte se občas sem chodí i normální lidi co na to ty prachy mají tak nezáviďte a bežte si zase k pásu do fabriky.
- David Bartoň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @David Bartoň: otec ak si podnikatel,tak kde beres cas na hry? totizto vsetci podnikatelia ktorych poznam,nemaju zrovna casu na rozdavanie. a ak nemas pocitac hlavne na hry tak preco chces kupit nieco,co je drahe jak krava v indii a v podstate ti to bude na ...

- pratchett

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @David Bartoň: Já natom nic divného nevidím ale zrovna 7900SLi ? :) mno podívej se na tomshardware tam testovali SLI a podle mě se to při pořizovací ceně 21000,- CZK s DPH s náklady na živení a chlazení teda vůbec nevyplatí :) ... x1900XTX je lepší volba seženeš ji za 15500,- s DPH a při vyšších rozlišeních při vysokých vyhlazováních je skoro i lepší ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @pratchett: No jsou podnikatelé co mají málo času a málo peněz, pak sou podnikatelé co mají málo času a hodně peněz a pak sou podnikatelé co mají hodně času a hodně peněz. Tak si tipni kam patřím. Vono když na to máš lidi tak je času relativně dost.
- BananaYoe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: :-) 18600,- s DPH (zajímavé, že pokaždé počítáš minimální cenu X1900 a proti tomu maximální 7900 :-) .. buď ber 7900GT za 9300,- , 7900GTX za 15500,- a X1900XTX za 15500,- nebo 7900GT za 10500,- , 7900GTX za 17k a X1900XTX za 19k (HIS)). Náklady na živení a chlazení (60st vs 90st) vzhledem k výkonu tak hrozné nejsou, oproti X1900 ...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Faktem je to, že většinu zákazníků od Leadteku odrazuji. Je to prostě proto, že ten "šunt" má podle mých statistik skoro 16,3% reklamovanosti. To je už z pohledu prodejce výpočetní techniky takřka likvidační.

Takže bych spíše argumentoval 8600,- za 7900GT od GigaByte ( absolutně v příštích 14 dnech nesehnatelná, pokud nedorazí nečekaná zásilka ). Čeká se na XFX ( za dobré ceny přetaktované verze ), odhad cca 9500 za základní verze.
- Radim Štěpanec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: to si dovolím ostře ohradit! vždy uvádím nejnižšímmožné ceny u všeho ... také níže v jíném příspěvku jsem uvedl rozsah cen který jsem viděl na CZ scéně ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2006 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @BananaYoe: a pak jsou ještě normální lidi co nejsou podnikatelé a normálně pracují a najdou si čas i na hraní, je jim více než 30 a dokonce si i vydělají na to, aby si mohli koupit dvě 7900 GTX a zapojit je ve sli režimu.
- Zuzana Trnkova

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radim Štěpanec: no, s Leadtekem mám dobré zkušenosti (6tá grafika v řadě). Jestli ta reklamovanost není způsobena právě tím, že od tebe nakupí hodně lidi z tohole fóra...aneb používají je jako pokusné králíky na modifikace BIOSů, voltmody, velké přetaktování atd... Jinak informoval jsem se, jak jsou na tom s RMA u CzechComputeru u Leadteků - nejvíc reklamací 6600GT Extreme 12,4% ... jinak hodně pod 10%... Nicmémě díky za info o GigaBytu - to je potom 17200,- za SLI - to už se od DigitalDooMovo 21k liší dost podstatně :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: jako nechci tě urazit, ale tím, co jsi teď napsal, se poněkud rozcházíš se svým předchozím příspěvkem ... Ano, X1900XTX se dá sehnat za 15500 s DPH, ale SLI GF7900GT se dá sehnat za 18600,- , ne tvých 21k,- .. A v drtivé většině tvých příspěvků se stejná mystifikace objevuje pořád dokola (nejlevnější X1900 na trhu vs průměrná nebo vyšší cena 7900GT, GTX apod.) ... V níže uvedeném příspěvku jsem ti napsal konkrétní odkaz na obchod s danými cenami a kupodivu se s tvými nejnižšími cenami poněkud rozchází... :-) Nemá smysl se hádat, ale pokud nemáš o ceně přehled, tak ji radši neuváděj...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Lidé z OC nebo PCtuningu nakupují hodně, ale to se stalo i tam, kde se vůbec netaktovalo, klasický rozpad obrazu
- Radim Štěpanec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2006 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemate nahodou chybu v nazve 3. kapitoly? 7600GTX je nataktovana 7600GT alebo tam malo byt skratka 7600GT? ospravedlnujem sa ak mi nieco uniklo :-)
- Horsey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohly by ste zvyraznit v grafoch dnes recenzovane karty kvoli prehladnosti?
- Teho

