Zpět na článek

Diskuze: LG GBW-H10N - Blu-ray v akci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlasim s tímto článkem, záporem je vysoká cena (a to dosti vysoká) skoro 20 000 je ještě hodně daleká budoucnost na to aby se rožšířila mezi obyčejné lidi, ale tak je to blu-ray a s tim se musí počítat;-), ale furt za 20 000 je to moc mno...
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nooo... Úvahy o kúpe či nekúpe mechaniky Blu-ray sú vyriešené... V prvom rade ma odradila cena... 20 litrov je presdsa len vela.... No a po druhé... myslim ze technické poziadavky su akosi priveľké... 3.2GH? Moja 2.6 by to asi nezvládla... Myslim ze ak sa cenove i technicke podmienky nebudu znizovat, blu-ray upadne do zabudnutia... Teda aspon pre drvivu vacsinu z nas...
- Juraj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace podle toho, co bereš jako hodně dalekou budoucnost. Pokud si dobře pamatuji, tak u DVD vypalovaček spadla cena z 20 na 5 tisíc ani ne během jednoho roku. U BR to může být ještě rychleji...
každopdně já bych v první řadě nikdy nekupoval první generaci vypalovaček pro daný formát - když pominu příliš vysokou cenu nejen vlastní vypalovačky, ale i media, tak jsou vždy hrozně pomalé a mají problémy s kompatibilitou s pozdějšími medii.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ceny u DVD přehrávačů spadly v okamžiku, jakmile šly zkopírovat DVDčka. Do té doby ceny klesaly velmi pomalým tempem. U BR a HD-DVD přehrávačů bude pokles cen určitě mnohem rychlejší, protože technologie jsou dnes úplně jinde, ale k masovému rozšíření dojde až tehdy, kdy to půjde zkopírovat. Je také jasné, že zvítězí formát, který půjde zkopírovat jako první...
- Roman Langer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Roman Langer: mozno este dolezitejsi parameter nez skopirovatelnost je to ci filmy(pripadne hry) na BR/HD-DVD budu prinosom pre divaka. Nie som velmi presvedceny ze ludia budu v blizkej buducnosti kupovat BD/HD-DVD stolne prehravace(a aj napalovacky) kvoli dost malemu narastu kvality videa a zvuku.
Je totiz rozdiel prejst z VHS na DVD. Ale z DVD na BR/HD-DVD no neviem.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @cert: viděl jste někdy,jak vypadá video ve full HD rozlišení?s tím se DVD nedá srovnávat.
doporučuji navštívit halo22.nin.com a stáhnout si trailery v rozlišení 480p (DVD) a 1080p (full HD),abyste pochopil rozdíl. Nicméně předpokládám, že nevlastníte monitor,který by byl schopen zobrazit full HD (1920*1080),proto můžete zkusit 720p (odpovídá dnešním "HD ready" televizorům), protože i zde je rozdíl oproti DVD dost markantní.
- no.667

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo jo...máš pravdu. Ale upřímně, takhle je to už od pradávna. Dobře si pamatuju když přišly DVDčka, to vypalovačka stála taky minimálě 20 tisíc a médium 200stovky...A co potom když přisli CDčka.
Výhodou Blu-Ray potažmo HD-DVD, je v tom, že mají tyto dva formáty mnohem jednodušší pozici než jiná média v minulosti. Jak dlouho třeba trvalo CDčkám vytlačit diskety :-)

Prostě a jednoduše ceny půjdou dolů...a za nějaký čas dost rapidně...jak už to tak koneckonců bývá...

Ještě k té mechanice-trochu mě zarazilo že ji neosadili SATA rozhraním, přitom o jak velkých datových přenosech se jedná, je to z mého pohledu zarážející...

Ale jinak prima recenze...:-)
- Jan Rajtr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj 100% s tebou souhlasim, je pravda že si pamatuju jak byly dvd přehrávače(jenom přehrávače) drahý a byl to luxus jakoby pro "smetánku" v tý době tady byly VHS a teď, teď už ani o VHS neni slyšet a to byly chvilka, takže je to pravda
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "Ještě k té mechanice-trochu mě zarazilo že ji neosadili SATA rozhraním, přitom o jak velkých datových přenosech se jedná, je to z mého pohledu zarážející..."

Myslím, že těch 100/133MB/s u ATA100/133 bohatě stačí. ;-) Nicméně na nových základních deskách už bývá jen jeden IDE konektor, takže by se SATA hodilo. Obzvlášť u tak drahé mechaniky. :-)
- Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Eso Rimmer: No je pravda, že SATA by si dneska zasloužily všechny mechaniky, ať se těch tlustých a neforemných kabelů konečně zbavíme. Co se týká přenosů dat, tak pokud to umí zapisovat na BR disky jenom 2x, tak to odpovídá zhruba zápisu na DVD rychlostí 6-8x, čili při 16ti rychlostním zápisu na DVD těch dat teče mnohem víc.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě překvapilo, že dříve tak věhlasný značky jako NEC a Plextor dopadli ve čtení poškozených médii tak mizerně. A kam se poděl Teac? Dlouho jsem o něm neslyšel, někdo ho koupil nebo co se s ním stalo. Dělával taky kvalitní CD vypalovačky.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo tak Teac byl svého času dost dobrá značka do dnes mám od ní CDRW vypalovačku a DVDRW. A kam se Teac poděl? Ten je myslim koupil Lite-on a dál dělal pod jejich značkou mechaniky ale už nejsou tak kvalitní.
- Martinuss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2007 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tiez mam jednu staru Teac, neni to sice napalovacka, ale poskrabane CD cita perfektne. Moja dvd-rw moze ist proti nej do ...
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2007 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor je že blu-ray je skvela vec...Rad bych ji vyzkousel na vlastnim pocitaci k tomu mi chybi ale par dulezitych faktů...1.výkonější počítač...2.finance
- Vojta Boubal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dámy a pánové, ta zaváděcí cena není vůbec vysoká. Pro ilustraci - před 12-13 lety stály jednorychlostní zapisovací mechanika CD-R 250 tis. Kč a dneska by jí nikdo nekoupil ani za 50 Kč...:-)) Takže nezbývá než pár měsíců/let počkat a pak si BD nebo HD-DVD koupit za 2000, stejné to bylo i s DVD-RW mechanikami...:-) Navíc kupovat dneska BD postrádá smysl. U testovaného modelu zamrzí, že nemá SATA rozhraní.
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nepropasnete super soutez o ceny za 20.000,-
[URL=http://www.pretaktovani.cz/asp/count.asp?ArticleID=3066]http://www.pretaktovani.cz/asp/count.asp?ArticleID=3066[/URL]
- tenq

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me jak je to s HDCP a vubec jak je to v praxi s touto ochranou. I vzhledem k nedavne recenzi 24¨ Benq monitoru s HDMI. Zajimalo by me jak je to doopravdy s Win Vista + HDCP (monitory, HDMI, graficke karty s podporou HDCP - HDMI vs DVI, Blueray a HD-DVd mechaniky) a to vse vs HD filmy... funguje to nejak, ma to cele v dnesni dobe nejaky smysl? Existuje oppravdu nejake zhorseni rozliseni bez HDCP? atd ... diky
- BorisZ

Reklama
Reklama