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pekna ATi ownage tam v testech ve FEARu ^^
- ^Paja^

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 02:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtel bych se zeptat jak jsou karty hlucne a jestli testy jsou s OC a ebo jestli to OC otestujete.

jinak diky za clanek :)
- hogard

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[B]Nova generace nvidia pri pretaktovani drzi krok s pul roku starymi Radeony, WOW![/B]
- Martx

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri stejnem nastaveni u benchmarku , jako zde mi tato karta 850XT 520/540DDR s procesorem Opteron 144 @ 2.6 GHZ 2x512 3.3.8 1T dava v 3DM03 - 14162b ,3dM05 7048 a v 3dM06 2828b. Cena tyhle karty je nekde u 4.5k(saphire) bez DPH coz je 2x levnejsi nez 1800XL a o tretinu nez 7600.
- samboush

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sorry to asi bude naozaj blabol. Mam tu istu kartu chladenu silencerom a este aj pretaktovanu na 560/615 Opteron144 na 2,8 2x512MB doska DFI LP a mam v 03 12800, 05 6800 a 06 2600. Viem, ze to nie je markantny rosdiel ale kedze uvadzas ze ju nemas pretaktovanu tak to nesedi. Keby si mozno dal pravdivejsie udaje tak by si ludia naozaj mozno uvedomili, ze tento niekdajsi TOP model je naozaj teraz asi najrozumnejsou volbou pre segment vyssi mainstream. Skor by ma zarazilo, preco pri FEAR max detailoch je tak malo average FPS. 45 sa mi zda malo. Mam len 2x512 a mam 57 a min 27. Ale inak je pravdou, ze ATI Radeon X850XT je podla mna idealnou volbou. Teraz som ju kupoval a stala ma 7600Sk bez DPH, kde GTO2 stalo roznako. A dokonca 6800GS je drahsia a to nehovoriac o 6800GT ktore je este o nieco slabsia nez ta moja.
- Jozef Fakula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 02:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nicméně musím souhlasit s Samboushem, mám X2 4400+ přetočenej na 2,7ghz, paměti A-Data 600mhz 2x512mb, a Asus Extreme 850xt PE, takty na kartě mám 600/1280 a v 3DMarku05 mám 7514bodů!Ale je to možná způsobeno deskou, protože na mé předchozí DFI UT Ultra-D ani na Asus A8R-MVP se mi z ní nepodařilo vymáčknout víc jak 6600 bodů a náký ty drobný. Jádro na grafice jsem měl dokonce i na 610mhz stabilně. Ju těď mám ořezanou verzi Ut-éčka DFI Infinity nf4 Ultra.
- Radim Reinl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdy budou testy na tuhle hru? sem zvedav jak si karty poradej se silne PS3 hrou
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kedy už prestanete zavádzať , tu je link
svetovo uznávaného webu a dopadlo to tam úplne inak : http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/

- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to bys sis musel tu recenzi precist a podivat jak to testovali...ja nebudu u high-endu testovat bez AF/AA, protoze se vyuziti vyhlazovani na techto kartach ocekava.

Pro me je dulezitejsi, ze karta, ktera je bez AA rychlejsi nez druha se pri zapnuti techto featur propadne pod tu prvni.

Dalsi testy
Anandtech - http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2717
THG - http://www.tomshardware.com/2006/03/09/ati_and_nvidias_same_day_mega_launch_mayhem/

Staci se podivat..podobna nastaveni a podobne vysledky. Pravdepodobne to tu nekteri nepochopi, ale to uz neni muj problem.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Trochu sis naběhl. I Anandtech.com má vítězství NVIDIA v 50% hrách, plus plichta v zbylých 50%. Jen tvoje "superhyperobjektivní" testy vždy vycházejí jinak. Ono se s tím dá manipulovat opravdu velice snadno, ale čtenář není blbec...

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2717&p=8

Nakonec i F.E.A.R., ATI X1900XTX - 43FPS, NVIDIA 7900GTX - 42FPS (plichta), 2x NVIDIA 7900GT - 58FPS. Všechno karty za 15-18t Kč.

Kdo je vítěz? No NVIDIA..

http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20launch_03090670334/11158.png

Quake 4 - ATI X1900XTX - 68FPS, NVIDIA 7900GTX - 76FPS, 2x NVIDIA 7900GT - 110FPS. NVIDIA je o třídu lepší..

http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20launch_03090670334/11166.png

Tvoje testy nemají smysl. Navíc ATI má obří spotřebu, extrémně topí, Crossfire je méně efektivní, ovladače nejsou stabilní a červená barva je pro gaye ;-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Vubec nechapu tvuj postoj k ATi, tvuj vyrok "cervena je jenom pro gaye" mluvim sam za sebe. Asi sis nevsiml ze v High-Endu s max.detaily 1600x1200 a zaplym AA atd.. je nejvykonejsi karta soucasnosti X1900XTX! FarCry:http://www.hardware.fr/articles/612-5/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
F.E.A.R.:http://www.hardware.fr/articles/612-3/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
Serious Sam 2:http://www.hardware.fr/articles/612-6/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
:-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Vase hadky ve stylu kdo ma vetsi babovicku na piskovisti jsou opravdu velky prinosem pro lidstvo. Cekam az tu zacne hadka jestli trava zelena a obloha modra:).
- Moonman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: No zrovna ty by ses testy s přídomkem "superhyperobjektivní" ohánět neměl...
- Naprostej machr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Zase kecáš. V Hi-endech je to všude plichta ( +-3FPS je v rámci chyby měření ). Jediný rozdíl je engine Quake IV, to je známé.

A porovnávat 2xSLI 7900GT za cca 20K a karty okolo 15K ( 7900GTX a X1900XTX ) je trochu out, ne ?
- Radim Štěpanec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Smysl nema akorat tve neustale propagovani nVidie za kazdou cenu. Tve odkazy jsou k nicemu...ve FEAR GTX prohrala (byt o jeden FPS) a to jsi jeste nedavno tvrdil, ze ATi naprosto nestiha...a Quake XTX prohrala o chlup s GTX...fajn podivej se na testy se zapnutymi soft-shadows pak tady muzes nalinkovat graf, ktery ukaze skore +15-16fps ve prospech Radeonu:-). A nebo jeste lepe kup si Radeon X1900XTX a zkus si porovnat tve dnes uz "slavne" kombo 2xGF7900GT.

A to ze cervena je barva pro gaye:-)...je vyrok sam pro sebe. A ponekud zapominas, ze spotrebu vsech karet mam v grafu...a taky jsem napsal, ze nvidia ji ma v soucasne dobe o mnoho nizsi.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2006 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radim Štěpanec: "A porovnávat 2xSLI 7900GT za cca 20K" --- [b]ty si nevidíš do vlastní huby, jsi magor. Na TVÉM VLASTNÍM webu je 2x7900GT za 17.000 Kč. Tedy cena o 10% vyšší než nejlevnější X1900XTX, přičemž tato NVIDIA SLI má o 40-60% vyšší výkon než ATI. Když chceš neustál ebalamutit lidi a lhát jim?[/b]

ATI si dnes v cenové relaci 15-17t Kč kupuje jen idiot.
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: To Petr Štefek: Mohl bys byt trosku objektivnejsi. Ze ses fanATIk je poznat az moc. Jinak dobra recenze.
- Ace Unihoc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Já jsem sem dal jasná čísla. Ty to jenom obkecáváš. Inteligentní lidé si závěr udělají ;-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2006 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ace Unihoc: Nerekl bych, ze jsem fanatik, protoze nemam potrebu nvidiu srazet do pekel...serie GF7900 a GF7600 je hodne dobra. Jedinym reseni vidim uvadet odkazy na zahranicni servery na konci clanku, at si kazdy ma sanci prohlednout, ze tady nikdo ATi nenadrzuje:-).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: To mas pravdu, kazdej vidi ze si d.e.b.i.l. Jinak doma mam nVidiu, abych nebyl za fanatika
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj, jinak přímý odkaz na seriózní testy zde:

http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/11/

[B]NVIDIA vede nad ATI v 14 z 15 testů :-)[/B]

A pokud se do hry vezme SLI, je ATI v odpadkovém koši, zvláště 2x7900GT kombinace je doslova božská na cena/výkon, zhruba stejná cena jako X1900XTX, ale o 40% výkonnější.
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A porad a dokola stejny odkaz a porad dokola...nVidie a furt.. Jeste ti tady chybi napsat jak je super SLI, ach jo a zase je tady tvuj uz normlani argument ktery se tady vubec nehodi (test GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT)=2x7900GT zhruba stejná cena jako X1900XTX, ale o 40% výkonnější. a dokola, dokolecka dokola. :-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vzdy ked nieco napises je to vzdy o tom istom ...az si po nociach vymyslis nieco nove tak to mozes napisat nech sa zabavime...ale dotedy a myslim ze nehovorim len za saba adios
- exu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdybyste aspon argumentovali porad stejnymi svetove uznavanymi weby...me to spise prijde, ze si vyberete test, ktery se vam hodi na libovolnem webu a ten pak propagujete jako jediny seriozni:-). Btw. proc nedate odkazy na jine servery...THG nebo Anandtech ci xBitlabs...odpoved je jednoducha nepodporuji vase predstavy a vyroky:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: ŠTEFEK , čo to tu trepeš za bláboly , z
GURU 3D čerpá nejedno svetové periodikum
(PC WORLD apod.) ,vedla webu takéhoto formátu je predajný pctuning obyčajný odpad a
zvlášť potom tvoje články.

- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Souhlasim :) v pondělí uvedu i svoji recenzi a neni žádné překvapení že i s novějšími ovladači to vyšlo stejně jako na oněch serverech a konečně i na PCT ... akorát jsem do toho zapojil i x1900XTX po OC proti 7900GTX s OC ;) Otestovat správně a korektně to není sranda (což sem si poprvé zkusil) ale otestovat to tak aby to vycházelo podle mého přání potíž neni to nám tu lamas dokazuje ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl by autor zverejnit hodnoty min. FPS a max. FPS u jednotlivych testu ? Nebo nejlepe zverejnit soubory s FPS pro jednotlive testy ? :-) Myslim, ze by to zajimalo vice lidi ;-)
- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemohl protoze vse nemerim Frapsem...tyhle rozbory prubehu FPS jsou moc pekne, ale taky moc casove narocne. Navic min FPS mi podle nekolika mereni dost silne lisi.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A cim se tedy jeste merilo? Ty data z kterych se tvorily grafy a nebyly mereny Frapsem mate tedy v jake podobe? Nechci po nikom aby to nejak rozebiral ... stacily by me jenom ty data z kterych by si mohl krasne udelat grafy a porovnat je ;-)

- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Kahoun: Nemuzete si udelat pekne prubehove grafy kdyz nemate zaznamenane FPS v jednotlivych s (a ty ja nemam, nebot kdybych je mel, tak ty gafy vytvorim sam). Vetsina benchmarku vam vyhodi max avg a min FPS...pokud si chcete vytvorit prubehove grafy, tak nesmite pouzivat timedema, ale klasicky replay. Doufam, ze jsem to osvetlil...jinak k publikovani dem se nechystam, nebot by to melo katastrofalni vysledky...kazdy by si neco nameril na svem stroji a pak argumentoval, ze nameril vice nebo mene FPS.

Vetsina novych her ma sve zabudovane dema, ktere si muzete otestovat (viz. FEAR nebo Doom3 ci QuakeIV).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Nejak mne asi neni jasny, jaky je rozdil mezi TimeDemem a Replay :-) TimeDemo je preddefinovany "video" ze hry a replay si muzu udelat sam, chapu to dobre ? Takze kdyby se testovaly ty TimeDema + Fraps, tak by z toho ty grafy pak sly udelat ;-)
Je me jasny, ze pokud nemam zaznamenany jednotlivy FPS/s, tak si graf nevytvorim, ale nevedel jsem jaky data mate z tech timedem ;-)
- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Pesně tak testovat jsem zkoušel s frapsem anakonec se osvědčila ta time dema s min a max FPS ... dá se z toho udělat pěkně grafík a vcelku to dává průkazné výsledky ... také hodně záleží na sestavě je jasné že každá sestava bude vykazovat jiné výsledky třeba já jsem o 1-3FPS horší než PCT test protože jsem použil obyč 2x1GB ram a věřím že kdyby to někdo otestoval na jiné sestavě tak to bude také jiné ... ale poměry výsledků by měli zůstat ! :) každopádně zastávám názor že se to má otestovat pro normální lidi ;)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2006 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz ste dali GF7600GT oceneni za vyborny pomer cena/vykon, tak jste mohli aspon uvest jeji cenu :) Nejak mi tam tato informace chybí.
- vlask

Reklama
Reklama